1. Stili vodenja, kultura in poslovni običaji - primerjava Slovenije in KitajskeBlaž Zadravec, 2023, diplomsko delo Opis: V diplomskem delu smo predstavili kulturo, vodenje in poslovne običaje Slovenije in Kitajske, nato pa smo državi še primerjali. V današnjem poslovnem svetu lahko pride do številnih napak oziroma težav predvsem na poslovnih sestankih, kjer se srečujejo različne kulture. Država, podjetja in organizacije si želijo dobrega sodelovanja in komunikacije z državami, podjetji in organizacijami iz različnih kultur in kontinentov. Predstavniki držav morajo biti na tekočem z njihovim stilom vodenja, kulturo in poslovnimi običaji, ki se lahko med državami pomembno razlikujejo. V diplomskem delu smo se predvsem osredotočili na primerjavo Slovenije in Kitajske, kjer smo predstavili številne razlike v načinu vodenja, kulturi in poslovnih običajih. Predstavili smo tudi pojem vodenja, kjer smo opredelili stile vodenja, izhodišča za razumevanje vodenja in skupinsko delo. Dotaknili smo se pojma kultura, kjer smo opredelili organizacijsko kulturo, poslovni bonton in poslovno komuniciranje. V zadnjem delu diplomskega dela pa smo opredelili kriterije, na temelju katerih smo Slovenijo in Kitajsko tudi primerjali in opisali razlike. Največje razlike smo zaznali v načinu vodenja, saj v Sloveniji uporabljamo predvsem demokratičen stil vodenja, na Kitajskem pa se poslužujejo predvsem avtokratskega stila vodenja, kjer ima vodja malo zaupanja v svoje zaposlene. Razlike se pojavijo tudi v sami kulturi, saj smo Slovenci bolj odprti po naravi, kot so Kitajci. Za Slovenijo je značilna bolj individualistična kultura, za Kitajsko pa kolektivistična. Razlike se pojavljajo tudi pri načinu komuniciranja, saj Slovenci uporabljamo neposreden stil, Kitajci pa zgoščeni stil komuniciranja. V sklepu diplomskega dela smo opisali naše ugotovitve, predstavili odprte probleme in podali predloge za prakso. Ključne besede: Kultura, Vodenje, Stil vodenja, Slovenija, Kitajska, Poslovna kultura, Motiviranje Objavljeno v DKUM: 07.04.2023; Ogledov: 824; Prenosov: 194 Celotno besedilo (1,22 MB) |
2. Vloga sistemskega analitika v podjetju comtron d.o.o.Blaž Zadravec, 2020, magistrsko delo Opis: Današnji svet, predvsem v smeri informacijske tehnologije (IT), je obkrožen s številnimi naprednimi tehnologijami, inovacijami in nenehnih razvojem. Z njihovo uporabo, so se iz leta v leto spreminjali poslovni procesi poslovanja podjetja, saj vsi želijo biti čimbolj konkurenčni na trgu. Kot že vemo, je glavni prihodek podjetja stranka, ki z nakupi izdelkov ali storitev omogoča obstoj podjetja v prihodnosti. Večina tehnologij ravno temelji na obdržitvi obstoječih strank in pridobitvi novih, potencialnih strank. Podjetja, ki dandanes ne sledijo trendom, ne spremljajo novih tehnologij in razvoja, bodo ostala za časom, kar lahko povzroči velike težave. Izdelki in storitve, ki so oblikovani na podlagi strankinih želj, bodo deležni največje pozornosti s strani stranke. Magistrsko delo smo razdelili na 3 dele, ki so opisani v nadaljevanju.
V prvem delu se bomo srečali z zelo aktualno zadevo in sicer s podatkovno analitiko. Najprej bomo opredelili definicijo podatkovne analitike in natančno spoznali njen vpliv na poslovanje podjetja. Temu sledijo opredelitev štirih vrst podatkovne analitike, kjer bomo spoznali prednost njihove uporabe in kako podjetju omogoča konkurenčno prednost. V tem delu se bomo prav tako osredotočili na sistemskega analitika, ki bo kasneje predmet tretjega dela. Spoznali bomo vloge in orodja sistemskega analitika ter njegov pomen za podjetje. Na koncu bomo našteli in pojasnili vse prihajajoče trende podatkovne analitike za podjetja.
V drugem delu magistrskega dela, se bomo osredotočili na ERP rešitve, kjer bomo opredelili njihovo definicijo in pomen uporabe v podjetju. V tem delu se bomo tudi spoznali z moduli ERP rešitve, ki predstavljajo njegovo celoto. Čeprav ne moramo izpostaviti le enega modula, ki velja za nujnega, lahko rečemo, da je med pomembnejšimi modul CRM. Ta celoten modul se vrti tako okoli obstoječih strank, kot tudi pridobitev novih, potencialnih strank. Temu sledi zgodovina oz. ravoj ERP rešitev skozi leta, opis njihovih značilnost in koristnosti, ki jih prinašajo za podjetje. Nato se bomo osredotočili na vrste ERP rešitev in potek implementacije v podjetju. Na koncu bomo enako kot pri podatkovni analitiki, predstavili prihajajoče trende na področju ERP rešitev.
V zadnjem, tretjem delu magistrskega dela, pa bomo predstavili podjetje Comtron d.o.o. in njihovo ERP rešitev TIC. Ta del bomo zaključili s prikazom praktičnega primera uvedbe nove funkcionalnosti v TIC ter preverili predloge za optimizacijo obstoječega praktičnega primera. Ključne besede: podatkovna analitika, ERP rešitve, sistemski analitik Objavljeno v DKUM: 11.12.2020; Ogledov: 1017; Prenosov: 161 Celotno besedilo (2,11 MB) |
3. CRM rešitve v oblakuBlaž Zadravec, 2017, diplomsko delo Opis: Dandanes si poslovnega življenja brez inovacijskih tehnologij, ki omogočajo podjetjem boljše poslovanje, ne predstavljamo več. Podjetja iz teh razlogov, iščejo načine, za doseganje večjih uspehov od konkurence. Obstaja veliko različnih inovacij, s katerimi podjetja izboljšujejo prodajo svojih produktov in pridobivanje novih potencialnih strank. Ena izmed teh rešitev, na katero se bomo tudi osredotočili v diplomski nalogi, so oblačne rešitve oz. oblak. Oblak je zelo napredna tehnologija, ki se iz leta v leto izboljšuje in tudi bolj uporablja. Čeprav obstajajo možne nevarnosti, s katerimi se soočajo oblačne rešitve, postajajo čedalje bolj uporabne in predstavljajo lažji dostop do iskanih informacij. Zavedamo se tudi, da si življenja brez interneta ne predstavljamo več, saj ga uporabljamo dnevno po več ur. To je tudi eden izmed mnogih razlogov, zakaj podjetja prehajajo na oblačne rešitve.
Znotraj oblačnih rešitev, pa so se začela ustvarjati različne tehnologije in ena izmed njih je CRM. Kratica CRM, pomeni upravljanje odnosov s strankami (ang. Customer Relationship Management) in je eden izmed ključnih faktorjev vseh podjetij. CRM se ni razvil le z namenom olajšanja dela, temveč tudi z izboljšanjem delovanja in sledenja informacij v podjetju.
Temeljni namen diplomske naloge je predstavitev vrste internetnega računalništva in CRM oblačih rešitev. Zaradi lažjega in hitrejšega dostopa do informacij lahko sklepamo, da njegova uporaba olajša delo zaposlenim, kar pa bomo prav tako skušali dokazati.
V diplomski nalogi, je delo predstavljeno na teoretični in praktični del. Kot nam že sama beseda »teoretični del« pove, se bomo v tem delu osredotočili predvsem na definicije in njihovo delitev za lažjo predstavo. V zadnjem delu bo praktično prikazano in predstavljeno, primerjava uporabnosti CRM platforme dveh različnih ponudnikov Dynamics 365 in Salesforce. Ključne besede: Računalništvo v oblaku, upravljanje odnosov s strankami, oblak, oblačne rešitve. Objavljeno v DKUM: 01.12.2017; Ogledov: 3240; Prenosov: 249 Celotno besedilo (2,75 MB) |