| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 766
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Pospeševanje prodaje v podjetju impol
Nuša Vrhunec, 2021, diplomsko delo

Opis: V podjetjih se čedalje pogosteje srečujejo z intenzivno konkurenco, zato je potrebno pritegniti nove in obdržati obstoječe porabnike. Podjetja v ta namen uporabljajo različne segmente marketinškega spleta med katere uvrščamo tudi pospeševanje prodaje. Glavni cilj pospeševanja prodaje je porabnikov večji in hitrejši nakup izdelka ali storitve, zato podjetja želijo v čim večji meri porabnika spodbuditi za nakup in obenem vzbuditi njegovo pozornost ter omogočiti večjo prepoznavnost podjetja na konkurenčnih trgih. Podjetja se poslužujejo različnih metod pospeševanja prodaje med katere uvrščamo tiste, ki so usmerjene na porabnike, trgovske posrednike, druga podjetja ter prodajno osebje. V prvem poglavju diplomskega projekta bomo opredelili problem, namen, cilje in hipoteze, ki smo si jih zastavili. V drugem poglavju bomo predstavili marketinško komuniciranje ter splet marketinškega komuniciranja, ki zajema oglaševanje, neposredno trženje, odnose z javnostmi, osebno prodajo ter pospeševanje prodaje, ki ga bomo podrobneje obravnavali v tretjem poglavju, ko bomo opisali namen, cilje, prednosti, slabosti, metode pospeševanja prodaje ter načrtovanje in vrednotenje pospeševanja prodaje. Četrto poglavje bo zajemalo predstavitev podjetja Impol – organizacijsko strukturo, izdelke, ki jih podjetje ponuja ter panoge v katerih deluje. Peto poglavje se bo nanašalo na prodajo v podjetju Impol glede na kupce, trg in organizacijo prodaje. V šestem poglavju bomo predstavili metode pospeševanja prodaje, ki jih uporabljajo v podjetju Impol in s katerimi skušajo ohraniti svojo konkurenčnost, pridobiti in ohraniti porabnike, informirati o svojih izdelkih in vedno znova iskati nove ideje in rešitve, ki bodo kljub konkurenci zadovoljile potrebe in želje tudi najbolj zahtevnih porabnikov.
Ključne besede: metode pospeševanja prodaje, podjetje Impol, porabnik, pospeševanje prodaje.
Objavljeno: 15.10.2021; Ogledov: 38; Prenosov: 8
.pdf Celotno besedilo (1,33 MB)

2.
Umeščanje izdelkov v filmsko in zabaviščno industrijo
Nadja Kos, 2021, diplomsko delo

Opis: Umeščanje izdelkov je posebna tehnika oglaševanja v filmih, serijah, videjih, oddajah, na televiziji, v videospotih, knjigah in podobno. Je način oglaševanja, ki je za odjemalce prikazano na privlačen način. Gre za oglaševanje določenih produktov v filmih ali serijah. Prikazuje uporabo izdelka, imidž blagovne znamke ali služi za zapolnitev prostora v sceni. Za oglaševalce je to pametno orodje, saj so na ta način odjemalci lažje dosegljivi in jih mogoče lažje prepričati v nakup. Veliko podjetij predstavi ali pridobi svoje dobro ime, se s tem tudi ustrezno pozicionira na trgu s pomočjo uporabe umeščanja izdelkov. V filmu se izdelki lahko predstavijo kot prestižna znamka, nizkocenovna znamka, športna, elegantna znamka, ki jo preprosto moraš imeti. V premišljenih umestitvah je mogoče, da blagovne znamke tudi zaslovijo. Tako lahko podjetja gradijo na svojem premoženju in imidžu blagovne znamke. Vendar je ta tehnika izpostavljena zlorabi in uporabljena kot prekrito oglaševanje. Nemoralna uporaba te tehnike je, kadar gledalci ne vedo, da so izpostavljeni vplivu prepričevanja v nakup izdelka ali blagovne znamke. Gledalci morajo vedeti, da so takim vplivom izpostavljeni med ogledom filma ali serije in to tudi pričakujejo. To je moralno umeščanje izdelkov oziroma blagovnih znamk. Tehnika umeščanja izdelka je prisotna že veliko časa. V državah ZDA jo uporabljajo zelo pogosto. Zanimalo pa nas je, kako je ta tehnika razširjena v Sloveniji, in ali se da primerjati s filmi narejenimi na ameriškem trgu. Naš cilj je poiskati in proučiti bistvene razlike med obema trgoma. Predvidevamo, da je omenjena tehnika oglaševanja bolj razvita na ameriškem trgu.
Ključne besede: Oglaševanje, umeščanje izdelkov, pozicioniranje blagovne znamke, filmska industrija.
Objavljeno: 06.09.2021; Ogledov: 113; Prenosov: 15
.pdf Celotno besedilo (2,90 MB)

3.
Vpliv instrumentov marketinškega komuniciranja na zadovoljstvo uporabnikov
Maja Bohak, 2021, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu smo preučevali marketinško komuniciranje ter njegovo vlogo v podjetju Loterija Slovenije, d. d. Ker se zavedamo, da je marketinško komuniciranje veliko več kot samo prenos sporočila od podjetja do potrošnika, smo raziskali, kakšen vpliv ima na zadovoljstvo njegovih odjemalcev. V teoretičnem delu smo najprej opredelili glavne instrumente marketinškega komuniciranja ter predstavili pojme zadovoljstva potrošnikov. Podrobneje smo predstavili Loterijo Slovenije, d. d., njeno ponudbo storitev, orodja za pospeševanje prodaje in oglaševanje. V empiričnem delu smo na podlagi pridobljenih podatkov iz vzorca 100 anketirancev raziskali, kakšno je marketinško komuniciranje izbranega podjetja ter kakšno je zadovoljstvo v izbranem vzorcu ljudi. Zbrane podatke smo analizirali s pomočjo statističnega programa ter jih tudi grafično prikazali. Izvedli smo faktorsko analizo, s pomočjo katere smo iskali razlike v zadovoljstvu s posameznimi vidiki storitev glede na starost ter mesečni dohodek. Ugotovili smo, da je pomemben del marketinškega komuniciranja oglaševanje, ki anketirance velikokrat spodbudi k nakupu ali jih vsaj opomni na aktualno ponudbo. Prav tako so nam izsledki raziskave pokazali, da ima marketinško komuniciranje pomembno vlogo pri nakupu storitev.
Ključne besede: Marketinško komuniciranje, zadovoljstvo, Loterija Slovenije, oglaševanje, pospeševanje prodaje
Objavljeno: 01.09.2021; Ogledov: 59; Prenosov: 13
.pdf Celotno besedilo (1,39 MB)

4.
Uporaba družbenih omrežij za namene marketinškega komuniciranja v mikro podjetjih
Tina Krajnc, 2021, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu raziskujemo vlogo in pomen marketinškega komuniciranja na družbenih omrežjih za mikro podjetja. Delo smo razdelili na dva dela, teoretični in empirični del. V prvem delu bomo opredelili pojma marketing in marketinško komuniciranje. Razložili bomo, kaj so mikro podjetja, našteli njihove značilnosti in tudi družbena omrežja. Zanimala nas bo njihova opredelitev in marketinško komuniciranje na družbenih omrežjih za mikro podjetja ter kakšne so prednosti in slabosti uporabe družbenih omrežij za namene marketinškega komuniciranja. Težko si predstavljamo dan, preživet brez mobilnega telefona, računalnika ali katere koli druge pametne naprave, ki nam omogoča hitro povezavo do interneta. Spletna orodja ponujajo podjetjem, da na lahek in cenovno ugoden način zadovoljujejo svoje potencialne in obstoječe stranke. V drugem delu smo izvedli kvantitativno raziskavo, kjer smo uporabili metodo zbiranja podatkov in metodo obdelave podatkov. Zbrane podatke smo obdelali in izdelali statistično analizo ter prišli do zanimivih ugotovitev. Ena od njih je ta, da mikro podjetja večinoma nimajo posebej zaposlenega, ki bi se ukvarjal samo z marketinškim komuniciranjem na družbenih omrežjih. To komuniciranje največkrat opravlja kar direktor/direktorica oziroma lastnik/lastnica podjetja, ki velikokrat nima ustrezne strokovne izobrazbe na tem področju. Več kot polovica vprašanih mikro podjetij za marketinško komuniciranje na spletu še vedno najpogosteje uporablja družbeno omrežje Facebook in ne Instagram ali katero od ostalih.
Ključne besede: mikro podjetja, marketinško komuniciranje, družbena omrežja, Facebook
Objavljeno: 01.09.2021; Ogledov: 64; Prenosov: 14
.pdf Celotno besedilo (3,46 MB)

5.
Pospeševanje prodaje v Biotermah Mala Nedelja
Lara Belšak, 2021, diplomsko delo

Opis: Trg postaja vedno bolj nasičen s konkurenčnimi izdelki, zato morajo podjetja iskati načine, da prepričajo obstoječe ter možne stranke za nakup njihovega izdelka ali storitve. Odjemalcem je na voljo velika ponudba konkurenčnih izdelkov, povpraševanje po njih pa je vedno manjše. Glavni cilj vsakega podjetja je, da privabi nove kupce in obdrži obstoječe ter da s prodajo izdelkov ali storitev ustvari dobiček. Zato se podjetja odločajo za pospeševanje prodaje, saj s tem lažje preživijo na trgu in prepričajo kupce, da izberejo njihov izdelek ali storitev namesto konkurenčnega. To lahko dosegajo z različnimi metodami pospeševanja prodaje, in sicer s kuponi, s popusti, z darili, garancijami, degustacijami. V prvem poglavju diplomskega projekta bomo predstavili osnovni problem, namen, cilje ter zastavljene hipoteze, ki jih bomo v diplomskem projektu preverili. V drugem poglavju bomo predstavili, kaj pravzaprav pospeševanje prodaje je, kakšni so nameni in cilji pospeševanja prodaje ter kakšne načine ločujemo. Pojasnili bomo tudi prednosti in slabosti pospeševanje prodaje v podjetju ter načine, s katerimi lahko podjetja vrednotijo rezultate. V tretjem poglavju bomo opisali tri skupine metod pospeševanja prodaje. V četrtem poglavju bomo predstavili podjetje Bioterme Mala Nedelja. V petem poglavju bomo pojasnili, kako v Biotermah Mala Nedelja pospešujejo prodajo. V zadnjem poglavju pa bomo opravili intervju, s katerim bomo pridobili podatke za zastavljene hipoteze, ki jih bomo v sklepnem delu potrdili ali ovrgli.
Ključne besede: Pospeševanje prodaje, metode pospeševanja prodaje, posredno pospeševanje prodaje, neposredno pospeševanje prodaje, Bioterme Mala Nedelja
Objavljeno: 17.06.2021; Ogledov: 305; Prenosov: 144
.pdf Celotno besedilo (2,31 MB)

6.
Nabavno poslovanje v podjetju Košaki tmi d. o. o.
Lea Jug, 2021, diplomsko delo

Opis: V današnjih časih se vsako podjetje zaveda, da je izjemnega pomena uspešno nabavno poslovanje. S tem lahko samo podjetje veliko privarčuje in s tem ustvarja večji dobiček. Dejstvo je, da se nabavne cene oblikujejo na podlagi stroškov z nabavo ustreznega materiala in seveda še ostalih stvari, ki so potrebne za izdelavo. Če si podjetje prizadeva znižati te stroške, lahko veliko prihrani in ravno iz tega izhaja, da je nabavno poslovanje eden ključnih procesov. V teoretičnem delu diplomskega projekta bomo predstavili pojem nabavnega poslovanja, osnovne naloge, predstavili bomo organizacijske oblike nabavnega poslovanja. Potem bomo podrobneje spoznali sam nabavni proces, ki vključuje določene korake oziroma faze samega procesa. Opisali bomo tudi sodelovanje nabavnega oddelka z drugimi oddelki v podjetju. Nadalje bomo prešli na praktičen del diplomskega projekta, kjer bomo predstavili podjetje Košaki TMI d. o. o. in pojasnili nabavno poslovanje v podjetju Košaki TMI d. o. o. Največji poudarek bomo dali samemu nabavnemu procesu v podjetju Košaki TMI d. o. o. in podrobno opisali posamezne faze v procesu. Delo diplomskega projekta pa bomo zaključili s predlogi za izboljšanje nabavnega poslovanja v podjetju Košaki TMI d. o. o., ki bodo izhajali iz spoznanj teoretičnega in praktičnega dela diplomskega projekta.
Ključne besede: nabava, nabavno poslovanje, podjetje, nabavni proces, nabavni oddelek.
Objavljeno: 16.04.2021; Ogledov: 296; Prenosov: 106
.pdf Celotno besedilo (1,12 MB)

7.
Nabavni proces v izbranem podjetj
Nives Vantur, 2020, diplomsko delo

Opis: V zadnjih letih se nabava v podjetju spreminja, kar se kaže v čedalje večjem zanimanju managerjev in nabavnega osebja v proizvodnih podjetjih za to dejavnost. Če upoštevamo finančna sredstva, ki so ponavadi povezana s pripravo in uresničevanjem nabavnih odločitev, ni to nič nenavadnega. Gospodarna in učinkovita nabavna funkcija lahko veliko pripomore k uspešnemu poslovanju podjetja. Zaradi izvajanja izboljšav v managementu razvoja izdelkov, proizvodnje in logistike se je v številnih podjetjih pokazala potreba po izboljšanju odnosov z dobavitelji, tako da bi za razvoj izdelkov potrebovali manj časa, prešli na dobavo ravno ob pravem času in brez napak pri novih in sedanjih vhodnih sestavnih delih. Nabavni oddelek je posrednik, ki prevzema tovrstne dogovore z dobavitelji in nadzoruje njihovo izpolnjevanje.
Ključne besede: nabava, nabavni oddelek, poslovanje, dobavitelji, nabavni proces, nabavno poslovanje.
Objavljeno: 16.04.2021; Ogledov: 282; Prenosov: 49
.pdf Celotno besedilo (4,21 MB)

8.
Marketinško komuniciranje v podjetju Spar Slovenija d. o. o.
Monika Fartek, 2020, diplomsko delo

Opis: Tržno komuniciranje je v današnjem času prisotno vedno in vsepovsod. Navadili smo se na konstantno prejemanje informacij in nenehni izpostavljenosti oglasom. Zato ne gre več za vprašanje, ali naj podjetje uporablja tržno komuniciranje, ampak gre za vprašanje, kako naj posamezno podjetje uporablja tržno komuniciranje, da bo izstopalo iz množice in tako postalo prepoznavno. V delu diplomskega projekta smo preučili teorijo marketinga. Podrobneje smo preučili in predstavili tržno komuniciranje. S pomočjo pridobljenega znanja smo preučili tržno komuniciranje v podjetju Spar Slovenija d. o. o. Po kratki predstavitvi podjetja smo razčlenili in predstavili tržno komuniciranje. V okviru praktičnega dela diplomskega seminarja smo opravili anketo. Ugotovili smo, da ima podjetje Spar Slovenija d. o. o. zelo razvito in učinkovito tržno komuniciranje.
Ključne besede: tržno komuniciranje, podjetje Spar Slovenije d. o. o., blagovne znamke
Objavljeno: 16.04.2021; Ogledov: 210; Prenosov: 37
.pdf Celotno besedilo (2,36 MB)

9.
Facebook in Instagram oglaševanje B2C spletnih trgovin v Sloveniji
Jure Šenveter, 2020, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo se osredotoča na Facebook in Instagram oglaševanje spletnih trgovin v Sloveniji, ki prodajajo proizvode ali storitve končnim odjemalcem. Gre za hitro spreminjajoče se področje marketinškega komuniciranja, kar smo poskušali čim bolj aktualno opredeliti in opisati. Magistrsko delo tako zajema teoretično umestitev oglaševanja na družbenih omrežjih v marketing, prakse Facebook in Instagram oglaševalcev slovenskih podjetij in tudi samo izdelavo oglasa. Magistrsko delo je spoznanje, kako kompleksno je oglaševanje na družbenih omrežjih, za katero je treba imeti dosti znanja in dobro pripravljeno strategijo. Magistrsko delo je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. Teoretični del zajema komuniciranje v marketingu, strategijo digitalnega marketinga, izdelavo spletne strani, zgodovino in opis interneta ter družbenih omrežij, digitalno oglaševanje ter na koncu še izdelavo Facebook in Instagram oglasa. Empirični del raziskuje vprašanja, povezana z oglaševanjem preko Facebook upravitelja oglasov, primerjavo z Google oglaševanjem in ugotavljanje ključnih kazalcev uspešnosti za slovenska podjetja. Pridobljeni podatki nam dajejo odgovore na vprašanja, kam se stekajo sredstva slovenskih digitalnih oglaševalcev, katere cilje Facebook kampanj uporabljajo slovenska podjetja, ali uporabljajo Facebook Pixel ter ali slovenska podjetja uporabljajo ponovno ciljanje občinstva s pomočjo občinstva po meri in s pomočjo kataloške prodaje. Analiza rezultatov je razporejena glede na pojasnjevanje posameznih hipotez in vizualno predstavlja podatke s pomočjo grafov in tabel.
Ključne besede: Facebook, Instagram, družbena omrežja, digitalno oglaševanje, spletna trgovina.
Objavljeno: 13.04.2021; Ogledov: 187; Prenosov: 49
.pdf Celotno besedilo (1,17 MB)

10.
Poslovna pogajanja v arabskih deželah
Katja Deželak, 2017, magistrsko delo

Opis: Ljudje se sporazumevajo in hkrati usklajujejo mnenja. Prav tako, pa se vsakodnevno tudi pogajamo. Pri pogajanjih morata sodelovati dve ali več oseb, kateri želita pridobiti stvar, ki jo potrebujeta, po najnižji možni ceni. Pogajanja skozi leta postajajo vse bolj pomembna, zato jim podjetja pripisujejo vse večji pomen. V pogajanjih mora ena stran nekaj dati, da zato tudi nekaj dobi. Do pogajanj pride, ko ena stran ima nekaj, kar druga stran želi imeti. Potekajo zaradi različnih si ciljev in interesov obeh strani, katere pa morata predhodno opredeliti. Za uspešna pogajanja je potreben dober pogajalec, pri katerem so pomembna njegove izkušnje, osebnost, znanje in dobro razvite komunikacijske sposobnosti. Vpliv kulture na pogajanja je velik. Z poznavanjem kulture nasprotne strani, lahko pogajalec maksimalno izkoristi svoj položaj in naredi pogajanja uspešna. Na mednarodna pogajanja se je potrebno dobro pripraviti. Faza priprava na pogajanje je pomembna, saj v tej fazi pogajalec spozna kulturo nasprotne strani, njihove največkrat uporabljene strategije, njihovo nebesedno komunikacijo, ter ostale dejavnike, ki lahko vplivajo na rezultat pogajanj. Pogajalec, ki je dober v pogajanjih vedno izbere srednjo pot, kar pomeni, da ne poizkuša se pogajati, kot domačin, ampak s pomočjo opazovanja skuša razumeti, kako se pogajajo v deželi, kjer je doma nasprotna pogajalska stran. Neizkušen pogajalec lahko podjetju naredi veliko škode s svojim ne znanjem, ne poznavanjem kulture nasprotne strani in premalo pripravljenosti na pogajanja. V magistrskem delu so prikazane razlike med Arabskimi deželami, Slovenijo in ZDA kot pogajalci. Navedene so značilnosti in lastnosti, s katerimi se mora seznaniti mednarodni poslovnež, ki posluje z Arabskimi deželami. Opredelila sem tudi njihovo družbeno in kulturo okolje, vpliv Islama in podala nasvete, ki so pomembni, pri sklepanju posla z Arabskimi poslovneži.
Ključne besede: pogajanja, pogajalec, mednarodna pogajanja, Arabske deželE
Objavljeno: 19.03.2021; Ogledov: 138; Prenosov: 31
.pdf Celotno besedilo (1,26 MB)

Iskanje izvedeno v 0.24 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici