| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 830
First pagePrevious page12345678910Next pageLast page
1.
Marketinško komuniciranje rokometnih klubov na družbenih omrežjih
Luka Milič, 2023, master's thesis

Abstract: Marketinško komuniciranje ima tako v svetu, kakor tudi pri zasnovi organizacije velik pomen, saj si z njim organizacije pomagajo uspešno priti na trg z določenim izdelkom. Preden se organizacija loti načrta marketinškega komuniciranja, mora imeti izbrano svojo blagovno znamko ter svoj izdelek, oziroma storitev, ki jo bo ponujala na trgu potrošnikom. Marketinško komuniciranje zahteva veliko načrtovanja in premišljenosti. Pred vstopom na trg mora vsaka organizacija vedeti, kaj bo ponujala na trgu, komu bo ponujala to storitev ali izdelek, kako bo stopila v stik z bodočimi potrošniki, kako bo ohranjala zveste stranke in podobno. Ker živimo v hitro razvijajočem se svetu, se je tudi marketinško komuniciranje prestavilo na digitalne medije. Marketinško komuniciranje je zelo pomembno upoštevati tudi v športu in trženju športnih klubov. Pri športnem marketingu lahko tržimo izdelke, dogodke ali pa celo posamezne igralce. Prav tako je potrebno biti pri športnem marketingu pozoren na to, kaj se bo oglaševalo, kako se bo oglaševalo in kaj bo od tega imela določena športna organizacija. Pri športnem marketingu so prav tako pomembni sponzorji, ki so eden od glavnih finančnih virov športnih organizacij. V magistrski nalogi je bolj podrobno opisana blagovna znamka, kot tudi proces marketinškega komuniciranja in zakaj je le ta tako zelo pomemben. Prav tako se v magistrski nalogi srečamo z bolj podrobnimi oblikami marketinškega komuniciranja ter digitalnega marketinškega komuniciranja. V zadnjem poglavju teoretičnega dela je bolj podrobno zapisano tudi zakaj je marketing tako zelo pomemben v športu. Po teoretičnem delu sledi še empirični del, kjer smo s pomočjo anketnega vprašalnika pridobili mnenje ljudi o rokometnih klubih na družbenih omrežjih. Prvi del magistrske naloge je bil teoretičen, kjer smo s strokovno literaturo bolj podrobno pregledali teorijo marketinškega komuniciranja, v drugem empiričnem delu pa smo naredili še raziskavo s pomočjo anketnega vprašalnika in le to analizirali. V empiričnem delu smo se osredotočili na lastno raziskavo s katero smo želeli pridobiti mnenja ljudi o rokometnih klubih na družbenih omrežjih. V prvem delu empiričnega poglavja smo predstavili metodo raziskovanja in na kratko opisali vprašanja, ki jih je zajemal anketni vprašalnik. Sledila je analiza demografskih vprašanj, potem pa še analiza glavnih vprašanj naše raziskave. Na koncu je sledilo še preverjanje zastavljenih hipotez in sklep.
Keywords: družbena omrežja, rokometni klub, šport, športni marketing, športni management, informiranje, blagovna znamka, marketinško komuniciranje.
Published in DKUM: 16.02.2024; Views: 216; Downloads: 43
.pdf Full text (1,80 MB)

2.
Marketinško komuniciranje in vedenje odjemalcev v podjetju Onlyplants
Ana Tomaž, 2023, master's thesis

Abstract: Marketinško komuniciranje je sredstvo, s katerim podjetja neposredno ali posredno obveščajo, prepričujejo in opominjajo potrošnike o izdelkih in blagovnih znamkah, ki jih ponujajo na trgu. V okviru tega termina morajo vodje marketinga razumeti osnove komunikologije, modele integriranega marketinškega komuniciranja in instrumente, saj bodo lahko le tako na trgu ustvarili uspešne marketinške strategije. Ker poznavanje marketinških orodji in strategij dandanes ni dovolj, je za uspešno prodajo in rast podjetja nujno poznavanje svojih odjemalcev. Vedenje porabnikov je proces odločanja in fizične aktivnosti, ki se pojavlja pri posamezniku pri vrednotenju, pridobivanju, uporabi in »znebitvi« dobrin in storitev. V teoretičnem delu smo se osredotočili na opredelitev komuniciranja, instrumentov marketinškega komuniciranja, digitalnega marketinga, vedenja odjemalcev in potrošnikov sobnih rastlin. V nadaljevanju smo predstavili podjetje Onylplants ter njihovo ponudbo storitev, izdelkov in pojavljanja na družbenih omrežjih ter spletni strani. Empirični del naloge vsebuje raziskavo, kjer smo na osnovi strukturiranega intervjuja in anketnega vprašalnika raziskovali marketinško komuniciranje in vedenje odjemalcev podjetja Onylplants. Specifično smo se osredotočili na družbena omrežja, starostne skupine in dejavnike, ki vplivajo na odjemalce ter njihovo potrošnjo v podjetju. Ugotovili smo, da je Instagram ključna platforma za pridobivanje odjemalcev ter, da bi podjetje Onylplants večina trenutnih kupcev priporočila drugim. Prav tako lahko potrdimo, da so milenjici najštevilčnejši kupci, ki si bi za dodaten vir informacij želeli platformo TikTok.
Keywords: Komuniciranje, marketinško komuniciranje, instrumenti marketinškega komuniciranja, sobne rastline, družbena omrežja, vedenje odjemalcev
Published in DKUM: 20.11.2023; Views: 312; Downloads: 52
.pdf Full text (2,26 MB)

3.
Strategija spletnega marketinga spletne trgovine partylama.si
Urška Tomaž Sirk, 2023, master's thesis

Abstract: V današnjem svetu je že velika večina podjetij prisotna na spletu. Osnova vsakega resnega podjetja je urejena spletna stran, ki končnemu porabniku že na prvi vtis da vedeti, kakšni so njegovi izdelki oz. storitve. Spletna stran mora biti dobro optimizirana, da uporabnik ob obisku točno ve, kaj se zahteva od njega. Spletna stran mora biti tudi dobro optimizirana za spletne iskalnike, da uporabniki lažje najdejo to, kar iščejo. Poleg spletne strani je za podjetja pomembno tudi, da vedo, kdo so njihovi ciljni kupci, in se v skladu s tem poskušajo povezati z njimi na najprimernejših družbenih omrežjih. Pomembnost družbenih omrežij in pomen vplivnežev bosta po napovedih strokovnjakov v prihodnjih letih samo še rastla, zato je pomembno, da podjetja stopijo v korak s trendi. Pomembno je tudi, da uporabljajo plačljivo oglaševanje na Facebooku in Googlu, saj tako v primerjavi s klasičnim oglaševanjem z manjšim vložkom povečajo svoj prihodek in bolje spremljajo analitiko porabljenega oglaševalskega denarja. Veliko vlogo igra tudi e-poštni marketing, ki je ena izmed najbolj zapostavljenih oblik oglaševanja, pa vendar je še vedno najučinkovitejše orodje in prinaša največje povračilo na investiran denar. V tem magistrskem delu je poudarek na prenovi strategije spletnega marketinga spletne trgovine.
Keywords: digitalni marketing, spletna stran, spletna trgovina, družbena omrežja
Published in DKUM: 16.11.2023; Views: 329; Downloads: 57
.pdf Full text (3,17 MB)

4.
Analiza vplivnih dejavnikov nakupa ženskih modnih torbic
Jona Bauman, 2023, undergraduate thesis

Abstract: Ženske modne torbice so v današnjem času nepogrešljiv modni dodatek vsake ženske. Vsaka modna hiša z njihovo izdelavo ponazarja določene značilnosti v njihovem prodajnem konceptu. Medtem ko imamo na trgu številne ponudnike, vse od razkošnih do ugodnejših torbic, slednji prisegajo na različne oblike, komponente, barve in sloge. Potrošniki so na trgu deležni številnih vplivnih dejavnikov, ki jih kasneje privedejo do nakupne odločitve. Diplomsko delo se osredotoča na ključne dejavnike, ki vplivajo na nakupne odločitve, kot so cena, dizajn, kakovost, barva, material, funkcionalnost in blagovna znamka torbice, prav tako pa je pomemben tudi vpliv trenutnih trendov in vplivnežev, ki narekujejo modne smernice. V empiričnem delu smo dejavnike analizirali v okviru anketnega vprašalnika. V sklopu ankete smo preverjali, v katerih trgovinah anketiranci nakupujejo ženske torbice, koliko torbic imajo v lasti in kakšen vpliv imajo na nakup blagovne znamke in trendi.
Keywords: modne torbice, vplivni dejavniki, nakupno vedenje, blagovne znamke
Published in DKUM: 09.11.2023; Views: 215; Downloads: 39
.pdf Full text (2,28 MB)

5.
Primerjava poslovnih pogajanj v Sloveniji in na Japonskem s študijo primera
Eva Gerold, 2023, master's thesis

Abstract: Vsak izmed nas je že slišal za besedo pogajanja. Vendar se večina sploh ne zaveda, za kako zahteven proces gre. Veljajo za eno izmed najbolj zapletenih oblik komuniciranja, pri kateri sodelujeta vsaj dve ali več strani. Gre namreč za proces iskanja skupnih interesov, sporazumov in dogovorov, s katerimi bi vse vpletene strani od pogajanj imele čim večji izkupiček. S pogajanji smo se srečali prav vsi. Kot otroci, ko smo starše skušali prepričati, da nam dovolijo sladkarijo ali ko smo na tržnici barantali za ceno zelenjave. Pogajanja se torej dogajajo v zasebnem in tudi poslovnem življenju, kjer smo se lahko znašli v situaciji, ko smo želeli nadrejenega prepričati za višjo plačo. Vendar so pogajanja vse prej kot enostavna. Še posebej zapletena pa so pogajanja v medkulturnem okolju. Ko se srečamo s tujimi poslovneži, nas lahko presneti, kako različna kultura, navade in običaji vplivajo na obnašanje ljudi pri poslovanju. S poznavanjem le-teh se pri poslovanju lahko izognemo morebitnim neprijetnim situacijam in nesoglasjem. Najprej smo definirali, kaj so poslovna pogajanja ter kako potekajo. Pri tem smo predstavili faze pogajanj in kako poteka podpis sporazuma. Zanimalo nas je, kdo je poslovni pogajalec in kakšne so njegove lastnosti. Predstavili smo tudi različne pogajalske stile, taktike in strategije pogajanj, ki jih lahko uporabimo. V naslednjem poglavju smo opredeli poslovna pogajanja v medkulturnem okolju, pri čemer smo ugotovili, da ljudje v današnjem času vedno več potujejo in obiskujejo lokacije, ki so bolj oddaljene, kot smo bili navajeni v preteklosti. Prav zato so mednarodni posli postali nekaj vsakdanjega. Opredelimo jiih lahko na enak način kot pogajanja. Razlikujejo se le v tem, da so pri mednarodnih pogajanjih stranke različnih narodnosti. V drugem delu smo predstavili Japonsko, ki velja za precej drugačno. Ugotovili smo, da gre za otroško državo, z glavnim mestom Tokio. Predstavili smo navade, običaje in kulturo Japonske. Posebej smo se posvetili pogajanjem na Japonskem, kjer smo opredelili značilnosti pogajanj ter kako pri njih potekajo poslovni sestanki. Ugotovili smo, da so Japonci precej zaprti ljudje, ki ne marajo izkazovati svojih občutkov v javnosti. Zelo spoštujejo hierarhijo v podjetju in so zelo skupinsko usmerjeni. Njihove navade in običaji pri poslovanju pa so precej drugačni od evropskih, zato je pred poslovnimi srečanji z njimi pomembno, da jih dobro preučimo. Zanimalo nas je tudi, kakšen je položaj žensk na poslovnem področju, pri čemer smo ugotovili, da so še vedno precej manj cenjene kot moški. Da bi njihovo poslovanje še bolje preučili, smo v nadaljevanju opravili intervju s poslovnežem Simonom Kupljenom, ki je zaposlen pri podjetju Sandvik. Gre za visokotehnološko podjetje, ki izdeluje orodje in opremo za pomoč pri rudarjenju in infrastrukturah. Pri svojem delu pa poslujejo tudi z Japonci. V tretjem delu smo podrobneje predstavili Slovenijo. Prav tako smo opredeli njene osnovne značilnosti. Torej gre za evropsko državo z glavnim mestom v Ljubljani. Podrobneje smo spoznali navade, običaje in kulturo prebivalcev. Zanimalo nas je tudi poslovanje in pogajanja v Sloveniji. Zato smo tudi tukaj preučevali, kako potekajo začetni kontakti in sestanki, na kakšen način komunicirajo, kaj je ključnega pomena pri pogajanjih in kako se poslovanje po navadi zaključi. Ugotovili smo, da so slovenski poslovneži predvsem individualisti, da se na poslovna pogajanja po navadi ne pripravijo tako dobro, kot bi bilo potrebno. V poslih pa je opaziti vedno več žensk, tudi na vodilnih položajih. Zanimalo nas je, kako potekajo poslovna pogajanja med slovenskimi poslovneži. Zato smo se odločili za intervju z Jernejem Okrogelnikom, ki je vodja nabave in prodaje v podjetju Okrogelnik d.o.o. Gre za podjetje, ki se ukvarja s prodaja elektro in gradbenega materiala v poslovalnici v Radljah ob Dravi. Predstavil nam je, kako se v njihovem podjetju pogajajo z drugimi slovenskimi podjetji.
Keywords: Mednarodno poslovanje, poslovna pogajanja, pogajalski proces, poslovni pogajalec, taktike pogajanj, Japonska, Slovenija, kultura.
Published in DKUM: 26.10.2023; Views: 237; Downloads: 44
.pdf Full text (1,73 MB)

6.
Instagram in Tiktok kot orodji marketinškega komuniciranja blagovnih znamk z ženskimi športnimi oblačili
Lea Kukovec, 2023, master's thesis

Abstract: Družbeni omrežji Instagram in TIkTok sta v zadnjih nekaj letih, zaradi vse večje digitalizacije sveta, postali nadvse priljubljeni in vse pogosteje uporabljeni spletni platformi. Ker je število dnevnih aktivnih uporabnikov iz dneva v dan naraščalo so podjetja in blagovne znamke pričele opažati izjemen potencial v uporabnosti Instagram-a in TikTok-a tudi za poslovne namene – med drugimi dokaj enostaven in učinkovit način doseganja željene ciljne skupine z minimalnimi finančnimi vložki, možnost aktivnega spremljanja odzivov, potreb ter želja posameznikov in posameznic, prilagajanje vsebin glede na demografske dejavnike ciljnih skupin itd. V okviru našega magistrskega dela smo se skladno z izbrano tematiko poglobili v svet ženskih športnih oblačil in skozi teoretični in praktični del raziskali uporabnost Instagram-a in TikTok-a kot orodji marketinškega komuniciranja blagovnih znamk z ženskimi športnimi oblačili. V teoretičnem delu smo najprej predstavili temeljna izhodišča in pojme, nato pa smo se v osrednjem delu osredotočili na podrobno predstavitev, opredelitev in analizo posamičnega družbenega omrežja, kjer smo definirali prednosti in slabosti ter navedli in opisali različne načine, ki jih blagovne znamke z ženskimi športnimi oblačili lahko izkoristijo za namene učinkovitega marketinškega komuniciranja z izbrano ciljno skupino. Z namenom pridobitve resničnih in verodostojnih informacij iz prakse smo tekom zaključnega dela oblikovali tudi strukturiran anketi vprašalnik, s pomočjo katerega smo v prvi vrsti podkrepili teoretični del, in nadalje, na podlagi prejetih rezultatov potrdili oz. zavrnili zastavljene hipoteze.
Keywords: blagovne znamke, ženska športna oblačila, marketinško komuniciranje, Instagram, TikTok, Social Media Marketing.
Published in DKUM: 26.10.2023; Views: 363; Downloads: 67
.pdf Full text (3,37 MB)

7.
Analiza oglaševanja in pospeševanja prodaje v podjetju Terme Olimia, d.d.
Tamara Zorenč, 2023, master's thesis

Abstract: Marketinško komuniciranje je v sodobnem času ena ključnih komponent v procesu trženja in tega se morajo dobro zavedati v podjetjih. Na poti doseganja zastavljenih ciljev je zelo pomembno, kako ima podjetje začrtane marketinške komunikacijske poti. V želji po konkurenčni prednosti na trgu mora podjetje stremeti k prilagajanju ciljni skupini odjemalcev in slediti sodobnim trendom. Vsekakor je želja vsakega uspešnega podjetja, da ustvari čim večji dobiček in posledično lažje ustvarja konkurenčno prednost oziroma jo samo še povečuje. V sodobnem času sta zelo pomembna način in kakovost informiranja potrošnikov. Podjetja poskušajo z informiranjem pridobiti nove potrošnike ter ustreči njihovim željam in potrebam. Vsekakor morajo podjetja spominjati in prepričati že obstoječe odjemalce, da ponovno kupijo izdelek oziroma koristijo storitev. V magistrskem delu smo preučevali del marketinškega spleta. Zaradi obširnosti področja smo se podrobneje opredelili na oglaševanje in pospeševanje prodaje. Glavni cilj magistrske naloge je bil ugotoviti, kako ter na kakšen način v podjetju Terme Olimia, d. d. oglašujejo in katera orodja že uporabljajo za pospeševanje prodaje. Skozi magistrsko nalogo smo opredelili teoretična spoznanja o oglaševanju in pospeševanju prodaje. Opredelili smo cilje oglaševanja ter možne načine uporabe oglaševanja za podjetja. Sočasno smo preučili še prednosti ter slabosti oglaševanja za podjetja. Skozi teoretična spoznanja smo prav tako opredelili cilje pospeševanje prodaje. Definirali smo njegove prednosti in slabosti ter našteli in opredelili orodja, ki jih podjetja lahko uporabijo za pospeševanje prodaje v podjetju. V praktičnem delu magistrske naloge smo našteli in opisali metode oglaševanja, ki jih podjetje uporablja, ter podali različne primere oglaševanja v podjetju. Nadaljevali smo z raziskovanjem, katera orodja za pospeševanje prodaje podjetje uporablja, ter podali praktične primere uporabe le-teh. V zadnjem delu magistrske naloge smo izvedli analizo anketnega vprašalnika. Z anketo smo anketirance spraševali o poznavanju podjetja Terme Olimia, d. d. Anketirance smo povprašali o načinih oglaševanja in pospeševanja prodaje, ki jih zaznajo za podjetje. Povprašali smo jih, katera orodja oziroma načini oglaševanja in pospeševanja prodaje bi jim najbolj ustrezala ter pritegnila njihovo pozornost. Podjetje Terme Olimia, d. d. je uspešno podjetje, ki je prepoznavno na domačem kot tudi na tujem trgu. Vedno stremijo k doseganju konkurenčne prednosti in svoje odjemalce vedno znova presenečajo z novimi ponudbami. Svojim gostom ponujajo vedno večje udobje in s tem tudi dosegajo dobre finančne cilje.
Keywords: marketinško komuniciranje, oglaševanje, cilji oglaševanja, pospeševanje prodaje, orodja pospeševanja prodaje.
Published in DKUM: 25.10.2023; Views: 243; Downloads: 65
.pdf Full text (3,19 MB)

8.
Analiza tržnih poti živilskih izdelkov Kmetijske zadruge Šaleška dolina
Saša Pečovnik, 2023, master's thesis

Abstract: Eden od glavnih ciljev vsakega proizvajalca je, da svoj izdelek oz. storitev pripelje do končnega porabnika. Pot, po kateri se izdelek premika od proizvajalca do končnega porabnika, pa imenujemo tržna ali prodajna pot. Le-ta je lahko neposredna, lahko pa vključuje enega ali več posrednikov, katerih cilj se mora ujemati s ciljem proizvajalca. Seveda imajo tako posredne in neposredne tržne poti svoje prednosti kot tudi slabosti. Večina podjetij v Sloveniji svoje izdelke ali storitve še vedno prodaja preko tradicionalnih tržnih poti, z lastno prodajo in vključevanjem posrednikov, ker pa je tehnološki napredek vedno bolj v razvoju, pa morajo podjetja, če želijo ostati konkurenčna, vedno bolj razmišljati o vpeljavi sodobnih tržnih poti, kot je npr. spletna prodaja. Magistrsko delo je sestavljeno iz dveh delov, in sicer iz teoretičnega, ter empiričnega. V teoretičnem delu smo se osredotočili na definicijo tržnih poti, njihovo funkcijo, strukturo, dinamiko, posrednike na tržni poti, kot tudi na faze, ki si sledijo pri oblikovanju tržnih poti. V nadaljevanju teoretičnega dela smo predstavili Kmetijsko zadrugo Šaleška dolina, ter njeni blagovni znamki Slodar in Ekodar. Osredotočili in opisali smo tudi obstoječe prodajne poti Kmetijske zadruge Šaleška dolina ter na njihov nov izdelek, peneče jabolčno vino Eros. V empiričnem delu smo na osnovi strukturiranega anketnega vprašalnika raziskovali izkušnje porabnikov z nakupovanjem živilskih izdelkov preko spleta ter odkrivali dejavnike, ki porabnike najbolj odvračajo od spletnega nakupovanja živilskih izdelkov. Raziskovali smo tudi, kakšna je prepoznavnost Kmetijske zadruge Šaleška dolina in prepoznavnost blagovnih znamk Slodar in Ekodar med odjemalci, v nadaljevanju pa ugotavljal, v kolikšni meri so odjemalci zadovoljni s prodajnimi potmi omenjenih blagovnih znamk. Na koncu smo podali še sklepne ugotovitve.
Keywords: tržne poti, posredniki, Kmetijska zadruga Šaleška dolina, Slodar, Ekodar, peneče jabolčno vino Eros.
Published in DKUM: 25.10.2023; Views: 187; Downloads: 16
.pdf Full text (2,79 MB)

9.
Medkulturna poslovna pogajanja slovenskega podjetja s podjetji v Švici in na Kitajskem
Lucija Steinmann, 2023, master's thesis

Abstract: Namen magistrskega dela je s pomočjo intervjuja slovenskega podjetja spoznati bistvene podobnosti in razlike medkulturnih pogajanj Slovencev s pogajalci iz Švice in Kitajske, ter v kolikšni meri je slovensko podjetje seznanjeno s pogajalskim procesom v omenjenima državama. V uvodnem delu smo opredelili problem in spoznali, kaj nam le-ta predstavlja. V teoretičnem delu smo se osredotočili na predstavitev poslovnih pogajanj, kakor tudi medkulturnih poslovnih pogajanj, ki so poglavitna za pisanje tega dela. Pridobili smo znanja o raznolikih tehnikah, taktikah, stilih in slogih, ki se dan danes uporabljajo pri medkulturnih pogajanjih. V empiričnem delu smo se lotili reševanja problema z strukturiranim intervjujem izbranega slovenskega podjetja, ki nam je bilo v pomoč pri ugotavljanju podobnosti in razlik v pogajalskih procesih Švice in Kitajske. Zraven tega smo na podlagi intervjuja izvedeli ali razumevanje medkulturnih razlik resnično pozitivno vpliva k dobrim poslovnim pogajanjem in kaj je temeljnega pomena za uspeh pri poslovnih pogajanjih. Po izvedbi intervjuja in vsesplošni analizi smo prišli do ugotovitve, da razumevanje medkulturnih razlik res vzpodbudno prispeva k dobrim poslovnim pogajanjem, kakor tudi, da je temeljnega pomena za uspeh pri poslovnih pogajanjih prav dobra priprava na le ta. Tako smo H1 in H2 potrdili, med tem ko smo H3 in H4 zavrnili, saj slovensko podjetje ni seznanjeno s pogajalskim procesom v Švici in na Kitajskem oz. vsaj ne dovolj.
Keywords: poslovna pogajanja, medkulturna poslovna pogajanja, primerjava, slovensko podjetje, Švica, Kitajska
Published in DKUM: 25.10.2023; Views: 209; Downloads: 16
.pdf Full text (1,74 MB)

10.
Marketinško komuniciranje v podjetju Aljoša Pogorelčnik s.p.
Katarina Hriberšek, 2023, undergraduate thesis

Abstract: Marketinško komuniciranje je bistvenega pomena za podjetja. Nenehno se spreminja, pravzaprav je način, s katerim se podjetje oblikuje v očeh strank, jih nagovarja in jim daje informacije. Je tudi način prodora podjetja v stik z zunanjo javnostjo. Zaradi velike konkurence, nasičenosti trgov in globalizacije je marketinško komuniciranje način za razlikovanje od konkurence. To počnejo vsa podjetja in zaradi tega je treba marketinško komuniciranje tudi resnično dobro načrtovati, usklajevati in izvajati na inovativen in metodičen način. Stremeti je treba k zadovoljevanju strank, ker le-to omogoča dolgoročen uspeh. V diplomskem delu smo najprej predstavili teoretična izhodišča, kjer smo vse opisali, da bomo lažje razumeli marketinško komuniciranje. V drugem, praktičnem delu pa smo na podlagi teoretičnih izhodišč predstavili program in instrumente marketinškega komuniciranja v podjetju Aljoša Pogorelčnik, s. p.
Keywords: Marketing, komuniciranje, marketinški splet, marketinško komuniciranje, instrumenti marketinškega komuniciranje.
Published in DKUM: 19.10.2023; Views: 287; Downloads: 33
.pdf Full text (3,36 MB)

Search done in 0.44 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica