| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
PREISKAVA TVO JEKLA P91 ZA DELO NA POVIŠANIH TEMPERATURAH PO TOPLOTNI OBDELAVI
Aleš Zevnik, 2011, diplomsko delo

Opis: Namen diplomske naloge je bilo preiskati toplotno vplivano območje (TVO), ki nastane pri varjenju jekla P91. Preiskava je usmerjena predvsem na kakovost TVO po toplotni obdelavi. Delo je najprej potekalo na simulatorju termičnega cikla, kjer smo pripravili različne mikrostrukture TVO. Mikrostrukture smo analizirali na optičnem in elektronskem mikroskopu, kjer je bila najbolj pomembna porazdelitev karbidov. Mehanske lastnosti smo ocenjevali s pomočjo trdote in žilavosti.
Ključne besede: jeklo, zvarni spoj, TVO, simulator termičnega cikla, žarjenje, trdota, udarna žilavost, mikrostruktura, toplotna obdelava
Objavljeno: 31.05.2011; Ogledov: 1885; Prenosov: 256
.pdf Celotno besedilo (4,12 MB)

2.
Konstruiranje preme električnega avtomobila
Aleš Zevnik, 2013, magistrsko delo

Opis: Cilj magistrskega dela je konstruiranje preme električnega avtomobila, ki bo še vzdržala obremenitve pri danih pogojih obratovanja. Najprej je bila določena osnovna geometrija elementa, kjer je bilo potrebno upoštevati geometrijo celotnega vzmetenja. Na osnovi določene geometrije preme je bil izdelan 3D model, pri čemer je bila upoštevana tudi montaža v sklop vzmetenja. Nato so bili določeni obremenitveni primeri pri obratovanju vozila, na osnovi katerih so bile po analitičnem postopku izračunane zunanje obremenitve preme za vsak obremenitveni primer. Delo se je nadaljevalo z numerično simulacijo po MKE, ki je temeljila na izdelanem 3D modelu, izbranem materialu in dobljenih rezultatov zunanjih obremenitev. Rezultati simulacije so bile primerjalne napetosti po Missesu, glavne napetosti v izbrani kritični točki na modelu ter deformacije komponente. Na osnovi pridobljenih glavnih napetosti se je delo nadaljevalo z določevanjem življenjske dobe komponente, kjer je bila uporabljena napetostna metoda.
Ključne besede: konstruiranje, električni avtomobil, prema, življenjska doba, napetostna metoda
Objavljeno: 05.12.2013; Ogledov: 924; Prenosov: 149
.pdf Celotno besedilo (2,39 MB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici