| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 92
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Oblikovanje sodobnih digitalnih stripov : diplomsko delo
Anise Škrabec, 2024, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo se nanaša na področje oblikovanja vizualnega medija stripa, osredotoča se predvsem na digitalnega, spletnega in mango. Namen naloge je pridobitev podatkov in smernic o izdelavi, značilnosti stripa, mange, webtoona itd. v teoretičnem delu s kompilacijo, sintezo in deskripcijo sekundarnih virov. Ti nam bodo pomagali pri izdelavi poglavja lastnega digitalnega stripa in njemu promocijskih izdelkov v aplikaciji Clip Studio Paint EX v praktičnem delu naloge. V Slednjem bomo z metodo deskripcije in komparacije primarnih in sekundarnih virov to tudi na kratko opisali.
Ključne besede: stripi, digitalni stripi, manga, webtoon
Objavljeno v DKUM: 22.10.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 19
.pdf Celotno besedilo (6,57 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Od znamčenja do oblikovanja celostne grafične podobe na primeru neobstoječega podjetja : diplomsko delo
Sanja Ekart, 2024, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu preučujemo proces ustanovitve novega podjetja in nato oblikovanje celostne grafične podobe. Oblikovati celostno grafično podobo za obstoječe podjetje je drugače kot podjetje ustvariti − popolnoma interpretirati, v smislu ustvarjanja imena, identitete, vizije ipd. Dobro celostno grafično podobo lahko ustvarimo le, če organizacijo res razumemo v smislu razumevanja njene filozofije in vizije. Zato se bomo mi poglobili v samo srce organizacije, kar nam bo pomagalo ustvari učinkovito celostno grafično podobo. S pomočjo metode preučevanja informacij bomo raziskovali teoretične vidike blagovne znamke, v smislu kaj je in ustvarjanje le-te. Poglobili se bomo v identiteto podjetja in imidža. Praktični del vsebuje primer na našem neobstoječem podjetju in smernice za ustvarjanje vizualne identitete podjetja. V praktičnem delu smo proces ustvarjanja celostne grafične podobe še realizirali.
Ključne besede: znamčenje, blagovna znamka, identiteta in imidž znamke, celostna grafična podoba, logotip.
Objavljeno v DKUM: 14.10.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 30
.pdf Celotno besedilo (1,87 MB)

3.
Oblikovanje preloma na primeru knjige za Tabor Mladi gasilec
Nuša Močenik, 2024, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo se spoznali z definicijo knjige, zgodovino razvoja oblikovanja knjige in proučili njene elemente. Dotaknili smo se tudi razlike med fizično in digitalno knjigo. V praktičnem delu smo izdelali knjigo na primeru za Tabor Mladi gasilec po načelih, ki smo jih spoznali. Za knjigo smo oblikovali tudi naslovnico in uredili pripravo za tisk.
Ključne besede: dizajn za knjigo, tisk, elementi knjige, naslovnica knjige
Objavljeno v DKUM: 19.09.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 31
.pdf Celotno besedilo (2,19 MB)

4.
Proces preoblikovanja logotipa glasbenih skupin : diplomsko delo
Laura Drašček, 2024, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava področje preoblikovanja logotipov, s poudarkom na preoblikovanju logotipov glasbenih skupin. Ker je preoblikovanje logotipov pomemben proces, so najprej opredeljeni pojmi vizualna komunikacija, celostna grafična podoba in logotip. Predstavljeno je tako oblikovanje kot preoblikovanje logotipov, kjer je izpostavljen njihov pomen, razlogi in posledice. Drugi del diplomskega dela je osredotočen na preoblikovanje logotipov glasbenih skupin, ki delujejo v široko opredeljenem punk žanru. Analiza logotipov izbranih glasbenih skupin predstavlja osnovo za praktični primer – preoblikovanje logotipa slovenske glasbene skupine Alo!Stari. Za glasbene skupine je zelo pomemben promocijski material, na katerega so prototipno umeščeni novo nastali logotipi.
Ključne besede: logotip, preoblikovanje logotipa, glasbena skupina, punk, Alo!Stari
Objavljeno v DKUM: 19.09.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 28
.pdf Celotno besedilo (7,43 MB)

5.
Oblikovanje celostne grafične podobe za namišljeno podjetje
Luka Lah, 2024, diplomsko delo

Opis: Celostna grafična podoba je kompleksen in pomemben del vizualnega komuniciranja. Je način, kako se podjetje ali znamka predstavi javnosti in z njo komunicira. Diplomsko delo predstavi zgodovino znamčenja in kako je to privedlo do prvih celostnih grafičnih podob in kako so te v sedanjosti dobile ključen pomen pri komuniciranju. Preučeni so osnovni elementi celostne grafične podobe in psihološki vpliv oblikovanja na vidno zaznavnost. V praktičnem delu je ustvarjena celostna grafična podoba za namišljeno podjetje in podani primeri praktičnih rešitev.
Ključne besede: oblikovanje, vizualna identiteta, logotip, barva, tipografija
Objavljeno v DKUM: 19.09.2024; Ogledov: 0; Prenosov: 27
.pdf Celotno besedilo (3,02 MB)

6.
Analiza elementov igrifikacije v mobilnih rešitvah
Andi Poplas, 2024, magistrsko delo

Opis: Vse večje število aplikacij na digitalnih platformah za njihovo distribucijo in padajoča pozornost ljudi povzroča vse težje zadrževanje uporabnikov na posameznih aplikacijah. Morebitna rešitev za omenjeno problematiko je igrifikacija, ki lahko aplikacije naredi bolj interaktivne in zabavne, saj koncept njenega delovanja izhaja iz iger. V magistrskem delu smo se seznanili s strategijo igrifikacije, spoznali njeno zgodovino, področja uporabe in podrobneje spoznali elemente, ki ji dajejo končno podobo. Na podlagi spoznanega smo ustvarili model klasifikacije elementov in slednjega uporabili pri analizi najpopularnejših aplikacij v praktičnem delu naloge, ob katerem smo dodatno preučili tudi vizualno pojavnost elementov.
Ključne besede: igrifikacija, aplikacije, motivacija, uporabniška izkušnja
Objavljeno v DKUM: 08.08.2024; Ogledov: 70; Prenosov: 21
.pdf Celotno besedilo (2,40 MB)

7.
Kreativnost na področju vizualne komunikacije : diplomsko delo
Lara Weingerl, 2024, diplomsko delo

Opis: V diplomski nalogi sem se dotaknila temeljnih teoretičnih opredelitev kreativnosti in vizualne komunikacije. S pomočjo strokovne literature sem s poudarkom na kreativnosti preučila kreativne tehnike (kot so npr. nevihta možganov, prisilne povezave itd.) in uporabnost le-teh, za ustvarjanje in oblikovanje izvirnejših in uporabnejših idej. Prav tako me je zanimala kreativnost na različnih področjih vizualne komunikacije. Teorijo sem nato povezala s prakso in z uporabo kreativnih metod izdelala naslovnico za Eurotrip journal ter ključne glavne notranje strani.
Ključne besede: kreativnost, vizualna komunikacija, ustvarjalnost, kreativne tehnike
Objavljeno v DKUM: 22.05.2024; Ogledov: 287; Prenosov: 94
.pdf Celotno besedilo (1,88 MB)

8.
Oblikovanje celostne podobe kataloga za namene promocije kulturne dediščine : magistrsko delo
Sara Brecl, 2024, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo skozi poglobljeno raziskavo katalogov na trgu ter analizo vsebinskih, vizualnih in tržno-komercialnih vidikov oblikovanja obravnava koncept kataloga s poudarkom na katalogih za promocijo kulturne dediščine. Predstavljene so posebnosti in predlagane smernice pri procesu oblikovanja tovrstnih katalogov ter nove možnosti, ki jih danes ponujajo spletna orodja za produkcijo spletnih katalogov. Konkreten primer procesa oblikovanja spletnega kataloga za promocijo dediščine svile, ki temelji na teoretičnih znanjih iz prvega dela, je predstavljen v praktičnem sklopu magistrskega dela.
Ključne besede: spletni katalog, grafično oblikovanje, celostna podoba, kulturna dediščina, svila
Objavljeno v DKUM: 22.05.2024; Ogledov: 191; Prenosov: 61
.pdf Celotno besedilo (5,67 MB)

9.
Oblikovanje spletnega mesta s področja tehnik sproščanja : diplomsko delo
Maruša Terzič, 2023, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu s preučevanjem, primerjavo in analizo obstoječe literature definiramo najpomembnejše parametre (dostopnost, uporabnost, vsebina, struktura, navigacija, uporabniška izkušnja in vizualna podoba) in indikatorje kakovostno oblikovanega spletnega mesta s področja tehnik sproščanja, ki bo uporabnikom nudilo informacije in se jim pomagalo naučiti ter izvajati tehnike sproščanja. Definirane parametre uporabimo kot smernice za oblikovanje zasnove in izdelavo funkcionalnega spletnega mesta miren.si. Spletno mesto vsebuje spletni tečaj z učnimi vsebinami, praktičnimi vajami, navodili za izvajanje tehnik sproščanja in multimedijskimi vsebinami vodenih vadb. Pri pripravi vsebin za spletno mesto smo sodelovali s posamezniki s področja psihologije.
Ključne besede: spletno oblikovanje, parametri kakovosti, spletni tečaj, tehnike sproščanja, miren.si
Objavljeno v DKUM: 05.10.2023; Ogledov: 382; Prenosov: 61
.pdf Celotno besedilo (2,96 MB)

10.
ATHENA Research Book, Volume 2
2023, zbornik

Opis: The ATHENA European University is an alliance of nine Higher Education Institutions with the mission of fostering excellence in research and innovation by facilitating international cooperation. The ATHENA acronym stands for Advanced Technologies in Higher Education Alliance. The partner institutions are from France, Germany, Greece, Italy, Lithuania, Portugal, and Slovenia: the University of Orléans, the University of Siegen, the Hellenic Mediterranean University, the Niccolò Cusano University, the Vilnius Gediminas Technical University, the Polytechnic Institute of Porto, and the University of Maribor. In 2022, two institutions joined the alliance: Maria Curie-Skłodowska University from Poland and University of Vigo from Spain. Also in 2022, an institution from Austria joined the alliance as an associate member: Carinthia University of Applied Sciences. This research book presents a selection of the ATHENA university partners' research activities. It incorporates an overview of the research activities of each member, a selection of the most relevant bibliographic works of the members, peer-reviewed student papers, a descriptive list of the ATHENA Talks and reports from the individual work packages of the ATHENA project. The ATHENA Research Book provides a platform that promotes joint and interdisciplinary research projects of both advanced and early-career researchers.
Ključne besede: ATHENA European Univerity, Erasmus, reasearch, interdisciplinarity, co-operation
Objavljeno v DKUM: 13.09.2023; Ogledov: 456; Prenosov: 48
.pdf Celotno besedilo (18,04 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0.3 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici