| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Izbrane verzije dominacijskih množic in njihova časovna zahtevnost
Lučka Višnar, 2021, magistrsko delo

Opis: V tem magistrskem delu predstavimo različne dominacijske množice, in sicer popolno, učinkovito ter neodvisno. V prvem delu so navedeni osnovni pojmi v teoriji grafov, vse potrebne definicije, izreki in trditve. V nadaljevanju predstavimo nekaj znanih NP-polnih problemov s področja dominacije na grafih in jih podkrepimo s primeri za namen dokazovanja časovne zahtevnosti. Za izbrane dominacijske probleme prikažemo kompleksnost odločitvenih problemov z dominacijskimi lastnostmi za glavne dominacijske množice (popolna, učinkovita in neodvisna) in druge izbrane dominacije. Nazadnje posežemo še po problemih popolnega dominacijskega števila za neodvisno, povezano in celotno dominacijo.
Ključne besede: dominacijska množica, popolna dominacijska množica, neodvisna dominacijska množica, učinkovita dominacijska množica, NP-polni problemi, dominacijsko število
Objavljeno v DKUM: 07.10.2021; Ogledov: 762; Prenosov: 33
.pdf Celotno besedilo (694,82 KB)

2.
Izobraževalni roboti kot orodje pri poučevanju programiranja za začetnike
Lučka Višnar, 2020, magistrsko delo

Opis: Poučevanje programiranja je pomembno in hkrati zahtevno tako za učitelja kot za učenca. Mnogim posameznikom lahko učenje zaradi značilnosti programiranja predstavlja težavo. Z uporabo izobraževalnih robotov se omogoči grajenje konceptov s področja znanosti in tehnologije, kar se interpretira skozi inženiring ter temelji na matematiki. V tem magistrskem delu se bomo osredotočili na raziskovanje različnih robotov, ki so primerni za uporabo v izobraževanju. V prvem delu bomo prikazali robote in njihov namen uporabe skozi čas, nato bomo predstavili pomen vključevanja robotov v šole ter to podkrepili s koncepti konstruktivizma in konstrukcionizma. Cilj naloge je raziskati izobraževalne robote in poiskati konkretne rešitve, kako le-te vključiti v poučevanje začetnikov v programiranju.
Ključne besede: Izobraževalni roboti, poučevanje programiranja, konstruktivizem, konstrukcionizem.
Objavljeno v DKUM: 13.08.2020; Ogledov: 1337; Prenosov: 80
.pdf Celotno besedilo (3,82 MB)

Iskanje izvedeno v 0.08 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici