| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 92
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Razvijanje kompetenc 21. stoletja s pomočjo izdelave računalniških iger
Jernej Kotnik, 2021, magistrsko delo

Opis: V tej nalogi smo raziskali tako digitalne kot ostale kompetence, ki so pomembne pri poučevanju računalništva. Pogledali bomo različne poznane metode poučevanja računalništva, med katerimi so učenje s pomočjo iger, projektno učenje in raziskovalno učenje. Prav tako bomo pregledali literaturo na temo računalniškega mišljenja in poučevanja računalništva v osnovni in srednji šoli. Pri tem se bomo osredotočili na izobraževalni sistem v Sloveniji, pa tudi v tujini. Predstavili bomo tudi programe, ki lahko pri računalništvu pomagajo pri doseganju višjih kognitivnih ciljev in razvijanju različnih kompetenc. Med temi programi se bomo posebej osredotočili na program GameMaker Studio, na katerem bo temeljil tudi tečaj učenja programiranja. Tečaj bo pomemben del magistrske naloge, v kateri bomo zapisali cilje tečaja ter opisali ciljno skupino in predviden način izvedbe tečaja.
Ključne besede: IKT, računalništvo, GameMaker Studio, programiranje, algoritmično razmišljanje, »game-based learning«
Objavljeno: 12.11.2021; Ogledov: 86; Prenosov: 3
.pdf Celotno besedilo (2,28 MB)

2.
Uporaba pristopa obogatene resničnosti v okviru mobilnih aplikacij
Blaž Uran, 2021, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo izdelali 3D paketnike in mobilno aplikacijo za prikaz paketnikov na stanovanjskem objektu s pomočjo obogatene resničnosti. Aplikacija bo strankam podjetja Direct4.me omogočila predhoden vpogled svojega izbranega paketnika na svojem stanovanjskem objektu. V nalogi smo predstavili ogrodja in tehnologije, s katerimi smo izdelali paketnike in aplikacijo ter opisali razvoj in implementacijo.
Ključne besede: Obogatena resničnost, Android Studio, Blender, Google SketchUp
Objavljeno: 18.10.2021; Ogledov: 62; Prenosov: 6
.pdf Celotno besedilo (1,93 MB)

3.
Razvoj aplikacije za organizacijo športnih aktivnosti za Android
Sandra Rozman, 2021, magistrsko delo

Opis: V magistrski nalogi smo razvili beta verzijo Android mobilne aplikacije za organizacijo športnih aktivnosti, ki temelji na spletni strani. Aplikacija je namenjena trenerjem oziroma organizatorjem športnih aktivnosti, ki uporabljajo mobilno napravo z Android operacijskim sistemom. Uporablja se za SMS obveščanje o dogodku in prejemanje povratnih informacij o prisotnosti udeležencev. Trenerju omogoča hitro kreiranje dogodka in pošiljanje sporočil udeležencem ter enostaven pregled nad prisotnostjo in odgovori udeležencev. Tako se lahko bolje pripravi na trening in ima, manj dela s pripravo poročil za klub. Za razvoj Android mobilne aplikacije je bilo potrebno izbrati ustrezna orodja. Pri tem smo si pomagali z zgledi v praksi. Izbrali smo razvojno orodje Android Studio, s katerim smo spletno stran preoblikovali mobilnim napravam prijazno. Lepši prikaz nam je omogočil vmesnik WebWiev, ki je sistemska komponenta za Android operacijski sistem. Funkcionalno in oblikovno zasnovo aplikacije smo izdelali na podlagi naročnikovih želja. Spletna stran testno gostuje na lokalnem strežniku, ki kot strojno opremo uporablja mini računalnik Raspberry Pi 3. Za dostop do nje smo testnemu uporabniku za testiranje aplikacije predložili naslov strežnika s katerim smo ga preusmerili na domenski IP, kjer je naša spletna stran. Ob koncu testnega obdobja smo opravili intervju s trenerjem, ki je potencialni uporabnik. Predstavil nam je izkušnje in podal predloge za izboljšave. Predlagane izboljšave bomo v bližnji prihodnosti poskušali vključiti v trenutno različico aplikacije ter jo ponuditi tudi drugim potencialnim uporabnikom. Seveda bo pred tem potrebno dobro raziskati trg.
Ključne besede: Android operacijski sistem, mobilna aplikacija, organizacija športnih aktivnosti, Android Studio
Objavljeno: 21.09.2021; Ogledov: 110; Prenosov: 21
.pdf Celotno besedilo (4,85 MB)

4.
Studio III 2018-2019
Zeynep Asiltekin, 2019

Opis: Delo v Studiu III temelji na celovitem povezovanju najširših humanističnih pogledov, tehničnih znanj in veščin z umetnostjo arhitekturnega oblikovanja ter na spodbujanju zavedanja o družbeni odgovornosti arhitektov v najširšem socialnem in kulturnem kontekstu. Posebnost dela pri Studiu III je oblikovanje misli z maketo kot prenos idej v materialno. V letošnjem zimskem semestru je bilo treba izdelati idejno zasnovo arhitekture za Medicopark Maribor, ki smo ga umestili v prostor ob reki Dravi v podaljšku kompleksa UKC Maribor. Medicopark Maribor naj bi po prosti presoji posameznega študenta obsegal najrazličnejše zdravstvene servise, zobozdravstvene in druge ambulante, diagnostične centre, lepotne salone, wellness, fitnes, prostore alternativne medicine, ..., ki so danes raztreseni po vseh mogočih in nemogočih lokacijah v mestu in ne omogočajo njihove potencialne sinergije. Izdelane naloge kažejo na ambiciozen pristop pri oblikovanju izhodiščne stavbne volumetrije in so vsekakor pokazali na zanimive in raznolike možnosti razvoja ter izrabe obravnavanega območja, obenem pa opozorili na dileme, ki se ob tem odpirajo.
Ključne besede: studio III, arhitektura, študentski projekt, študijski program
Objavljeno: 17.02.2020; Ogledov: 387; Prenosov: 37
URL Povezava na datoteko

5.
Nadgradnja plezalnega robota s peto osjo
Nejc Tovornik, 2019, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi je predstavljena nadgradnja obstoječega plezalnega robota. Delo vključuje izdelavo geometrijskega modela za preračun kotov ter koordinat sklepov z novo dodano peto osjo . Prav tako vključuje simulacijo premika robotske roke, izdelavo pete osi in električnega dela. Cilj diplomske naloge je dosežen, robotska roka premika vse osi, vključno z dodano peto osjo.
Ključne besede: plezalni robot, peta os, kinematika, Visual Studio, SolidWorks, CAD
Objavljeno: 10.12.2019; Ogledov: 470; Prenosov: 55
.pdf Celotno besedilo (5,53 MB)

6.
Avtomatizacija pobiranja cevakov kamene volne z robotsko celico
Nejc Pregel, 2019, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je predstavljen koncept izvedbe avtomatizacije pobiranja cevakov kamene volne z robotsko celico, katere osnovni gradnik je robot ABB IRB 4600 – 20/2.50. Gre za tako imenovano »pick and place« operacijo pobiranja izdelkov (cevakov) iz narezanih blokov in zlaganje izdelkov v transportne škatle. Pobiranje je vodeno s sistemom strojnega vida. Diplomsko delo je razdeljeno na več delov. Najprej kratek opis podjetja Isomat, d. o. o., sledi opis ročnega pobiranja. V nadaljevanju je opisan princip avtomatizacije z robotsko celico: najprej so opisani posamezni podsistemi celice, njihov namen in delovanje, nato pa še izdelava in delovanje simulacije v programu Robot Studio.
Ključne besede: avtomatizacija, robotika, strojni vid, simulacija, Robot Studio, programiranje, RAPID, ABB IRB 4600
Objavljeno: 21.11.2019; Ogledov: 470; Prenosov: 63
.pdf Celotno besedilo (4,19 MB)

7.
Primerjava razvoja mobilnih aplikacij za operacijska sistema iOS in Android
Sebastjan Juhart, 2019, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu primerjamo razvoj mobilnih aplikacij za operacijska sistema iOS in Android. Na začetku predstavimo operacijska sistema in vrste mobilnih aplikacij, nato primerjamo razvojni okolji ter programska jezika swift in java. V nadaljevanju opišemo ustvarjanje projektov in datotek ter izpostavimo razlike med njunim razvojem. Diplomsko delo zaključimo s predstavitvijo aplikacij obeh sistemov in z analizo pridobljenih rezultatov.
Ključne besede: mobilne aplikacije, razvoj mobilnih aplikacij, iOS, Android, XCode, Android Studio
Objavljeno: 21.11.2019; Ogledov: 529; Prenosov: 152
.pdf Celotno besedilo (2,04 MB)

8.
Celostna grafična podoba podjetja IDEA KREATIVNI STUDIO
Sara Himelrajh, 2019, diplomsko delo

Opis: Celostna grafična podoba je poglaviten gradnik delovanja vsakega podjetja. Pomembno pa je, da je zasnovana celostno ter da izvira iz poslanstva in vizije podjetja. Prav tako mora izražati njegov slog, prepričanja, vrednote, ideale in filozofijo. Biti mora privlačna in zanimiva, saj le tako spodbudi pozornost. Celostne grafične podobe pa se med podjetji zelo razlikujejo. V teoretičnem delu diplomske naloge smo zato opredelili celostno grafično podobo, njen pomen in sestavo, hkrati pa smo predstavili njene temeljne elemente. Opredelili smo tudi pomen priročnika celostne grafične podobe, ki smo ga nato na realnem primeru predstavili v praktičnem delu. Ustvarjanje CGP namreč zahteva raziskave in pozornost do detajlov, vse z namenom razvijanja unikatnega sloga, ki bo uspešno predstavljal podjetje ter izražal ustrezno sporočilo. Zato smo v praktičnem delu zasnovali prenovo celostne grafične podobe podjetja IDEA KREATIVNI STUDIO, naše ugotovitve na koncu diplomske naloge pa so pokazale, da je bila prenova nujno potrebna za konkurenčnost podjetja na trgu ter za definiranje novih storitev in ponudbe podjetja.
Ključne besede: celostna grafična podoba, priročnik CGP, grafično oblikovanje, IDEA kreativni studio
Objavljeno: 08.11.2019; Ogledov: 506; Prenosov: 152
.pdf Celotno besedilo (1,83 MB)

9.
Izdelava večplatformnega okolja za agilni razvoj aplikacij v programskem jeziku C++
Niko Kolar, 2019, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo na podlagi proučevanja izdelali razvojno okolje, namenjeno razvoju novih razširitev s programskim jezikom C++ za razširjanje programske opreme Dewesoft. To okolje je bilo razvito kot del zelo uporabljanega razvojnega orodja Microsoft Visual Studio ter njihovo tehnologijo Visual Studio Extensibility (VSIX). Z izdelavo lastnega okolja smo podprli tudi agilen način razvoja programske opreme, ki se v industriji tudi vse bolj uporablja. Podporo agilnosti smo realizirali z uporabo raznih praks, ki so med razvijalci precej razširjene, kot na primer podpora grafični izdelovi uporabniškega vmesnika.
Ključne besede: Microsoft Visual Studio, VSIX razširitve, agilen način razvoja, metodologije razvoja programske opreme, programska oprema Dewesoft
Objavljeno: 04.09.2019; Ogledov: 978; Prenosov: 151
.pdf Celotno besedilo (903,99 KB)

10.
Development and evaluation of a mobile application prototype for reclamations of citizens in smart cities
Filip Ptiček, 2018, magistrsko delo

Opis: The paper addresses the concept of smart cities in the modern age. Various definitions and components of smart cities are presented, along with the top ten smart cities in the world. Purposely selected global smart cities were compared to Ljubljana and Zagreb to demonstrate the differences in certain sectors like economy, environment, governance, urban planning, technology, and others. Next, multiple smart city solutions and applications that facilitate the life of citizens in smart cities were examined. Lastly, a mobile application prototype for citizens' reclamations was developed and evaluated in within this thesis.
Ključne besede: smart cities, mobile application, android studio, java, comparison of smart cities
Objavljeno: 21.12.2018; Ogledov: 888; Prenosov: 127
.pdf Celotno besedilo (5,13 MB)

Iskanje izvedeno v 0.19 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici