| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 91
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Uporaba in uspešnost 'meme' marketinga kot metode pozicioniranja na trgu
Mitja Potočnik, 2024, magistrsko delo

Opis: Marketing je pomemben aspekt uspešnosti podjetja. Za trenutno informacijsko dobo je bil ključnega pomena razvoj interneta, ki se lahko razume za enega najpomembnejših izumov človeštva. Vsako podjetje stremi k čim večji uspešnosti, kar se najbolj izraža v dobičku. Tukaj nastopi vloga marketinga, ki se je v zadnjih letih in z razvojem tehnologije prevesil iz metod oglaševanja v tradicionalnih medijih v metode oglaševanja v digitalnih medijih. Podjetja se morajo priučiti ciljnega oglaševanja in uporabe aktualnih popularnih kultur, kar so v letih postali internetni memi. V nalogi smo ugotovili, da so internetni memi v Sloveniji že prisotni in poznani. Rezultati ankete so pokazali, da internetni memi lahko postanejo zanimivo marketinško sredstvo za boljše pozicinoniranje na trgu, če je ciljna skupina mlajša.
Ključne besede: marketing, internetni meme, pozicioniranje na trgu
Objavljeno v DKUM: 19.03.2024; Ogledov: 68; Prenosov: 18
.pdf Celotno besedilo (2,82 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Vloga vplivnežev v modni industriji : magistrsko delo
Miha Rušnik, 2023, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo raziskuje vlogo modnih vplivnežev v modni industriji. Pri javnostih se osredotoča na predstavnike generacije Z, pri medijskem prostoru pa na slovensko območje. Z analizo dosedanjih študij, anketo med ciljno javnostjo in intervjuji relevantnih modnih vplinvežev in sodelujočih v industriji je ugotovljeno, da je v Sloveniji več relevatnih modnih vplivnežev, vendar je le-te težko opredeliti. Spoznava, da je je glavni namen njihovega dela navdihovanje ljudi, vendar imajo od svojih aktivnosti tudi finančno korist. Ugotavlja tudi, da so modni vplivneži spremenili predvsem način predstavitve in prodaje izdelkov modne industrije.
Ključne besede: družbena omrežja, Instagram, vplivneži, trženje, modna industrija
Objavljeno v DKUM: 21.12.2023; Ogledov: 248; Prenosov: 57
.pdf Celotno besedilo (11,06 MB)

3.
Vpliv vizualne podobe embalaže na nakupno odločitev potrošnika : magistrsko delo
Tia Maria Tertinek, 2023, magistrsko delo

Opis: Živimo v sodobni potrošniški družbi, kjer smo vsakodnevno obdani z neštetim številom izdelkov različnih ponudnikov, embalaža je zraven svoje tradicionalne vloge zaščite izdelka in z razvojem možnosti potiska materialov postala eden izmed ključnih komunikacijskih in marketinških orodij med izdelkom ter potrošnikom. V magistrskem delu smo se odločili raziskati vpliv vizualne podobe embalaže na potrošnikove odločitve na primeru embalaže bučnih olj. V teoretičnem delu smo opisali embalažo – od njenih glavnih funkcij in materialov do komunikacijskih elementov na njej. V empiričnem delu smo opravili primerjalno analizo in anketo s potrošniki ter ugotovili, da ima vizualna podoba embalaže pozitiven vpliv na potrošnikovo motiviranost za nakup izdelka ter domnevano kvaliteto izdelka, vpliv ocene privlačnosti emalaže izdelka na domnevano ceno izdelka je zanemarljiv.
Ključne besede: embalaža, vizualna podoba izdelka, nakupno odločanje
Objavljeno v DKUM: 04.12.2023; Ogledov: 187; Prenosov: 33
.pdf Celotno besedilo (8,11 MB)

4.
Vpliv filmske in televizijske industrije na lepotne standarde
Mojca Kupčič, 2023, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo proučuje problematiko lepotnih standardov in vlogo žensk v filmski ter televizijski industriji. S pomočjo analize vsebin po Fiskeju smo ugotovili, da se industriji soočata s problemom pri prikazovanju ženskih likov, kjer so poudarjeni škodljivi lepotni standardi, predvsem vitkost. Izvedena anketa je potrdila vpliv filmov in televizijskih serij na oblikovanje lepotnih standardov ter nakazala, da lahko to vpliva tudi na samopodobo žensk. Večino anketirank skrbi, da se bodo zredile. Prihaja do posledic, kot je razmišljanje o dietah in lepotnih operacijah. V filmski in televizijski industriji je nujna večja raznolikost ženskih likov, predvsem vključevanje različnih telesnih tipov.
Ključne besede: Televizijska industrija, film, lepotni standardi, vpliv na ženske, vitkost
Objavljeno v DKUM: 03.11.2023; Ogledov: 306; Prenosov: 25
.pdf Celotno besedilo (3,03 MB)

5.
Psihološki vpliv barve embalaže na nakupni proces : diplomsko delo
Lena Zebec, 2023, diplomsko delo

Opis: Razumevanje vedenja potrošnika je ključnega pomena v trženju, saj je ta končni uporabnik številnih izdelkov in storitev. Raziskali smo vlogo barve embalaže pri prepoznavnosti blagovne znamke in nakupnih odločitev glede na starost in spol potrošnika. Raziskava temelji na analizi literature, ki zajema vedenje potrošnika, nakupni proces, embalažo in psihologijo barv. Empirični del je izveden s pomočjo anketnega vprašalnika. Raziskava potrjuje, da je vpliv barve embalaže pomemben pri prepoznavanju blagovnih znamk. Ugotovili smo, da so cena, blagovna znamka in količina izdelka poleg barve embalaže prav tako ključnega pomena.
Ključne besede: potrošnik, nakupni proces, embalaža, psihologija barv
Objavljeno v DKUM: 03.11.2023; Ogledov: 564; Prenosov: 62
.pdf Celotno besedilo (1014,29 KB)

6.
Vsebinske strategije in vsebinski marketing na družbenih medijih : diplomsko delo
Andraž Kovačec, 2023, diplomsko delo

Opis: Vsebinska strategija je ključni proces za ustvarjanje prilagojene vsebine, ki zadovoljuje potrebe uporabnikov in poslovne zahteve ter omogoča načrtovanje in upravljanje vsebine na spletnih mestih. To vključuje celoten življenjski cikel vsebine, vključno s tehnično vsebino, za usklajevanje s cilji organizacije. V strategijah, kot je vsebinski marketing, je poudarjen tudi pomen vključevanja strank in uporaba pripovedovanja zgodb na družbenih medijih za vplivanje na čustva, percepcijo in nakupno vedenje potrošnikov. V empiričnem delu smo na podlagi analize vsebin za marketing e-izobraževanj (za slovenski in svetovni trg) in analize spletne ankete ugotovili najpomembnejše dejavnike panoge za potencialni uspeh podjetij.
Ključne besede: vsebinske strategije, vsebinski marketing, družbeni mediji, blagovna znamka, pripovedovanje zgodb
Objavljeno v DKUM: 03.11.2023; Ogledov: 436; Prenosov: 29
.pdf Celotno besedilo (4,15 MB)

7.
Marketing in poslovanje v svetu kriptovalut : magistrsko delo
Žan Kapun, 2023, magistrsko delo

Opis: Kriptovaluta je digitalna valuta, ki uporablja kriptografijo za varnost transakcij in deluje na tehnologiji blockchain. V tem zaključnem delu smo definirali kriptovalute, njihovo teoretično uporabo pri poslovanju in njihove marketinške vidike. Začeli smo s splošno definicijo kriptovalut in pregledom literature, nato pa povezali teoretična spoznanja s praktičnimi marketinškimi tehnikami. Za pridobivanje informacij o tem, kako mediji oblikujejo javno mnenje o kriptovalutah, smo prav tako analizirali medijsko poročanje o kriptovalutah in uspeh podjetij na tem področju. S pomočjo ankete smo nato pridobili podatke o splošnem poznavanju kriptovalut in identificirali možne teme za nadaljnje raziskave. S tem smo dobili celosten vpogled v priložnosti in izzive na področju kriptovalut. 
Ključne besede: kriptovalute, kriptovalute v Sloveniji, Bitcoin, marketing
Objavljeno v DKUM: 03.11.2023; Ogledov: 213; Prenosov: 60
.pdf Celotno besedilo (1,25 MB)

8.
Trajnostni razvoj v Sloveniji: analiza medijskih objav in vpliv le-teh na ozaveščenost javnosti : magistrsko delo
Gabrijela Cojzer, 2023, magistrsko delo

Opis: V zaključnem delu smo se posvetili analizi medijske pokritosti ciljev trajnostnega razvoja v Sloveniji v obdobju 2018–2022. Z metodo kvantitativne analize medijskih objav in anketiranja smo pridobili vpogled v stopnjo zavedanja javnosti glede teh ciljev. Izsledki razkrivajo, da je cilj »Partnerstvo za doseganje ciljev trajnostnega razvoja« dominiral v medijski pokritosti. Statistična analiza je razkrila korelacijo med starostjo respondentov in njihovim zavedanjem o ciljih, medtem ko izobrazba ni pokazala statistično pomembnega vpliva. Na podlagi rezultatov predlagamo diverzifikacijo medijske pokritosti ciljev in segmentirane ozaveščevalne kampanje glede na starostne skupine.
Ključne besede: Trajnostni razvoj, cilji trajnostnega razvoja, medijska objava, ozaveščenost.
Objavljeno v DKUM: 13.10.2023; Ogledov: 249; Prenosov: 24
.pdf Celotno besedilo (2,37 MB)

9.
Komunikacijski načrt kot del strateške komunikacije: Primer za projekt ECO-CIRCLE : diplomsko delo
Sara Zavernik, 2023, diplomsko delo

Opis: Komunikacija predstavlja temelj projekta, njegov uspeh pa je neposredno odvisen od njene uspešnosti in učinkovitosti. S strateškim načrtovanjem komunikacije zagotovimo razumevanje, preprečimo ovire, omogočimo učinkovito izvedbo in povečamo ugled projekta. Na uspeh dodatno vplivajo medkulturne interakcije, ki zaradi kulturnih razlik povečujejo zapletenost komunikacije. Namen diplomskega dela je bil izdelati komunikacijski načrt za mednarodni mladinski projekt ECO-CIRCLE s preučitvijo poslovne komunikacije v kontekstu projektov, izvedbe komunikacijskih načrtov in vplivov medkulturne komunikacije. Za podkrepitev načrta smo izvedli anketo, kjer smo raziskali mnenje ciljne skupine o načinih promocije projekta. Ugotovili smo, da mladi za spremljanje promocijskih sporočil najbolj uporabljajo družbeni omrežji Instagram in YouTube, preferirajo krajše oblike komunikacije, informativne in lahkotne vsebine ter neformalen ton komuniciranja, objave pa bodo najuspešnejše, če jih objavimo od 1-krat do 4-krat tedensko ob večernih urah.
Ključne besede: komunikacijski načrt, poslovno komuniciranje, projekt, medkulturno komuniciranje, družbeni mediji
Objavljeno v DKUM: 05.10.2023; Ogledov: 357; Prenosov: 38
.pdf Celotno besedilo (2,20 MB)

10.
Programsko oglaševanje : diplomsko delo
Neli Šijanec, 2023, diplomsko delo

Opis: Programsko oglaševanje je avtomatiziran proces nakupa, prikaza in optimizacije oglasov na spletu. Oglasi se ciljni publiki prikažejo na podlagi demografskih, vedenjskih in interesnih podatkov, zato so tej vrsti oglaševanja izpostavljeni vsi uporabniki spleta. V teoretičnem delu je predstavljena teorija programskega oglaševanja, zbiranje podatkov na spletu ter pravna ureditev in zakonodaja na tem področju. V empiričnem delu smo s pomočjo kvantitativne metode izvedli raziskavo med uporabniki spleta. Ugotovili smo, da se uporabniki spleta zavedajo programskega oglaševanja na spletu ter pomena etičnega ravnanja podjetij.
Ključne besede: programsko oglaševanje, splet, avtomatizacija, zbiranje podatkov
Objavljeno v DKUM: 21.09.2023; Ogledov: 412; Prenosov: 68
.pdf Celotno besedilo (1,01 MB)

Iskanje izvedeno v 29.46 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici