SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 26
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
Študentsko delo : diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija
Danijela Madjar, 2007, diplomsko delo

Ključne besede: študentje, delo, študentsko delo
Objavljeno: 31.03.2008; Ogledov: 2177; Prenosov: 336
.pdf Celotno besedilo (364,17 KB)

2.
ODNOS ŠTUDENTOV RAZREDNEGA POUKA DO LIKOVNE VZGOJE
Urška Obreza, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo predstavili zgodovino likovne vzgoje na Slovenskem in glavne značilnosti le-te v osnovni šoli, zgodovino izobraževanja učiteljev pri nas, izobraževanje učiteljev razrednega pouka danes in v prihodnosti, predvsem pa nas je zanimal odnos in izkušnje študentov razrednega pouka do oziroma z likovno vzgojo v osnovni šoli in če se pri tem pojavljajo razlike med študenti nižjih in višjih letnikov študija razrednega pouka. Zato smo izvedli kvantitativno in kvalitativno raziskavo na podlagi anketnega vprašalnika, ki ga sestavlja dvajset trditev, ki se nanašajo na izkušnje študentov z likovno vzgojo v osnovni šoli in stališče do nje. Ugotovili smo, da je bila likovna vzgoja v osnovni šoli zelo priljubljen predmet in da se v večini primerov ni zanemarjalo njegovega pomena, na drugi strani pa se pri izvajanju pouka pojavljajo pomanjkljivosti pri pokrivanju likovnih področij, organiziranju likovnih delavnic za učence in njihove starše in prikazovanju umetniških reprodukcij, čemur bo v prihodnje potrebno posvetiti več pozornosti. Razlike v odnosu do pomena likovne vzgoje se kažejo med študenti nižjih in višjih letnikov študija, saj študenti 3. in še v večjem številu 4. letnika v primerjavi  s 1. in 2. letnikom likovno vzgojo sprejemajo kot bolj pomembno in zahtevno tako za učitelje kot za učence.
Ključne besede: likovna vzgoja, razredni pouk, študentje razrednega pouka, učitelj razrednega pouka, odnos do likovne vzgoje, izkušnje z likovno vzgojo
Objavljeno: 06.07.2009; Ogledov: 2243; Prenosov: 191
.pdf Celotno besedilo (17,89 MB)

3.
RAZVOJ VIŠJEŠOLSKEGA IN VISOKOŠOLSKEGA ŠTUDIJA BIOLOGIJE V MARIBORU
Tadeja Zver, 2009, diplomsko delo

Opis: Začetek višješolskega študija biologije v Mariboru sega v leto 1960, in sicer kot zunanji oddelek Višje pedagoške šole Ljubljana; od leta 1961 se je nadaljeval na Pedagoški akademiji Maribor. Leta 1985 je Pedagoška akademija prerasla v Pedagoško fakulteto; s tem se je začel visokošolski študij biologije. Na višješolskem kot tudi na visokošolskem študijskem programu se je do januarja 2008 predmetnik spremenil trikrat. Leta 1991 je bil uveden magistrski študij smeri limnologija in biološko izobraževanje, leta 2002 pa še nepedagoški magistrski in doktorski študij biologije. Vse do januarja 2008 je bilo na študijski smeri redno zaposlenih 18 profesorjev biologije, za dodiplomski študij je bilo 21 honorarno zaposlenih, za podiplomski študij pa 13. Na višješolskem študiju so bili redno zaposleni 2,3 učitelji na leto, na visokošolskem pa 7,6. V 1. letnik se je do januarja 2008 vpisalo 2456 študentov, diplomiralo jih je 672. Na višješolski študij se je vpisalo v 1. letnik 1108 študentov, od tega 704 rednih (64 %) in 404 izrednih (36 %). Na visokošolski študij se je vpisalo 1348 študentov , od tega 1272 rednih (94 %) in 76 izrednih (6 %). Na višješolskem študiju je diplomiralo 340 študentov (z uspešnostjo 31 %), od tega 275 rednih (z uspešnostjo 39 %) in 65 izrednih (z uspešnostjo 16 %). Na visokošolskem študiju je diplomiralo 332 študentov (z uspešnostjo 25 %), od tega 279 rednih (z uspešnostjo 28 %) in 53 izrednih (z uspešnostjo 70 %).
Ključne besede: višješolski študij biologije, visokošolski študij biologije, študijski programi, učitelji, študentje
Objavljeno: 23.12.2009; Ogledov: 2351; Prenosov: 108
.pdf Celotno besedilo (436,38 KB)

4.
ETIČNI PROBLEMI RAČUNOVODIJ IN ŠTUDENTJE RAČUNOVODSTVA
Mojca Šketelj, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: V diplomskem seminarju sem predstavila etične probleme računovodij in študente računovodstva, kakor tudi njihov pogled na etičnost. Zato sem predstavila etiko računovodij njihove kodekse, ter dileme, grožnje in varovala s katerimi se srečujejo. Nato sem s pomočjo tujih člankov ugotovila, da so ženske bolj etične kot moški, kakor tudi, da posamezniki z leti in izkušnjami pridobijo na etičnosti. Primerjava treh držav je proti pričakovanju pokazala, da so države, ki so še v razvoju manj podvržene korupciji. Študentje računovodstva imajo določene vrednote, ki so zelo različne od tistih, ki jih imajo računovodje. Trenutna generacija zaposlenih daje večji pomen ekonomski komponenti, medtem ko naj bi naslednja bila bolj občutljiva na etične probleme, kar pa je posledica današnjih študentov, ki so bolj idealistični in socialno aktivni kot prejšnje generacije. Vendar ti rezultati ne pomenijo, da bodo študentje resnično bolj etični ko bodo stopili v poslovni svet, saj računovodje pridobijo na etičnosti oz. etičnem obnašanju z zrelostjo in izkušnjami.
Ključne besede: etika, računovodja, študentje računovodstva, etične dileme, etičnost študentov
Objavljeno: 22.12.2010; Ogledov: 1908; Prenosov: 245
.pdf Celotno besedilo (464,82 KB)

5.
RAZISKOVANJE MOTIVACIJSKIH FAKTORJEV ŠTUDENTSKEGA DELA V SLOVENIJI
Nataša Rupnik, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga se ukvarja z raziskovanjem motivacijskih faktorjev študentskega dela v Sloveniji, natančneje na Filozofski fakulteti v Mariboru. Z metodo ankete je bilo preverjenih pet hipotez, ki se nanašajo na stopnjo pomembnosti posameznih motivov za študentsko delo, njihovo medsebojno povezanost, vpliv nekaterih drugih dejavnikov in posledice študentskega dela. Izkazalo se je, da je zaslužek od študentskega dela za našo populacijo predvsem sredstvo za finančno neodvisnost od staršev in lagodno življenje. Kot pomemben motiv se ob tem pojavlja tudi oblikovanje izhodišč za redno zaposlitev. Proti pričakovanjem se je izkazalo, da družbeno-ekonomski položaj študentov ne vpliva na stopnjo njihovega zanimanja za opravljanje del preko študentskega servisa, prav tako pa tudi ni povezan z njihovim zanimanjem za pridobitev boljših izhodišč za redno zaposlitev preko študentskega dela. Zanimivo je tudi, da obseg dela preko študentskega servisa ni statistično povezan z uspešnostjo pri študiju. Navedene ugotovitve kažejo na spremembo trenda na področju študentskega dela, ki sovpada s spremembami v višje-/visoko-šolskem in univerzitetnem izobraževanju. In sicer, temeljna motiva za študentsko delo nista več pridobivanje delovnih izkušenj s področja študija in sredstev, potrebnih za lažje financiranje študija (takšen je bi namreč prvotni namen študentskega dela). Ker je temu tako, želi vlada študentsko delo v prvi vrsti omejiti z Zakonom o malem delu, v drugi pa z Bolonjsko reformo.
Ključne besede: študentsko delo, motivacijski faktorji: sredstva za preživetje in financiranje študija, možnost lagodnega življenja, finančna neodvisnost od staršev, pridobivanje delovnih izkušenj, socialno mreženje, stik s potencialnimi delodajalci, gradnja osebnega delovnega profila; študentje Filozofske fakultete v Mariboru.
Objavljeno: 10.11.2010; Ogledov: 2299; Prenosov: 144
.pdf Celotno besedilo (411,38 KB)

6.
Subvencioniranje šolskih vozovnic za dijake in študente v železniškem prometu : diplomsko delo
Dževahira Antić, 2010, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomski nalogi smo se omejili predvsem na problematiko šolskih vozovnic v ţelezniškem potniškem prometu, saj menimo, da večina dijakov in študentov ne ve, kakšne popuste in ugodnosti lahko koristijo v ţelezniškem prometu. S pričetkom šolskega pouka je potrebno poskrbeti tudi za prevoz od kraja bivanja do kraja šolanja. Za vse tiste, ki ne stanujejo v dijaških ali študentskih domovih, pomeni to vsakodnevni prevoz od doma do kraja, kjer je šola in nazaj. Prevoz z vlakom je v tem primeru zelo dobra izbira, saj Slovenske ţeleznice d.o.o., kot nacionalni ţelezniški prevoznik, ţe tradicionalno nudijo moţnost cenejšega prevoza z vlakom. Da bi se izognili vsakodnevnim nakupom ter prihranili na času posameznika, je najboljša izbira vsekakor nakup šolske abonentske vozovnice za dijake, vajence in študente, ki jih prodajajo na ţelezniških potniških blagajnah od 20. avgusta dalje za posamezno šolsko leto. Upravičenci, kot npr. dijaki, vajenci in študentje višjih šol zaprosijo za subvencijo k ceni mesečne vozovnice, ki jo je vpeljal pravilnik o subvencioniranju mesečnih vozovnic. Namen diplomske naloge je predstaviti rešitev za prodajo šolskih vozovnic v ţelezniškem potniškem prometu in s tem posledično pridobiti še več potnikov, ki bi lahko potovali ceneje in ugodneje v notranjem prometu.
Ključne besede: dijaki, študentje, šolske vozovnice, železniški promet, subvencioniranje
Objavljeno: 04.05.2011; Ogledov: 1884; Prenosov: 56
.pdf Celotno besedilo (3,48 MB)

7.
8.
ZADOVOLJSTVO ŠTUDENTOV - PRIMERJAVA DVEH FAKULTET
Sandra Torkar, 2013, diplomsko delo

Opis: Namen raziskave je ugotoviti, kako so študentje zadovoljni s študijem, z organizacijsko klimo, odnosi s profesorji in učnim načrtom. Predmet raziskovanja je primerjava zadovoljstva med študenti Fakultete za organizacijske vede (FOV) in Fakultete za šport (FŠ). Raziskava je kvantitativna in izvedena s pomočjo anketnega vprašalnika. Z raziskavo sem ugotavljala kakšno je zadovoljstvo študentov s komunikacijo med študenti in profesorji; kakšno je zadovoljstvo študentov z organizacijo študija; z ocenjevanjem in izvajanjem izpitov ter vaj; kako študentje ocenjujejo študijsko okolje in kako so z njim zadovoljni, kako študentje ocenjujejo e-podporo v okviru študija? Rezultate obeh fakultet sem primerjala. Rezultati raziskave so tako pokazali, da je zadovoljstvo s komunikacijo med študenti in profesorji, zadovoljstvo z organizacijo študija in zadovoljstvo s študijskim okoljem obeh fakultet precej podobno; glede zadovoljstva z ocenjevanjem in izvajanjem izpitov ter vaj in glede e-podpore so se med študenti pokazale manjše razlike. Rezultati raziskave torej kažejo, da med študenti obeh fakultet ni večjih razlik glede zadovoljstva z omenjenimi postavkami. Izpostaviti je moč le nekatere manjše razlike, ki so v nalogi predstavljena. Naloga vsebuje tudi predloge za izboljšanje organizacije in razmer študija na osnovi dobljenih rezultatov. Z upoštevanjem navedenih predlogov bi fakultete izboljšale organizacijo študija in s tem razmere za študij ter posledično dosegle višjo motiviranost študentov. Logična posledica slednje pa so boljši študijski rezultati in s tem večja kakovost prihodnjih izobražencev.
Ključne besede: Motivacija, študentje, fakulteta, zadovoljstvo.
Objavljeno: 13.05.2013; Ogledov: 1486; Prenosov: 209
.pdf Celotno besedilo (639,15 KB)

9.
RELATIVIZEM, IDEALIZEM IN ETIČNO PRESOJANJE ŠTUDENTOV RAČUNOVODSTVA IN REVIZIJE
Marina Cigut, 2012, magistrsko delo

Opis: Namen magistrske naloge je bil pregledno proučiti raziskave etičnega presojanja, to je etičnega zaznavanja in etičnega odzivanja študentov računovodstva in revizije, in na njihovi podlagi empirično proučiti etično naravnanost in odzivanje dodiplomskih študentov končnega, četrtega letnika Univerzitetnega študijskega programa ´96 v študijskem letu 2008/2009. Analiza etične naravnanosti dodiplomskih študentov je zajemala študente štirih študijskih usmeritev, in sicer Finance in bančništvo, Marketing, Podjetništvo in Računovodstvo in revizija. V teoretičnem delu naloge smo predstavili osnovne pojme etike in morale, stopnjo moralnega razvoja, modele etičnega odločanja in konceptualizacijo etične ideologije. Nato smo se osredotočili na ugotovitve o tem, kako vplivajo spol, starost, smer študija in okolica na etično obnašanje posameznika in kakšen vpliv ima učenje o etiki na poznejše etično vedenje. Aplikativni del naloge je bil izveden s pomočjo vprašalnika, ki je bil sestavljen iz dveh delov. S pomočjo odgovorov na prvi del vprašalnika (oblikovanem po Forsythu, 1980) smo študente razvrščali v skupino visokega ali nizkega idealizma in v skupino visokega ali nizkega relativizma ter ugotavljali, ali imajo spol, smer študija in kraj bivanja kakšen vpliv na prej omenjeno razvrstitev. V drugem delu vprašalnika (prilagojenem po Sadlerju in Baracu, 2005) pa smo študente postavili v različne študijske situacije in na podlagi njihovih odzivov iskali odgovore na vprašanja o etičnih razlikah med študenti posameznih študijskih usmeritev. Študente računovodstva in revizije smo poleg tega soočili še z etično spornimi strokovno poslovnimi situacijami ter na podlagi rezultatov preverjali, ali prihaja do razlik pri etičnem odzivanju med situacijami, ki se nanašajo na študijske vsebine, in situacijami, nanašajočimi se na strokovno poslovne vsebine. Primerjali smo tudi posameznikovo etično naravnanost in etično odzivanje. Manjši del naloge pa smo namenili tudi obravnavanju vključenosti etike in etičnih vsebin v študijske programe. Raziskava je pokazala, da se študentje pri etični naravnanosti po Forsythovi konceptualizaciji etične ideologije pretežno uvrščajo med situacioniste in da kažejo relativno nizko raven etičnega odzivanja na etično sporne študijske situacije, medtem ko so študentje računovodstva in revizije pokazali visoko raven etičnega odzivanja v etično spornih strokovno poslovnih situacijah.
Ključne besede: Etična naravnanost, etično odzivanje, študentje računovodstva in revizije, etika, morala, Kohlbergov model stopenj osebnega moralnega razvoja, Restov štiristopenjski model etičnega odločanja, Forsythova konceptualizacija etične ideologije, relativizem, idealizem, situacionisti, subjektivisti, absolutisti, ekscepcionisti
Objavljeno: 25.01.2013; Ogledov: 1768; Prenosov: 284
.pdf Celotno besedilo (2,18 MB)

10.
IZPOSTAVLJENOST ŠTUDENTOV DEJAVNIKOM TVEGANJA ZA NASTANEK KRONIČNIH NENALEZLJIVIH BOLEZNI
Janja Lorber, 2014, diplomsko delo

Opis: Izhodišča: V študentskih letih si izoblikujemo navade, ki nas bodo spremljale skozi celotno življenje. Izberemo si lahko svoj način življenja, ter ga popolnoma prilagodimo našim potrebam. Način življenja skozi otroštvo in mladostništvo, se namreč lahko odraža z boleznimi v starosti. Z raziskavo smo želeli ugotoviti, ali so dejavniki tveganja za nastanek kroničnih nenalezljivih bolezni ter bolezni same, prisotne pri študentih Fakultete za zdravstvene vede. Metode: Raziskava temelji na deskriptivni in kvantitativni metodologiji dela. S pomočjo strokovne literature smo predstavili teoretična izhodišča. Kot raziskovalni instrument smo uporabili vprašalnik, ki je vseboval 27 vprašanj. Podatki so statistično obdelani s pomočjo računalniškega programa Microsoft Office Excel, katerih rezultate smo prikazali v obliki grafov. Rezultati: Raziskava je pokazala, da imajo študentje pretežno dobre prehranjevalne navade in, da niso v veliki meri izpostavljeni dejavnikom tveganja za nastanek kroničnih nenalezljivih bolezni, ampak se srečujejo s težavami v počutju. Kronične nenalezljive bolezni so bile prisotne pri 12 % anketiranih, pri več kot tretjini anketiranih, pa imajo kronična nenalezljiva obolenja ožji družinski člani. Sklep: Pomembno je, da skrbimo za zdravje takrat kadar smo zdravi, to pomeni takrat, ko lahko še sami v veliki meri veliko storimo zase. Prav tako je ključnega pomena to, da poznamo dejavnike tveganja za nastanek kroničnih nenalezljivih bolezni, ter da prepoznamo tvegana vedenja, saj so kronične nenalezljive bolezni v porastu.
Ključne besede: Ključne besede Kronične nenalezljive bolezni, študentje, dejavniki tveganja, zdravstvena vzgoja
Objavljeno: 02.02.2015; Ogledov: 947; Prenosov: 149
.pdf Celotno besedilo (932,01 KB)

Iskanje izvedeno v 0.09 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici