| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Slovenska jezikovna politika in jezikovno načrtovanje v Družbi sv. Cirila in Metoda
Mateja Malnar, 2009, diplomsko delo

Opis: V svojem diplomskem delu najprej predstavim politične, kulturne in gospodarske razmere, v katerih je živel slovenski narod od druge polovice 19. stoletja do konca prve svetovne vojne. Nato se osredotočim na ustanovitev, delovanje in pomen Družbe sv. Cirila in Metoda od l. 1885 do l. 1918. Predstavim tudi zasebna šolska društva, ki so v drugi polovici 19. stoletja delovala na slovenskem narodnostnem ozemlju. Opišem delovanje podružnice Družbe sv. Cirila in Metoda v Loškem Potoku, Dragi in na Travi,
Ključne besede: jezikovna politika, jezikovno načrtovanje, slovenski knjižni jezik, čitalnice, bèsede, taborsko gibanje, Ciril-Metodovo gibanje, program Zedinjene Slovenije, šolstvo, zasebna šolska društva, Družba sv. Cirila in Metoda, Loški Potok, Draga, Trava, Novi Kot, Stari Kot.
Objavljeno: 22.04.2009; Ogledov: 4074; Prenosov: 447
.pdf Celotno besedilo (598,25 KB)

2.
PRENOVA OSNOVNOŠOLSKE ZAKONODAJE V OBDOBJU 2004 - 2008 V SLOVENIJI
Barbara Vidovič, 2010, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo z naslovom Prenova osnovnošolske zakonodaje v obdobju 2004—2008 v Sloveniji preučuje vpliv spremembe političnega sistema ob osamosvojitvi Slovenije na prenovo osnovnošolskega izobraževanja. Opredeljen je odnos med šolstvom, politiko in državo. V navezavi na to so predstavljene tri veje šolske oblasti: konservativna, progresivna in neoliberalizem. V diplomskem delu so sistematično prikazane zakonodajne spremembe v Zakonu o osnovni šoli in v Zakonu o organizaciji in financiranju vzgoje in izobraževanja, ki so se zgodile v obdobju 2004—2008, ko je dolgo let vladajočo levo politično opcijo zamenjala desnica. Predstavljene so nekatere javno odmevnejše predlagane in sprejete spremembe šolske zakonodaje ter razlogi, ki jih je vladajoča koalicija navajala za vnos sprememb. Delo obravnava tudi odzive strokovne javnosti na spreminjanje obstoječe šolske zakonodaje. Namen diplomskega dela je, raziskati in analizirati spremembe, ki jih je na osnovnošolskem področju uveljavila vlada desne politične opcije ter ugotoviti, kako je na te spremembe reagirala strokovna javnost. Pri raziskovanju se je pokazalo, da so posegi pomenili več kot le vnos manjših sprememb oziroma popravkov v šolski sistem in da strokovnjaki niso soglašali s spreminjanjem nekaterih ključnih elementov osnovnošolskega izobraževanja. Od raziskovalnih metod sta v diplomskem delu uporabljeni komparativna in deskriptivna analiza podatkov iz različnih virov.
Ključne besede: osnovno šolstvo, prenova šolskega sistema, šolska politika, šolska zakonodaja, devetletka.
Objavljeno: 24.05.2010; Ogledov: 1688; Prenosov: 169
.pdf Celotno besedilo (467,20 KB)

3.
Iskanje izvedeno v 0.1 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici