1. UPORABA SOCIALNIH OMREŽIJ ZA POVEČANJE OBISKA SPLETNE STRANIValerija Kepnik, 2010, undergraduate thesis Abstract: Diplomska naloga obravnava uporabo socialnih omrežij za povečanje obiska spletne strani podjetja Tridens. Predstavljeno je podjetje, njihova spletna stran in socialna omrežja, ki jih uporabljajo. Za potrebe naloge so podrobno opisani: Facebook, blog, Twitter, Flickr, SlideShare, LinkedIn in YouTube. Predstavljene so tudi nekatere prednosti za podjetja, ki jih ponujajo socialna omrežja.
V eksperimentalnem delu naloge je bila izvedena analiza obiskov na spletni strani in sicer pred uporabo socialnih omrežij za obdobje od 1.1.2009 do 1.7. 2009 in po uporabi socialnih omrežij za obdobje od 1.1. 2010 do 1.7. 2010. Meritve, ki so bile izvedene so pokazale, da se je obisk spletne strani po uporabi socialnih omrežij povečal za 4 krat. Raziskava ni samo pokazala, da se je po uporabi socialnih omrežij povečal obisk spletne strani, ampak tudi povpraševanje po izdelkih in storitvah. Keywords: Socialna omrežja, internet, Facebook, Google Analytics Published: 20.12.2010; Views: 2714; Downloads: 349
Full text (2,19 MB) |
2. SPLETNO OGLAŠEVANJE IN OGLAŠEVANJE PREKO SOCIALNIH OMREŽIJ V PODJETJU SPLETNE NOVICE D.O.O.Samanta Šrot, 2011, undergraduate thesis Abstract: Spletno oglaševanje je v tem času najbolj razširjeno orodje, ki ga podjetja uporabljajo za oglaševanje svojih izdelkov in storitev. Zahvaljujoč socialnim omrežjem imajo podjetja veliko lažjo pot do ciljnih javnosti, kakor so jo imela v preteklosti. Oblik spletnega oglaševanja je kar nekaj in se konstantno, brez zadržkov razvijajo. Poznamo primere, kot so video oglasi, tekstovni oglasi in slikovni oglasi. Te oglase lahko poleg prikazovanja na socialnih omrežjih, prikazujemo tudi na različnih iskalnikih, kot je npr. Google, s pomočjo sponzoriranih povezav, s pošiljanjem e-mile kampanj in z zakupi oglasnega prostora oz. pozicije na drugih spletnih portalih. Google ponuja več različnih aplikacij, ki merijo obiskanost spletnih strani, in jih mora vsak dober tržnih znati uporabljati in iz njih razbrati prave podatke. Keywords: spletno oglaševanje, spletni oglas, Facebook, Google AdWords, Google Analytics, merjenje učinkovitosti spletnega oglaševanja. Published: 18.01.2012; Views: 5156; Downloads: 487
Full text (1,95 MB) |
3. |
4. PRENOVA SPLETNE STRANI MAXIMIZERBarbara Šipek, 2013, undergraduate thesis Abstract: V diplomski nalogi smo analizirali staro in novo spletno stran www.maximizer.si, pri kateri želimo podrobno spoznati staro spletno stran in ugotoviti njene slabosti. Razložili smo tudi, kako smo te slabosti na novi spletni strani popravili. Seznanili smo se s posameznimi merili, ki so pomembna pri ocenjevanju spletne strani in tudi z ostalimi pregledi nad vsebinami. Statistiko uporabnikov smo si ogledali s pomočjo orodja Google Analytics, za izdelavo strukture pa smo si pomagali z orodjem Pencil. Keywords: spletna stran, prenova, optimizacijska orodja, merila, Google Analytics Published: 30.08.2013; Views: 1042; Downloads: 98
Full text (4,47 MB) |
5. BIG DATA TEHNOLOGIJE ZA ANALIZO VELIKE KOLIČINE POSLOVNIH PODATKOVJana Medved, 2014, master's thesis Abstract: S tem, ko naš svet postaja vedno bolj povezan in naše aktivnosti vse bolj digitalizirane, postajajo podatki bogatejši, raznoliki in na voljo kadarkoli. Organizacije izkoriščajo te ogromne količine podatkov za natančnejše prilagoditve sistemov, podporo odločanju in razvoj proizvodov in storitev. V magistrskem delu smo predstavili karakteristike Big Data, njegove prednosti in izzive s katerimi se soočajo organizacije pri analiziranju ogromnih količin podatkov, osredotočili pa smo se na tehnologije Big Data analitike in v povezavi s tem na vizualizacijo Big Data - kot primer je predstavljena rešitev SAS Visual Analytics.
Organizacije uporabljajo Big Data tehnologije, da dobijo odgovore na pomembna vprašanja z analizo podatkov takoj, torej v realnem času ter ne rabijo čakati na rezultate dneve, tedne ali celo mesece. Največja prednost Big Data tehnologij je tako pospešitev časa prejema rezultatov analize ter posledično hitrejše sprejemanje odločitev.
Kot tehnologije Big Data analitike smo predstavili delovanje Hadoopa ter značilnosti NoSQL podatkovnih baz in masivnih paralelnih analitičnih podatkovnih baz. Prav tako smo predstavili visoko zmogljivo analitiko, ki s hitrostjo spreminja način obdelave in izkoriščanje vrednosti Big Data v organizacijah ter v povezavi z njo analitiko v pomnilniku (angl. in-memory analytics), ki omogoča organizacijam hitrejše odločanje, natančnejše rezultate in vzpostavitev zanesljive ter prilagodljive analitične infrastrukture.
Z Big Data se povečuje tudi potreba po bolj napredni podatkovni vizualizaciji. Predstavitev informacij na razumljiv način, je glavni izziv analiziranja podatkov, če želimo, da rezultati privedejo do konkretnih ukrepov. Rezultati analiz in vizualizacija podatkov sta učinkovita kombinacija za predstavitev in deljenje informacij v podjetju. Rešitev, ki podpira vizualizacijo podatkov, izbranih za analizo, je lahko zelo koristna, sploh kadar lahko pomaga uporabniku izbrati najprimernejšo vizualizacijo za določen nabor podatkov. Takšna rešitev je SAS Visual Analytics, zmogljivo orodje raziskovanja podatkov za razkritje trendov in skritih priložnosti. Združuje analitiko, in-memory arhitekturo, raziskovanje podatkov, podporo Hadoopa in različne možnosti uporabe informacij. Keywords: Big Data, vizualizacija, poslovna analitika, visoko zmogljiva analitika, SAS Visual Analytics Published: 13.10.2014; Views: 2887; Downloads: 553
Full text (1,50 MB) |
6. E-GRADIVA ZA UČENJE WORDPRESS-ANenad Matić, 2016, bachelor thesis/paper Abstract: V današnjih časih se veliko posameznikov odloča za odprtje lastnega podjetja, tudi tisti, ki do zdaj niso razmišljali o tem. Visoka stopnja brezposelnosti jih prisili v to, da se sami zaposlijo in poiskušajo zaslužiti za preživetje vendar pri odpiranju podjetja naletijo na vrsto stroškov. Med temi stroški so tudi izdelava tiskovin (vizitke, letaki, dopisni listi, brošure, zgibanke,...), izdelava štampiljk, tabel ipd. Poleg vsega tega je med največjimi stroški izdelava spletišča, ki je nujna za prepoznavnost podjetja. V diplomskem delu opisujemo kako izdelati hitro, enostavno in kvalitetno spletišče, ter s tem podjetjem privarčujemo tovrstno investicijo. Na ta način je strošek investicije pri odpiranju podjetja znatno zmanjšan, ker je izdelava kvalitetnega spletišča velik finančni zalogaj. Večina, ko išče izvajalca za izdelavo spletne strani, ponavadi izbere najcenejšo varianto, ki je hitra, vendar nekvalitetna in ne služi svojemu pravemu namenu. Z našo predstavitvijo, si lahko podjetja sama izdelajo kvalitetno in enostavno spletišče. Keywords: WordPress, spletišče, ključna beseda, Google Analytics, optimizacija za spletne iskalnike Published: 25.02.2016; Views: 1003; Downloads: 342
Full text (3,36 MB) |
7. |
8. Profiliranje in sledenje uporabnikom na spletuDenis Vodišek, 2017, undergraduate thesis Abstract: Na današnjem spletu je skorajda težko ostati neviden. Podjetja, mediji in posamezniki se čedalje bolj zavedajo, da lahko s poznavanjem svojih strank oziroma uporabnikov ugotovijo njihove želje, interese in omogočijo odlično uporabniško izkušnjo, saj je ravno to tisto, kar odloča o nadaljnjem ravnanju uporabnika na strani. V diplomskem delu smo vzpostavil storitev za sledenje uporabnikom z brezplačno storitvijo Google Analytics. Pridobljene podatke smo z orodjem za podatkovno rudarjenje R združili v skupine in ustvarili uporabniške profile. Zajeli smo glavne metodologije zbiranja podatkov, piškotke in orodje, ki jih bomo uporabili za spletno analitiko. Prav tako smo obravnavali tudi zasebnost uporabnika na spletu in načine sledenja ter profiliranja uporabnikov. V diplomskem delu smo tudi implementirali storitve na že obstoječo spletno stran in zbirali podatke s po meri ustvarjenimi razsežnosti in meritvami. Podatke smo obdelali v programu R in jih vizualno predstavili. Ugotovili smo, da lahko s spletno analitiko natančno odkrijemo, kaj uporabniki počnejo na strani, kaj jih zanima in na podlagi teh informacij ustvarili uporabniške profile. Tako lahko z ustvarjenimi profili uporabnikom iste skupine priporočamo podobne rezultate. Keywords: Spletna analitika, sledenje, profiliranje, Google Analytics, splet, zbiranje podatkov, R, podatkovno rudarjenje Published: 09.10.2017; Views: 656; Downloads: 134
Full text (1,45 MB) |
9. Vzpostavitev sistema digitalnega oglaševanja za glasbeno šoloMiha Petrovič, 2017, bachelor thesis/paper Abstract: V diplomski nalogi smo predstavili proces vzpostavitev sistema digitalnega oglaševanja za privatno glasbeno šolo. Glasbena šola nima veliko razpoložljivih sredstev, zato išče promocijske kanale, ki so poceni in tudi učinkoviti. Večina glasbenih šol ima problem pridobivanja novih strank oziroma učencev, zato smo pred začetkom poslovanja glasbene šole ustvarili spletno stran ter profile na družbenih omrežjih. Cilj glasbene šole je večja prepoznavnost na trgu ter pridobitev novih strank, kar bi dosegli z digitalnim oglaševanjem. Opisali smo možnosti oglaševanja preko družbenih omrežij ter kako izdelati uporabnikom vabljivo spletno stran. Preden smo začeli izdelovati spletno stran, smo analizirali konkurenco ter izdelali arhitekturo spletne strani. Spletno stran smo ustvarili s pomočjo WAMP-strežnika in s sistemom za upravljanje vsebin Wordpress. Po objavi spletne strani in družbenih omrežij na spletu bo Google Analytics omogočal merjenje in spremljanje obiskov. Možnost nadaljnjega razvoja vidimo v izpopolnjevanju spletne strani in družbenih omrežij, predvsem pa v učinkovitejšem oglaševanju glede na statistiko merjenja Google Analyticsa. Keywords: glasbena šola, Wordpress, spletna stran, družbena omrežja, Google Analytics, digitalni marketing Published: 21.09.2017; Views: 426; Downloads: 87
Full text (2,27 MB) |
10. Nadgradnja spletne trgovine ponudnika športne opremeMiha Stare, 2018, bachelor thesis/paper Abstract: Postati viden je poglaviten vzrok optimizacije spletnih strani. Zaradi količine informacij, ki so v današnjem času že dostopne na internetu, obstajata ponudnikom le še dve vprašanji: ali so potrošniki našli in izbrali prav njihovo stran in ali so prekosili svojo konkurenco. Podjetje se zaveda, da je konkurence ogromno, zato si z novo vsebino prizadeva utrditi stik s trenutnimi strankami in s pomočjo priporočil ambasadorjev (vrhunskih športnikov, ki jih podjetje sponzorira) pridobiti nove stranke. Namen naše naloge je bil izdelava spletne strani, katero bi optimizirali za spletne strani in nato s pomočjo spletnega analitičnega orodja Google Analytics opazovali in ugotovili, kakšen vpliv je imela na povečanje prodaje in obiska spletne trgovine. Cilj je bil pokazati, če in v kolikšni meri ima nadgradnja spletne strani vpliv na obiskanost in prodajo spletne trgovine podjetja.
V nalogi smo po naročilu naročnika, analizi konkurence in začrtanih temeljih s pomočjo sistema za upravljanje vsebin (CMS) WordPress izdelali spletno stran Ambasadorji. Spletno stran smo z uporabo vtičnika, ki ga sistem ponuja, optimizirali za spletne strani in z uporabo orodja Google Analytics preučevali tri mesece. Po analizi rezultatov smo prišli do ustreznih zaključkov in priporočil za nadaljnji razvoj. Keywords: optimizacija spletnih strani, WordPress, Google Analytics, izdelava spletne strani Published: 11.04.2018; Views: 508; Downloads: 80
Full text (3,07 MB) |