1. |
2. |
3. Management znamke v podjetju Mura : diplomsko deloIgor Šadl, 2004, diplomsko delo Ključne besede: blagovne znamke, upravljanje, management, trženje, marketing, strategija trženja, politika izdelka, design, blago, moda, oblikovanje, oblačilna industrija, konfekcija, tekstilna industrija, poslovni odnosi, poslovno sodelovanje, potrošnik, vedenje, zadovoljstvo, odjemalec, psihologija potrošnika, Slovenija, strategija, odločanje Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 2722; Prenosov: 321
Celotno besedilo (609,49 KB) |
4. Raziskava odnosa slovenske poslovne ženske do oblačil : diplomsko deloMatejka Casar, 2004, diplomsko delo Ključne besede: poslovni odnosi, ženske, stilistika, design, moda, odjemalec, kupci, vedenje, potrošnik, zadovoljstvo, kariera, poklicna uspešnost, blagovne znamke, trženje, marketing, strategija trženja, tržne raziskave, blago, oblikovanje, oblačilna industrija, konfekcija, tekstilna industrija, poslovni odnosi, poslovno sodelovanje, psihologija potrošnika, Slovenija, strategija, odločanje Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 2006; Prenosov: 225
Celotno besedilo (392,42 KB) |
5. Analiza strategije trženja družbe Gorenja d.d. na skandinavskem trgu : diplomsko deloSabina Kos, 2005, diplomsko delo Ključne besede: strategija trženja, mednarodno trženje, mednarodni trg, Skandinavija, značilnosti, marketing mix, marketinški splet, trženje, marketing, družbe, bela tehnika, gospodinjski aparati, tržna analiza, uporabniki, blagovne znamke, tržno planiranje, pospeševanje prodaje, design, oblikovanje, pozicioniranje, distribucija, tržne poti, prodaja, oblikovanje cene, cene, poslovno okolje, kupci, potrošnik, cilj, operativni plani Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 2803; Prenosov: 505
Celotno besedilo (389,23 KB) |
6. Celostna grafična podoba in njen vpliv na poslovne odločitve podjetja Topdom : diplomsko deloNataša Nahtigal, 2005, diplomsko delo Ključne besede: trgovske družbe, trgovinsko podjetje, identiteta, podjetje, poslovne odločitve, design, image, blagovne znamke, predstava, grafične metode, oblikovanje, panoge dejavnosti, gradbeni materiali, gradbeništvo, trgovinsko poslovanje, les, izdelki, lesna industrija, trgovanje, simboli, barve, komuniciranje Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 2518; Prenosov: 240
Celotno besedilo (671,38 KB) |
7. Oglaševanje na internetu : diplomsko deloMelita Novak, 2005, diplomsko delo Ključne besede: oglaševanje, ekonomska propaganda, internet, Intranet, računalniške mreže, WWW, World Wide Web, storitve, elektronska pošta, sponzorstvo, oblikovanje, design, komuniciranje, uporabniki, predstava, mediji, učinkovitost, pospeševanje prodaje, metode, dejavnost, organizacijske strukture, prodajna funkcija Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 2483; Prenosov: 227
Celotno besedilo (284,01 KB) |
8. Strategija trženja Gorenja na ukrajinskem trgu : diplomsko deloLuka Erklavec, 2006, diplomsko delo Ključne besede: strategija trženja, trženje, marketing, mednarodni trg, gospodinjski aparati, vzhodna Evropa, bela tehnika, mednarodne primerjave, Ukrajina, mednarodno trženje, ponudba, poraba, uporabniki, marketing mix, marketinški splet, tuje investicije, tržno planiranje, izdelki, proizvodi, design, oblikovanje, pozicioniranje, distribucija, cene, politika cen, oblikovanje cene, proizvodnja, mednarodno podjetje, pospeševanje prodaje Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 1811; Prenosov: 218
Celotno besedilo (560,64 KB) |
9. Stališče prejemnikov do nenaslovljenega oglasnega materiala : diplomsko deloMarko Kaloh, 2006, diplomsko delo Ključne besede: oglaševanje, ekonomska propaganda, oglasi, materiali, potrošnik, vprašalniki, ankete, vzorci, tržne raziskave, tržna analiza, reklama, merila, predstava, spremembe, zaznavanje, čustva, vedenje, uporabniki, mišljenje, psihologija potrošnika, kvalitativna analiza, pošta, vrednotenje, tisk, oblikovanje, design, uporabniki, predstava, mediji, učinkovitost, pospeševanje prodaje, metode, dejavnost, organizacijske strukture, prodajna funkcija Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 2025; Prenosov: 147
Celotno besedilo (475,92 KB) |
10. Vedenje mladostnikov ob nakupu modnega nakita in modnih dodatkov : diplomsko deloNataša Kampuš, 2006, diplomsko delo Ključne besede: mladostniki, potrošnik, nakup, vedenje, odločanje, kupci, moda, stilistika, design, uporabniki, zaznavanje, karakterologija, psihologija potrošnika, informacije, socialna psihologija Objavljeno: 28.09.2007; Ogledov: 2006; Prenosov: 220
Celotno besedilo (1,27 MB) |