| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
ETIOLOŠKA IN FENOMENOLOŠKA ANALIZA PROMETNIH NESREČ S TEŽKIMI TELESNIMI POŠKODBAMI
Marija Kristan, 2015, undergraduate thesis

Abstract: Prometna varnost je zelo pomembna za kvaliteto življenja. Zato je analiziranje in raziskovanje vzrokov prometnih nesreč med najpomembnejšimi dejavniki. Saj šele, ko so znani vzroki za nesrečo, se lahko začne odpravljanje le-teh. Diplomsko delo vsebuje rezultate anketiranja težko poškodovanih v prometnih nesrečah. Rezultati anketiranja so analizirani etiološko in fenomenološko. Etiološki opisi podajo raziskovalcu celovitejši pogled na nesrečo, saj v tem primeru opisujejo dogodke pred, med in po samem dogodku. Pri takšnih opisih se lahko pokažejo tudi postranski dogodki, ki bi lahko vplivali na nesrečo. V primeru fenomenološke analize pa se obravnavajo zgolj statistični podatki, ki so opazovalcu vidni že na pogled. Poleg tega pa je izdelana tudi primerjava s statističnimi podatki o nesrečah v Republiki Sloveniji za leto 2014.
Keywords: varnost v cestnem prometu, analiza prometnih nesreč, anketa, težke telesne poškodbe
Published: 24.03.2015; Views: 1196; Downloads: 79
.pdf Full text (2,40 MB)

2.
Poslovna politika v funkciji uspešnosti poslovanja Luke Koper
Tomaž Lotrič, Ratko Zelenika, Tina Velenšek, 2010, review article

Abstract: S procesom globalizacije in mednarodnega povezovanja je prepletena tudi Slovenija, oziroma Luka Koper. Obstoječe in načrtovane povezave s srednjo in vzhodnoevropskimi državami preko pristanišča v Kopru predstavljajo pomembno priložnost za celotno slovensko gospodarstvo. Tako ima Luka Koper, kot največje vozlišče pomorskega, železniškega in cestnega prevoza v Sloveniji, pomembno vlogo v prevozni verigi blaga. Leži na najkrajši prevozni poti, ki povezuje srednjo in vzhodno Evropo z državami Sredozemlja in državami Bližnjega, Srednjega in Daljnega vzhoda. Pri tem pa članek podaja možnosti razvoja Luke Koper iz predpostavk poslovne politike. Na težnji nadaljnjega trajnostnega razvoja ob učinkoviti normativni ureditvi dejavnikov uspešnosti proizvodne politike, kadrovske politike in viziji tržne politike, kot sodobne luke za srednjo in vzhodno Evropo. Pri tem pa ob zavisti ekološke politike podjetja in regije ter ob profitabilni finančni politiki vzpostaviti razvojno politiko Luke Koper v celostni logistično distribucijski center širše regije.
Keywords: poslovna politika, proizvodna politika, kadrovska politika, tržna politika, ekološka politika, finančna politika, razvojan politika, Luka Koper
Published: 31.05.2012; Views: 1819; Downloads: 70
URL Link to full text

3.
PROMETNA POLITIKA V FUNKCIJI AFIRMACIJE MEDNARODNEGA MULTIMODALNEGA PROMETA
Tina Velenšek, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Prometna politika je zelo pomemben dejavnik razvoja gospodarstva države saj ima nadvse velik vpliv na proizvodnjo prometnih storitev. Z dobro zastavljenimi cilji ter uporabo ustreznih instrumentov lahko prometna politika izboljša funkcioniranje celotne prometne industrije s tem pa vpliva tudi na proizvodnjo prometnih storitev v mednarodnem multimodalnem prometu, ki je eden od najsodobnejših oblik prometa. Zaradi neučinkovite prometne politike je tako v Evropski uniji kot tudi v Republiki Sloveniji prišlo do neenakomernega razvoja posameznih vrst prometa. Cestni promet je kljub svojim negativnim posledicam na okolje postal preveč razširjen, ob tem pa so nazadovali železniški promet, zračni promet ter pomorski promet, ki predstavljajo pomembne elemente multimodalnega prometa. Multimodalni promet se izvaja na osnovi ene pogodbe o prevozu blaga, ves proces organizira ena oseba - operator multimodalnega transporta blaga, v proizvodnjo prometnih storitev vključuje več vrst prometa in je zaradi tega blagodejen faktor za razvoj uravnoteženega prometnega sistema. Cilj raziskovanja je bil izdelati model prometne politike z uporabo katerega bi se zagotovilo uspešno afirmacijo mednarodnega multimodalnega prometa v Sloveniji. Model je sestavljen iz petindvajsetih elementov, ki imajo pomembno vlogo pri afirmaciji mednarodnega multimodalnega prometa. Kot posledica realizacije tega modela bi se izboljšalo delovanje celotnega prometnega sistema ter gospodarstva Republike Slovenije.
Keywords: Prometna politika, mednarodni multimodalni promet, model prometne politike, afirmacija mednarodnega multimodalnega prometa
Published: 11.11.2009; Views: 2571; Downloads: 250
.pdf Full text (2,21 MB)

Search done in 0.07 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica