| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 7 / 7
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
ORGANIZIRANJE ŠPORTNE PRIREDITVE TER PREVERJANJE ZADOVOLJSTVA UDELEŽENCEV
Gregor Muc, 2011, undergraduate thesis

Abstract: Prireditev kot del marketinškega komuniciranja ima številne prednosti pred klasičnimi marketinškimi pristopi. Odjemalci so močno vpleteni v proces prireditve in tako bolj dovzetni do sporočil, ki jih sporočamo. Ljubljanski maraton kot največja množična športna prireditev v Sloveniji ima ogromen komunikacijski potencial, ki ga s pridom izkoriščajo različni partnerji in organizatorji sami. V diplomskem delu smo predstavili pet stopenj v organizaciji prireditve, za osnovo smo uporabili Goldbllat-ovo teorijo. Ta predvideva pet stopenj, in sicer: raziskava, razvoj koncepta, načrtovanje, izvedba in nadzor z ovrednotenjem. Z upoštevanjem posebnosti pri vsaki posamezni fazi si zagotovimo trdno osnovo za uspešno prireditev, tudi športno. Izpuščanje oziroma neupoštevanje posameznih stopenj v organizaciji prireditve lahko privede do nasprotnih učinkov od načrtovanih. Z izpeljavo raziskave o zadovoljstvu med udeleženci Ljubljanskega maratona smo opozorili na pomembnost zadnje in hkrati prve stopnje v organizaciji prireditve. Organizator mora nujno upoštevati to stopnjo, saj na ta način pridobi povratno informacijo udeležencev prireditve. Analizirani podatki so osnova za prihodnjo prireditev. Skozi ta proces se lahko prireditev razvija iz leta v leto ter postaja popolnejša, kvalitetnejša in bolj po meri odjemalcev.
Keywords: prireditev, organizacija prireditve, športna prireditev, zadovoljstvo odjemalcev, raziskava zadovoljstva, pričakovanja odjemalcev, marketinško komuniciranje.
Published: 18.05.2011; Views: 2762; Downloads: 533
.pdf Full text (1,08 MB)

2.
TRŽENJE ŠPORTNE PRIREDITVE: PRIMER POLI MARATON
Marjan Kelner, 2014, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo opredeljuje in predstavlja trženje športne prireditve splošno in na primeru kolesarskega Poli maratona. V diplomskem delu smo predstavili tržno komuniciranje organizatorja Poli maratona in s pomočjo raziskovalnih vprašanj odgovorili na nekatera pomembna vprašanja glede vpliva trženja in organizacije na prireditev. S pomočjo raziskave smo odgovore na raziskovalna vprašanja še podkrepili. Trženje je svojevrstna umetnost, ki s pomočjo ljudi, ki se ukvarjajo s trženjem posredno ali neposredno, vpliva na poslovni prostor in odziv ljudi kot potrošnikov. Kolesarstvo je vrsta rekreacije, ki se je zadnja leta poslužuje vse več ljudi. Zaradi zdrave rekreacije, sprostitve in druženja se ljudje udeležujejo kolesarskih maratonov, saj se zavedajo, da zraven naštetega dobijo tudi varnost na cesti. Vsekakor pa je ob številnih prireditvah, ki se med seboj tudi terminsko prekrivajo, s pomočjo trženja in dobrega imena treba prepričati ljudi, da pridejo, še pomembneje pa, da se vračajo na prireditev.
Keywords: trženje, športna prireditev, Poli maraton, organizacija
Published: 27.11.2014; Views: 716; Downloads: 146
.pdf Full text (1,22 MB)

3.
VAROVANJE ŠPORTNIH PRIREDITEV V RS IN TUJINI
Lucija Sodin, 2012, master's thesis

Abstract: Na športnih prireditvah se po navadi zbira večja množica ljudi, še posebej so obiskovane nogometne in košarkaške prireditve. Zaradi večje množice ljudi je potrebna dobra organizacija tudi na področju varnosti, saj nihče ne želi, da bi kak incident uničil ugled športne prireditve ali organizatorja. V magistrski nalogi smo podali definicijo športne prireditve, opredelili športno navijanje ter opisali, kako je urejeno varovanje športnih prireditev. V zadnjem delu smo predstavili zakonodajno primerjavo med Republiko Slovenijo, Hrvaško in Veliko Britanijo. Opravili smo tudi nekaj intervjujev, in sicer s predstavnikom podjetja Varnost Maribor, d. d., NK Maribor, pomočnikom komandirja policijske postaje Maribor in nogometnim igralcem.
Keywords: šport, športna prireditev, navijači, varovanje, zakonodaja.
Published: 11.09.2012; Views: 2192; Downloads: 387
.pdf Full text (2,47 MB)

4.
ORGANIZACIJA KOMPLEKSNIH PROJEKTOV ŠPORTNIH PRIREDITEV
Miha Farkaš, 2015, master's thesis

Abstract: Organizacija velikih športnih prireditev vključuje različne materialne in nematerialne vire, časovno omejenost in tveganost, zanje pa je odgovorna določena skupina ljudi. S temi lastnostmi lahko povežemo športne prireditve s projekti. Z drugimi besedami, organizacije velikih športnih prireditev se lahko lotimo kot projektov. Če omenjenim lastnostim prištejemo še medsebojno prepletenost vključenih aktivnosti, sočasnost njihovega izvajanja, raznolikost sodelujočih pri projektu itd., pa govorimo o kompleksnosti projekta. Za obvladovanje kompleksnosti različnih dejavnikov moramo vzpostaviti primerno projektno organizacijo. Pri oblikovanju projektne organizacije za kompleksne projekte športnih prireditev moramo zagotoviti prilagodljivost, formaliziranost, splošno centraliziranost in nizko stopnjo diferenciacije. Prav tako mora biti inovativna, da omogoča hitro komunikacijo, koordinacijo in kontrolo. Najprimernejša oblika je zato čista projekta organizacija, ki ustreza vsem zahtevanim lastnostim. Takšna oblika je bila vzpostavljena tudi pri organizaciji evropskega prvenstva v košarki – projekta EuroBasket 2013, ki velja za največjo športno prireditev, organizirano na slovenskih tleh.
Keywords: projekt, kompleksnost, športna prireditev, projektna organizacija, EuroBasket 2013.
Published: 27.05.2015; Views: 758; Downloads: 161
.pdf Full text (1,96 MB)

5.
Varovanje športnih prireditev v RS in tujini
Lucija Sodin, 2012, master's thesis

Keywords: šport, športna prireditev, navijači, varovanje, zakonodaja
Published: 10.07.2015; Views: 605; Downloads: 45
URL Link to full text

6.
PRAKTIČNI PRIROČNIK ORGANIZACIJE IN IZVEDBE ŠPORTNEGA DOGODKA NA OSNOVI POSLOVNE SIMULACIJE
Božo Ljubec, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Organizacija športne prireditve je zahteven projekt. Običajno se organizacije loti športno društvo ali klub. Vsako prireditev je potrebno prijaviti pri pristojni upravni enoti. Za odločitev o organizaciji športne prireditve je potrebno opraviti ustrezno analizo, ob organizaciji pa upoštevati nekatera splošna načela, med katerimi so najpomembnejša: načelo ciljev, smotrnosti, varčnosti, odgovornosti, kadrovsko, prostorsko, marketinško načelo. V diplomskem delu skušam z metodo poslovne simulacije ugotoviti, ali ta metoda omogoča doseganje zastavljenih ciljev in preveriti, ali študij predpisov in literature omogoča pridobitev dovolj znanj za kompetentno organizacijo športne prireditve. Ugotavljam, da metoda poslovne simulacije omogoča uspešno organizacijo športne prireditve tudi brez praktičnih izkušenj, saj omogoča vpogled v podroben proces načrtovanja in izvedbe športne prireditve. S študijem predpisov in literature je mogoče zajeti vse bistvene dejavnike, ki so potrebni za dosego zastavljenih ciljev. Metoda omogoča tudi pravočasno pripravo nadomestnih scenarijev, ki pridejo v poštev v primeru težav pri izvedbi. Po drugi strani pa ta metoda zahteva veliko več priprav in študija. Če pri tem sodeluje več oseb, je mogoče povečati zanesljivost in uspešnost načrtovanja, organizacije in izvedbe športne prireditve.
Keywords: organizacija, športna prireditev, društvo, poslovna simulacija, načela organizacije, načrtovanje prireditve, izvedba prireditve
Published: 26.08.2016; Views: 388; Downloads: 86
.pdf Full text (572,83 KB)

7.
Vloga managerja pri organizaciji športne prireditve na primeru komentiranja SP v hokeju na ledu
Primož Podsedenšek, 2016, bachelor thesis/paper

Abstract: V diplomskem delu smo predstavili nekaj teoretičnih izhodišč vloge managerja pri organizaciji športne prireditve. Opisali in analizirali smo hokej na ledu v Sloveniji. Osredotočili smo se na organizacijski pristop in udeležbo na svetovnem prvenstvu v hokeju na ledu. To smo spoznali skozi prizmo novinarskega poklica, natančneje ob delu televizijskega komentatorja. Analizirali smo potek svetovnega prvenstva v hokeju na ledu v Ostravi na Češkem. Ugotavljamo, da je vloga managerja pri organizaciji športne prireditve ključnega pomena, saj morajo biti managerji pripravljeni in usposobljeni za spremembe, še zlasti pri športnih prireditvah, katere potekajo v živo. Naloge in vloge managerja so lahko primerljive nalogam televizijskega športnega komentatorja. Pogosto točen scenarij športne prireditve ne more biti pripravljen vnaprej. Tako je tudi končni izdelek nemogoče vnaprej preveriti in urediti. Pri komentiranju v živo so možnosti za razne napake večje in le malo je časa in priložnosti za popravke. Zaradi narave dela je stres komentatorskega poklica tako kot pri mangerjih njihov pogosti spremljevalec.
Keywords: manager, športna prireditev, hokej, televizijski komentator, svetovno prvenstvo
Published: 18.01.2017; Views: 566; Downloads: 32
.pdf Full text (1,62 MB)

Search done in 0.19 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica