| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Analiza nevarnosti in ocena tveganja za avtomobilski sistem na podlagi standarda iso 26262 : magistrsko delo
Tadej Kelc, 2023, magistrsko delo

Opis: Magistrska naloga opisuje postopek analize nevarnosti in ocene tveganja (HARA) za sistem sprednjih kratkih avtomobilskih žarometov. Ker je analiza nevarnosti in ocena tveganja že v osnovi zelo tesno povezana predvsem s funkcionalno varnostjo voznikov in drugih udeležencev v cestnem prometu, so v prvih dveh poglavjih magistrske naloge opisani standardi in predpisi, ki veljajo na tem področju. Osnova za določevanje analize nevarnosti in ocene tveganja je ISO 26262, ki se predvsem osredotoča na funkcionalno varnost v serijsko izdelanih cestnih vozilih. Nato sledi opis pojma ASIL (Automotive Safety Integrity Level), ki je prikazan kot shema, preko katere so razvrščena tveganja. Razred ASIL se pridobi s pomočjo ocene treh ključnih faktorjev, in sicer resnost, izpostavljenost in obvladljivost. V drugem delu naloge je predstavljen sistem sprednjih kratkih avtomobilskih žarometov z vključenimi komponentami strojne opreme ter opisom njihovih nalog. Kot končni rezultat te naloge je na koncu predstavljena izpolnjena tabela za določevanje analize nevarnosti in oceno tveganja za omenjeni sistem, ki je v zaključku argumentirana z ugotovitvami.
Ključne besede: ASIL, ISO 26262, funkcionalna varnost, analiza nevarnosti, ocena tveganja, varnostni sistemi
Objavljeno v DKUM: 14.07.2023; Ogledov: 487; Prenosov: 61
.pdf Celotno besedilo (2,81 MB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici