| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 68
Na začetekNa prejšnjo stran1234567Na naslednjo stranNa konec
1.
DIGITALNE SLEDI V ANALOGNEM SVETU
Jalen Plut, 2009, diplomsko delo

Opis: Živeti življenje pomeni zaznamovati neko pot, živeti neke sanje in dihati neko realnost. Vse skupaj predstavlja naš vsakdan, ki se vije skozi časovnik nepovratnega trenutka. A tudi trenutke se da s primerno količino podatkov rekonstruirati v deloma povratne. Pri tem nam pomagajo sledovi, ki jih vsakodnevno puščamo za sabo. Nekaterih sledov se zavedamo, drugih žal ne. Diplomsko delo predstavi nekaj izmed sledov, ki nastajajo tako v analogni kot v digitalni obliki, opomni k pazljivosti na njih ter zaključi z lastno analizo o stopnji zavedanja o njih.
Ključne besede: digitalne sledi, zasebnost, nadzor
Objavljeno: 19.06.2009; Ogledov: 9967; Prenosov: 136
.pdf Celotno besedilo (783,89 KB)

2.
TRADICIONALNI RADIO V NOVEM MEDIJSKEM OKOLJU - RADIO SLOVENIJA NA SVETOVNEM SPLETU
Mateja Železnikar, 2009, diplomsko delo

Opis: Svetovni splet je v zadnjem desetletju spremenil celotno medijsko pokrajino. Vplival je tako na tiskane kot na elektronske medije, ki so se različno prilagodili novim zahtevam občinstva. Radio ni izjema. Poslušanje radijskih programov prek spleta, ki postaja vse pogostejše, ni več linearno, poslušalci se sami odločajo, kaj, kdaj in kje bodo poslušali izbrane radijske vsebine. Strokovnjaki opozarjajo tudi na velik pomen javnih medijskih servisov, ki bi morali na tem področju prevzeti vodilno vlogo. BBC, ki je postal v zadnjih letih sinonim za kakovostno ponudbo tudi na svetovnem spletu, jo je. Drugače je z RTV Slovenija, ki strategije razvoja na svetovnem spletu nima.
Ključne besede: BBC, Internet, javni medijski servisi, radio, RTV Slovenija, spletne strani, svetovni splet
Objavljeno: 29.06.2009; Ogledov: 11194; Prenosov: 223
.pdf Celotno besedilo (6,35 MB)

3.
VPLIV AVTORJA NA DOKUMENTARNI PORTRET
Maja Senekovič, 2009, diplomsko delo

Opis: Znano je, da dokumentarni filmi nikoli niso prikazovali realnosti. Za vsakim filmom namreč stoji avtor, ki želi nekaj sporočiti. Tako je tudi z dokumentarnimi portreti. Kje in kakšna je vloga avtorja v procesu izdelave dokumentarnega portreta je predmet diplomske naloge. Prvi del povzema zgodovino dokumentarnega filma, ga definira in klasificira, v nadaljevanju pa je predstavljena vloga avtorja v pred-produkciji, produkciji in post-produkciji dokumentarnega portreta, glede na uporabljeno reprezentacijo. Diplomskemu delu je priložen kratek dokumentarni portret Zadeta od lajfa! ki sem ga naredila kot neobvezni del naloge.(zaradi velikosti datoteke je fiil dosegljiv pri tiskani inačici)
Ključne besede: dokumentarni film, dokumentarni portret, avtor, reprezentacija
Objavljeno: 14.10.2009; Ogledov: 10830; Prenosov: 288
.pdf Celotno besedilo (650,62 KB)

4.
PODOBA ŽENSK NA NASLOVNICAH ŽENSKIH REVIJ
Tina Šela, 2010, diplomsko delo

Opis: Ženske revije veljajo za lahkoten žanr, ki se je v zadnjem času zelo razširil. Zanje je značilno, da bralke obravnavajo kot potrošnice in s svojimi idealiziranimi podobami žensk na naslovnicah zbujajo pri bralkah negativen odnos do svojega telesa ter jih silijo, da ga vedno znova izpopolnjujejo. V diplomski nalogi smo preučili: kaj so ženske revije, katere so njihove značilnosti, razvoj ženskih revij na Slovenskem ter njihovo ciljno publiko. Posvetili smo se grafični podobi naslovnic ženskih revij ter podobi žensk na naslovnicah. Analizirali ter primerjali smo dve, na slovenskem zelo znani ženski reviji Našo ženo ter Cosmopolitan. Pozornost smo posvetili analizi žensk na naslovnicah v smislu načina, kako so prikazane ter analizirali razlike v podobi žensk na naslovnicah Naše žene in Cosmopolitana.
Ključne besede: množični mediji, ženske revije, semiologija, naslovnice, podoba ženske, grafično oblikovanje
Objavljeno: 31.03.2010; Ogledov: 11974; Prenosov: 586
.pdf Celotno besedilo (1,37 MB)

5.
REPREZENTACIJE LUKSUZA V ŽIVLJENJSKOSTILNIH REVIJAH
Jasmina Mešić, 2010, diplomsko delo

Opis: V pričujočem diplomskem delu v ospredje postavljamo vprašanje, na kakšne načine se reprezentira luksuz v življenjskostilnih revijah, pri čemer se opiramo na model kulturnega krogotoka Stuarta Halla. Za te namene najprej zasnujemo zgodovinski oris koncepta luksuza, opišemo karakteristike luksuznih dobrin, kot tudi razkrivamo elemente luksuzne potrošnje in motive zanjo. V nadaljevanju pa teoretsko opredelimo metodološka orodja za razkrivanje reprezentacij luksuza — kritično diskurzivno analizo in kritično vizualno analizo. V empiričnem delu izvedemo kvalitativno raziskavo reprezentacij luksuza v življenjskostilnih revijah Diners Club Magazine in Zlati Kapital med leti 2006 in 2009.
Ključne besede: luksuz, potrošnja luksuza, reprezentacija, kulturni krogotok, kritična diskurzivna analiza, kritična vizualna analiza
Objavljeno: 28.06.2010; Ogledov: 10476; Prenosov: 320
.pdf Celotno besedilo (2,83 MB)

6.
UPORABA INTERNETA V ZDRAVSTVENE NAMENE
Jožef Kozel, 2010, diplomsko delo

Opis: Z razvojem interneta, ki uporabnikom nudi preprost dostop do globalnih informacij, hkrati pa ohranja njihovo anonimnost, se veča tudi raznolikost vsebin, do katerih lahko uporabniki dostopajo. V diplomskem delu smo preučili, kako lahko preko interneta, v svetu in podrobneje v Sloveniji, dostopamo do informacij na temo zdravja. Ugotavljali, smo zakaj se uporabniki interneta poslužujejo iskanja zdravstvenih informacij, katere spletne strani so najbolj priljubljene, kakšna je verodostojnost podatkov, ki jih ponujajo, in skušali s pogledom v prihodnost ugotoviti, ali lahko takšno iskanje informacij ogrozi sedanjo organizacijo zdravstvenega sistema v Sloveniji.
Ključne besede: internet, zdravje, promocija, zdravstvene spletne strani, uporabniki, svet, Slovenija
Objavljeno: 15.07.2010; Ogledov: 10884; Prenosov: 393
.pdf Celotno besedilo (2,09 MB)

7.
UTAJITEV NEJEVERE, PRIMER AVATAR
Ana Štruc, 2010, diplomsko delo/naloga

Opis: Danes živimo v svetu, kjer smo obkroženi z različnimi medijskimi vsebinami — bodisi zvočnimi, vizualnimi ali oboje. Kakšen vpliv ima na človeka, njegovo delovanje in razmišljanje vedno naprednejša tehnologija in mediji, je vprašanje, ki bi se mu moral posvetiti vsak posameznik, ki je izpostavljen različnim medijskim vsebinam. Sama sem se v svoji diplomski nalogi posvetila predvsem pojmu utajitev nejevere in v kakšni povezavi je le-ta s filmom in njegovim doživljanjem. Lahko ga pojmujemo kot prostovoljno dejanje občinstva, ki zavedno spregleda posamezne omejitve določenega medija z željo, da bolj doživijo zgodbo in verjamejo vanjo. Občinstvo se zatorej odpove kritični sodbi filma in njegovih morebitnih tehničnih in drugih pomanjkljivosti, v zameno za dobro zabavo.
Ključne besede: utajitev nejevere, film, psihoanaliza, 3D tehnologija, Avatar
Objavljeno: 13.09.2010; Ogledov: 7631; Prenosov: 124
.pdf Celotno besedilo (1,35 MB)

8.
ANALIZA ŽENSKIH AKCIJSKIH JUNAKINJ IN BOJEVNIC V FILMIH, TELEVIZIJSKIH SERIJAH IN RAČUNALNIŠKIH IGRAH
Viktorija Gošnak, 2010, diplomsko delo/naloga

Opis: Diplomska naloga obravnava ženske bojevnice in akcijske junakinje filmov, televizijskih serij in računalniških iger, njihov prikaz in dvojnost sporočila upodobitve. Označene so za feministične vzore, hkrati pa veljajo za uresničitev spolnih fantazij in so upodobljene v skladu s stereotipi glede videza in potrjujejo moško dominanco. S tem ne prinašajo pozitivnega feminističnega sporočila, ampak delujejo v interesu trga in družbe.
Ključne besede: bojevnice, filmi, računalniške igre, tv serije, ženski akcijski liki, Tomb Raider, Xena, La Femme Nikita
Objavljeno: 08.12.2010; Ogledov: 7654; Prenosov: 134
.pdf Celotno besedilo (2,39 MB)

9.
REPREZENTACIJA ŽENSK V FILMIH KAJMAK IN MARMELADA IN PETELINJI ZAJTRK
Katja Kuronja, 2010, diplomsko delo/naloga

Opis: Diplomska naloga se ukvarja z reprezentacijo žensk v filmih Kajmak in marmelada in Petelinji zajtrk. Namen naloge je ugotoviti, na kakšen način je prikazana ženska v omenjenih filmih. Ali se pojavlja podoba ženske v tradicionalnih vlogah matere, gospodinje in seksualnega objekta, ali pa se je tako portretiranje žensk nekoliko spremenilo in nam ta dva filma ponujata drugačno, bolj moderno podobo ženske. V nalogi sem s pomočjo teorij komuniciranja, post-modernističnega feminizma in filmskih teorij analizirala reprezentacijo žensk v omenjenih filmih.
Ključne besede: reprezentacija, film, miti
Objavljeno: 14.12.2010; Ogledov: 8201; Prenosov: 258
.pdf Celotno besedilo (620,75 KB)

10.
REPREZENTACIJA MOBILNOSTI V TELEVIZIJSKIH SPOTIH MOBILNIH OPERATERJEV V SLOVENIJI ALI MITI O BREZŽIČNO PREŠITIH ODEJAH
Daša Djurić, 2010, diplomsko delo

Opis: Mobilna telefonija je dodobra spremenila naše dojemanje sveta v katerem živimo. S seboj je prinesla komunikacijsko vseprisotnost, neodvisnost od časovnih in prostorskih omejitev ter obliko nomadskega gibanja, osvobojenega od žice. V naši diplomski nalogi smo se posvetili prav tej novi obliki mobilnosti. Preučevali smo jo skozi podobe, ki so bile del televizijskih oglasov slovenskih mobilnih operaterjev Mobitela in Si.mobila. Sodobna mobilnost, s katero smo imeli opravka, se je reprezentirala skozi podobe gibanja, povezanosti, intimne bližine, prevoznih sredstev in ostalih brezžičnih sledi, v svojem bistvu pa je bila fluidna tj. prisotna povsod, a nedoločljiva. Hkrati pa je sodobna mobilnost s seboj prinesla človekovo ponovno osvajanje fizičnega prostora.
Ključne besede: mobilna telefonija, slovenski mobilni operaterji, mobilnost, reprezentacija, televizijski oglasi
Objavljeno: 08.12.2010; Ogledov: 7027; Prenosov: 82
.pdf Celotno besedilo (10,56 MB)

Iskanje izvedeno v 0.18 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici