| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 578
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Snovanje in izdelava mehanizma strojnega posnemanja lukenj na izdelkih različnih dimenzij
Kevin Kolar, 2021, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi je predstavljen problem, kako smo se samega problema lotili, in celoten razvoj nastavka za posnemanje robov pri kosih različnih dimenzij. V nalogi smo se soočili s kar nekaj težavami, ki smo jih skupaj s podjetjem Marovt d.o.o. rešili. Cilj naloge je bil izdelati nastavek za olajšanje dela in izboljšanje kakovosti kosov. Predstavljen je razvoj dveh mehanizmov in opisane prednosti ter slabosti le-teh. Izbrani mehanizem smo po končanem konstruiranju in izdelavi delavniških risb na koncu tudi izdelali in ga testirali. Za zaključek naloge so predstavljeni rezultati testiranja nastavka v podjetju.
Ključne besede: nastavek za posnemanje robov, strojno posnemanje lukenj, konstruiranje, izdelava nastavka, testiranje orodja.
Objavljeno: 24.09.2021; Ogledov: 21; Prenosov: 0
.pdf Celotno besedilo (2,38 MB)

2.
Uporaba dodajalnih tehnologij pri izdelavi orodij za brizganje termoplastov
Tomaž Kavčič, 2021, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga predstavlja primer reševanja problema temperiranja kritičnega mesta v orodju za brizganje termoplastov s pomočjo dodajalne tehnologije selektivnega laserskega taljenja (Selectiv Laser Melting – SLM). Predstavili smo teoretične pogoje za optimalno temperiranje orodij in s tem kakovosten izdelek iz termoplasta. Prikazali smo možne praktične klasične rešitve temperiranja osnovnih oblik in podali smernice za izvedbo temperirnih tokokrogov. Ker so zaradi kompleksnosti izdelka klasične metode odpovedale, smo rešitev našli v konformnem temperiranju, ki ga je možno izvesti samo s SLM postopkom. Opisali smo potek izdelave oblikovnega jedra s kritičnim področjem, kjer smo v začetku uporabili klasične tehnologije in jih kasneje nadgradili s SLM tehnologijo. Da bi upravičili uporabo konformnega temperiranja in SLM postopka, smo izvedli simulacijsko analizo z orodjem Mold Flow analizo in primerjali rezultate klasično in konformno temperiranega oblikovnega jedra. Vsi pomembni rezultati so bili na strani konformnega temperiranja in kažejo na smotrnost uporabe SLM postopka. Slaba stran SLM postopka ostaja visoka cena naprav.
Ključne besede: temperiranje orodja, kritično mesto, ciklus brizganja, konformno, dodajalne tehnologije
Objavljeno: 01.09.2021; Ogledov: 44; Prenosov: 8
.pdf Celotno besedilo (3,60 MB)

3.
Planiranje kapacitet v orodjarstvu s pomočjo orodij microsoft project in microsoft excel
Miha Krajcer, 2021, diplomsko delo

Opis: Orodjarstvo je panoga, vključena v skoraj vsak proizvodni proces v industriji, in sicer od zamisli prek planiranja do izdelave izdelka. V času, ko sta hitrost in kakovost nadvse pomembni, se tudi orodjarne, slovenske, evropske in ostale, srečujejo s problematiko, kako svoj izdelek narediti čim hitreje in čimbolj kakovostno ter kako hitro je le-ta lahko pri svojem kupcu. V diplomski nalogi predstavljamo, kako v orodjarstvu s pomočjo računalniških (programskih orodij) Microsoft Project in Microsoft Excel planirati kapacitete tako, da je najboljše izdelan izdelek čim hitreje pri svojem kupcu. Obe programski opremi bodisi Microsoft Project bodisi Microsoft Excel sta odlični za planiranje, a sta le delček orodij, ki jih uporablja konkurenca. Seveda pa zgolj računalniški programi niso dovolj za učinkovito planiranje. Vsi procesi skupaj morajo delovati kot celota. Zato je bistvenega pomena, da se optimizacija prične že pri sami pripravi projekta, na samem začetku, kjer se lahko reši že ogromno težav, za katere bi v prihodnje porabili ogromno sredstev in pa časa. Predvsem smo opazili, da je še ogromno stvari, na katerih lahko gradimo našo prihodnost, ne samo pri planiranju, uporabi novejših računalniško podprtih sistemov in pa navsezadnje tudi nekaj samoiniciative, s katero lahko že vsak zaposlen v podjetju pripomore, da bo delo potekalo po predvidenem planu oziroma še boljše. Izpeljava projekta do končnega cilja – predati orodje naročniku oziroma kupcu.
Ključne besede: orodjarstvo, orodja, Microsoft Project in Microsoft Excel, planiranje
Objavljeno: 10.08.2021; Ogledov: 77; Prenosov: 9
.pdf Celotno besedilo (1,34 MB)

4.
Razvoj in izdelava progresivnega orodja za preoblikovanje pločevine
Žan Marguč, 2021, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo predstavili razvoj in izdelavo progresivnega orodja za preoblikovanje pločevine za podstavek baterije električnega vozila Daimler V295 znamke Mercedes Benz. Predstavili smo tudi orodja za preoblikovanje pločevine, preoblikovalne procese v progresivnem orodju, razvoj in izdelavo progresivnega orodja in postopke odrezavanja pri izdelavi progresivnega orodja. Cilj diplomskega dela je prikazati celotno izdelavo progresivnega orodja od razvoja CAD modela, preko mehanske obdelave do končne sestave progresivnega orodja. Namen diplomskega dela je predstaviti razvoj progresivnih orodij z vsemi delovnimi operacijami. V diplomskem delu bo predstavljena tudi potrebna dokumentacija za izvedbo obdelave v orodjarni. Za naročilo kupca progresivnega orodja so se pripravili vhodni podatki, ki vsebujejo vse potrebne zahteve za konstrukcijo orodja za določen štancan izdelek in so v skladu z zahtevami kupca ter internimi zahtevami in željami podjetja Var. Pri izdelavi progresivnega orodja so se upoštevale vse specifikacije kupca, ki so bile navedene v naročilu. V diplomskem delu je vključena tudi pokalkulacija realiziranih ur mehanske obdelave in lastna cena progresivnega orodja.
Ključne besede: preoblikovalna orodja, progresivna orodja, konstruiranje, izdelava, mehanska obdelava
Objavljeno: 02.07.2021; Ogledov: 207; Prenosov: 115
.pdf Celotno besedilo (1,83 MB)

5.
Konstruiranje in tehnološka prilagoditev orodja od prvega preizkusa do končnega prevzema
Nace Grudnik, 2021, diplomsko delo

Opis: Dandanes je zapletenost in dovršenost avtomobilov in ostalih motornih vozil na izjemno visokem nivoju. Orodja, ki se uporabljajo za izdelavo delov motornih vozil so tehnično zelo zapletena in zahtevajo veliko količino znanja pri njihovem konstruiranju ter optimizaciji. V diplomski nalogi je opisan proces konstruiranja in optimizacije orodja za preoblikovanje pločevine namenjene za vgraditev v avtomobile. Na začetku dela so opisani računalniški programi uporabljeni pri izvajanju projekta. V nadaljevanju pa so opisane posebnosti konstruiranja takšnih orodij. Prav tako so ponazorjene meritve opravljene na izdelku in proces potrebne optimizacije narejene na orodju.
Ključne besede: orodja za avtomobilsko industrijo, elastična povračljivost preoblikovane pločevine, konstruiranje orodja, proces optimizacije orodja, Gorenje Orodjarna d. o. o.
Objavljeno: 01.07.2021; Ogledov: 205; Prenosov: 60
.pdf Celotno besedilo (1,85 MB)

6.
Vpliv uporabe orodij digitalnega marketinga na uspešnost spletnih trgovin
Nina Lipovšek, 2021, magistrsko delo

Opis: Digitalizacija danes predstavlja velik del življenja. Populacija se čedaljebolj modernizira in usmerja svojopozornostv napredne tehnologije in udobje tako doma kot v poslovnem svetu. Z razvojem tehnologij postaja konkurenca na trgu vedno večja, kar pomeni, da nezadostuje zgolj prisotnost na spletu. Za prepoznavnost, opaznost in uspešnost je treba vključiti tudi digitalni marketing, čas in denar. Če povzamemo, je digitalni marketing promocija izdelkov, storitev in blagovne znamke s pomočjo uporabe elektronskih naprav ali interneta. Digitalni marketing uporablja več kanalov in tehnologij, ki organizaciji omogočajo analizo kampanj, vsebine in strategij, iz katerih je mogočerazbrati, ali določena strategija deluje, je uspešna oziroma kje so njenepomanjkljivosti. V teoretičnem delu magistrskega dela smo najprej opredelili pojem spletna trgovina, določili razlike med klasično in spletno trgovino, opisalivrste spletnih trgovin in kaj definira uspešne spletne trgovine. Izpostavilismo tudi varnost spletne trgovine. Prav tako smo opredelili digitalni marketing in njegov razvoj. Preverilismo, kakšne digitalne strategije in kanale poznamo ter kakšne so prednosti in slabosti digitalnega marketinga v primerjavi s klasičnim. V praktičnem delu magistrskega dela smo pozornost namenili orodjem digitalnega marketinga.Ker je to široko in hitro rastoče področje, smo se osredotočili na poznana in bolj priljubljena orodjaspodročja optimizacije, e-poštnega marketinga, analitike, družbenih omrežij in orodij, namenjenih grafičnemu oblikovanju. Optimizacija spletnih strani je pomembna, saj je brez nje podjetje slabše vidno v brskalnikih, kar posledično prinaša slabši promet. Obstajajo orodja, kot so SEMrush, Google SearchConsole in Moz, ki pripomorejo k izboljšanju optimizacije. Na področju e-poštnega marketinga izstopajo orodja MailChimp, MailerLite, Hubspot in SendInBlue, primerjava med njimi pa prikazuje, katero je primernejše za kateri tip podjetja.Na področju analitike smo primerjali Matomo in Google Analytics.Predstavili smo tudi družbena omrežja in ugotovili, da obstaja veliko orodij za njihovo lažjo uporabo.Osredotočili smo se na orodja HootSuite, Buffer, Sporut Social in Creator studio ter jih primerjali med seboj. Upoštevali smo tudi grafično podobo fotografij, podjetja in blagovne znamke, kjer nam lahko pomagajo orodja, kot so Canva, Crello in Piktochart.
Ključne besede: digitalni marketing, orodja digitalnega marketinga, marketinška strategija, Google, SEO, optimizacija, e-poštni marketing, spletna trgovina.
Objavljeno: 29.06.2021; Ogledov: 144; Prenosov: 50
.pdf Celotno besedilo (3,49 MB)

7.
Analiza orodij za delo na daljavo in ocena pripravljenosti organizacij na spremembe pogojev dela
Kamelija Chavdarova, 2021, magistrsko delo

Opis: During the Covid-19 pandemic, many companies have been forced to do remote work overnight to increase social distancing. This means new challenges, both for organizations as a whole and for the individuals within the organization who need to handle governance-related aspects and functions. Both managers and employees now need to accept these new conditions, partly to handle the changes that new governance structures entail, but above all to ensure that the business can be conducted in a satisfactory and successful manner. The e-collaboration tools thus play a crucial role in how employees can carry out their work from home in a similar way as in office, without losing productivity. The purpose of this master’s thesis is to research if the scenario for remote working is included in the strategic plan and companies are prepared to work from home. A survey questionnaire was conducted on 61 respondents from various ICT organizations, were forced to switch to remote work during the pandemic, focusing on examining productivity and underlying factors and experience of workers who are remote working.
Ključne besede: delo na daljavo, e-sodelovanje, orodja, IT podjetja, upravljanje, motivacija, produktivnost, pandemija
Objavljeno: 24.05.2021; Ogledov: 105; Prenosov: 41
.pdf Celotno besedilo (1,42 MB)

8.
Uspešna raba informacijsko komunikacijske tehnologije pri poučevanju matematike
Nino Golčman, 2021, magistrsko delo

Opis: Danes je za potrebe poučevanja na voljo ogromno različnih možnosti, klasičnih tradicionalnih učil, interaktivnih tabel, digitalnih medijev in pripomočkov. Učitelji smo v poplavi ponudbe upravičeno zmedeni, saj se od nas pričakuje, da bomo izbrali optimalno kombinacijo metod in pripomočkov. Naloga predstavlja teoretično ozadje uporabe informacijsko komunikacijske tehnologije pri poučevanju matematike, opisuje, predstavi in vrednoti izbrana programska orodja in aplikacije, analizira nekatere predloge ter ponudi primere dobrih praks s konkretnimi primeri uporabe pri pouku matematike. Zajema pa tudi predstavitev lastno razvite aplikacije za medpredmetno povezovanje, ki pripomore k približevanju matematike učencem in izboljšuje odnos učencev do nje. Uporabljene aplikacije in pripomočki ne smejo biti sam zase poceni »šov«, ki nima nobenega pozitivnega učinka na boljše znanje, ampak mora res olajšati razumevanje nekega težkega koncepta. Prav zato v nalogi kritično vrednotimo ponujene možnosti in izbiramo tiste, ki prispevajo k boljšemu razumevanju in dajejo rezultate.
Ključne besede: Aplikacije in orodja, matematika, didaktika, pouk in poučevanje, IKT, šola.
Objavljeno: 03.05.2021; Ogledov: 101; Prenosov: 14
.pdf Celotno besedilo (4,87 MB)

9.
Marketinško komuniciranje na primeru podjetja BSH Bosch und Siemens Hausgeräte
Jakob Korbar, 2020, diplomsko delo

Opis: Marketinško komuniciranje je nepogrešljiva marketinška dejavnost, saj podjetja z njo vzpostavljajo stik z odjemalci, ostalimi podjetji in pridobivajo kupčevo zvestobo in zaupanje. Marketinško komuniciranje podjetja obravnavajo kot obliko prepričevalnega informiranja odjemalcev s katerim zmanjšujejo njihovo negotovost in posledično povzročimo pospeševanje nakupa. Danes je odjemalec izpostavljen veliki količini informacij zaradi tega so vedno bolj zapolnjeni tudi kanali marketinškega komuniciranja. Zaradi vseh dejavnikov so podjetja primorana z odjemalcem komunicirati na najbolj učinkovit način, kar zahteva zelo razvit program marketinškega komuniciranja. V trenutku presoje se bodo odjemalci odločili za nakup tistega izdelka, ki je najbolje predstavljen in najbolj izpolnjuje njihova pričakovanja. Podjetja se zaveda, da lahko le z izpolnjevanjem odjemalčevih pričakovanj in ustvarjanjem dobička ostane konkurenčno na trgu. Da to dosežejo, se morajo biti pripravljeni neprestano prilagajati razmeram na trgu. V diplomskem delu bomo predstavili teoretično osnovo marketinškega komuniciranja, opredelili cilje marketinškega komuniciranja in ciljne skupine, komunikacijske kanale, primernost izbranih komunikacijskih orodij in proračun marketinškega komuniciranja. Specifično bo predstavljeno marketinško komuniciranje v podjetju BSH Bosch und Siemens Hausgeräte na slovenskem trgu. Analizirali bomo njihov program marketinškega komuniciranja in predstavili program marketinga za izdelek sesalnikov Unlimited.
Ključne besede: Marketinško komuniciranje, BSH Bosch und Siemens Hausgeräte, orodja marketinškega komuniciranja, program marketinškega komuniciranja
Objavljeno: 30.03.2021; Ogledov: 185; Prenosov: 58
.pdf Celotno besedilo (1023,14 KB)

10.
Istosmerno iztiskovanje profilov iz Aluminijevih zlitin
Boštjan Povh, 2016, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo zajema osnove iztiskovanja aluminijevih zlitin, predstavitev postopkov iztiskovanja ter opis strojev in orodij, ki se za to uporabljajo. Diplomsko delo sem opravljal s pomočjo podjetja Impol, d. o. o., iz Slovenske Bistrice, ki se ukvarja na splošno z aluminijem in z izdelavo raznih izdelkov, kot so valjani traki, cevi, palice, profili, odkovki. Podjetje Impol PCP – Profili za izdelavo iztisnjenih izdelkov uporablja postopek vročega istosmernega iztiskovanja. S tem postopkom bo iztisnjen nov profil za praktični del naloge, ki zajema opis in potek izdelave novega aluminijevega profila. Postopek se bo izvajal na stroju stiskalnica 28 MN, ki se nahaja v tem proizvodnem procesu.
Ključne besede: iztiskovanje, iztiskovalni postopki, stroji in orodja za iztiskovanje, aluminijasti profili
Objavljeno: 19.03.2021; Ogledov: 150; Prenosov: 24
.pdf Celotno besedilo (4,38 MB)

Iskanje izvedeno v 0.18 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici