| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 72
Na začetekNa prejšnjo stran12345678Na naslednjo stranNa konec
1.
Grafično oblikovanje in proces ustvarjanja lastnega portfolija kot metoda samopromocije
Benjamin Borojević, 2020, diplomsko delo

Opis: Grafično oblikovanje se je skozi leta zelo spremenilo in je danes na takšni stopnji, da brez njega ne moremo več živeti. Živimo namreč v informacijski dobi, kar pomeni dnevno izmenjevanje informacij med ljudmi. Te informacije morajo biti posredovane hitro in jasno, kar pa je najučinkoviteje s pomočjo grafičnega oblikovanja in oglaševanja. Oglaševanje je močan medij za izražanje, ustvarjalnost in izmenjavo informacij v vse bolj globalni in med seboj povezani družbi. Vsepovsod okoli sebe lahko vidimo rezultate grafičnih oblikovalcev, ki nam vsak dan posredujejo razne informacije z infografikami, promocijskimi artikli, s časopisi, z revijami, s filmskimi plakati in podobnim. In v tem svetu vizualnih sporočil ima vsak uspešen grafični oblikovalec ali podjetje, ki ga poznamo in je uspešno na globalnem trgu, svojo identiteto, ki je podkrepljena z dosledno oblikovano celostno grafično podobo in promovirana z oglaševanjem ali s samopromocijo. Pri grafičnih oblikovalcih je samopromocija največkrat zastavljena s portfoliji. Glavni cilj diplomskega dela je grafično izoblikovati identiteto in samopromocijo Benjamina Borojevića ter ga promovirati s portfolijem. Ta je bil oblikovan šele po analizi dobrih portfolijev nagrajenih grafičnih oblikovalcev.
Ključne besede: grafično oblikovanje, celostna grafična podoba, portfolio, samopromocija, analiza portfolijev
Objavljeno: 14.01.2021; Ogledov: 279; Prenosov: 51
.pdf Celotno besedilo (2,83 MB)

2.
Celostna grafična podoba - primer podjetja "Dajnko Photography"
Mitja Potočnik, 2020, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo se ukvarja s tematiko celostne grafične podobe (CGP). Opisano bo, zakaj se CGP uporablja in katere so prednosti uporabe. Podrobneje bodo opisani elementi, ki so prisotni v celostni grafični podobi in kakšne vrednosti lahko nosijo. Nato bo v praktičnem delu sledila analiza nekaterih celostnih grafičnih podob s podobnih področij in kasneje še proces ustvarjanja celostne grafične podobe v namene identifikacije fotografskih storitev.
Ključne besede: celostna grafična podoba, oblikovanje, barve, tipografija
Objavljeno: 03.11.2020; Ogledov: 160; Prenosov: 32
.pdf Celotno besedilo (2,05 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

3.
Implementacija grafičnih modelov v globinsko drsenje in njihovi učinki na uporabniško izkušnjo
Bojana Jovanovska, 2020, diplomsko delo

Opis: V časih, ko na spletu najdemo veliko število različnih spletnih strani, je pomembno narediti unikatno, zanimivo pa tudi koristno spletno stran, ki bo povečala zanimanje uporabnikov. V diplomskem delu obravnavamo postopek izdelave grafičnih modelov in njihovo implementacijo v enostransko (ang. one-page-storytelling) spletno stran, izdelano z uporabno tehnologijo globinsko drsenje (ang. parallax scrolling). V ta namen najprej predstavimo načine izdelavo grafično-oblikovne modele, njihove specifikacije ter programe za njihovo izvedbo. Podrobneje predstavimo orodje in njihovo uporabo na narejene grafične modele. Temu sledi opis implementacije grafičnih modelov v interaktivni prototip, pripravljen za naslednji korak, programiranje. Na koncu opišemo učinke takšne spletne strani in prednosti/pomanjkljivosti na uporabniško izkušnjo.
Ključne besede: grafično oblikovanje, paralaks-drsenje, programski jeziki, uporabniška izkušnja.
Objavljeno: 03.11.2020; Ogledov: 141; Prenosov: 52
.pdf Celotno besedilo (1,39 MB)

4.
Proces izdelave celostne grafične podobe na primeru podjetja JSR d. o. o.
Daša Šeruga, 2020, diplomsko delo

Opis: Celostna grafična podoba je podoba podjetja, je način, kako se podjetje predstavi ljudem, kupcem. Vključuje vse vizualne vidike in elemente podjetja, od logotipa do izdelkov za tisk, itd. Diplomsko delo je razdeljeno na teoretični in praktični del, pri čemer smo v teoretičnem delu predstavili znanje, ki ga potrebujete za lažje razumevanje praktičnega dela diplomske naloge. Predstavili smo grafično oblikovanje, opisana je celostna grafična podoba, naštete in opisane so faze oblikovanja ter predstavljeni so trendi grafičnega oblikovanja. V praktičnem delu smo kot glavni namen ustvarili celostni grafični priročnik na primeru podjetja JSR d. o. o., zraven tega pa smo opravili analizo celostnih grafičnih podob konkurenčnih podjetji.
Ključne besede: celostna grafična podoba, grafično oblikovanje, logotip
Objavljeno: 02.11.2020; Ogledov: 169; Prenosov: 55
.pdf Celotno besedilo (6,07 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

5.
Razvoj prototipa aplikacije za povezovanje ljudi med potovanjem skozi faze mobilne uporabniške izkušnje
Hana Pohajda, 2019, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo v teoretičnem delu pojasnili področje in vidike uporabniške izkušnje ter pojasnili področja, vezana na oblikovanje uporabniške izkušnje, kot so oblikovno razmišljanje, človeško usmerjeno oblikovanje in emocionalni vplivi barv na človeka, prav tako smo pojasnili faze uporabniške izkušnje. Sledil je praktični del, kjer smo skozi faze uporabniške izkušnje oblikovali prototip potovalne mobilne aplikacije na podlagi rešitev, ki smo jih pridobili med analizo tovrstnih aplikacij in analizo uporabnikov s pomočjo ankete, intervjujev in na koncu še testa uporabnosti. Pred testom uporabnosti smo oblikovanemu prototipu še dodelili interaktivnost in ga pripravili za test s pomočjo spletnega orodja www.invisionapp.com.
Ključne besede: uporabniška izkušnja, oblikovno razmišljanje, prototip, test, analiza
Objavljeno: 11.11.2019; Ogledov: 367; Prenosov: 58
.pdf Celotno besedilo (2,78 MB)

6.
7.
Likovna podoba sten sprejemnega prostora Klinike za pediatrijo UKC Maribor
Anja Rošker, 2019, diplomsko delo

Opis: Barve so pomemben del vizualne komunikacije in nekaj, kar nas obdaja vsak dan in z nami vsakodnevno komunicira. Spodbujajo čustva, ki nas lahko poživijo ali umirijo. Ta oblika neverbalne komunikacije je še posebej pomembna pri otrocih in njihovem razvoju. Včasih le-ta pove več kot beseda sama. Otroka ob preživljanju bolezni spremlja strah, ki se potencira z obiskom pri zdravniku v bolnišnici, v otroku neznanem okolju. V diplomski nalogi smo preučili pojem vizualne komunikacije in otrokovo zaznavanje ter dojemanje na splošno, predvsem pa smo se osredinili na zaznavanje barv in likov, s katerimi smo poživili ter popestrili sprejemni prostor UKC Klinike za pediatrijo in s tem skušali pomiriti ter sprostiti otrokov strah ob obisku.
Ključne besede: likovna podoba, vizualna komunikacija, otroci, zaznavanje, barve
Objavljeno: 15.04.2019; Ogledov: 798; Prenosov: 68
.pdf Celotno besedilo (25,35 MB)

8.
Oblikovanje signaletike na primeru Mladinsko počitniškega doma Frankopan Punat
Alja Rošker, 2019, diplomsko delo

Opis: V naši diplomski nalogi najbolj omenjamo semiotiko, vedo o znakih. Znaki nas spremljajo na ulicah, na zgradbah, v prometu, bolnišnicah, letališčih in predstavljajo pomemben del pri našem odločanju, ko vstopamo v nepoznano okolje, v katerem se moramo orientirati. V ta namen se oblikujejo sistemi signalizacije, ki nam pomagajo hitreje, kot če bi morali nekoga vprašati za pomoč. Za sistem signalizacije obstaja veliko drugih podobnih pojmov, vsi pa pomensko ustrezajo pojmu signaletika. Preučili smo signaletiko, njene grafične elemente, jih prilagodili za otroke, ter oblikovali čisto nov sistem signaletike za namen letovanja otrok v Punatu, ki ga organizira Rdeči križ Maribor. Sistem signalizacije smo uspešno oblikovali. Projekt bo tudi realiziran.
Ključne besede: vizualna komunikacija, signaletika, sistem signalizacije
Objavljeno: 11.04.2019; Ogledov: 775; Prenosov: 61
.pdf Celotno besedilo (22,09 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

9.
Digitalno pripovedovanje zgodb spletnih vplivnežev na Instagramu
Anja Hauptman, 2018, magistrsko delo

Opis: Življenje naše generacije se odvija v digitalni dobi, pri čemer je svetovni splet glavni vir širjenja informacij. Te se širijo skupaj z uporabo hitro rastočih družbenih omrežij, ki uporabnikom omogočajo različne interakcije. V danem trenutku nam omogočajo pregled informacij, ki jih z nami delijo ostali uporabniki družbenih omrežjih na svojih profilih. Spremljamo lahko vsakodnevno življenje in navade ljudi, ki jim na družbenih omrežjih sledimo, četudi jih osebno sploh ne poznamo. Najbolj rastoče družbeno omrežje zadnjih let je zagotovo Instagram. Od njegove ustanovitve leta 2010 je na njem aktivnih že kar bilijon uporabnikov. Vedno več uporabnikov je tudi podjetij in posledično spletnih vplivnežev – vplivnih posameznikov, ki ustvarjajo vsebino z namenom oglaševanja komercialnih izdelkov in storitev raznih podjetij. Takšne poteze oglaševanja igrajo pri odločitvah potrošnikov veliko vlogo. Tako postaja oglaševanje preko vplivnih posameznikov na družbenih omrežjih vse pogosteje uporabljen vzorec snovanja oglaševalskih kampanj, pripovedovanja zgodb in tržnih politik. Digitalno pripovedovanje zgodb preko družbenih omrežij je postalo eno izmed močnejših orodij sodobnega spleta. Uporabniki so postali kreativni pripovedovalci zgodb, s tradicionalno zgodbo, vendar podano preko novih medijev in v nove namene.
Ključne besede: družbena omrežja, Instagram, spletni vplivnež, spletno oglaševanje, zgodbe, digitalno pripovedovanje
Objavljeno: 20.11.2018; Ogledov: 722; Prenosov: 222
.pdf Celotno besedilo (1,44 MB)

10.
CSS in sodobne tehnike postavitve spletnih strani
Katja Nemec, 2018, diplomsko delo

Opis: Diplomska naloga opisuje tehnike in postopke, ki se uporabljajo za postavitev spletnih strani. Prvi del govori o korakih, ki so potrebni za izdelavo postavitve končne spletne strani. Drugi del je namenjen podrobnemu spoznanju posameznih tehnik ter njihovih prednosti in slabosti. Osrednji tehniki, katerima v nalogi namenimo največji pomen, sta uporaba Flexible Box in Grid postavitvenega modula. Obe tehniki sta učinkoviti in rešujeta številne težave in pomanjkljivosti, ki so se pojavile pri starejših tehnikah za postavitev.
Ključne besede: Flexible box postavitveni modul, Grid postavitveni modul, postavitev spletne strani
Objavljeno: 25.10.2018; Ogledov: 707; Prenosov: 78
.pdf Celotno besedilo (1,86 MB)

Iskanje izvedeno v 0.34 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici