| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 7 / 7
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Razvoj uspješnog periodičnog događanja: studija slučaja Adventa u Zagrebu
Fran Pokasić, 2020, diplomsko delo

Opis: Događanja su jedan od ključnih pokretača razvoja turizma na destinaciji. Također, Advent ili Božićni sajam, zadnjih se godina prikazuje kao vrsta događanja, koja predstavlja sve veći značaj za turističku destinaciju. Advent u Zagrebu, posebno je uspješno događanje, što dokazuje činjenica da je tri puta zaredom dobio nagradu za najbolji Božićni sajam u Europi. U teorijskom dijelu završnog rada pojašnjene su tematike: značenje događanja za turizam, povijest događanja, vrsta događanja, Advent ili Božićni sajam kao događanje i faktor koji utječu na uspješnost događanja. Na temelju teorijskih spoznaja, oblikovali smo empirijski dio istraživanja. Na početku empirijskog dijela rada, predstavili smo povijesni prikaz razvoja Adventa u Zagrebu te smo se najviše usredotočili na posljednjih deset godina. Zatim smo proveli intervjue s predstavnicom Turističke zajednice grada Zagreba i organizatorima manjih događanja u sklopu Adventa u Zagrebu. Pomoću navedenih intervjua, otkrili smo koji su faktori utjecali na uspjeh Adventa u Zagrebu. Rezultati ovog istraživanja pokazuju da se Advent u Zagrebu svake godine razvija sadržajno i prostorno te da se neprestano podiže kvaliteta događanja. Također, kao neki od glavnih faktora uspješnosti Adventa u Zagrebu, naglašeni su: izgradnja branda, snažna promocija, bogat i kvalitetan sadržaj, unikatnost, suradnja i potpora partnera, dobra organizacija i kreativna ideja.
Ključne besede: događanja, Advent, razvoj, Zagreb, faktori uspješnosti
Objavljeno: 04.12.2020; Ogledov: 198; Prenosov: 56
.pdf Celotno besedilo (983,61 KB)

2.
Idejna zasnova glampinga v Kamenškem
Nika Kramžar, 2020, diplomsko delo

Opis: Glamping predstavlja inovativno turistično nastanitev, ki združuje naravno okolje z luksuzom in udobjem. Privablja goste, ki si želijo miru, tišine in umika od vsakdanjega življenja. Glamping nastanitve se pojavljajo v različnih oblikah po celem svetu in ponujajo širok spekter storitev. S svojo ponudbo združuje najboljše stvari kampiranja in najboljše stvari hotelirstva. V empiričnem delu naloge smo raziskali, kako trg turističnih nastanitev, trendi in lokalno okolje podpirajo širitev glampinga. Hkrati smo raziskali, katero idejno zasnovo glampinga bi bilo smiselno umestiti v Kamenškem, posavski regiji. Raziskava je pokazala, da tako trendi kot trg turističnih nastanitev podpirajo ustanavljanje glampinga; še posebej, če je ta povezan s trajnostnim turizmom in zelenimi rešitvami. Intervjuvane osebe so povedale, da v Sevnici primanjkuje nastanitvenih obratov višjega nivoja. Ugotovili smo, da lokalno okolje vidi glamping kot primerno in dobrodošlo nastanitev v Sevnici. S pomočjo različnih idej, ki so jih podali lokalni turistični akterji, in z analizo obstoječih glampingov v Sloveniji smo oblikovali idejno zasnovo glampinga v Kamenškem, ki temelji na lokalni zgodbi, se drži trajnostnih načel in se povezuje z lokalnim okoljem.
Ključne besede: turistične nastanitve, glamping, Občina Sevnica, idejna zasnova
Objavljeno: 20.11.2020; Ogledov: 287; Prenosov: 114
.pdf Celotno besedilo (1,27 MB)

3.
Izboljšanje velneške ponudbe v Grand hotelu Donat Superior Rogaška Slatina
Tadeja Medved, 2019, diplomsko delo

Opis: Centri dobrega počutja v hotelu že vrsto let ostajajo vpeti v okvire velneške ponudbe. Vsak velneški center ima svoje posebnosti in prednosti. Prav zaradi tega je pomembno, da je nabor velneških storitev posameznega centra raznolik in kakovosten. V nalogi smo raziskali, kako so gostje zadovoljni z obstoječo velneško ponudbo in naborom velneških storitev izbranega centra dobrega počutja, Grand hotela Donat Superior v Rogaški Slatini. Prav tako nas je zanimalo, kaj bi pri velneški ponudbi gostje želeli, da se izboljša in katere velneške storitve želijo koristiti v prihodnje. Raziskava je bila izvedena na podlagi 50 anketirancev, ki so bili gostje obravnavanega hotela in uporabniki storitev njegovega centra dobrega počutja. Raziskava je pokazala, da so gostje z velneško ponudbo in naborom velneških storitev hotelskega velnes centra v veliki večini zadovoljni. Podali pa so nekatere predloge, kako bi lahko hotelski velneški center ponudbo še izboljšal. Na podlagi njihovih predlogov in najnovejših velneških trendov smo v zaključku naloge podali predlog izboljšav.
Ključne besede: Velnes, Zdravstveni turizem, Velneška ponudba, Center dobrega počutja
Objavljeno: 10.10.2019; Ogledov: 717; Prenosov: 182
.pdf Celotno besedilo (1,25 MB)

4.
Kategorizacija in kakovost hotelov v regiji Posavje
Paula Trpkov, 2019, diplomsko delo

Opis: Kategorizacija je bistven element pri odločanju kakovosti hotela in je prvi faktor,na podlagi katerega lahko gost predvidevakakovost storitev glede na svoja pričakovanja. Pojem kategorije hotelov se pri vsakem posamezniku odraža drugače.V praksi lahko opazimo, da obstajajo razlike med hoteli iste kategorije. Prav zaradi tega je poznavanje kategorizacije in kakovosti storitev pomembno za hotelirje in goste. V empiričnem delu smo raziskali, kako hotelirji in gostje razumejo kategorizacijo hotela in kako povezujejo kategorijo hotelov s kakovostjo hotelskih storitev v regiji Posavje.Raziskava je pokazala, da je potrebno spremeniti oz. posodobiti sistem in povečati pozornost pri izvajanju funkcionalne storitve, saj se ta hitreje pomni in je za goste pomembnejša. Z lansko novo uvedbo kategorizacije, imenovane Hotelstars, smo dobili zagotovilo kakovosti na mednarodni ravni in s tem tudi boljšo prihodnost v hotelirstvu.
Ključne besede: Kategorizacija, Kakovost, Hotel, Hotelirstvo, Posavje
Objavljeno: 04.07.2019; Ogledov: 621; Prenosov: 126
.pdf Celotno besedilo (1,10 MB)

5.
Trženjski spleti mladinskih hotelov v Posavju
Patricija Kocjan, 2018, diplomsko delo/naloga

Opis: Mladinski hotel je turistična nastanitev, ki zadnja leta ni namenjena le mladim turistom, temveč tudi ostalim segmentom gostov različnih starosti. Da bi dosegli uspešno poslovanje turistične nastanitve, moramo dobro poznati njihovo trženje. Na ta način pripomoremo k dobičkonosnosti njenega poslovanja kot ekonomske enote, zadovoljimo gostove potrebe ter razvijamo umetnost prodajanja storitev. Trženjski splet je skupek trženjskih instrumentov, ki se uporabljajo v namen doseganja trženjskih ciljev. V empiričnem delu ugotavljamo elemente trženjskih spletov mladinskih hotelov v Posavju ter raziskujemo razlike in podobnosti med njimi. Ugotavljamo, kako trženjski spleti vplivajo na ocene mladinskih hotelov na rezervacijskem portalu Booking.com. Rezultati raziskave kažejo, da so razlike ter hkrati pomanjkljivosti najbolj vidne pri promociji ter distribucijskih kanalih in da se razlike odražajo na ocenah na rezervacijskem portalu. V zaključku predstavimo predloge izboljšav.
Ključne besede: mladinski hoteli, trženje, trženjski spleti, Posavje
Objavljeno: 25.10.2018; Ogledov: 463; Prenosov: 101
.pdf Celotno besedilo (1,22 MB)

6.
Trajnostna naravnanost poslovanja ponudnikov turističnih nastanitev v občini Podčetrtek
Franci Vrenko, 2018, diplomsko delo/naloga

Opis: Trajnostni turizem predstavlja ekonomsko in ekološko usmerjenost, ki jo v poslovanje vključuje vedno več organizacij. Predstavlja koncept, ki je usmerjen v sedanjost in prihodnost, ter ga je možno vključiti v vse oblike turizma. Trajnostno poslovanje omogoča doseganje dobrih poslovnih rezultatov ter daje možnost ustvarjanja kakovostnejše izkušnje za goste. V empiričnem delu naloge raziskujemo, na kakšne načine turistične nastanitve v Občini Podčetrtek upoštevajo načela trajnostnega poslovanja, ter kje so možnosti za izboljšave. Raziskava je pokazala, da upravljalci turističnih nastanitev v Občini razumejo smernice in načela trajnosti, ter poslujejo na način, ki jim omogoča ravnovesje ključnih stebrov trajnostnega razvoja. Ugotovili smo, da lahko turistične nastanitve glede na intenzivnost trajnosti razvrstimo. Apartmaji Ortenia so s številom in načinom izvajanja trajnostnih ukrepov dokazali, da trajnostno poslovanje predstavlja trend ter pomembno stalnico prihodnosti te turistične nastanitve; zato jo po trajnostni naravnanosti med turističnimi nastanitvami v Občini Podčetrtek upravičeno uvrstimo na prvo mesto.
Ključne besede: Trajnostni turizem, Trajnostne rešitve, Turistične nastanitve, Občina Podčetrtek
Objavljeno: 24.05.2018; Ogledov: 979; Prenosov: 265
.pdf Celotno besedilo (2,16 MB)

7.
Model vplivnih dejavnikov, ključnih za uspešno poslovanje malih hotelov v Sloveniji
Saša Zupan Korže, 2016, doktorska disertacija

Opis: V nalogi smo se osredotočili na raziskovanje podjetništva v malih slovenskih hotelih, ki predstavljajo sestavni del gostinskega podjetništva. Po prelomu tisočletja so mali hoteli postali opazen segment trga turističnih nastanitev v Sloveniji. Po hitri rasti pa je nastop gospodarske recesije v 2009 pokazal, da vstop v hotelsko podjetništvo ni preprosta in varna pot do zaslužka in lagodnega življenja. Preveč optimistične poslovne odločitve iz let rasti so se ob pomanjkanju kompetenc hotelskih podjetnikov odrazile v poslovnih težavah in celo v prenehanju poslovanja nekaterih malih podjetniških hotelov. V nalogi raziskujemo, zakaj so nekateri mali podjetniški hoteli bolj uspešni od drugih. Ugotavljamo dejavnike, ki najbolj vplivajo na uspešnost njihovega poslovanja. Rezultate raziskave strnemo v model ključnih dejavnikov. V teoretičnem delu raziskave smo povezali obstoječe ugotovitve o gostinskem podjetništvu s posebnostmi hotelske dejavnosti. Analizirali smo dejavnike, ki v največji meri vplivajo na poslovno uspešnost malih hotelov, in ugotavljali, kako jih lahko merimo. Posebej smo se osredotočili na kompetence hotelskega podjetnika. Oblikovali smo shemo kompetenc in jo vključili v celovit teoretični model dejavnikov za uspešno poslovanje malih podjetniških hotelov. Veljavnost modela smo preverjali v empirični raziskavi. V raziskovalni vzorec smo vključili 62 malih podjetniških hotelov in enako število hotelskih podjetnikov. Podatke smo pridobili v pol strukturiranih intervjuji pri 50 hotelskih podjetnikih, 12 vodjih malih podjetniških hotelov, petih znanstvenikih in dveh hotelskih strokovnjakih. Anketirali smo 44 hotelskih podjetnikov ter 256 hotelskih gostov. Podatke smo analizirali z različnimi statističnimi in kvalitativnimi metodami ter testirali naše hipoteze o vplivu stopnje razvitosti kompetenc hotelskih podjetnikov na ekonomsko uspešnost malih podjetniških hotelov. V empirični raziskavi smo ugotovili, da se slovenski hotelski podjetniki za vstop v hotelsko podjetništvo, podobno kot njihovi kolegi v tujini, odločajo zaradi želje postati hotelir v kombinaciji z zmernim zaslužkom; torej zaradi poslovne priložnosti in ne zaradi potrebe. Za razliko od kolegov v tujini se je večina slovenskih hotelskih podjetnikov lotila hotelskega podjema s predhodnimi strokovnimi in podjetniškimi izkušnjami obenem, ali vsaj s podjetniškimi. Tretjina slovenskih hotelskih podjetnikov se ne osredotoča izključno na hotelski posel, še manj pa na dogajanja v dnevnem življenju njihovega hotela. V malem podjetniškem hotelu iščejo predvsem sinergijo s svojimi drugimi poslovnimi dejavnostmi (gradbeništvom, nepremičninami ipd.). To se odraža v slabši ekonomski uspešnosti njihovih hotelov glede na tiste, v katerih so podjetniki vsak dan prisotni v hotelu, so strokovno kompetentni, in sodelujejo pri hotelskih delih kot tudi pri dnevnih stikih z gosti Ugotovili smo, da so za uspešno poslovanje malih hotelov ključne kompetence hotelskih podjetnikov na treh različnih področjih: kot kreatorja oziroma ustanovitelja hotela, kot poslovodje, managerja, in kot izvajalca hotelskih storitev. V fazi ustanovitve in zagona hotela se postavijo temelji za kasnejšo poslovno uspešnost hotela, zato pomanjkanja kompetenc v tej fazi ni mogoče v celoti nadomestiti z dobrim poslovodenjem v času obratovanja in/ali s kompetentnim operativnim hotelskim delom. Kljub temu pa tudi kompetentnost hotelskega podjetnika na teh dveh področjih pomembno vpliva na poslovno uspešnost njihovih malih hotelov. V malih podjetniških hotelih so namreč hotelske storitve v mnogo večji meri kot v velikih hotelih povezane s konceptom gostoljubnosti in z osebnimi stiki z gosti, in to ne le hotelskega osebja, temveč predvsem lastnika. Osebno managiranje in sodelovanje hotelskega podjetnika pri vsakodnevnem hotelskem delu ni samo posledica majhnosti in vitke organizacijske strukture hotela, temveč je vgrajeno tudi v samo bistvo tržnega pozicioniranja in poslovne filozofije malega hotela.
Ključne besede: mali podjetniški hoteli, dejavniki uspeha, merila uspešnosti, model kompetenc
Objavljeno: 04.10.2016; Ogledov: 1799; Prenosov: 257
.pdf Celotno besedilo (5,48 MB)

Iskanje izvedeno v 0.18 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici