| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 12
First pagePrevious page12Next pageLast page
1.
Primerjava orodij za digitalno kiparjenje ZBrush in Blender
David Šbüll, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Digitalni mediji so dandanes ogromni posrednik informacij in zabave. Filmi, igre in drugi mediji so polni nenavadnih živali, pošasti, stavb, narave, itd. Mnogo teh je ustvarjenih v 3D produkciji, ki zaposluje programerje, 3D oblikovalce, konceptualne umetnike in še več. 3D oblikovalci s pomočjo različnih digitalnih orodij ustvarjajo 3D modele, ki jih v prej navedenih medijih kasneje zaznavamo. V diplomski nalogi predstavimo splošni potek 3D produkcijskega cevovoda, med seboj primerjamo modelirnika ZBrush in Blender za digitalno kiparjenje ter prikažemo izdelavo 3D model moškega telesa v obeh modelirnikih.
Keywords: ZBrush, Blender, kiparjenje, digitalno, 3D
Published: 03.11.2020; Views: 92; Downloads: 23
.pdf Full text (1,87 MB)

2.
Orodja za simulacijo znotraj animacijskega paketa Blender
Matic Krajnc, 2019, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo opisuje orodja in način simulacije jat v programu Blender. Izdelali smo model ptice, ji dodali teksturo in okostje ter animacijo letenja. Jate smo izpostavili različnim dejavnikom, vstavili ovire in dodali plenilce. Z manipulacijo nastavitev sistema delcev Boids smo opazovali različne rezultate.
Keywords: Blender, simulacija jat, boidi
Published: 14.11.2019; Views: 272; Downloads: 41
.pdf Full text (3,82 MB)

3.
Fotorealistična vizualizacija ognja v animacijskem paketu Blender
Dominik Štrakl, 2018, undergraduate thesis

Abstract: Osnovni namen diplomskega dela je izdelati fotorealistično animacijo ognja v odprtokodnem animacijskem paketu Blender. Pri izdelavi smo uporabili metode, ki se v računalniški grafiki uporabljajo za vizualizacijo posebnih učinkov. Postopek izdelave in uporabljene metode smo podrobneje opisali. Na koncu smo analizirali različne vplive na doseganje realizma in vplive na časovno zahtevnost pri upodabljanju.
Keywords: vizualizacija, računalniška grafika, animacija, 3D grafika, Blender
Published: 06.07.2018; Views: 969; Downloads: 163
.pdf Full text (7,54 MB)

4.
Testiranje zmogljivosti orodja blender v okoljih Arch Linux in Windows 10
Mihael Smrekar, 2017, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo opisuje delovanje odprtokodnega programa Blender na operacijskem sistemu Windows 10 in odprtokodnem operacijskem sistemu Arch Linux. Opisuje, kakšni so načini za povečanje zmogljivosti delovanja programa na različnih sistemih ter računalnikih z različno strojno opremo. Za poizvedbo o zmogljivosti programa na različnih sistemih z različno strojno specifikacijo so v diplomskem delu opisane uporabljene nastavitve oziroma načini za prikaz česa je program sposoben. Na kratko je opisano tudi, kakšen je bil pristop k udejanjenju omenjenih nastavitev, pridobljeni rezultati in kaj nam ti pomenijo.
Keywords: Linux, Windows 10, Blender, zmogljivost
Published: 09.10.2017; Views: 513; Downloads: 75
.pdf Full text (2,14 MB)

5.
Izdelava robotske roke s 3 dof
Jaka Pustavrh, 2017, undergraduate thesis

Abstract: V osnovi to diplomsko delo prikazuje, kako izdelati robotsko roko s 3-prostostnimi stopnjami. Ker pa je končni cilj, da robot zna narisati na papir poljubni vzorec, smo mu dodali še četrto os. Prikazano je, kako fizično izdelati robota s 3D-tiskalnikom, izdelati potrebno vezje in kako programsko usposobiti robotsko gibanje preko inverzne kinematike s pomočjo programa, ki se imenuje Blender.
Keywords: robotska roka, inverzna kinematika, Blender
Published: 04.05.2017; Views: 2245; Downloads: 208
.pdf Full text (8,75 MB)

6.
POSTOPEK IZDELAVE ANIMIRANEGA FILMA Z ORODJEMA BLENDER IN GIMP
Sebastjan Mlekuž, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Osnovna ideja diplomske naloge je spoznati, osvojiti in preučiti ključne in pomembne korake, ki so potrebni za izdelavo računalniške animacije. Ker je področje računalniške animacije preširoko, da bi lahko vse obdelali v nalogi, se osredotočimo na izdelavo računalniške animacije v zabavni industriji. Raziskali in preizkusili bomo tudi na praktičnem primeru, ali je mogoče kreirati računalniško animacijo na dostojnem nivoju z odprtokodnimi in zastonjskimi orodji. Uporabili bomo le Blender, ki je največji odprtokodni konkurent Mayi, in GIMP, ki konkurira Photoshopu.
Keywords: računalniška animacija, blender, gimp, 3D grafika
Published: 09.09.2016; Views: 1287; Downloads: 156
.pdf Full text (2,83 MB)

7.
Izdelava spletnega učbenika za 3D modeliranje v Blenderju
Marjeta Čuk, 2016, bachelor thesis/paper

Abstract: V teoretičnem delu diplomskega dela smo opisali e–izobraževanje in sisteme za upravljanje vsebin in izobraževanja. V empiričnem delu smo izdelali prototip interaktivnega spletnega učbenika za 3D modeliranje v programu Blender za vaje pri predmetu Digitalno 3d oblikovanje 1 dodiplomskega študija Oblikovanja tekstilij in oblačil. V prvem sklopu empiričnega dela smo opisali pripravo vsebine spletnega učbenika in programskih orodij, s katerimi smo vsebino pripravili. Sledi opis namestitve lokalnega strežniškega okolja, namestitve WordPressa in vtičnikov za razširitev njegove funkcionalnosti. V naslednjem sklopu smo podrobno predstavili izdelavo prototipa spletnega učbenika in lekcij v CoursePressu. V zadnjem delu je predstavljeno še delovanje učbenika. Razviti spletni učbenik ni namenjen zgolj podajanju vsebin študentom, ampak smo mu dodali funkcijo, ki omogoča komuniciranje med učiteljem in študenti, ter delovni zvezek, v katerega bodo študenti oddajali domače naloge v obliki slik in videov. Nad oddanimi nalogami ima popoln pregled učitelj in študenti.
Keywords: WordPress, CoursePress, Blender, Kombinirano učenje
Published: 08.07.2016; Views: 720; Downloads: 102
.pdf Full text (3,22 MB)

8.
SPODBUJANJE LJUDI H GIBANJU S POMOČJO MOBILNE IGRE
Tomaž Petrovič, 2015, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo se soočili s problemom neaktivnosti današnje generacije. Razvili smo igro za mobilne naprave Android, s katero uporabniku aplikacije ponudimo razlog in motiv za sprehod po mestu. Uporabnik v igri prevzame vlogo navadnega meščana, ki se med zgodbo znajde na misiji, v kateri mora premagati zmaja, da reši ugrabljeno princeso. Igralec v igri napreduje tako, da v realnem svetu po mestu išče skrite zaklade, ki so predstavljeni s QR kodami. Aplikacijo smo razvili v programskem okolju Eclipse, uporabili pa smo še veliko drugih tehnologij in orodij, med katerimi je bil tudi Blender, v katerem smo izdelali kratek video, ki prikazuje zgodbo igre.
Keywords: Android, aplikacija, igra, zdravo življenje, Blender
Published: 14.10.2015; Views: 670; Downloads: 47
.pdf Full text (1,65 MB)

9.
Implementacija urejevalnika mest z uporabo knjižnice libGDX
Luka Horvat, 2015, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo predstavi implementacijo urejevalnika mest. Najprej obdelamo programski paket Blender in potrebne postopke za izdelavo ter animacijo 3D modelov. Nato se posvetimo knjižnici libGDX in opišemo njene funkcionalnosti, ki so potrebne za izdelavo aplikacije. Sledita opis same implementacije, uporabljenih pristopov in metod ter predstavitev končne aplikacije.
Keywords: urejevalnik mest, računalniška grafika, 3D, Blender, libGDX
Published: 13.10.2015; Views: 965; Downloads: 84
.pdf Full text (3,40 MB)

10.
UPORABA ORODIJ UNITY3D IN BLENDER ZA RAZVOJ IGER NA ANDROIDU
David Čeh, 2015, bachelor thesis/paper

Abstract: V diplomskem delu spoznavamo industrijo videoiger in kaj nas motivira da igramo igre. Osnujemo načrt za razvoj igre, ki ga razdelimo na dva konceptuelno različna načina in se po tem principu poskusimo lotiti lastnega projekta. Spoznavamo delovanje orodij Unity3D in Blender ter osnovne tehnike modeliranja, teksturiranja in pisanja skript, katerih končni produkt je igra za Android napravo.
Keywords: Blender, 3D modeliranje, Unity3D, razvoj iger, igralni pogon
Published: 16.09.2015; Views: 712; Downloads: 64
.pdf Full text (2,36 MB)

Search done in 0.31 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica