| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
UVAJANJE REŠITVE MICROSOFT DYNAMICS CRM NA PRIMERU FAKULTETE DOBA
Denis Škorc, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Po gospodarski krizi, ki je prizadela svetovno gospodarstvo v zadnjih dveh letih, so tako ljudje kot podjetja postali pri svojih nakupih vse bolj previdni in premišljeni. To je povzročilo pravi konkurenčni boj za odjemalce in poslovne partnerje. Stranke so glavni vir dohodka podjetij, zato se jim morajo podjetja maksimalno posvetiti in poskrbeti za njihovo zadovoljstvo, saj lahko le tako posledično dosežejo tudi njihovo lojalnost in maksimizirajo njihovo dobičkonosnost. Do izraza so prišla podjetja, ki imajo dobro urejen in razvit management odnosov s strankami ali CRM. Gre za strateško razvijanje odnosov z donosnimi strankami, katerega namen je povečati število strank, doseči visoko raven ponovnih nakupov, obdržati najdonosnejše kupce, povečati vrednost nakupov, odzivati se proaktivno v očeh kupca in ne izdelka … Za uvedbo koncepta CRM ni zadosti le namestitev programske opreme, ampak je znotraj organizacije najprej potrebno spremeniti miselnost, kulturo in način dela. Sledi implementacija programske oprema za informacijsko podporo udejanjanja koncepta CRM. Ena izmed možnih rešitev je uvedba Microsoft Dynamics CRM, ki omogoča podporo prodajnim, trženjskim in servisnim procesom. Kako poteka uvedba tovrstne rešitve in kakšne prednosti prinaša, pa si lahko podrobneje preberete na straneh 30-36.
Ključne besede: CRM, upravljanje odnosov s strankami, management odnosov s strankami, Microsoft Dynamics CRM, Microsoft Dynamics Sure Step, kupci, odjemalci, stranke, poslovni partnerji, informacijska podpora, izobraževalna ustanova Doba, ORG. TEND.
Objavljeno: 22.12.2010; Ogledov: 2485; Prenosov: 465
.pdf Celotno besedilo (1,20 MB)

2.
PRENOVA PRODAJNEGA PROCESA V PODJETJU LITOSTROJ RAVNE D.O.O.
Darja Bukovšek, 2013, magistrsko delo

Opis: V magistrski nalogi je predstavljeno podjetje Litostroj Ravne d.o.o., njegov zgodovinski razvoj, obstoječ proces prodaje in tudi njegova prenova. Poglobili smo se v posamezne aktivnosti prodajnega procesa, na osnovi katerih lahko izboljšamo poslovanje. Kako prenoviti prodajni proces, da bo zagotovljena čim večja učinkovitost poslovanja, je problem, s katerim smo se ukvarjali. Zanimalo nas je torej, če se lahko in kako se lahko čas, potreben za izvedbo prodajnega procesa, skrajša s prenovo prodajnega procesa. Vsekakor smo se osredotočili tudi na stroške in zanimalo nas je, kako se lahko tudi stroški, potrebni za izvedbo prodajnega procesa, zmanjšajo z njegovo prenovo. Prvi korak pred prenovo poslovnega procesa je analiza obstoječega stanja prodajnega procesa v organizaciji. Definirati je treba pomanjkljivosti in podati predloge rešitve. Pot do uspeha po našem mnenju predstavlja: pravočasen in zanesljiv pretok informacij, brezpapirno poslovanje, prevzemanje odgovornosti, sodelovanje med zaposlenimi, dodatno izobraževanje in podkrepljenost z znanjem, ki je potrebno, da poteka poslovni proces nemoteno, in uporaba strategije managementa odnosov z odjemalci (CRM). Za zajem podatkov smo uporabili tudi anketni vprašalnik, ki nam je služil kot pomoč pri prenovi prodajnega procesa. Na podlagi analize problema in predlogov rešitve le-tega smo ugotovili, da se lahko s prenovo prodajnega procesa skrajša čas njegove izvedbe in stroški poslovanja se zmanjšajo. Višja stopnja sodelovanja med zaposlenimi po prenovi pa povečuje stopnjo učinkovitosti poslovanja. Sklepamo lahko, da je prenova prodajnega procesa v obravnavanem podjetju potrebna in hkrati tudi nujna.
Ključne besede: Prenova poslovnih procesov, Prodajni proces, Stroški potrebni za izvedbo prodajnega procesa, Informacijska tehnologija, CRM – management odnosov z odjemalci
Objavljeno: 02.07.2013; Ogledov: 1467; Prenosov: 288
.pdf Celotno besedilo (3,84 MB)

3.
UPORABA SISTEMA ZA UPRAVLJANJE ODNOSOV S STANKAMI V ZVEZI POTROŠNIKOV SLOVENIJE
Žan Jenko, 2014, diplomsko delo

Opis: Zveza potrošnikov Slovenije (v nadaljevanju ZPS) je ustanova s pomembno vlogo v življenju državljanov Slovenije oz. potrošnikov. Zato je nujno njeno brezhibno in učinkovito delovanje. Vendar ima tudi ta organizacija svoje omejitve pri izvajanju del. Gre namreč za veliko organizacijo – veliko z vidika števila zaposlenih, obsega dela, pokrivanja področja poslovanja ipd. V takšnih primerih je poslovanje zelo oteženo in kompleksno, zato je potrebno imeti dobro osnovo poslovanja. Posebej pomembno je izpostaviti pravi odnos z odjemalci oz. potrošniki. Povečanje učinkovitosti delovanja ZPS-ja lahko pričakujemo z novim programom, ki temelji na Microsoftovem SharePointu. Ustreznost programa bo mogoče oceniti na podlagi predstavitve njegovih prednosti in nekaterih slabosti. Tako se bo problem oteženega poslovanja ZPS-ja razreševal prek uvedbe novega poslovnega programa. Program omogoča poslovanje, ki je v koraku s časom in primernejše za tovrstno organizacijo. Tako se poveča učinkovitost ZPS-ja in zadovoljstvo potrošnikov Slovenije.
Ključne besede: Zveza potrošnikov Slovenije, ZPS, problematika korespondence, management odnosov z odjemalci Microsoft Sharepointa, prednosti in slabosti programske rešitve ZPS-ja
Objavljeno: 29.10.2014; Ogledov: 689; Prenosov: 45
.pdf Celotno besedilo (1,65 MB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici