| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 282
First pagePrevious page12345678910Next pageLast page
1.
Primerjalna analiza uporabniške izkušnje crm rešitev salesforce in hubspot
Tjaša Vuk, 2024, master's thesis

Abstract: V sodobnem digitalnem poslovnem okolju so pričakovanja strank in uporabnikov različnih izdelkov in storitev vse bolj kompleksna, konkurenca pa vse bolj obsežna. Zato postajajo rešitve CRM z naprednimi zmogljivostmi ključni dejavniki konkurenčne prednosti podjetij vseh velikosti in panog. Le-te omogočajo sistematično zbiranje, upravljanje in analiziranje podatkov o strankah, izboljšajo odnose s strankami in izkušnjo strank, optimizirajo poslovne procese ter znatno povečajo produktivnost in učinkovitost zaposlenih, ki pri svojem delu uporabljajo rešitve CRM. Med vodilnimi rešitvami CRM na trgu se v magistrskem delu osredotočamo na primerjavo uporabniške izkušnje Salesforce rešitve CRM kot pionirja na področju CRM s široko paleto naprednih funkcij, prilagojenih podjetjem različnih velikosti in panog, ter HubSpot rešitve CRM kot pionirja za vhodni marketing, ki je s svojo ponudbo, brezplačnimi orodji in prijaznim uporabniškim vmesnikom posebej priljubljen med majhnimi in srednje velikimi podjetji. Kljub mnogim podobnostim med rešitvama, kot so storitve v oblaku, orodja umetne inteligence, prilagodljivost, širok cenovni razpon, pa obstaja veliko ključnih razlik, ki vplivajo na njuno izbiro in uporabniško izkušnjo. Pri tem uporabniška izkušnja rešitev CRM postaja ključen dejavnik uspešnosti rešitev CRM. V magistrskem delu se osredotočamo na vprašanje, katera od omenjenih rešitev CRM ponuja boljšo splošno uporabniško izkušnjo, katerim uporabnikom in zakaj. Pri tem analiziramo mnenja in ocene dejanskih uporabnikov Salesforce in HubSpot rešitev CRM iz različnih spletnih virov, vključimo pa tudi lastna opažanja (s pomočjo brezplačne preizkusne različice ter platform za izobraževanje Salesforce Trailhead in HubSpot Academy) glede ključnih vidikov rešitev CRM, kot so cene, funkcionalnosti, uporabniški vmesnik, možnosti prilagoditev idr. Za lažje razumevanje obravnavanega področja pa najprej podrobneje razložimo še rešitve CRM in njihove značilnosti, uporabniško izkušnjo in njeno povezanost z uporabniškim vmesnikom, umetno inteligenco in CRM. Predstavimo tudi podjetji Salesforce in HubSpot ter storitve, podporo uporabnikom in možnost izobraževanj obeh omenjenih ponudnikov. Z analizo uporabniške izkušnje Salesforce in HubSpot rešitev CRM želimo prispevati k boljšemu razumevanju prednosti in slabosti obeh rešitev CRM ter z dragocenim vpogledom z vidika uporabniške izkušnje zagotoviti ključne informacije podjetjem, povezane z izbiro in uporabo CRM sistema.
Keywords: upravljanje odnosov s strankami, rešitve CRM, uporabniška izkušnja, umetna inteligenca, Salesforce, HubSpot.
Published in DKUM: 17.02.2025; Views: 0; Downloads: 1
.pdf Full text (2,37 MB)

2.
Razvoj spletne aplikacije s sodobnimi pripomočki na primeru oracle apex
Ana Sevšek, 2024, master's thesis

Abstract: V današnjih dinamičnih poslovnih okoljih se potreba po prilagodljivih in učinkovitih programskih rešitvah iz leta v leto povečuje. S hitrim razvojem tehnologije in digitalizacijo poslovnih procesov se podjetja srečujejo z vedno večjimi izzivi, ki zahtevajo inovativne rešitve. Hkrati pa število ustrezno kvalificiranih programerjev ne zadošča potrebam na trgu. Podjetja se morajo zato zanašati na alternativne pristope za dosego svojih ciljev. Za to obstajajo na trgu rešitve, s pomočjo katerih lahko z malo znanja o programiranju razvijemo ustrezno programsko rešitev, ki jo podjetje potrebuje. Take rešitve omogočajo hiter razvoj aplikacij z uporabo preprostih in intuitivnih orodij, ki jih je mogoče preprosto razviti, vzdrževati, ponovno uporabiti in razširiti. Z rastjo podjetja se povečuje tudi število dokumentov, kar otežkoča iskanje in dostop do informacij. Iskanje postane zamudno in nepregledno, kar lahko negativno vpliva na učinkovitost in produktivnost zaposlenih. V magistrskem delu se bomo osredinili na rešitev Oracle APEX, ki omogoča preprosto in hitro razvijanje aplikacij. Oracle APEX se izkaže kot ustrezna izbira za podjetja, ki iščejo hitro in učinkovito pot do razvoja svojih lastnih programskih rešitev. Prvi dejanje bo oblikovanje relacijskega podatkovnega modela, ki bo strukturiralo podatke in omogočil učinkovito upravljanje informacij. Na podlagi pripravljenega modela bomo razvili aplikacijo, ki bo omogočila preprosto spremljanje in upravljanje standardov v podjetju. Aplikacija bo omogočala lažji dostop do dokumentov, iskanje po različnih kriterijih (npr. po imenu, tipu, oznaki, jeziku) ter preprosto urejanje in vnašanje standardov. Z razvojem aplikacije bomo implementirali centralizirano upravljanje podatkov, kar pomeni, da bodo vsi standardi in njihovi dokumenti dostopni po principu »vse na enem mestu«. Z razvojem aplikacije bomo dosegli naslednje koristi: s preprostim dostopom do podatkov bo iskanje, dodajanje in urejanje postalo hitrejše in manj zamudno, učinkovit razvoj in vzdrževanje aplikacij bosta pripomogla k zmanjšanju operativnih stroškov ter omogočala bo varno shranjevanje in upravljanje podatkov, kar je ključnega pomena za občutljive informacije v podjetju. Oracle APEX je zmogljivo orodje, ki podjetjem omogoča, da na preprost, hiter in stroškovno učinkovit način modernizirajo svoje poslovne procese in dosežejo učinkovito digitalno transformacijo, usmerjeno v dolgoročni uspeh.
Keywords: z malo kodiranja, poslovni proces, modeliranje, baze podatkov, spletna aplikacija, Oracle APEX
Published in DKUM: 30.01.2025; Views: 0; Downloads: 11
.pdf Full text (3,40 MB)

3.
Spatial exploration of economic data-insight into attitudes of students towards interdisciplinary knowledge
Simona Sternad Zabukovšek, Polona Tominc, Samo Bobek, Tjaša Štrukelj, 2020, original scientific article

Abstract: This paper uses the technology acceptance model (TAM) framework for the research of economic and geography students’ attitudes towards interdisciplinary knowledge. Based on the SmartPLS Structural equation modelling SEM variance-based method, research results were gained through analysis of survey data of economic and geography students. They participated in the Spationomy project in the period of 2017–2019. Online questionnaires were fulfilled before and after students’ participation in the project and their future behavioural intention to use interdisciplinary knowledge was analysed. Based on the research, we can confirm that the Spationomy project has achieved its purpose, as both groups of students (economic and geography students) have acquired interdisciplinary knowledge and students intend to use it also in the future. Therefore, we can argue that the students included in the project in practice gained recognition of systems thinking about the importance of mutual interdisciplinary cooperation towards achieving synergies. The results also show that TAM can be successfully implemented to analyse how students of economics and geography accept the use of interdisciplinary knowledge in the learning process, which is an important implication for management and education as well as from the theoretical implications viewpoint. While effective analysis using TAM has been used successfully and relatively frequently in economics and business field, we have not found relevant examples of its implementation in the broader field of geography. However, the acceptance of geographic information system (GIS) or other information technologies/information software (IT/IS) tool-based approaches of analysis in the geography field may be of most importance. Therefore, also, this represents an important implication for the research area.
Keywords: spatial exploration, economic data, economic students, geography students, TAM, PLS SEM, interdisciplinary knowledge, holism, interdependence, strategic management
Published in DKUM: 07.01.2025; Views: 0; Downloads: 3
.pdf Full text (1,98 MB)
This document has many files! More...

4.
A strategic model for sustainable business policy development
Tjaša Štrukelj, Jelena Nikolić, Dejana Zlatanović, Simona Sternad Zabukovšek, 2020, original scientific article

Abstract: Growing importance of sustainable development, corporate social responsibility and business ethics requires various types of contemporary organisations innovation. This research assesses the problem related to business policy innovation (BPI), which represents organisational governance determination. The main purpose of the paper is to qualitatively and quantitatively present a new, requisitely holistic strategic model of the soft factors influencing BPI, which interdependently incorporates changes in organisational values, culture and business ethics, as well as stakeholders’ interests reconciliation, thus determine soft possibilities for more sustainable business policy, management and practice. While the relevance of these factors for business policy is in the literature widely recognized, there is a small amount of empirical research on their influence on BPI. To mitigate this research gap, advanced structural equation modelling (SEM) based partial least squares (PLS) method was used for analysing data of 734 organisations in Slovenia, the EU state. The research results show that researched soft factors organisational values, culture and stakeholders’ interests reconciliation statistically confirmed influence BPI. Thus, these recognitions can be used as the basis for strategic managerial decision making towards social responsibility and sustainability of an organisation. Reasons why it has not been statistically confirmed that business ethics influence BPI needs to be investigated in future research.
Keywords: business policy, governance, sustainability, values, culture, ethics, stakeholders’ interests, innovation, Slovenia
Published in DKUM: 18.12.2024; Views: 0; Downloads: 8
.pdf Full text (1,01 MB)
This document has many files! More...

5.
Gender differences in work satisfaction, work engagement and work efficiency of employees during the COVID-19 pandemic : the case in Slovenia
Maja Rožman, Simona Sternad Zabukovšek, Samo Bobek, Polona Tominc, 2021, original scientific article

Abstract: The COVID-19 pandemic and the resultant lockdown has caused massive economic disruption, leading businesses to make a rapid transition and take a new approach to business strategy. Therefore, the aim of the paper is to examine if there are statistically significant gender differences in work satisfaction, work engagement, and work efficiency among employees who work from home during the COVID-19 pandemic. Further, the paper aims to identify the importance of individual dimensions of work satisfaction, work engagement, and work efficiency, and gender differences perspective. The research is based on a survey of 785 employees in Slovenian companies. The factor analysis and the t-test for two independent samples were used to test the research hypotheses. Findings: The results show significant gender differences in work satisfaction, work engagement, and work efficiency among employees who work from home during the COVID-19 pandemic. The paper provides change management insights and recommendations to assist companies in minimizing the negative impact of the COVID-19 pandemic on their employees.
Keywords: work satisfaction, work engagement, work efficiency, employees, COVID-19
Published in DKUM: 14.10.2024; Views: 0; Downloads: 12
.pdf Full text (308,77 KB)
This document has many files! More...

6.
Pomen igrifikacije v procesu e-izobraževanja
Miha Antolinc, 2024, master's thesis

Abstract: Živimo v času nenehnega in eksponentno hitrega razvoja tehnologij. Pri tem nenehno iščemo nove načine, kako to tehnologijo čim bolj učinkovito izkoristiti. Vedno več podatkov in procesov spreminjamo v digitalno obliko, ter jih premikamo v virtualno okolje. Proces digitalizacije je postal zelo priljubljen in aktualen tudi na področju izobraževanja, v obliki e-izobraževanja. Ob poudarku na digitalizaciji procesov se v zadnjih letih vedno bolj pojavlja tudi trend igrifikacije, ki s časom postaja vedno bolj aktualen. Med drugim se je postopek igrifikacije procesov razširil tudi na področje e-izobraževanja. Pomen prav tega smo raziskovali v našem magistrskem delu. Magistrsko delo smo začeli z raziskovanjem pojma igrifikacije. Pregledali smo različne opredelitve avtorjev, razvoj, izvor koncepta in začetek uporabljanja pojma igrifikacije. Temeljito smo se poglobili v posamezne elemente, mehanizme in dinamike igrifikacije ter ugotovili njihov pomen. Utemeljili smo tudi glavne namene igrifikacije ter izpostavili povezane kritike in težave. Zatem smo se lotili raziskovanja področja e-izobraževanja. Začeli smo z opredelitvijo pojma in pogledom v njegov razvoj skozi čas. Sledilo je spoznavanje različnih oblik e-izobraževanja in večstopenjskega procesa razvoja e-izobraževalnega programa. Bolj podrobno smo si pogledali tudi sisteme za upravljanje učenja (LMS). V naslednjem koraku smo obe področji združili, ter analizirali igrifikacijo v e-izobraževalnem okolju. Tukaj smo spoznali postopek implementacije, pomen razumevanja različnih tipov učencev ter njihovo povezavo do določenih elementov igrifikacije. Spoznali smo nekaj že obstoječih igrifikacijskih tehnologij v e-izobraževalnem programu, ter izpostavili prednosti in slabosti igrifikacije v e-izobraževanju. Vso teorijo smo nato podprli s podrobno analizo primera, v obliki aplikacije za učenje tujih jezikov Duolingo. V drugem delu naloge smo pridobljeno teoretično znanje uporabili na praktičnem primeru. Pripravili smo idejo in plan za primer igrifikacije procesa domačih nalog v e-izobraževalnem okolju. Najprej smo določili učno vsebino, formirali učne aktivnosti ter pripravili druge potrebne analize. Poglobili smo se v načrtovanje posameznih igrifikacijskih elementov in te smiselno med seboj povezali. Opisali smo načrtovane sisteme personalizacije in razložili vlogo učitelja v procesu. Na koncu smo pripravili še vizualizacijsko gradivo načrtovane aplikacije in z njim ponazorili opisane primere.
Keywords: igrifikacija, elementi igrifikacije, e-izobraževanje, tipi učencev, domače naloge
Published in DKUM: 04.10.2024; Views: 0; Downloads: 15
.pdf Full text (3,44 MB)

7.
Primerjalna analiza prodajnega modula v Microsoft Dynamics 365 Business Central in Odoo
Maja Petek, 2024, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo raziskali in primerjali prodajne module dveh priljubljenih ERP rešitev: Microsoft Dynamics 365 Business Central in Odoo. Osredotočili smo se na analizo funkcionalnosti, arhitekture in procesov, ki jih ti sistemi nudijo za podporo prodajnim procesom v podjetjih. V nalogi smo ugotovili, da oba sistema učinkovito podpirata ključne korake prodajnega procesa, vključno z ustvarjanjem prodajnih ponudb, naročil in izstavitvijo računov, vendar se razlikujeta po načinu izvedbe teh procesov in funkcionalnostih. Odoo izstopa z večjo fleksibilnostjo pri prilagoditvi sistemskih rešitev, saj omogoča dostop do izvorne kode, medtem ko Microsoft Dynamics 365 Business Central ponuja globoko integracijo z Microsoftovim ekosistemom. Na podlagi raziskave smo potrdili, da kljub različnim arhitekturam oba sistema nudita podobne funkcionalnosti, vendar jih implementirata na različne načine. Analiza je pokazala, da bi bilo smiselno dodatno raziskati dolgoročne koristi in prilagoditve sistema glede na industrijske panoge.
Keywords: ERP rešitev, prodajni modul, Microsoft Business Central, Odoo, primerjava.
Published in DKUM: 03.10.2024; Views: 0; Downloads: 16
.pdf Full text (3,66 MB)

8.
Uvedba digitalne transformacije na primeru srednje velike kmetije
Eva Vaukan, 2024, undergraduate thesis

Abstract: V tej diplomski nalogi se bomo osredotočili na digitalno transformacijo in ERP rešitve ter njihov vpliv na kmetijstvo. Naš cilj je raziskati, kako digitalna transformacija spreminja poslovne procese, izboljšuje učinkovitost in odpira nove poslovne priložnosti. Razumevanje teh sprememb je ključno, saj se z njimi srečujemo v vseh panogah, vključno s kmetijstvom, ki je zaradi specifičnih potreb in izzivov pogosto spregledano. Najprej bomo pojasnili, kaj digitalna transformacija pomeni in kako se je razvijala skozi čas. Proučili bomo ključne elemente digitalne transformacije, kot so umetna inteligenca, big data, internet stvari in blockchain, ter tehnologije, ki so bistvene za ta proces. Prav tako bomo analizirali pozitivne učinke digitalne transformacije, kot so povečana produktivnost, inovativnost in konkurenčnost podjetij, ter izpostavili tudi izzive, ki jih ta proces prinaša, kot so vprašanja varnosti in etike. V nadaljevanju se bomo posvetili ERP (Enterprise Resource Planning) rešitvam, ki podjetjem omogočajo učinkovito upravljanje virov in integracijo različnih poslovnih procesov. Predstavili bomo glavne značilnosti in različne kategorije ERP rešitev, tehnološko arhitekturo ter ključne funkcionalnosti, ki jih te rešitve ponujajo. Poleg tega bomo raziskali trende v razvoju ERP rešitev, glavne ponudnike na trgu in postopke izbire ter uvedbe teh sistemov. Posebno pozornost bomo namenili tudi analizi pozitivnih in negativnih vplivov ERP rešitev na poslovanje podjetij. Osredotočili se bomo tudi na vertikalne ERP rešitve, prilagojene za kmetijstvo, kjer bomo podrobno analizirali sisteme, kot sta Odoo in Pantheon. Zanimalo nas bo, kako te rešitve izpolnjujejo specifične potrebe kmetij in kako se razlikujejo med seboj. Naša raziskava bo vključila študijo primera kmetije Hmeljarstvo Čas, kjer bomo analizirali trenutne poslovne procese in načrtovane spremembe z uvedbo ERP rešitve. Cilj je ugotoviti, kako lahko ustrezna izbira ERP sistema pripomore k optimizaciji delovanja kmetije in izboljšanju njene konkurenčnosti. Na koncu bomo povzeli ključne ugotovitve o pomenu digitalne transformacije in ERP rešitev za kmetijstvo ter izpostavili, kako te rešitve lahko prispevajo k večji učinkovitosti in konkurenčnosti v tem pomembnem sektorju. Naša diplomska naloga bo tako prispevala k boljšemu razumevanju sodobnih tehnologij in njihove vloge v kmetijskem poslovanju.
Keywords: digitalna transformacija, ERP sistem, Hmeljarstvo Čas, uvedba ERP, pametna kmetijstvo, integracija ERP, avtomatizacija procesov, upravljanje hmeljišča, umetna inteligenca (AI), strojno učenje, oblačne storitve, optimizacija virov, moduli ERP, Odoo, Pantheon, računovodski procesi.
Published in DKUM: 03.10.2024; Views: 0; Downloads: 28
.pdf Full text (1,12 MB)

9.
Primerjava dveh celovitih informacijskih rešitev Microsoft Business Central in Odoo
Sara Lipavic, 2024, undergraduate thesis

Abstract: V tej nalogi bomo opisali celovite informacijske rešitve (rešitve ERP), ki so prisotne v podjetjih že desetletja in se zaradi eksponentnega vzpona tehnologije in umetne inteligence konstantno razvijajo. Osredotočili se bomo na dva globalna ponudnika rešitev ERP za mala in srednja podjetja, to sta Business Central podjetja Microsoft in pa manj znana rešitev Odoo. Rešitvi vplivata na optimizacijo poslovnih procesov in zaradi pomembnosti uporabniške izkušnje bomo povezali le-to z rešitvami. Opisali bomo osnovni proces prodaje in kako se izpelje v vsaki od rešitev. Opisali bomo, zakaj je uporabniška izkušnja boljša pri rešitvi Odoo in s čim Business Central izboljša funkcionalnost procesa prodaje.
Keywords: Rešitve ERP, Microsoft Business Central, Odoo, Uporabniška izkušnja.
Published in DKUM: 26.09.2024; Views: 0; Downloads: 12
.pdf Full text (1,59 MB)

10.
Digitalna transformacija v turizmu
Mojca Deutschman, 2024, undergraduate thesis

Abstract: Digitalna transformacija je ključni dejavnik sodobnega turističnega sektorja, s katerim se soočajo tako globalni udeleženci kot lokalni ponudniki. V prvem delu naloge smo se osredotočili na osnovne koncepte digitalne transformacije, njen razvoj, ključne tehnologije ter prednosti in izzive, ki jih prinaša. Nadalje smo raziskali vpliv digitalne transformacije v turizmu, zlasti z analizo rezervacijskih sistemov, vloge družbenih medijev, trendov v turizmu ter uporabe obogatene in virtualne resničnosti. Osredotočili smo se tudi na specifičen primer podjetja Booking.com, kjer smo analizirali uporabniško izkušnjo na spletni platformi, personalizacijo na podlagi podatkov, optimizacijo za mobilne naprave ter strategije digitalnega marketinga in oglaševanja. Skozi diplomsko nalogo smo ugotovili, da Booking.com uspešno izkorišča tehnološke inovacije za izboljšanje uporabniške izkušnje in povečanje konkurenčnosti na trgu. Sklepamo, da je digitalna transformacija ključna za prihodnost podjetij v turistični industriji, ki želijo ostati relevantna in uspešna v sodobnem digitalnem okolju.
Keywords: digitalna transformacija, turizem, Booking.com, sistemi spletnih rezervacij, personalizacija
Published in DKUM: 26.09.2024; Views: 0; Downloads: 19
.pdf Full text (2,22 MB)

Search done in 0.21 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica