| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
KARIERNA POT PILOTA V SLOVENSKI VOJSKI
Katja Zupanc Beniger, 2011, magistrsko delo

Opis: V magistrski nalogi je prikazan proces izobraževanja, usposabljanja in izbora kandidatov za poklic vojaškega pilota. Zajet je celoten program šolanja, ki ga trenutno uporabljajo v Slovenski vojski za pridobivanje pilotov helikopterja in letal. Naloga zajema celotno pot, ki jo mora kandidat za pilota opraviti od trenutka, ko se po srednji šoli odloči za ta poklic, do trenutka ko izgubi status aktivnega pilota v SV ali se odloči za izhod iz sistema. Zaradi vojaškega okolja so prikazane tudi psihofizične zahteve, ki jih mora kandidat izpolnjevati pred nastopom častniškega in pilotskega dela izobraževanja in usposabljanja. Menim, da so dijaki, ki se odločijo za poklic vojaškega pilota premalo seznanjeni s samim izobraževanjem in karierno potjo pilota Slovenske vojske. Naloga vsebuje anketo, na podlagi katere smo ugotovili, da sistem karierne poti ne omogoča pilotu SV širokih možnosti za napredovanje, ker je število visokih častniških dolžnosti v letalskih enotah omejeno.
Ključne besede: Slovenska vojska, kariera, selekcija, vojaški pilot, častnik, usposabljanje
Objavljeno: 16.10.2011; Ogledov: 2153; Prenosov: 192
.pdf Celotno besedilo (622,05 KB)

4.
ČASTNIK KOT UČITELJ VOJAKOV
Aleksandra Šnajder, 2012, diplomsko delo

Opis: Častniki v vojski so tudi učitelji v vojaški šoli. Poleg vloge poveljnika opravljajo tudi vlogo učitelja. V diplomski nalogi smo raziskovali ravno njihovo učiteljsko plat. Zanimale so nas značilnosti in posebnosti vojaškega pouka in usposabljanja. Izvajanje pouka prinaša tudi drugačne odnose in razmerja med subjekti pouka, torej med častniki in vojaki. Posebna vrsta učenja s poveljevanjem, ki ga najdemo v vojski, služi posebnemu namenu, izuriti vojake za služenje državi v najhujših vojnih in podobnih razmerah. Govorimo o posebnih okoliščinah izobraževanja, ki zahtevajo točno določeno okolje in didaktična sredstva, brez katerih ni mogoče izvajati pouka in usposabljanja v vojski. Tudi izvajalci pouka, častniki, morajo biti strokovnjaki na svojem področju in usposobljeni ter izobraženipredavatelji. Poveljniška in učiteljska funkcija se neprestano prepletata skozi izobraževanje vojakov, njun vpliv pa je različen, vsekakor pa opazen. Častniki pri tem igrajo zelo pomembno vlogo, saj oni odločajo, katero vlogo prevzeti v katerem trenutku, da bo pouk čim bolj učinkovit. Z raziskavo smo ugotovili, da je izobraževanje v vojski zelo funkcionalno usmerjeno. Odnosi med vojaki in častniki so strogo določeni in predpisani, kakor tudi njihovo obnašanje in ravnanje. Poveljevanje, ki je neprestano prisotno med izvajanjem pouka pa ima precejšen vpliv na vojake in njihovo celotno izobraževanje.
Ključne besede: častnik, učitelj, vojak, izobraževanje, poveljevanje
Objavljeno: 28.10.2012; Ogledov: 809; Prenosov: 51
.pdf Celotno besedilo (1,98 MB)

5.
PRIMERJAVA KARIERNEGA RAZVOJA ČASTNIKA KOPENSKE VOJSKE ZDA S KARIERNIM RAZVOJEM ČASTNIKA SLOVENSKE VOJSKE
Borut Cesar, 2014, magistrsko delo

Opis: Napredovanje častnikov je odraz njegove/njene sposobnosti, uspešnosti dela in kariernega razvoja. Nekateri častniki v Slovenski vojski so redno povišani v činu in razporejeni na višje dolžnosti, spet drugi, navkljub želji in izpolnjevanju zahtevanih kriterijev, ne uspejo napredovati in obtičijo na istem mestu. Razlog za navedeno je sistemski in se izraža na hierarhični ravni sprejetja aktov, ki karierni sistem častnikov opredeljujejo v doslednem izvrševanju sprejetih aktov in v pomanjkanju aktov, ki bi karierni sistem oziroma razvoj častnika Slovenske vojske podrobneje opredelili. V nalogi primerjamo ključne akte, ki opredeljujejo karierni razvoj častnika Slovenske vojske in častnika kopenske vojske Združenih držav Amerike. Z analizo kadrovskih podatkov prikazujemo posledice, do katerih je prišlo zaradi nedorečenosti sistema v Slovenski vojski. Rešitev problema ne-napredovanja je enostavna in izhaja iz zgoraj navedenih razlogov. Večji problem bo predstavljalo odstranjevanje posledic dosedanjega veljavnega sistema.
Ključne besede: častnik, karierni razvoj, napredovanje, Slovenska vojska in Kopenska vojska oboroženih sil ZDA.
Objavljeno: 26.02.2014; Ogledov: 757; Prenosov: 114
.pdf Celotno besedilo (1,70 MB)

Iskanje izvedeno v 0.08 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici