| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Analiza oglaševanja in pospeševanja prodaje v podjetju Terme Olimia, d.d.
Tamara Zorenč, 2023, magistrsko delo

Opis: Marketinško komuniciranje je v sodobnem času ena ključnih komponent v procesu trženja in tega se morajo dobro zavedati v podjetjih. Na poti doseganja zastavljenih ciljev je zelo pomembno, kako ima podjetje začrtane marketinške komunikacijske poti. V želji po konkurenčni prednosti na trgu mora podjetje stremeti k prilagajanju ciljni skupini odjemalcev in slediti sodobnim trendom. Vsekakor je želja vsakega uspešnega podjetja, da ustvari čim večji dobiček in posledično lažje ustvarja konkurenčno prednost oziroma jo samo še povečuje. V sodobnem času sta zelo pomembna način in kakovost informiranja potrošnikov. Podjetja poskušajo z informiranjem pridobiti nove potrošnike ter ustreči njihovim željam in potrebam. Vsekakor morajo podjetja spominjati in prepričati že obstoječe odjemalce, da ponovno kupijo izdelek oziroma koristijo storitev. V magistrskem delu smo preučevali del marketinškega spleta. Zaradi obširnosti področja smo se podrobneje opredelili na oglaševanje in pospeševanje prodaje. Glavni cilj magistrske naloge je bil ugotoviti, kako ter na kakšen način v podjetju Terme Olimia, d. d. oglašujejo in katera orodja že uporabljajo za pospeševanje prodaje. Skozi magistrsko nalogo smo opredelili teoretična spoznanja o oglaševanju in pospeševanju prodaje. Opredelili smo cilje oglaševanja ter možne načine uporabe oglaševanja za podjetja. Sočasno smo preučili še prednosti ter slabosti oglaševanja za podjetja. Skozi teoretična spoznanja smo prav tako opredelili cilje pospeševanje prodaje. Definirali smo njegove prednosti in slabosti ter našteli in opredelili orodja, ki jih podjetja lahko uporabijo za pospeševanje prodaje v podjetju. V praktičnem delu magistrske naloge smo našteli in opisali metode oglaševanja, ki jih podjetje uporablja, ter podali različne primere oglaševanja v podjetju. Nadaljevali smo z raziskovanjem, katera orodja za pospeševanje prodaje podjetje uporablja, ter podali praktične primere uporabe le-teh. V zadnjem delu magistrske naloge smo izvedli analizo anketnega vprašalnika. Z anketo smo anketirance spraševali o poznavanju podjetja Terme Olimia, d. d. Anketirance smo povprašali o načinih oglaševanja in pospeševanja prodaje, ki jih zaznajo za podjetje. Povprašali smo jih, katera orodja oziroma načini oglaševanja in pospeševanja prodaje bi jim najbolj ustrezala ter pritegnila njihovo pozornost. Podjetje Terme Olimia, d. d. je uspešno podjetje, ki je prepoznavno na domačem kot tudi na tujem trgu. Vedno stremijo k doseganju konkurenčne prednosti in svoje odjemalce vedno znova presenečajo z novimi ponudbami. Svojim gostom ponujajo vedno večje udobje in s tem tudi dosegajo dobre finančne cilje.
Ključne besede: marketinško komuniciranje, oglaševanje, cilji oglaševanja, pospeševanje prodaje, orodja pospeševanja prodaje.
Objavljeno v DKUM: 25.10.2023; Ogledov: 327; Prenosov: 93
.pdf Celotno besedilo (3,19 MB)

2.
Analiza zadovoljstva zaposlenih v podjetju x
Tamara Zorenč, 2021, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo opisali osnovne definicije zadovoljstva zaposlenih na delovnem mestu in pojasnili, kako lahko podjetje spodbuja zadovoljstvo zaposlenih. S pomočjo razne literature smo navedli definicije motivacije zaposlenih v podjetju. Zadovoljstvo zaposlenih na delovnem mestu je povezano z motivacijo. Če zaposleni niso motivirani za delo, je velika verjetnost, da ne bodo zadovoljni z delom. V empiričnem delu smo izvedli spraševanje za zaposlene v podjetju in naredili analizo o tem, kaj dejansko motivira zaposlene v podjetju k boljšemu delu in kako so zadovoljni z naštetimi dejavniki v podjetju. Znano je, da so motivirani zaposleni v podjetju tudi bolj zadovoljni in posledično uspešneje opravljajo svoje delo. Z analizo smo ugotovili, da so anketiranci v podjetju najmanj zadovoljni s plačo ter imajo najmanjšo motivacijo, kadar morajo sodelovati v timu. Anketirani so najbolj zadovoljni z delovnim časom, s svojimi nadrejenimi ter na splošno z delom, ki ga opravljajo. Kot največjo motivacijo so izrazili redni mesečni dohodek.
Ključne besede: zadovoljstvo, zaposleni, motivacija, dejavniki zadovoljstva, motivacijski dejavniki
Objavljeno v DKUM: 18.10.2021; Ogledov: 1172; Prenosov: 168
.pdf Celotno besedilo (1,73 MB)

Iskanje izvedeno v 0.48 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici