1. Oblikovanje sodobnih digitalnih stripov : diplomsko deloAnise Škrabec, 2024, diplomsko delo Opis: Diplomsko delo se nanaša na področje oblikovanja vizualnega medija stripa, osredotoča se predvsem na digitalnega, spletnega in mango. Namen naloge je pridobitev podatkov in smernic o izdelavi, značilnosti stripa, mange, webtoona itd. v teoretičnem delu s kompilacijo, sintezo in deskripcijo sekundarnih virov. Ti nam bodo pomagali pri izdelavi poglavja lastnega digitalnega stripa in njemu promocijskih izdelkov v aplikaciji Clip Studio Paint EX v praktičnem delu naloge. V Slednjem bomo z metodo deskripcije in komparacije primarnih in sekundarnih virov to tudi na kratko opisali. Ključne besede: stripi, digitalni stripi, manga, webtoon Objavljeno v DKUM: 22.10.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 19
Celotno besedilo (6,57 MB) Gradivo ima več datotek! Več... |
2. Od znamčenja do oblikovanja celostne grafične podobe na primeru neobstoječega podjetja : diplomsko deloSanja Ekart, 2024, diplomsko delo Opis: V diplomskem delu preučujemo proces ustanovitve novega podjetja in nato oblikovanje celostne grafične podobe. Oblikovati celostno grafično podobo za obstoječe podjetje je drugače kot podjetje ustvariti − popolnoma interpretirati, v smislu ustvarjanja imena, identitete, vizije ipd. Dobro celostno grafično podobo lahko ustvarimo le, če organizacijo res razumemo v smislu razumevanja njene filozofije in vizije. Zato se bomo mi poglobili v samo srce organizacije, kar nam bo pomagalo ustvari učinkovito celostno grafično podobo. S pomočjo metode preučevanja informacij bomo raziskovali teoretične vidike blagovne znamke, v smislu kaj je in ustvarjanje le-te. Poglobili se bomo v identiteto podjetja in imidža. Praktični del vsebuje primer na našem neobstoječem podjetju in smernice za ustvarjanje vizualne identitete podjetja. V praktičnem delu smo proces ustvarjanja celostne grafične podobe še realizirali. Ključne besede: znamčenje, blagovna znamka, identiteta in imidž znamke, celostna grafična podoba, logotip. Objavljeno v DKUM: 14.10.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 30
Celotno besedilo (1,87 MB) |
3. |
4. Proces preoblikovanja logotipa glasbenih skupin : diplomsko deloLaura Drašček, 2024, diplomsko delo Opis: Diplomsko delo obravnava področje preoblikovanja logotipov, s poudarkom na preoblikovanju logotipov glasbenih skupin. Ker je preoblikovanje logotipov pomemben proces, so najprej opredeljeni pojmi vizualna komunikacija, celostna grafična podoba in logotip. Predstavljeno je tako oblikovanje kot preoblikovanje logotipov, kjer je izpostavljen njihov pomen, razlogi in posledice. Drugi del diplomskega dela je osredotočen na preoblikovanje logotipov glasbenih skupin, ki delujejo v široko opredeljenem punk žanru. Analiza logotipov izbranih glasbenih skupin predstavlja osnovo za praktični primer – preoblikovanje logotipa slovenske glasbene skupine Alo!Stari. Za glasbene skupine je zelo pomemben promocijski material, na katerega so prototipno umeščeni novo nastali logotipi. Ključne besede: logotip, preoblikovanje logotipa, glasbena skupina, punk, Alo!Stari Objavljeno v DKUM: 19.09.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 28
Celotno besedilo (7,43 MB) |
5. Oblikovanje celostne grafične podobe za namišljeno podjetjeLuka Lah, 2024, diplomsko delo Opis: Celostna grafična podoba je kompleksen in pomemben del vizualnega komuniciranja. Je način, kako se podjetje ali znamka predstavi javnosti in z njo komunicira. Diplomsko delo predstavi zgodovino znamčenja in kako je to privedlo do prvih celostnih grafičnih podob in kako so te v sedanjosti dobile ključen pomen pri komuniciranju. Preučeni so osnovni elementi celostne grafične podobe in psihološki vpliv oblikovanja na vidno zaznavnost. V praktičnem delu je ustvarjena celostna grafična podoba za namišljeno podjetje in podani primeri praktičnih rešitev. Ključne besede: oblikovanje, vizualna identiteta, logotip, barva, tipografija Objavljeno v DKUM: 19.09.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 27
Celotno besedilo (3,02 MB) |
6. Analiza elementov igrifikacije v mobilnih rešitvahAndi Poplas, 2024, magistrsko delo Opis: Vse večje število aplikacij na digitalnih platformah za njihovo distribucijo in padajoča pozornost ljudi povzroča vse težje zadrževanje uporabnikov na posameznih aplikacijah. Morebitna rešitev za omenjeno problematiko je igrifikacija, ki lahko aplikacije naredi bolj interaktivne in zabavne, saj koncept njenega delovanja izhaja iz iger. V magistrskem delu smo se seznanili s strategijo igrifikacije, spoznali njeno zgodovino, področja uporabe in podrobneje spoznali elemente, ki ji dajejo končno podobo. Na podlagi spoznanega smo ustvarili model klasifikacije elementov in slednjega uporabili pri analizi najpopularnejših aplikacij v praktičnem delu naloge, ob katerem smo dodatno preučili tudi vizualno pojavnost elementov. Ključne besede: igrifikacija, aplikacije, motivacija, uporabniška izkušnja Objavljeno v DKUM: 08.08.2024; Ogledov: 70; Prenosov: 21
Celotno besedilo (2,40 MB) |
7. Kreativnost na področju vizualne komunikacije : diplomsko deloLara Weingerl, 2024, diplomsko delo Opis: V diplomski nalogi sem se dotaknila temeljnih teoretičnih opredelitev kreativnosti in vizualne komunikacije. S pomočjo strokovne literature sem s poudarkom na kreativnosti preučila kreativne tehnike (kot so npr. nevihta možganov, prisilne povezave itd.) in uporabnost le-teh, za ustvarjanje in oblikovanje izvirnejših in uporabnejših idej. Prav tako me je zanimala kreativnost na različnih področjih vizualne komunikacije. Teorijo sem nato povezala s prakso in z uporabo kreativnih metod izdelala naslovnico za Eurotrip journal ter ključne glavne notranje strani. Ključne besede: kreativnost, vizualna komunikacija, ustvarjalnost, kreativne tehnike Objavljeno v DKUM: 22.05.2024; Ogledov: 287; Prenosov: 94
Celotno besedilo (1,88 MB) |
8. Oblikovanje celostne podobe kataloga za namene promocije kulturne dediščine : magistrsko deloSara Brecl, 2024, magistrsko delo Opis: Magistrsko delo skozi poglobljeno raziskavo katalogov na trgu ter analizo vsebinskih, vizualnih in tržno-komercialnih vidikov oblikovanja obravnava koncept kataloga s poudarkom na katalogih za promocijo kulturne dediščine. Predstavljene so posebnosti in predlagane smernice pri procesu oblikovanja tovrstnih katalogov ter nove možnosti, ki jih danes ponujajo spletna orodja za produkcijo spletnih katalogov.
Konkreten primer procesa oblikovanja spletnega kataloga za promocijo dediščine svile, ki temelji na teoretičnih znanjih iz prvega dela, je predstavljen v praktičnem sklopu magistrskega dela. Ključne besede: spletni katalog, grafično oblikovanje, celostna podoba, kulturna dediščina, svila Objavljeno v DKUM: 22.05.2024; Ogledov: 191; Prenosov: 61
Celotno besedilo (5,67 MB) |
9. Oblikovanje spletnega mesta s področja tehnik sproščanja : diplomsko deloMaruša Terzič, 2023, diplomsko delo Opis: V diplomskem delu s preučevanjem, primerjavo in analizo obstoječe literature definiramo najpomembnejše parametre (dostopnost, uporabnost, vsebina, struktura, navigacija, uporabniška izkušnja in vizualna podoba) in indikatorje kakovostno oblikovanega spletnega mesta s področja tehnik sproščanja, ki bo uporabnikom nudilo informacije in se jim pomagalo naučiti ter izvajati tehnike sproščanja. Definirane parametre uporabimo kot smernice za oblikovanje zasnove in izdelavo funkcionalnega spletnega mesta miren.si. Spletno mesto vsebuje spletni tečaj z učnimi vsebinami, praktičnimi vajami, navodili za izvajanje tehnik sproščanja in multimedijskimi vsebinami vodenih vadb. Pri pripravi vsebin za spletno mesto smo sodelovali s posamezniki s področja psihologije. Ključne besede: spletno oblikovanje, parametri kakovosti, spletni tečaj, tehnike sproščanja, miren.si Objavljeno v DKUM: 05.10.2023; Ogledov: 382; Prenosov: 61
Celotno besedilo (2,96 MB) |
10. ATHENA Research Book, Volume 22023, zbornik Opis: The ATHENA European University is an alliance of nine Higher Education Institutions with the mission of fostering excellence in research and innovation by facilitating international cooperation. The ATHENA acronym stands for Advanced Technologies in Higher Education Alliance. The partner institutions are from France, Germany, Greece, Italy, Lithuania, Portugal, and Slovenia: the University of Orléans, the University of Siegen, the Hellenic Mediterranean University, the Niccolò Cusano University, the Vilnius Gediminas Technical University, the Polytechnic Institute of Porto, and the University of Maribor. In 2022, two institutions joined the alliance: Maria Curie-Skłodowska University from Poland and University of Vigo from Spain. Also in 2022, an institution from Austria joined the alliance as an associate member: Carinthia University of Applied Sciences. This research book presents a selection of the ATHENA university partners' research activities. It incorporates an overview of the research activities of each member, a selection of the most relevant bibliographic works of the members, peer-reviewed student papers, a descriptive list of the ATHENA Talks and reports from the individual work packages of the ATHENA project. The ATHENA Research Book provides a platform that promotes joint and interdisciplinary research projects of both advanced and early-career researchers. Ključne besede: ATHENA European Univerity, Erasmus, reasearch, interdisciplinarity, co-operation Objavljeno v DKUM: 13.09.2023; Ogledov: 456; Prenosov: 48
Celotno besedilo (18,04 MB) Gradivo ima več datotek! Več... |