| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
PRESOJA MOŽNIH REŠITEV REKONSTRUKCIJE NIVOJSKEGA KRIŽIŠČA REGIONALNIH CEST V ŠOŠTANJU
Urška Faktor, 2011, diplomsko delo

Opis: Za obstoječe neustrezno nivojsko križišče so prometnotehnično obdelane različne možnosti rekonstrukcije križišča. Prikazan je postopek in metoda procesa planiranja rekonstrukcije križišča z opisom obstoječega stanja križišča in položaja križišča v cestni mreži, analizo prometne varnosti, analizo prepustnosti obstoječega križišča, prognozo prometnih tokov za plansko obdobje ter prikazom prometne učinkovitosti posamezne variantne rešitve. Predstavljena sta dva osnovna tipa rekonstrukcije: semaforizacija obstoječega križišča ter izvedba krožnega križišča. Za vsako varianto je preverjeno izpolnjevanje kriterijev za presojo upravičenosti izvedbe. Izdelana je medsebojna primerjava posameznih rešitev po gradbenotehničnih, prometnoekonomskih, okoljskih parametrih, prostorskih in prometnovarnostnih pogojih ter pripravljen predlog optimalne ureditve križišča. Obravnavana problematika je predstavljena na konkretnem primeru neustreznega nivojskega križišča regionalnih cest R2-425/1266 Šentvid–Šoštanj, R2-425/1267 Šoštanj–Pesje ter lokalnih cest LC 410150 in LK 411192 v mestu Šoštanj.
Ključne besede: nivojsko križišče, semaforizirano križišče, krožno križišče, študija primernosti izvedbe, kriteriji za ugotavljanje upravičenosti izvedbe
Objavljeno: 23.05.2011; Ogledov: 1880; Prenosov: 164
.pdf Celotno besedilo (6,13 MB)

2.
PRESOJA MOŽNIH REŠITEV REKONSTRUKCIJE KRIŽIŠČA NA REGIONALNI CESTI R1 - 226/1256 RAVNE - DRAVOGRAD (KRIŽIŠČE RAVNE KINO)
Leon Friš, 2012, diplomsko delo

Opis: Cestno križišče mora nuditi varno, udobno, hitro in ekonomično križanje, prepletanje, združevanje ali cepljenje prometnih tokov različnih udeležencev v prometu. K rekonstrukciji križišča je potrebno pristopiti po ugotovitvi, ko le-to ne ustreza več zahtevanim kriterijem. In sicer takrat, ko se v križišču pojavijo zastoji, kolone ali se poveča število prometnih nesreč. Za rešitev nastale situacije je potrebno najprej izdelati strokovno študijo primernosti izvedbe. In sicer je za objektivno presojo potrebno pripraviti vsaj dve možni varianti projektnih rešitev. Pri obeh variantah rešitve projekta se primerja gradbeno-tehnične, prometno-ekonomske ter okoljske parametre ter prostorske in prometno-varnostne pogoje. Pri izdelavi študije primernosti izvedbe križišča je potrebno slediti določenim splošnim strokovnim smernicam, vendar je vsako križišče problem zase in ga je potrebno kot takega tudi samostojno obravnavati. V diplomski nalogi je predstavljena presoja možnih rešitev ureditve križišča Ravne kino, ki mora zagotavljati potrebno prometno prepustnost, zagotavljati mora ustrezno raven prometne varnosti za vse prisotne udeležence v prometu, mora biti ustrezno umeščena v prostor, stroški izvedbe morajo biti v sorazmerju z zahtevanim standardom. Prikazan je postopek planiranja rekonstrukcije obstoječega nivojskega križišča z opisom obstoječega stanja križišča, analizo prometne varnosti, analizo prepustnosti obstoječega križišča in naprej izbiro možnih rešitev rekonstrukcije v krožno križišče in semaforizirano križišče z preveritvijo globalnih kriterijev za presojo upravičenosti izvedbe.
Ključne besede: križišča, nivojska križišča, semaforizirano križišče, krožno križišče, študija primernosti izvedbe, kriteriji za presojo primernosti izvedbe križišča.
Objavljeno: 25.05.2012; Ogledov: 1578; Prenosov: 183
.pdf Celotno besedilo (5,48 MB)

Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici