1. Medijska reprezentacija ameriških serijskih morilcev v igranih filmihAnamarija Valentina Dajnko, 2024, master's thesis Abstract: Fascinacija nad serijskimi morilci se je pojavila v prejšnjem stoletju, ko je bilo v Združenih državah Amerike sočasno aktivnih več serijskih morilcev. Zasluge se tukaj lahko pripišejo množičnim medijem, zlasti časnikom, ki so ob poročanju novic o umorih uporabljali senzacionalizem v želji, da bi čim več ljudi kupilo in bralo njihov časnik. Na drugi strani pa so igrani filmi, ki velikokrat želijo na svojevrsten način prikazati življenje serijskega morilca, umore oz. kaj je bil povod za takšna kruta dejanja. Skozi analizo časopisnih člankov in izbranih igranih filmov o Tedu Bundyju, Jefferyju Dahmerju, Zodiacu in Davidu Berkowitzu smo prišli do ugotovitve, da je največ člankov nastalo v času odkritja serijskega morilca, njegove aretacije in kasneje smrti. Pri igranih filmih smo ugotovili, da so se režiserji večinoma držali dejstev, pri tem pa si pustili kreativno svobodo za unikaten prikaz serijskega morilca in njegovih tegob ter umorov. Keywords: serijski morilec, igrani filmi, medijska reprezentacija, ZDA Published in DKUM: 08.08.2024; Views: 70; Downloads: 21 Full text (5,20 MB) |
2. Stanje konstruktivnega novinarstva v slovenskih redakcijah : diplomsko deloJurij Vidmajer, 2022, undergraduate thesis Abstract: Diplomsko delo obravnava stanje konstruktivnega novinarstva v slovenskih novinarskih redakcijah. Cilj diplomskega dela je bilo ugotoviti kako seznanjeni so novinarji in uredniki s konceptom konstruktivnega novinarstva, kaj o njem menijo in ali ga uporabljajo pri svojem delu. Najprej je bil preučen termin konstruktivno novinarstvo na podlagi vprašanj, kaj je, iz kod izhaja, kako se je razvil ter njegove kritike. Da bi pridobili mnenja novinarjev in urednikov o stanju konstruktivnega novinarstva v njihovih redakcijah, ki delujejo na radiju, televiziji, časopisu in na spletnih medijih, smo v empiričnem delu z njimi opravili intervjuje. Keywords: : konstruktivno novinarstvo, slovenska medijska krajina, intervju Published in DKUM: 07.11.2022; Views: 730; Downloads: 178 Full text (1,07 MB) |
3. Raba družbenih omrežij med pandemijo covida-19 med mladimi : diplomsko deloEva Tekavčič, 2022, undergraduate thesis Abstract: Družbena omrežja so imela pomembno vlogo v času pandemije covida-19, zato smo raziskali njihovo rabo in vpliv na mlade. Podrobneje smo raziskali, kako je raba družbenih omrežij vplivala na počutje mladih med pandemijo. S pomočjo dosedanjih raziskav s tega področja smo izoblikovali anketni vprašalnik in vprašanja za intervju s psihologom dr. Maticem Muncem. Na podlagi odgovorov smo pridobili znanje o počutju, navadah in nasvetih za mlade ter kako se spopadajo s posledicami, ki jih je covid-19 pustil na družbenih aktivnostih mladih. Ugotovili smo, da je raba družbenih omrežij pozitivno vplivala na počutje mladih. Keywords: Družbena omrežja, vpliv, covid-19, duševno zdravje Published in DKUM: 21.10.2022; Views: 7025; Downloads: 59 Full text (1,30 MB) |
4. Razvoj blagovne znamke mesta in oblikovanje vodiča mesta Podgorica : meje dopustnosti medijskega poročanjaAlma Rastoder, 2021, master's thesis Abstract: Blagovna znamka mesta je danes eden glavnih elementov razvoja mesta. V magistrski nalogi smo ugotavljali, kako blagovna znamka deluje, kako ustvariti učinkovito blagovno znamko in kakšne učinke ima na razvoj mesta. Med drugim smo ugotovili, da so nekatera izmed največih svetovnih mest tudi med največjimi blagovnimi znamkami na svetu. S pomočjo anketnega vprašalnika smo preverili, kako anketiranci vidijo blagovno znamko Podgorice, ki smo jo preučevali v magistrski nalogi. V slednji predstavljamo tudi oblikovalsko in vsebinsko rešitev turističnega vodiča. Le-ta je eden od elementov blagovne znamke mesta Podgorice in bi ji omogočil tako boljši položaj v marketinškem okolju kot tudi večjo prepoznavnost. Keywords: blagovna znamka, turistični vodič, marketing, imidž, oblikovanje Published in DKUM: 18.10.2021; Views: 700; Downloads: 81 Full text (1,52 MB) |
5. Vloga neverbalne komunikacije na spletnem družbenem omrežju Facebook. : diplomsko deloPia Melanie Leitinger, 2021, undergraduate thesis Abstract: V diplomskem delu smo preučili, kako poteka neverbalna komunikacija pri računalniško posredovani komunikaciji, kateri nadomestki neverbalne komunikacije se največkrat uporabljajo in s kakšnim namenom se ti uporabljajo na družbenem omrežju Facebook. V empiričnem delu smo s spletnim anketnim vprašalnikom ugotovili, kako pogosto in s kakšnim namenom (samoizražanje, golo dejstvo, odnos, poziv) se generacija X srečuje s tremi neverbalnimi nadomestki komunikacije (emotikoni, »GIF-i« in nalepkami). To smo ugotavljali za tri različne tipe prijateljstev (najboljši, naklonjeni in tesni prijatelj) na spletnem družbenem omrežju Facebook. Rezultati so pokazali, da se pri generaciji X v največji meri uporabljajo emotikoni, neverbalni nadomestki pa se najpogosteje uporabljajo za samoizražanje. Naši rezultati služijo vsem uporabnikom Facebooka, ki želijo uporabljati napredne načine neverbalne komunikacije na spletnem družbenem omrežju Facebook, in vsem raziskovalcem, ki bi želeli narediti podobne raziskave na drugih družbenih omrežjih ali na drugi populaciji. Keywords: neverbalna komunikacija, družbeno omrežje, Facebook, računalniško posredovana komunikacija, emotikoni, »GIF«, nalepke Published in DKUM: 18.10.2021; Views: 1151; Downloads: 87 Full text (1022,06 KB) |
6. Komunikacija spletnih trgovin v kontekstu družbenih medijev : meje dopustnosti medijskega poročanjaLucija Skutnik, 2020, master's thesis Abstract: Magistrsko delo raziskuje komunikacijo spletnih trgovin v kontekstu družbenih medijev. S pomočjo študije primera in delno strukturiranih intervjujev dveh slovenskih spletnih trgovin Malince in Treecelet ugotavljamo, da spletne trgovine z rabo družbenih medijev povečujejo svojo prepoznavnost in ugled ter vzdržujejo komunikacijo.
Aktivna komunikacijo skozi različne družbene medije je ključnega pomena za ohranjanje obstoječih in hkrati širjenje kroga novih sledilcev ter posledično pridobivanje potencialnih strank. Aktivna komunikacija vključuje redno objavljanje vsebin na družbenih medijih, pošiljanje e-novic, komunikacijo preko zasebnih sporočil itd. Keywords: družbeni mediji, komunikacijska strategija, spletne trgovine, marketing Published in DKUM: 03.11.2020; Views: 1136; Downloads: 86 Full text (682,25 KB) |
7. Anglicizmi v spletnem oglaševanju na Facebooku (študija primera)Lina Dvoršak, 2018, undergraduate thesis Abstract: S pojavom globalizacije se je povečal vpliv angleščine na slovenščino. To opazimo na različnih področjih, predvsem v spletnem oglaševanju. V diplomskem delu s pomočjo literature izdelamo teoretično podlago za omenjen pojav. Razložimo osnovne koncepte oglaševanja in družbenih medijev ter vpliva angleškega jezika na slovenski jezik. Opišemo jezik oglasov in zakonsko podlago za njegovo uporabo. V teoretičnem delu predstavimo anglicizme, za katere v empiričnem delu s kvantitativno raziskavo ugotavljamo pogostost in posebnosti njihove uporabe v oglaševanju na Facebooku. Na koncu izpostavimo nekaj posebnosti, ki se v oglasnih sporočilih pojavljajo, in odgovorimo na zastavljena raziskovalna vprašanja. Keywords: anglicizmi, oglaševanje, spletno oglaševanje, Facebook Published in DKUM: 19.10.2018; Views: 1364; Downloads: 113 Full text (1,19 MB) |
8. Primerjava medijskih vsebin namenjenih etničnim skupinam na primeru madžarske manjšine v Sloveniji in slovenske narodne skupnosti v AvstrijiPia Prebevšek, 2017, undergraduate thesis Abstract: V diplomskem delu so predstavljeni mediji madžarske narodne manjšine v Sloveniji in slovenske narodne skupnosti v Avstriji. Opisan je pomen medijev za manjšine in njihove pravice do informiranja. Posvetili smo se obravnavanju manjšinskih tem v večinskih medijih – naravi, kontekstu in količini poročanja. Nekaj pozornosti je namenjene tudi pomembnosti, namembnosti ter vsebini manjšinskih medijev. Cilj diplomskega dela je bil preveriti vsebino manjšinskih medijev in ugotoviti organiziranost medijskih organizacij, namenjenih manjšinam. Metode, ki smo jih pri tem uporabljali, so kvalitativna in kvantitativna analiza televizijske oddaje Dober dan, Koroška – Dober dan, Štajerska ter oddaje Mostovi-Hidak in naknadna primerjava. Z namenom čim boljše raziskave oz. analize so bili opravljeni tudi intervjuji z odgovornimi osebami obravnavanih televizijskih oddaj. Keywords: narodna manjšina, etnične skupine, avtohtona slovenska manjšina v Avstriji, madžarska narodna manjšina v Sloveniji, pravice, manjšinski mediji, televizijske oddaje Published in DKUM: 06.10.2017; Views: 1586; Downloads: 222 Full text (2,33 MB) This document has many files! More... |
9. |
10. |