| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 304
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Primerjava imperativnega in deklarativnega pristopa pri izdelavi uporabniških vmesnikov aplikacij Android
Gregor Rant, 2021, diplomsko delo

Opis: V zadnjih letih je opaziti velik porast novosti na področju razvoja aplikacij za Android. V diplomskem delu je predstavljeno ogrodje Android za uporabniške vmesnike Jetpack Compose in ostale knjižnice Jetpack, ki so pomembne zanj. Jetpack Compose nam omogoča ustvarjanje uporabniškega vmesnika aplikacije z uporabo deklarativne paradigme. Ta vzorec je bil v delu primerjan z imperativnim, hkrati pa se je skušalo odgovoriti na vprašanje, ali je Jetpack Compose v trenutnem stanju pripravljen za produkcijsko rabo.
Ključne besede: Android Jetpack, Compose, mobilne aplikacije, uporabniški vmesniki
Objavljeno: 04.11.2021; Ogledov: 99; Prenosov: 6
.pdf Celotno besedilo (1,32 MB)

2.
Jedro operacijskega sistema Android in simulator dodeljevanja delovnega pomnilnika
Domagoj Smolić, 2021, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo preučevali jedro operacijskega sistema Android. Pregledno smo opisali najpomembnejše komponente jedra. Podrobneje smo preštudirali in opisali delovanje komponente za upravljanje z delovnim pomnilnikom. V praktičnem delu te diplomske naloge smo izdelali simulator te komponente. Namen simulatorja je olajšati učenje izbranih konceptov s področja operacijskih sistemov. Simulator za upravljanje delovnega pomnilnika je izdelan v jeziku C++ z ogrodjem Qt in vsebuje grafični vmesnik za boljšo vizualizacijo delovanja komponente. Naša rešitev simulira delovanje podsistemov za dodelitev in sprostitev pomnilnika, povračilo strani in logični spomin. Pri izdelavi simulatorja smo težili k čim večji podobnosti dejanskem jedru androida. Simulator smo izčrpno testirali, v diplomskem delu pa smo demonstrirali nekaj scenarijev uporabe našega simulatorja. Uspešnost naše rešitve smo na koncu potrdili še s preprostim preizkusom uporabnikovega zadovoljstva. Naš simulator je primeren kot demonstracijsko orodje v študijskem procesu.
Ključne besede: Android, Linux jedro, delovni pomnilnik, simulator
Objavljeno: 18.10.2021; Ogledov: 93; Prenosov: 5
.pdf Celotno besedilo (1,50 MB)

3.
Uporaba pristopa obogatene resničnosti v okviru mobilnih aplikacij
Blaž Uran, 2021, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo izdelali 3D paketnike in mobilno aplikacijo za prikaz paketnikov na stanovanjskem objektu s pomočjo obogatene resničnosti. Aplikacija bo strankam podjetja Direct4.me omogočila predhoden vpogled svojega izbranega paketnika na svojem stanovanjskem objektu. V nalogi smo predstavili ogrodja in tehnologije, s katerimi smo izdelali paketnike in aplikacijo ter opisali razvoj in implementacijo.
Ključne besede: Obogatena resničnost, Android Studio, Blender, Google SketchUp
Objavljeno: 18.10.2021; Ogledov: 63; Prenosov: 7
.pdf Celotno besedilo (1,93 MB)

4.
Razvoj sistema za realnočasovni prenos zvočnega posnetka v lokalnem omrežju
Aljaž Šimunić, 2021, diplomsko delo

Opis: Pri glasbenih nastopih v živo nastaja težava, ko glasbeniki ne slišijo svojega petja oz. igranja. Ta težava se rešuje s t. i. monitorji – zvočniki, ki se uporabljajo za spremljanje igranja in petja posameznega glasbenika. Obstoječi sistemi so učinkoviti, vendar cenovno dragi. V diplomskem delu se predlaga nov sistem, ki temelji na mobilnih tehnologijah. Za zajemanje zvoka se uporabi digitalna mešalna miza, ki je povezana s strežnikom, za oddajanje zvoka pa se uporabi ločen usmerjevalnik na frekvenci 5 GHz. Uporabniki zvok sprejemajo s svojimi mobilnimi telefoni, podprtimi z operacijskim sistemom Android ali iOS. Predlagana rešitev je cenovno ugodnejša od obstoječih sistemov, saj za svoje delovanje uporablja nenamenske strojne komponente.
Ključne besede: mobilne tehnologije, Android, iOS, realnočasovni prenos podatkov, prenos zvočnega posnetka
Objavljeno: 18.10.2021; Ogledov: 62; Prenosov: 8
.pdf Celotno besedilo (995,30 KB)

5.
Pametni pomočnik za vožnjo po dirkaški stezi na operacijskem sistemu Android
Marko Watzak, 2021, diplomsko delo

Opis: Že vse odkar se je človek trudil naučiti stroj določenih veščin predvidevanja in lastne inteligence, je tukaj prisotno strojno učenje. Nemalo kdo je že velikokrat poprej prišel na misel, da bi lahko z uporabo strojnega učenja izboljšali različne športe, med drugim tudi avtomobilske. V tem diplomskem delu smo podali namen, kjer lahko skupaj s strojnim učenjem poskusimo izboljšati vožnjo posameznika na dirkaški stezi in to uspešno zabeležiti ter predstaviti na človeku razumljiv način. V našem delu smo opisali načine za reševanje problema, podali razvojna okolja in tehnologijo ter prikazali izsledke. Analizo vožnje je bilo mogoče uspešno izvesti in uspešno interpretirati dobljene rezultate v različnih scenarijih.
Ključne besede: OBD, OBD II, strojno učenje, Java, Android
Objavljeno: 18.10.2021; Ogledov: 58; Prenosov: 10
.pdf Celotno besedilo (2,37 MB)

6.
Ovrednotenje knjižnic za podporo platformam specifične strojne opreme v ogrodju Flutter
Miha Petelinc, 2021, diplomsko delo

Opis: V zaključnem delu najprej predstavimo ogrodje Flutter, njegove posebnosti, ki so posledica novih različic, na kratko opišemo programski jezik Dart, nato pa se osredotočimo na analizo knjižnic, ki omogočajo uporabo specifične strojne opreme. Pri analizi knjižnic se osredotočimo na uporabnost knjižnice, berljivost dokumentacije, funkcionalnosti in pomanjkljivosti. V zadnjem delu predstavimo aplikacijo, ki omogoča uporabo izbrane strojne opreme in knjižnic.
Ključne besede: Flutter, ogrodje, strojna oprema, navzkrižne aplikacije, Android
Objavljeno: 18.10.2021; Ogledov: 48; Prenosov: 10
.pdf Celotno besedilo (1,32 MB)

7.
Razvoj aplikacije Pametni upravitelj terminov
Dejan Orter, 2021, magistrsko delo

Opis: V okviru magistrskega dela smo izdelali rešitev za elektronsko vodenje rezervacij v storitvenih salonih kot alternativo za klasično vodenje terminov. Pametni upravitelj terminov smo naredili v ogrodju Flutter, ki omogoča hkraten razvoj za Android, iOS in splet. Preko aplikacije PUT lahko salon vodi evidenco zaposlenih, ureja storitve, vodi bazo uporabnikov in vnaša termine. Končne stranke salonov se lahko prijavijo v aplikacijo, kjer imajo pregled nad prostim osebjem, termini in storitvami, ki so jim na voljo. Preko intuitivnega vmesnika si lahko preprosto izberejo termin, ki jim najbolj ustreza in so po želji obveščene en dan pred rezervacijo.
Ključne besede: Flutter, Laravel, Android, iOS, spletni brskalnik
Objavljeno: 18.10.2021; Ogledov: 49; Prenosov: 12
.pdf Celotno besedilo (2,52 MB)

8.
Razvoj mobilne aplikacije Numizmatik
Tamara Zavec, 2021, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi smo si zastavili izdelati mobilno aplikacijo Numizmatik, ki bo pomagala zbirateljem kovancev. Za izdelavo aplikacije bomo najprej preučili obstoječe rešitve in njihove najpogostejše funkcionalnosti. Aplikacijo bomo razvili s pomočjo testno vodenega pristopa v integriranem razvojnem okolju Android Studio. Aplikacija bo omogočala dodajanje kovancev s pomočjo kamere na mobilni napravi in shranjevanje kovancev v spletno bazo podatkov. Ob dodajanju bo možno preveriti ali kovanec že imamo s pomočjo slikovne analize.
Ključne besede: mobilna aplikacija, Android, razvoj aplikacij
Objavljeno: 18.10.2021; Ogledov: 66; Prenosov: 7
.pdf Celotno besedilo (1,34 MB)

9.
Razvoj nadzorne plošče za električne avtomobile
Valentin Taneski, 2021, magistrsko delo

Opis: V nalogi je prikazan razvoj aplikacije za nadzorne plošče za električne avtomobile. Predstavljen je način komuniciranja vozila z aplikacijo in opisana forma podatkov. Temeljito so preučene obstoječe smernice o razvoju in testiranju te vrste aplikacije. Na podlagi preučenih stvari iz raziskave in podatkov, zbranih v anketi, smo razvili aplikacijo za nadzorne plošče. Na koncu smo aplikacijo preizkusili z eksperimentom. V poskusu smo merili čas, ki je potreben za določeno nalogo, da se konča. Izmerjeni časi se primerjajo z mednarodno določenim standardom za dolžino vozne naloge.
Ključne besede: Android, električno vozilo, nadzorna plošča
Objavljeno: 18.10.2021; Ogledov: 71; Prenosov: 10
.pdf Celotno besedilo (4,00 MB)

10.
Razvoj aplikacije za spremljanje dogodkov tekem hokeja na travi
Alen Balaž, 2021, diplomsko delo

Opis: Hokej na travi je šport, ki se trenutno igra samo v Prekmurju, in v tem športu tekmujejo samo trije klubi. Zaradi slabe razširjenosti se posledično tudi nikjer ne najdejo rezultati v živo na kakšnih spletnih straneh, ali pa ne obstaja android aplikacija za to. Naš cilj je torej bil, da implementiramo spletno stran za objavljanje dogodkov in android aplikacijo, kjer bi se rezultati osveževali. V nadaljevanju opišemo razvoj spletne aplikacije z node.js, uporabljanje MongoDB baze za podatke in socket.io modula na spletni in android aplikaciji za osveževanje podatkov v realnem času. V sklepu napišemo naše izkušnje z node.js, MongoDB in socket.io in kaj bi se dalo izboljšati v prihodnosti.
Ključne besede: Hokej na travi, node.js, Android, MongoDB
Objavljeno: 18.10.2021; Ogledov: 48; Prenosov: 5
.pdf Celotno besedilo (1,17 MB)

Iskanje izvedeno v 0.18 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici