| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 23
First pagePrevious page123Next pageLast page
1.
Organi za notranje zadeve v času družbenih sprememb v Sloveniji in Jugoslaviji ter v akciji "Sever"
Branimir Bračko, 2010, published professional conference contribution

Keywords: Jugoslavija, Slovenija, organi za notranje zadeve, mitingi, milica, policija, akcija "Sever"
Published: 21.05.2020; Views: 334; Downloads: 16
.pdf Full text (362,99 KB)
This document has many files! More...

2.
Zgodovinske okoliščine, v katerih je bil preprečen "miting resnice" v Ljubljani
Božo Repe, 2010, published professional conference contribution

Keywords: Jugoslavija, Slovenija, nacionalizmi, mitingi, milica, policija, akcija "Sever"
Published: 21.05.2020; Views: 280; Downloads: 18
.pdf Full text (364,72 KB)
This document has many files! More...

3.
Delovanje slovenske milice v času demokratičnih in osamosvojitvenih procesov konec osemdesetih let
Tomaž Čas, 2011, professional article

Abstract: Namen prispevka: Namen prispevka je analizirati delovanje slovenske milice v času razvoja demokratičnih in osamosvojitvenih procesov konec osemdesetih let 20. stoletja in javno mnenje o milici v tem času. Pri tem je dan posebni poudarek akciji »Sever« v letu 1989 ter vlogi in aktivnosti milice pri drugih osamosvojitvenih procesih, ki so prispevali h kasnejši osamosvojitvi Republike Slovenije. V okviru tega je v začetku obravnavan tudi koncept splošnega ljudskega odpora in družbene samozaščite, ki je bil kot posebnost slovenskega naroda prepoznan že v času druge svetovne vojne in je temeljil na vsesplošnem ljudskem odporu zoper vsakogar. Ob tem pa je namen prispevka tudi ugotoviti, kakšen ugled je milica uživala v tem času ter kako je dokazovala visoko profesionalnost in lojalnost do slovenskega naroda ter domoljubje do svoje domovine in pravilni odnos do razvoja demokratičnih procesov v Republiki Sloveniji konec osemdesetih let 20. stoletja. Metode: V skladu z namenom prispevka so bile uporabljene ključne kvalitativne metode, deskriptivna metoda in predvsem analiza vsebin primarnih ter sekundarnih pisnih virov in dokumentov o delu milice povezanih predvsem z demokratičnimi ter osamosvojitvenimi procesi v Republiki Sloveniji in akcije »Sever« ter slovenskega javnega mnenja v tem času. Ugotovitve: Prispevek predstavlja ugotovitve analize, ki potrjujejo visoko stopnjo profesionalnosti pri delovanju milice in njeno pomembno vlogo v času demokratičnih in osamosvojitvenih procesov Republike Slovenije konec osemdesetih let 20. stoletja. V času razvoja demokratičnih in osamosvojitvenih procesov je ugotovljena tudi visoka stopnja zaupanja javnosti do dela milice oziroma do miličnikov. Sledi ocena, da je slovenska milica v času razvoja demokratičnih in osamosvojitvenih procesov uživala velik ugled ter dokazovala, poleg visoke profesionalnosti, tudi lojalnost do slovenskega naroda in domoljubje do svoje domovine, kar se danes kaže skozi njeno javno podobo in odnosom do spomina ter vrednotenjem ključnih dogodkov iz naše pretekle in novejše zgodovine. Omejitve/uporabnost raziskave: Ugotovitve analize se nanašajo izključno na delovanje slovenske milice v času demokratičnih ter osamosvojitvenih procesov konec osemdesetih let 20. stoletja. Uporabnost analize je zelo pomembna za razumevanje vloge milice v tem času ter njene profesionalnosti in pripadnosti slovenskemu narodu, njen odnos do domoljubja in javno mnenje o njej. Praktična uporabnost: Ugotovitve analize bodo uporabne kot prispevek k razumevanju pomembne vloge slovenske milice v času demokratičnih in osamosvojitvenih procesov konec osemdesetih let 20. stoletja ter za vrednotenje ugleda milice, njene lojalnosti in pripadnosti do slovenskega naroda, javnega mnenja o njej ter domoljubja do svoje ožje domovine Slovenije. Izvirnost/pomembnost prispevka: Vloga slovenske milice v času demokratičnih in osamosvojitvenih procesov v Republiki Sloveniji konec osemdesetih let 20. stoletja je obravnavana in predstavljena z vidika njenega pomembnega delovanja in profesionalnosti, njene pripadnosti ter lojalnosti slovenskemu narodu in domoljubja do svoje domovine. Prvič pa je v tej zvezi in na ta način prikazano tudi slovensko javno mnenje o milici v času akcije »Sever« oziroma v času razvoja demokratičnih in osamosvojitvenih procesov konec osemdesetih let 20. stoletja v Republiki Sloveniji.
Keywords: milica, profesionalnost, demokratični procesi, osamosvojitev, javno mnenje, akcija "Sever", Slovenija
Published: 12.05.2020; Views: 296; Downloads: 10
URL Link to full text
This document has many files! More...

4.
Mobilni kriminalistični oddelki v zaključni akciji
Matevž Ceglar, 2018, undergraduate thesis

Abstract: Zaključna akcija je zadnja faza operativnega dela policije zoper osumljenca. Njen namen je prijetje osumljencev na podlagi določenih znanih kaznivih dejanj za katere je policija zbrala ustrezne dokaze. Obliko izvedbe zaključne akcije je potrebno navesti v predlogu za izvedbo operativne obdelave oziroma operativne kombinacije. Pred izvajanjem načrtovane zaključne akcije se mora izdelati podroben načrt izvedbe, ki ga sestavi vodja operativne obdelave oziroma operativne kombinacije v sodelovanju z vodji služb, ki bodo pri njeni izvedbi sodelovale. V diplomski nalogi je bilo ugotovljeno, da bo v prihodnosti potrebno več pozornosti nameniti sistematičnemu zbiranju informacij, saj s takšnim načinom dela lahko pridemo do kvalitetnih podatkov in informacij, ki so nujno potrebne za kvalitetno preiskavo in posledično tudi uspešno realizirano zaključno akcijo. Prav tako je bilo ugotovljeno, da ima kriminalistično - obveščevalna dejavnost velik pomen za načrtovanje in izvedbo zaključne akcije. Da je zaključna akcija učinkovita in strokovno ter varno izvedena, je pomembno tudi sodelovanje različnih služb znotraj policije. Predstavljen je pomen individualne in skupinske taktike, predvsem z vidika načrtovanja in prilagajanja ter dobrega pretoka informacij med različnimi linijami dela, ki pomembno pripomorejo pri kvalitetni pripravi zasede in/ali blokade ter posledično uspešni izvedbi zaključne akcije. Opravljen je bil intervju z nekaterimi vodji oddelkov MKO v Sloveniji. Ugotovljeno je bilo, da je zaključna akcija uspešnejša, če v njej koordinirano sodelujejo različne službe znotraj policije ter da se pripravi in načrtovanju nameni premalo časa, in sicer zaradi različnih vzrokov. Kljub številnim izboljšavam je še vedno premalo usposabljanja, medsebojnega sodelovanja z linijami dela, samoiniciative in kvalitetne potrebne opreme.
Keywords: diplomske naloge, zaključna akcija, mobilni kriminalistični oddelek, kriminalistično obveščevalna dejavnost, individualna taktika, skupinska taktika
Published: 10.12.2018; Views: 684; Downloads: 106
.pdf Full text (346,15 KB)

5.
Ocena učinkov čistilnih akcij v občini Mengeš
Maja Muc, 2018, bachelor thesis/paper

Abstract: V diplomskem delu smo ocenili učinke čistilne akcije v občini Mengeš. Zelo pomembno je, da se občani zavedajo, da je čistoča okolice pomembna, saj je na svetu vedno več odpadkov in moramo z njimi pametno ravnati. Vendar so vsi ukrepi kratkočasni, če se večina posameznikov noče zavedati, kako pametno je varovati okolje. Teoretični del diplomskega dela zajema osnovna pravila o ravnanju z odpadki in njihovo pravilno ločevanje. Empirični del zajema raziskavo o udeležitvi čistilne akcije, organiziranosti, razloge, zakaj se je udeležijo in zakaj ne. Rezultati so pokazali, da se večina strinja, da bi morale čistilne akcije potekati enkrat do dvakrat letno in da bi morali izboljšati oglaševanje.
Keywords: odpadek, čistilna akcija, občina Mengeš
Published: 25.09.2018; Views: 414; Downloads: 37
.pdf Full text (778,16 KB)

6.
Družbena odgovornost v množičnem komuniciranju pri obravnavi okoljske tematike
Katja Doberšek, 2017, master's thesis

Abstract: V magistrskem delu je obravnavana humanitarno-ekološko akcija Čisto veselje družbeno odgovornega podjetja Gorenje Surovina d.o.o. Problem, ki je obravnavan, je nizka ozaveščenost o družbeni in okoljski odgovornosti med sodelujočimi na področju ekologije. Spletna anketa je bila izvedena pri 130 sodelujočih. V raziskavi smo ugotovili, da med starostnimi skupinami obstajajo statistično značilne razlike glede rednega sodelovanja pri ekoloških akcijah, da večina anketirancev pozna termina okoljske in družbene odgovornosti ter da so mediji pomembni pri doseganju rezultatov pri ekoloških akcijah. Ugotovitve našega magistrskega dela so namenjena podjetjem, ki želijo v medijih izvajati oglaševalske akcije na področju ekologije.
Keywords: družbeno odgovorno podjetje, komunikacijska akcija, odnosi z javnostmi, okolje
Published: 23.05.2018; Views: 680; Downloads: 66
.pdf Full text (2,72 MB)

7.
Kombinacija digitalne 3D animacije in žive akcije v kratkem dokumentarnem filmu
Eva Ferk, 2017, master's thesis

Abstract: V magistrskem delu je obravnavana tematika kombinacija digitalne 3D animacije in žive akcije, ki jo lahko zasledimo v kratkih dokumentarnih filmih. Namen magistrske naloge je predvsem raziskati proces produkcije filma, ki vsebuje spajanje 3D animacijskih elementov z živo akcijo filma, ga na lastnem primeru razložiti ter raziskati uporabo animacijskih elementov v dokumentarnih filmih. Na osnovi pridobljene analize je ugotovljeno, da je še vedno več neuporabe dodajanja animacije v produkciji kratkega dokumentarnega filma kot njene uporabe.
Keywords: Animacija, 3D animacija, hibridni film, živa akcija, modusi dokumentarnega filma
Published: 06.10.2017; Views: 505; Downloads: 50
.pdf Full text (1,45 MB)

8.
NAČRTOVANJE SPLETNE PRISOTNOSTI PODJETJA: ANALIZA PRIMERA
Sara Šegula, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo Načrtovanje spletne prisotnosti podjetja: analiza primera je sestavljeno iz teoretičnega dela in analize spletne prisotnosti podjetja Zlatarna Celje. V teoretičnem delu se bomo srečali z družbenimi mediji, njihovimi lastnostmi prednostmi in slabostmi in s spletno prisotnostjo podjetja – njihovimi cilji in razvojem. Prav tako bomo opredelili marketinško akcijo, njeno načrtovanje in uspešnost. V drugem delu bomo spoznali rezultate analize podjetja Zlatarne Celje na svetovnem spletu in si podrobneje ogledali izbrano marketinško akcijo, na podlagi katere smo ugotovili, kaj se da še izboljšati, kaj je bolje da pustimo za sabo in kaj lahko naredimo v prihodnosti na vseh izbranih področjih – družbenih medijih.
Keywords: družbeni mediji, Facebook, marketinška akcija, spletna prisotnost.
Published: 21.11.2016; Views: 623; Downloads: 84
.pdf Full text (2,11 MB)

9.
IMPLEMENTACIJA ORODJA ZA SPLETNO TRŽENJE
Luka Bobnar, 2016, bachelor thesis/paper

Abstract: V diplomski nalogi smo se osredotočili na implementacijo baze strank, ki so se v preteklih letih prijavile na novice oz. spletni časopis Donos v orodje za spletni marketing. Najprej smo opravili raziskavo ponudnikov orodja in samih orodij, saj so se to področje in orodja za spletni marketing v nekaj letih zelo spremenila. Cilj naloge je bila priprava celovitega načrta za vzpostavitev in uporabo sistema spletnega marketinga. V ta namen smo vzpostavili sistem e-poštnega marketinga z uporabo baze naročnikov. Namen naloge je bil povečati prepoznavnost blagovne znamke, pridobiti nove naročnike in jih prepričati, da bi koristili storitve obeh podjetij. V obdobju pred gospodarsko krizo sta obe podjetji dobro delovali na področju spletnega trženja svojih storitev in s tega naslova pridobivali precej novih potencialnih strank. Med krizo, natančneje leta 2011, sta obe podjetji to dejavnost opustili, predvsem zaradi pomanjkanja piscev vsebin in zaradi stroškov, povezanih s samim spletnim trženjem. V diplomski nalogi smo s pomočjo novih orodij, ki so danes na voljo, izdelali nov spletni marketinški model za obe podjetji. Naredili smo tudi kratek pregled trga e-poštnega marketinga in našli najugodnejši program oz. orodje za spletni marketing, ker v primeru neuspeha marketinške akcije podjetji ne želita nositi prevelikih stroškov.
Keywords: spletni marketing, e-poštno poslovanje, marketinška akcija, orodje MailChimp
Published: 11.11.2016; Views: 572; Downloads: 74
.pdf Full text (1,70 MB)

10.
TRŽENJE DOPOLNILNIH PROSTOVOLJNIH ZDRAVSTVENIH ZAVAROVANJ V TRIGLAV, ZDRAVSTVENI ZAVAROVALNICI, D.D.
David Opalk, 2016, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo predstavili poslovanje Triglav, Zdravstvene zavarovalnice, d. d., na slovenskem trgu zdravstvenih zavarovanj, delovanje oddelka trženja in njegov pomen za obstoj podjetja. Gre za oddelek, poln kompleksnih nalog, ki zahtevajo ogromno znanja, sposobnosti ter časovne in tehnične koordinacije. V kolikor želi podjetje dobro poslovati, mora natanko poznati politično, demografsko, ekonomsko in kulturno okolje, v katerem deluje. Podjetje Triglav, Zdravstvena zavarovalnica, d. d., vse od svojega nastanka uspešno posluje na trgu zdravstvenih zavarovanj. Izbrane strategije trženja so se pokazale za učinkovite, saj je podjetje leta 2015 prevzelo drugo mesto in tako izrinilo Adriatic Slovenico, d. d., gledajoč tržni delež dopolnilnih prostovoljnih zdravstvenih zavarovanj v Sloveniji.
Keywords: Trženje, zdravstvena zavarovanja, dopolnilno prostovoljno zdravstveno zavarovanje, promocija, trženjske aktivnosti, akcija »Urejeno!«
Published: 04.07.2016; Views: 721; Downloads: 78
.pdf Full text (458,33 KB)

Search done in 0.23 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica