| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 79
Na začetekNa prejšnjo stran12345678Na naslednjo stranNa konec
1.
Spletno oglaševanje na družbenih medijih pri generaciji z v sloveniji
Maja Pučko, 2022, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu je predstavljeno spletno oglaševanje na družbenih medijih pri generaciji Z v Sloveniji. Osrednji področji sta spletno oglaševanje na družbenih medijih in uporaba družbenih medijev pri generaciji Z za namene spletnega nakupovanja. Namen naloge je bil ugotoviti dejavnike, ki vplivajo na pripadnike generacije Z, da se odločijo za nakup izdelka, oglaševanega na družbenih medijih. Opravili smo raziskavo v obliki anketnega vprašalnika in ugotovili, da jih k nakupu najbolj motivirajo priložnosti ob uporabi družbenih medijev (zmanjšanje stroškov in dostopnost) ter družbeni vpliv, ki so ga deležni s strani vplivnežev ter ljudi, ki so del njihovega ožjega kroga.
Ključne besede: generacija Z, družbeni mediji, spletno oglaševanje, oglaševanje, marketing
Objavljeno v DKUM: 26.10.2022; Ogledov: 71; Prenosov: 16
.pdf Celotno besedilo (2,36 MB)

2.
Digitalni marketing v podjetju Relax turizem
Danijela Vinko, 2022, diplomsko delo

Opis: V sodobnem svetu igra digitalni marketing pomembno vlogo v podjetjih. Ta se trudijo biti prepoznavna med konkurenco in svojim strankam nuditi karseda dobre produkte in storitve. Pri tem jim pomagajo razni digitalni kanali, kot so spletne strani, družbena omrežja in spletna oglaševanja, s katerimi lahko podjetja dosežejo ciljno publiko in povečajo svojo prodajo. Diplomsko delo smo razdelili na teoretični in empirični del. V teoretičnem delu smo s pomočjo strokovne literature raziskali in opisali osnove digitalnega marketinga, digitalne marketinške strategije ter novosti na tem področju. Prikazali smo tudi osnove tradicionalnega marketinga ter podatke uporabili za primerjavo z digitalnim marketingom. V empiričnem delu smo podrobno predstavili turistično agencijo Relax turizem ter naredili analizo trenutnega stanja digitalnega marketinga v podjetju. Opravili smo kvantitativno raziskavo, tako da smo anketirali obiskovalce podjetja, ter kvalitativno raziskavo v obliki intervjuja z direktorico marketinga podjetja Relax Turizma. Rezultate smo pregledali in jih analizirali ter s pomočjo njih odgovorili na raziskovalna vprašanja, ki smo si jih zastavili na začetku. Prav tako pa smo z rezultati raziskave oblikovali predloge za izboljšave v digitalnem marketingu v podjetju, ki bi pripomogle k povečanju povpraševanja in prodaje.
Ključne besede: digitalni marketing, tradicionalni marketing, podjetje Relax turizem, marketinške strategije, oglaševanje.
Objavljeno v DKUM: 26.10.2022; Ogledov: 80; Prenosov: 33
.pdf Celotno besedilo (1,19 MB)

3.
Nativno oglaševanje na družbenih omrežjih
Lara Varga, 2022, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo se ukvarjali z nativnim oglaševanjem na družbenih omrežjih. Natančneje smo raziskovali oblike nativnih oglasov na Instagramu, ki imajo veliko vlogo v oglaševalskih kampanjah. Raziskali smo, kakšna je regulativa nativnih oglasov Sloveniji, in z analizo nativnih objav na Instagramu opredelili, kakšne oblike nativnih oglasov se pojavljajo v Sloveniji. Analizirali smo objave, ki oglašujejo blagovne znamke iz prehrambne industrije v Sloveniji, natančneje živilski trgovini Spar in Lidl.
Ključne besede: nativno oglaševanje, Instagram, družbena omrežja, vplivneži
Objavljeno v DKUM: 25.10.2022; Ogledov: 44; Prenosov: 13
.pdf Celotno besedilo (3,40 MB)

4.
Oglaševanje z zvezdniki in vplivneži na družbenem omrežju Instagram : diplomsko delo
Dona Golob, 2022, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo predstavili oglaševanje z vplivneži in zvezdniki na Instagramu ter razlike med obema načinoma oglaševanja, hkrati pa raziskali, kateri način je bolj uspešen. Izvedli smo analizo objav slovenskih zvezdnikov in vplivnežev na Instagramu ter na podlagi stopnje angažiranosti ugotavljali, kateri način oglaševanja je v Sloveniji bolj uspešen. Ugotovili smo, da so slovenski vplivneži na Instagramu pri oglaševanju bolj uspešni kot slovenski zvezdniki, saj v povprečju dosegajo višjo stopnjo angažiranosti. Z anketo smo raziskali, kako uporabniki Instagrama v Sloveniji dojemajo oglaševanje z zvezdniki in vplivneži na Instagramu. Ugotavljali smo, ali imajo med uporabniki boljši ugled zvezdniki ali vplivneži, kateri jih z oglaševanjem bolj prepričajo za nakup izdelkov ali storitev ter mnenju katerih bolj zaupajo.
Ključne besede: družbena omrežja, Instagram, oglaševanje, zvezdniki, vplivneži
Objavljeno v DKUM: 12.08.2022; Ogledov: 395; Prenosov: 104
.pdf Celotno besedilo (1,72 MB)

5.
Oglaševanje za generacijo z na družbenem omrežju TikTok : magistrsko delo
Svetlana Roškar, 2022, magistrsko delo

Opis: Generacija Z je posebna generacija, za katero ne veljajo že uveljavljene trženjske prakse. Najbolj priljubljene blagovne znamke pri tej generaciji so tiste, ki prikazujejo resničnost, saj se pripadniki generacije Z želijo počutiti tesno povezani z blagovno znamko. Glede na to, da je med generacijo Z izredno priljubljena aplikacija TikTok, samo se odločili v nalogi primerjati trženje treh podjetij in njihovih strategij na TikToku. Rezultati so pokazali, da je lahko TikTok izjemno družbeno omrežje za trženje za generacijo Z in da so najboljše trženjske strategije čisto enostavne, saj na priljubljenost posnetkov najbolj vpliva lahka in zabavna vsebina.
Ključne besede: generacija Z, trženje, družbena omrežja, TikTok
Objavljeno v DKUM: 07.07.2022; Ogledov: 159; Prenosov: 45
.pdf Celotno besedilo (3,40 MB)

6.
Primerjalna analiza radijskih oglasov : magistrsko delo
Aljaž Jelen, 2022, magistrsko delo

Opis: Ob vsakem pojavu novega oglaševalskega medija se vedno znova pojavijo špekulacije o pomenu in zastarelosti radijskega oglaševanja. A kljub temu radijsko oglaševanje ne upada – življenjski stil ljudi je vse hitrejši in veliko časa preživimo v avtomobilih ter na poti. Podjetja se tako še vedno poslužujejo radijskega oglaševanja, ki ga uporabljajo za ozaveščanje o obstoju podjetja, za promocijo izdelkov in storitev ter komunikacijo s potencialnimi potrošniki. V magistrski nalogi raziskujemo, kolikšen del radijskega programa trenutno zasedejo oglasni bloki, kakšne so glavne značilnosti radijskih oglasov in katere tematike oziroma vsebine oglasov se najpogosteje oglašujejo. Raziskavo in analizo oglasnih blokov smo izvedli na primeru petih najbolj poslušanih radijskih postaj na področju Slovenije.
Ključne besede: radijski oglasi, radijsko oglaševanje, radijske postaje, marketing
Objavljeno v DKUM: 13.06.2022; Ogledov: 183; Prenosov: 32
.pdf Celotno besedilo (1,84 MB)

7.
Odnosi z javnostmi v nevladnih organizacijah: priprava modela kot pomoč nevladnim kulturnim organizacijam za učinkovitejše delo na področju odnosov z javnostmi : magistrsko delo
Mateja Meh, 2022, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu smo preučili področje odnosov z javnostmi v nevladnih organizacijah na področju kulture v Mariboru in njihove glavne težave, s katerimi se soočajo. V prvem delu smo spoznali teoretska ozadja s področja odnosov z javnostmi ter nevladnih organizacij, v raziskovalnem delu pa smo naredili poglobljene intervjuje s predstavniki izbranih nevladnih organizacij ter spoznali glavne težave. Izsledki in zaključki, ki smo jih pridobili po opravljenih intervjujih, so bili osnova za pripravo modela, ki bi lahko pomagal predvsem tistim nevladnim organizacijam, ki nimajo specifičnega oddelka za odnose z javnostmi ali vsaj zaposlenega na področju odnosov z javnostmi pri uspešnejšem doseganju javnosti.
Ključne besede: nevladne organizacije, odnosi z javnostmi, kultura
Objavljeno v DKUM: 02.06.2022; Ogledov: 156; Prenosov: 23
.pdf Celotno besedilo (2,33 MB)

8.
Zeleno zavajanje : magistrsko delo
Margareta Furman, 2021, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu je obravnavano zeleno zavajanje, ki dokazano škodljivo vpliva na podobo blagovne znamke ali organizacije. Proučili smo vrste zavajanj in njihov vpliv na odnos do zelenega oglaševanja. Opredelili smo zelenega potrošnika in ugotovili, kako prepoznava zavajanja. V empiričnem delu smo raziskovali, ali študenti Univerze v Mariboru prepoznavajo zeleno zavajanje v oglaševanju. Ugotovili smo, da študentje na splošno dobro prepoznavajo različne vrste zavajanja in tudi navajajo prave razloge za takšno odločitev.
Ključne besede: zeleno zavajanje, zeleni skepticizem, okoljske trditve
Objavljeno v DKUM: 16.12.2021; Ogledov: 359; Prenosov: 134
.pdf Celotno besedilo (1,98 MB)

9.
Dojemanje nativnega oglaševanja na novičarskih spletnih portalih : magistrsko delo
Demi Stamenković, 2021, magistrsko delo

Opis: V magistrski nalogi smo se ukvarjali s preučevanjem dojemanja nativnega oglaševanja na novičarskih spletnih portalih. Avtorji obstoječih raziskav navajajo, da nativni oglasi ustrezajo obliki in funkciji platforme, na kateri se pojavljajo oziroma se zelo dobro zlijejo s to. Ugotovili smo, da imamo v Zakonu o medijih, Slovenskem oglaševalskem kodeksu in Kodeksu društva novinarjev Slovenije zapisano, da mora biti sponzorirana vsebina zmeraj označena, primanjkuje pa jasnih navodil, kako naj bo ta označena. Analiza treh spletnih novičarskih portalov je pokazala, da vsi trije analizirani portali objavljajo nativne oglase, da ima največjo frekvenco objavljanja teh portal zadovoljna.si in da so v veliki večini nativni oglasi zmeraj označeni, do odstopanj pri označevanju pa prihaja le na portalu zadovoljna.si. Zanimalo nas je tudi, ali javnost prepoznava razliko med uredniško vsebino in nativnim oglasom in ugotovili smo, da večina sodelujočih v anketnem vprašalniku uspešno prepozna razliko, vendar pa se je izkazalo, da jih kljub temu večina ne pozna koncepta in termina nativno oglaševanje.
Ključne besede: nativno oglaševanje, digitalni marketing, oglaševanje, novičarski spletni portali
Objavljeno v DKUM: 16.12.2021; Ogledov: 323; Prenosov: 60
.pdf Celotno besedilo (7,04 MB)

10.
Oglaševalska pismenost uporabnikov družbenega omrežja Facebook pri vizualnih vsebinah : meje dopustnosti medijskega poročanja
Urška Arzenšek, 2021, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu smo preučevali oglaševalsko pismenost uporabnikov družbenega omrežja Facebook pri vizualnih vsebinah. V raziskovalnem delu smo izvedli anketo, s katero smo ugotavljali, kakšna je oglaševalska pismenost uporabnikov družbenega omrežja Facebook, ali prepoznajo in razumejo namen oglasov, taktike prepričevanja, ki jih uporabljajo oglaševalci, ter kakšen je njihov odnos do oglasov, ki se pojavljajo na družbenem omrežju. Prav tako nas je zanimalo, ali obstajajo razlike v prepoznavanju oglasov in prepoznavanju prodajne namere med različnimi starostnimi skupinami uporabnikov družbenega omrežja. Rezultati so pokazali, da anketiranci družbenega omrežja Facebook v večini prepoznajo, kdaj gre za oglaševanje, in da se oglasi pojavljajo na družbenem omrežju z določenim namenom. Prav tako so rezultati pokazali, da uporabniki prepoznajo in razumejo, da oglaševalci uporabljajo taktike prepričevanja z namenom doseganja določenega učinka. Rezultati so tudi pokazali, da uporabniki v večini ne verjamejo oglasom in menijo, da so stvari v oglasih velikokrat prikazane drugačne, kot so v resnici, ter da se o oglaševanih izdelkih v oglasih večinoma govori le dobro in le redko slabo. Na koncu so rezultati pokazali tudi, da ni bistvenih razlik v prepoznavanju oglaševanja in razumevanju prodajne namere oglasov med različnimi starostnimi skupinami.
Ključne besede: vizualni marketing, taktike prepričevanja, oglaševalska pismenost, veščine oglaševalske pismenosti, Facebook
Objavljeno v DKUM: 04.11.2021; Ogledov: 352; Prenosov: 98
.pdf Celotno besedilo (1,41 MB)

Iskanje izvedeno v 0.21 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici