| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 60
Na začetekNa prejšnjo stran123456Na naslednjo stranNa konec
1.
Promocija ustvarjalca spletnih vsebin na platformi Twitch
Maša Plavec, 2021, magistrsko delo

Opis: Ljudje uporabljamo splet za različne namene, vedno bolj pogosto tudi za marketing. Magistrsko delo se osredotoča na digitalni marketing, predvsem na družbenih omrežjih, ki je danes nepogrešljiv. Poleg teh so se razvila tudi pretočna predvajanja v živo, kar najdemo na skoraj vsakem družbenem omrežju. Predvsem ga je moč opaziti pri prenašanju videoiger, najpogosteje na Twitchu. Zato smo se v našem magistrskem delu odločili za promocijo ustvarjalca spletnih vsebin na platformi Twitch na družbenih omrežjih. Delo je sestavljeno iz teoretičnega dela, kjer smo pregledali literaturo in empiričnega dela, kjer smo s pomočjo eksperimenta opazovali dogajanja na različnih družbenih omrežjih in Twitchu.
Ključne besede: Twitch, družbena omrežja, marketing, pretočne vsebine, ustvarjalec spletnih vsebin
Objavljeno: 25.03.2021; Ogledov: 40; Prenosov: 7
.pdf Celotno besedilo (1,24 MB)

2.
Digitalno oglaševanje na primeru glasbene skupine
Tomaž Rihtar, 2020, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo predstavili, na kakšen način uporabiti družbena omrežja, da pridemo do čim večjega učinka s čim manj stroški (čas, denar). Izhajali smo iz digitalnega marketinga in nato prešli na digitalno oglaševanje, kjer smo se specifično posvetili družbenim omrežjem. Diplomska naloga je potekala na primeru glasbene skupine, Ansambel Vžig. Za primer analize smo uporabili profile na družbenih omrežjih Facebook-a, Instagram-a, YouTube-a in TikTok-a. Kljub nekajletni prisotnosti zgoraj omenjene glasbene skupine na družbenih omrežjih, nikoli ni bilo načrtovanih objav.
Ključne besede: Družbena omrežja, digitalno oglaševanje, Facebook, objave, marketing.
Objavljeno: 12.03.2021; Ogledov: 59; Prenosov: 13
.pdf Celotno besedilo (1,08 MB)

3.
Vpliv škandalov v zasebnem življenju igralcev na percepcijo njihovih likov v igranih serijah - primerjava ameriške in slovenske javnosti
Ivan Stanojević, 2020, magistrsko delo

Opis: V letih 2017 in 2018 je bilo veliko število hollywoodskih igralcev obtoženih spolno neprimernega obnašanja kot del gibanja Me Too. V tej nalogi smo raziskali na kak način (in ali sploh) so ti škandali vplivali na percepcijo občinstev do serij in likov, ki so jih ti igralci igrali. Odločili smo se izvesti raziskavo, kako se slovenska in ameriška občinstva razlikujejo v dojemanju teh škandalov. Za potrebe te magistrske naloge smo se osredotočili na tri obtožene igralce (Kevin Spacey, Aziz Ansari in Danny Masterson) ter serije, v katerih so ti nastopali. V prvem delu naloge smo raziskali, kako se razmerja med gledalci in fiktivnimi liki razvijajo in zakaj pride do prekinitve teh parasocialnih razmerij. Nato smo se specifično fokusirali na posamezne primere iz gibanja Me Too in postavili v kontekst obtožbe proti obravnavanim igralcem. V empiričnem delu naloge smo izpeljali anketo, ki so jo rešili tako Slovenci kot tudi Američani. Skupno je bilo 179 anketirancev (131 Slovencev, 48 Američanov). Rezultate obeh anket smo nato še primerjali med seboj glede na narodnost in spol anketirancev, da smo prišli do ugotovitev, ki so nam pomagale potrditi ali ovreči hipoteze.
Ključne besede: Me too, ameriška občinstva, slovenska občinstva, televizijske serije
Objavljeno: 26.11.2020; Ogledov: 88; Prenosov: 18
.pdf Celotno besedilo (2,13 MB)

4.
Film experience in the context of different audience
Ivan Kovačić, 2020, magistrsko delo

Opis: The aim of this master thesis with title Film experience in the context of the different audiences was to answer the following; is it better to watch a film alone at home or with an audience in the cinema. To answer this question we prepared an experiment in which there were 42 participants. Participants were divided into two groups; the first group watched the film City of God, that was used for the experiment, at home, the second, watched the film with an audience in the cinema. At the end of the experiment, we compared the results from both groups. We found, that participants who watched the film in the cinema with an audience had a better film-watching experience. The results showed that the participants who watched the film in the cinema were more focused and paid more attention to the story, the characters that appeared in the film.
Ključne besede: cinema, video on demand, film experience, emotions, the audience effect
Objavljeno: 20.11.2020; Ogledov: 111; Prenosov: 15
.pdf Celotno besedilo (1,19 MB)

5.
Poreklo in oglaševanje kot odločevalca nakupa - primer slovenskih proizvajalcev
Žiga Domadenik, 2020, magistrsko delo

Opis: Potrošnik je vsakodnevno vzpodbujen k nakupovanju izdelkov slovenskega porekla in v magistrski nalogi smo preverili, kako močan odločevalec nakupa je poreklo izdelka med potrošniki. Ugotovili smo tudi, da so promocijske akcije v večini primerov namenjene živilskim proizvodom. S pomočjo analize profilov na družbenem omrežju Facebook smo preverili, kako vešča so podjetja, ki izdelujejo izdelke slovenskega porekla, pri uporabi digitalnega marketinga za promocijo lastnih izdelkov. Spletne trgovine so nam načeloma dobro poznane, spletne tržnice, ki so v bistvu nekoliko drugačna oblika spletnih trgovin, pa nekoliko manj. V magistrski nalogi predstavljamo zamisel o spletni tržnici, ki omogoča prodajo izdelkov slovenskega porekla na enem mestu.
Ključne besede: digitalni marketing, poreklo, spletna trgovina, spletna tržnica, odločevalec nakupa
Objavljeno: 04.11.2020; Ogledov: 71; Prenosov: 26
.pdf Celotno besedilo (1,43 MB)

6.
Komunikacija spletnih trgovin v kontekstu družbenih medijev
Lucija Skutnik, 2020, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo raziskuje komunikacijo spletnih trgovin v kontekstu družbenih medijev. S pomočjo študije primera in delno strukturiranih intervjujev dveh slovenskih spletnih trgovin Malince in Treecelet ugotavljamo, da spletne trgovine z rabo družbenih medijev povečujejo svojo prepoznavnost in ugled ter vzdržujejo komunikacijo. Aktivna komunikacijo skozi različne družbene medije je ključnega pomena za ohranjanje obstoječih in hkrati širjenje kroga novih sledilcev ter posledično pridobivanje potencialnih strank. Aktivna komunikacija vključuje redno objavljanje vsebin na družbenih medijih, pošiljanje e-novic, komunikacijo preko zasebnih sporočil itd.
Ključne besede: družbeni mediji, komunikacijska strategija, spletne trgovine, marketing
Objavljeno: 03.11.2020; Ogledov: 135; Prenosov: 21
.pdf Celotno besedilo (682,25 KB)

7.
The influence of a brand's gender identity on the digital consumers' preferences
Karmen Blažević, 2020, magistrsko delo

Opis: Škodljiva uporaba spolnih ideologij še naprej ostaja prisotna v tradicionalnih medijih, medtem ko razvoj digitalizacije spodbuja napredek globalne povezanosti med potrošniki, kar se kaže v naraščanju obveščenosti in osveščenosti glede družbenih problematik. V skladu s tem sodobne generacije digitalnih potrošnikov izražajo ofenzivna stališča do tradicionalnih reprezentacij spolov v oglaševalski industriji, kar spodbuja progresivnost v dojemanju in definiranju spola ter preusmerja pozornost na oblikovanje novih družbenih vrednot, ki zavračajo spolno kategorizacijo in predvsem poudarjajo edinstvenost vrednot in značilnosti posameznikov. Potrošniki obenem težijo k uresničevanju intelektualnega in čustvenega odnosa do določene blagovne znamke, s čimer povečujejo pomen prepričanj, vizij in poslanstev blagovnih znamk v primerjavi s kakovostjo nekega izdelka. Cilj te raziskave je preučitev obsega vpliva trendov digitalnega oglaševanja sodobnih blagovnih znamk na digitalne potrošnike južnega dela srednje Evrope. Glavni cilj tega raziskovanja je prevpraševanje obstoja korelacij pri preferencah digitalnih potrošnikov do vizualne komunikacije, glede na spolno identiteto blagovne znamke. Raziskovalni rezultati so potrdili obstoj pozitivne korelacije v smeri spolne-nevtralnosti in preferenc blagovnih znamk. Poleg tega smo na podlagi rezultatov ugotovili, da so potrošniki bolj naklonjeni spolno nevtralnim oglaševalskim pristopom modne industrije ter negovalne in lepotne industrije, vendar pa so po drugi strani bolj naklonjeni tradicionalnim spolnim pristopom v industrijah otroške mode in igračk.
Ključne besede: spol v oglaševanju, spolna nevtralnost, preferenca blagovne znamke, vizualna komunikacija
Objavljeno: 03.11.2020; Ogledov: 70; Prenosov: 9
.pdf Celotno besedilo (2,43 MB)

8.
Vplivi različnih grafičnih navigacijskih sistemov na gledalce 360 ° animacije
Matija Štorga, 2020, magistrsko delo

Opis: Magistrska naloga fokusirana je na raziskovanje različnih signalizacijskih tehnik na področju vizualne komunikacije. Definira katera metoda signalizacijskih sistemov najbolj privleče uporabnika in na kateri način. Tudi spokuša razumet razlike med tradicionalnim in modernim signalizacijskim sistemom. Signalizacijski sistem ki je inigriran v 360° animacijo v tri dimenzionalnem svetu bo omogočal uporabniku da navigira svoj pogleda proti željenemu objektu. Analiza navigiranja uporabnika bo pa podala rezultate kateri bodo dali zaključek na podana raziskovalna vprašanja.
Ključne besede: Signalizacijski sistemi, 360 ° animacija, vizualna pozornost
Objavljeno: 03.11.2020; Ogledov: 73; Prenosov: 9
.pdf Celotno besedilo (2,27 MB)

9.
Specifike komuniciranja Policijske uprave Maribor ter pomen objekta na Maistrovi ulici 2 za Maribor
Mojca Kupčič, 2020, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo se osredotoča na Policijsko upravo Maribor, na komunikacijo policistov, ki delajo v njenem okrilju, in osrednji objekt, v katerem deluje. Predstavljeni so komunikacija, odnosi z javnostmi, Slovenska policija ter Policijska uprava Maribor. Prav tako je raziskana stavba na Maistrovi ulici 2 in predstavljena anketa o komunikaciji policistov Policijske uprave Maribor. Predstavljeni so tudi odgovori pridobljeni s pomočjo intervjuja z g. Šadlom, mag. jav. upr., predstavnikom za odnose z javnostjo, na temo osrednjega objekta Policijske uprave Maribor.
Ključne besede: Komunikacija policistov, Policijska uprava Maribor, Slovenska policija, Maistrova ulica 2
Objavljeno: 03.11.2020; Ogledov: 67; Prenosov: 11
.pdf Celotno besedilo (967,92 KB)

10.
Ciljano oglaševanje na družbenih omrežjih
Kaja Steblovnik, 2020, magistrsko delo

Opis: Ciljano oglaševanje je metoda, ki se je v zadnjem času oglaševalci v veliki meri poslužujejo. Na družbenih omrežjih, kot sta Facebook in Instagram, obstajajo orodja, ki oglaševalcem pomagajo oblikovati oglas prilagojen posebej za ciljno skupino, tako da ta doseže čim večji efekt. Facebook in Instagram, ki ju v naši nalogi podrobneje obravnavamo, za oblikovanje ciljnih skupin uporabljata podatke, ki jih uporabniki delijo na svojih profilih. Na vsebino oglasov, ki se na družbenih omrežjih prikažejo specifičnemu uporabniku, pa vpliva tudi vedenje tega uporabnika.
Ključne besede: oglaševanje, družbena omrežja, zasebnost, ciljne skupine
Objavljeno: 03.07.2020; Ogledov: 236; Prenosov: 82
.pdf Celotno besedilo (1,96 MB)

Iskanje izvedeno v 0.3 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici