| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 194
First pagePrevious page12345678910Next pageLast page
1.
Nadgradnja ERP sistema Microsoft Dynamics AX 2012 R3 na ERP sistem Microsoft D365 Finance v podjetju X
Melisa Benkovič, 2021, master's thesis

Abstract: To, da je poslovanje podjetij v današnjem času vedno bolj zapleteno in večinoma računalniško podprto, ni več nobena skrivnost niti novost. Poslovanje podjetij je računalniško podprto že en čas, in sicer z ERP-sistemi, ki pomagajo pri načrtovanju virov. Povečuje se tudi količina podatkov, ki jih podjetja imajo in jih obvladujejo v skupni podatkovni bazi, ki jo ponujajo ERP-sistemi. Tudi to, da podjetja za poslovanje uporabljajo več različnih sistemov, ni nobena novost. Tako ni potrebna samo ustrezna tehnološka podprtost podjetij, ampak tudi zmožnost različnih sistemov, da so med seboj povezani oziroma integrirani in kljub temu omogočajo nemoteno uporabo. Čeprav tehnologija močno prispeva k poslovnim koristim podjetja, sama po sebi ne ustvarja koristi. Podjetja so tista, ki morajo najprej opredeliti in pregledati svojo strategijo in cilje, zagotoviti ustrezne človeške vire in prenoviti poslovne procese za optimalno poslovanje. Šele po tem lahko podjetje s pomočjo tehnologije doseže želene poslovne koristi. Z uvedbo tehnologije, oziroma v našem primeru uvedbo ERP-sistema, pa se vse šele začne. Podjetje mora pred, med in po uvedbi nenehno sodelovati s ponudnikom ERP-sistema in zagotoviti vzdrževanje ter podporo sistemu, ki se po nekaj letih uporabe zaključi. Po preteku podpore, ki jo zagotavlja ponudnik ERP-sistema, se veliko podjetij odloči za nadgradnjo obstoječega ERP-sistema ali pa za uvedbo novega. Ne glede na odločitev podjetja o tem, ali želi nadgraditi ali uvesti nov ERP-sistem, mora najprej razumeti slabosti obstoječega sistema in prednosti, ki jih lahko pridobi z nadgrajenim oziroma novim ERP-sistemom. Pri magistrskem delu smo v sklopu teoretičnega dela obravnavali področje ERP-sistemov, se osredotočili na module, ki jih ponujajo, in skušali predstaviti njihove glavne prednosti za optimizacijo poslovanja podjetij. Opredelili smo vrste ERP-sistemov, predstavili prevladujoče ERP-sisteme na trgu in njihove trende. Posamično smo obravnavali postopek nadgradnje obstoječega ERP-sistema in postopek uvedbe novega ERP-sistema ter se s pomočjo primerjave obeh pristopov ukvarjali z vprašanjem, zakaj bi se podjetje odločilo za enega ali drugega. Pri magistrskem delu smo se v sklopu empiričnega dela osredinili na podjetje X in njihovo nadgradnjo ERP-sistema Microsoft Dynamics AX 2012 R3 na ERP-sistem Microsoft D365 Finance. Najprej smo obravnavali obstoječi ERP-sistem v podjetju X, analizirali uporabo sistema ter nato preučili slabosti in predvsem razloge za nadgradnjo. Nato smo obravnavali ERP-sistem Microsoft D365 Finance in se osredotočili na prednosti, ki jih bo sistem prinesel podjetju X. Ker je podjetje X trenutno v postopku nadgradnje, smo opredelili ključne korake v njihovem procesu in podali predloge za uspešno nadgradnjo.
Keywords: ERP-sistemi, nadgradnja, Microsoft Dynamics AX 2013 R3, Microsoft D365 Finance, podjetje X
Published: 02.09.2021; Views: 41; Downloads: 11
.pdf Full text (3,59 MB)

2.
Implementacija in uporaba CRM rešitve v podjetju in WP-CRM kot dodatek za WordPress
Nives Korošec, 2021, master's thesis

Abstract: V magistrskem delu znotraj teoretičnega dela utemeljujemo pojme, povezane s CRM rešitvami in CMS sistemi. S kratico CRM opredeljujemo upravljanje odnosov s strankami, ki predstavljajo pomembno konkurenčno prednost za podjetja, katerih želja je dolgoročno in kvalitetno grajenje odnosov s strankami. V poglavju o CRM rešitvah smo le-te podrobneje opredelili, razložili njihovo uporabnost in funkcionalnost, prednosti in slabosti, potek implementacije ter možnosti različnih uvedb. Dotaknili smo se tudi trendov na področju CRM rešitev ter opredelili in razložili delovanje najbolj razširjenih globalnih in lokalnih CRM rešitev na slovenskem območju. Pri opredeljevanju CMS sistemov, t.i. sistemov za upravljanje vsebin, smo se osredotočili predvsem na platformo WordPress, ki je trenutno najbolj razširjen CMS sistem v svetu. Razložili smo potek razvoja WordPress spletne strani ter varnost tega odprtokodnega sistema. Nadalje smo se osredotočili na princip uvajanja in gostovanja ter postopek registracije spletne domene. V zadnjem delu smo podrobneje opredelili urejevalnike WordPress spletnih strani, ki se namestijo znotraj spletišča kot vtičniki. Izpostavili smo tudi dva zelo pomembna vtičnika, ki smo ju kasneje uporabili tudi v praktičnem delu magistrskega dela pri izdelavi WordPress spletne strani. To sta WooCommerce vtičnik, ki je najbolj priljubljeni vtičnik za izgradnjo spletne trgovine in WP-CRM vtičnik, ki omogoča upravljanje odnosov s strankami neposredno iz spletne trgovine. V praktičnem delu magistrskega dela smo najprej prikazali postopek implementacije CRM rešitve v proizvodno podjetje s pomočjo uporabe Microsoft Dynamics Sure Step metodologije. V drugem delu smo prikazali nekatere koristne funkcionalnosti ter uporabo Salesforce CRM rešitve na primeru tega proizvodnega podjetja. Na koncu smo za to proizvodno podjetje, ob pomoči platforme WordPress in vtičnika WooCommerce, izdelali še namišljeno spletno trgovino ter jo oblikovali z vizualnim urejevalnikom DIVI. Znotraj namišljene trgovine smo namestili brezplačni vtičnika WP-CRM, ki sicer glede na potrebe, uporabnikom ponuja tudi plačljive razširitve.
Keywords: CRM, Salesforce, Sure Step, WordPress, WooCommerce, WP-CRM.
Published: 02.09.2021; Views: 29; Downloads: 8
.pdf Full text (3,90 MB)

3.
Koncept izdelave sodobnega spletnega mesta
Kristina Klemenčič, 2021, master's thesis

Abstract: Internet dandanes kroji življenje vseh nas, saj večina izmenjav informacij poteka preko njega. Svetovni splet postaja glavni vir prenosa informacij. Podjetje oziroma organizacija tako rekoč ne obstaja, če ni prisotna na spletu. Predstavitev podjetja in informacij na družbenih kanalih je torej postala nujna, v kolikor želimo uspeti in postati prepoznavni na trgu. Tako tudi večina turistov brska za informacijami o potencialnem dopustu preko spleta. Tu lahko enostavno, z nekaj računalniškimi kliki primerjajo različne destinacije, ponudnike namestitev, ceno storitev in brskajo po forumih s priporočili. Svoj dopust lahko rezervirajo zelo enostavno preko agencijskega portala ali že znanega rezervacijskega sistema. Tako je naše podjetje Made3 d.o.o., katero trenutno oddaja turistične enote preko znanega portala Booking.com, prepoznalo potrebo po lastnem spletnem mestu. Naročnik ima željo po večji prepoznavnosti in težnjo po rezervacijah na lastnem spletnem mestu. Želi si enostavno spletno mesto sodobnega videza z osnovnimi informacijami o namestitvah, cenikom ter kontaktnim obrazcem. Skozi izdelavo sodobnega spletnega mesta smo se spoznali z evolucijo spleta, opredelili vrste spletnih mest in raziskali aktualne trende na tem področju. Analizirali smo spletna mesta naše konkurence. Z brezplačnim orodjem Wordpress smo za našega naročnika izdelali sodobno spletno mesto. Sledili smo konceptu izdelave po sledečem vrstnem redu: zasnova, analiza, oblikovanje in razvoj, optimiziranje, testiranje, domena in vzdrževanje. Opazovali smo rangiranje v brskalniku in mesto dodatno optimizirali z vtičnikom All in One SEO Pack. Uvedba je bila uspešna in lahko smo sprejeli hipotezo, da je izdelava sodobnega spletnega mesta mogoča brez naprednega znanja programiranja.
Keywords: spletno mesto, optimizacija, wordpress, spletna stran, izdelava spletnega mesta, splet.
Published: 01.09.2021; Views: 58; Downloads: 10
.pdf Full text (4,25 MB)

4.
Uvedba koncepta inteligentne organizacije z uporabo rešitev SAP
Nejc Trpin, 2021, master's thesis

Abstract: Tehnologija se nenehno razvija in kot odraz na to se v poslovnem svetu pojavljajo različni koncepti, s pomočjo katerih lahko organizacije implementirajo najsodobnejše tehnologije kot so internet stvari, strojno učenje, napredna analitika in umetna inteligenca v svoje poslovanje. V zadnjih letih se vedno bolj govori o konceptu inteligentnih organizacij (angl. Intelligent enterprise), katere s pomočjo implementacije naprednih inteligentnih tehnologij v različnih industrijah uvajajo inovacije na raznih področji poslovanja ter s tem postavljajo mejnike tehnološkega napredka in strateškega razvoja za podjetja po vsem svetu. Ker številna podjetja, želijo doseči to inteligentno komponento poslovanja s pomočjo uvedbe koncepta inteligentne organizacije, so različni ponudniki programskih rešitev na trgu predstavili okvirje informacijske infrastrukture, nove programske rešitve in aplikacije, ki omogočajo integracijo najsodobnejših tehnologij v poslovanje. Eno takšnih podjetji je podjetje SAP, katero je na trg predstavilo svoj komplet rešitev za SAP inteligentno organizacijo. V prvem delu magistrske nalogo smo se posvetili pojmu inteligentne organizacije, ga pojasnili, opredelili smo katere pogoje morajo podjetja izpolnjevati, da jih lahko tretiramo kot inteligentne organizacije inteligentne organizacije in predstavili pogoje za opredelitev podjetja kot SAP inteligentne organizacije ter opredelili osnovno sestavo SAP inteligentnih organizacij. Raziskali smo napredne tehnologije inteligentnih organizacij ter preučili pojem rešitev ERP, saj rešitve ERP predstavljajo digitalno jedro inteligentnih organizacij. V nadaljevanju smo raziskovali različne metodologije, strategije in kritične dejavnike katere je potrebno upoštevati pri uvedbi koncepta inteligentne organizacije v podjetje. Sledila je podrobnejša analiza SAP S/4 HANA rešitve in drugih tehnologij, ki pogosto igrajo pomembno vlogo pri uvedbi koncepta inteligentne organizacij ter predstavljajo njihove ključne komponente digitalnega okvirja ter informacijske podpore. Drugi del magistrske naloge smo posvetili analizi treh študijskih primerov podjetij različnih panog, ki so v svoje poslovanje v določeni meri že uvedle koncept inteligentne organizacije s pomočjo rešitev podjetja SAP. Ob tem smo poskušali ugotoviti uspešnost implementacij koncepta v podjetja glede na njihove predhodno zastavljene cilje, preučili smo tudi katere rešitve so v posamezna podjetja bile implementirane, ter analizirali splošno stanje po uvedbi koncepta v podjetje. Ta del raziskave je predstavljal praktično osnovo, za potrditev ugotovitev iz teoretičnega dela.
Keywords: Inteligentna organizacija, SAP, umetna inteligenca, ERP solutions, SAP S/4 HANA
Published: 01.09.2021; Views: 51; Downloads: 22
.pdf Full text (1,80 MB)

5.
Primerjalna analiza rešitev za elektronsko upravljanje dokumentov (edms)
Tina Tič, 2021, master's thesis

Abstract: Tako v zasebnem kot tudi v poslovnem svetu je urejenost dokumentov in podatkov ključnega pomena, saj v nasprotnem primeru veliko preveč časa porabimo za prebiranje in iskanje točno določnega dokumenta ali listine, ki jo potrebujemo. Vendar iskanje ne prinese samo iskanega dokumenta, ampak v veliko primerih tudi sledi opustošenje vseh ostalih dokumentov, ki smo jih prebrskali in premaknili, da smo našli želen dokument. Nenehno iskanje in prebiranje dokumentov si v poslovnem svetu težko privoščimo, saj lahko nastane velika zmeda, neprimerno porabljen delovni čas za iskanje, preveč porabljenega časa za prenos dokumentov od ene osebe do druge in v primeru, da se na dokumentu naredi napaka/sprememba, se krivec le s težavo pojavi. Zato je uporaba elektronskega upravljanja z dokumenti v podjetju še kako smiselna, saj prepreči vse zgoraj naštete težave. Če želi podjetje preiti na sistem upravljanje z dokumenti, je že potrebno ob sprejemu dokumentov spremeniti vse dokumente iz papirnatega v digitalni format. S tem se omogoči, da so vsi dokumenti v enaki obliki ter na enem mestu. Vse te dokumente pa je potrebno ob vnosu tudi pravilno označili, da jih bomo kasneje lahko enostavneje našli na podlagi filtrov in z njimi tudi upravljali. Zato je pri sistemih za upravljanje z dokumenti ključno, da se poenostavi iskanje dokumentov, lažja je sledljivost upravljanja z dokumenti, dokumenti so varni ter zmeraj na voljo. Magistrsko nalogo smo razdelili v dva dela. Naprej bomo opredelili teoretični del, kjer bomo predstavili, kaj je brezpapirno poslovanje, kako to uvesti v podjetje, katere so prednosti in slabosti. Nadaljevali bomo z elektronskim arhiviranjem, kjer bomo označili, kaj so razlike med klasičnim in elektronskim arhiviranjem ter prav tako opredelili prednosti in slabosti elektronskega arhiviranja. Bolj podrobneje pa bomo opredelili elektronsko upravljanje z dokumenti, kjer bomo prikazali, kako se je razvilo, skozi katere faze gre dokument pri elektronskem upravljanju z dokumenti, kakšni so vzroki za uvedbo, kako poteka uvedba ter katere so prednosti in slabosti elektronskega upravljanja z dokumenti. V teoretičnem delu bomo opredelili pet izbranih slovenskih ponudnikov, ki ponujajo rešitev za elektronsko upravljanje z dokumenti, opredelili njihove funkcionalnosti ter jih med seboj primerjali.
Keywords: elektronsko upravljanje z dokumenti, EDMS, elektronsko arhiviranje, brezpapirno poslovanje, funkcionalnosti EDMS.
Published: 01.09.2021; Views: 49; Downloads: 6
.pdf Full text (1,54 MB)

6.
Pomen digitalizacije v času epidemij na primeru koronavirusa (covid-19)
Petra Gračnar, 2021, master's thesis

Abstract: Visoke tehnologije, avtomatizacija in digitalizacija so postali del našega vsakdana, od katerega smo vedno bolj odvisni. Težko si je predstavljati kateri koli potrošniški segment brez možnosti nakupa blaga ali storitev na daljavo. Digitalizacija posameznega podjetja pomeni uporabo digitalnih tehnologij za spremembo poslovnega modela in zagotavljanje novih prihodkov in priložnosti za ustvarjanje vrednosti; gre torej za proces prehoda podjetja na digitalno poslovanje. V magistrskem delu se osredotočamo na pomen digitalizacije v času epidemij in sicer v času koronavirusa. Digitalna tehnologija je bistveni element prizadevanja za spopadanje z virusom in podpiranje nove resničnosti in novih načinov dela v teh izrednih časih. Digitalna povezljivost v času virusa ne pomeni več le tradicionalne komunikacije in iskanja informacij; postalo je rešilno sredstvo za uporabo podatkov, uživanje vsebine in vključevanje v digitalne aplikacije posameznikov, vlad in podjetij, da se zagotovi kontinuiteta gospodarskih in družbenih dejavnosti glede na socialno distanciranje in popolno zaklepanje v večini držav sveta. Cilji magistrskega dela so se nanašali na posledice, ki jih je povzročil pojav koronavirusa. Z opravljeno analizo smo ugotovili, da je digitalizacija poslovanja v slovenskih podjetjih v porastu, ter da so se podjetja na epidemijo pravočasno pripravila. Kriza COVID-19 je tako rekoč prisilila podjetja, stranke, zaposlene in oskrbovalne verige v digitalne kanale in nove načine dela.
Keywords: digitalizacija, epidemija, koronavirus, pomen digitalizacije, delo od doma.
Published: 30.06.2021; Views: 156; Downloads: 55
.pdf Full text (2,67 MB)

7.
Poslovni vpliv na pametno trgovanje
Svarun Bratkovič, 2021, master's thesis

Abstract: Digitalizacija je ključen dejavnik gospodarskih in socialnih sprememb, ki ima vpliv tako na gospodarstvo in spreminjanje trga kot tudi na način življenja posameznikov. Koncept trgovanja, ki smo ga včasih poznali, se je z razvojem interneta drastično spremenil, saj nam je slednji omogočil, da lahko nakupe danes opravimo kar iz naslonjača. Podjetja so se na takšen način prodaje hitro odzvala, tako da danes skoraj ne najdemo več podjetja, ki ne bi prodaje svojih artiklov omogočal s pomočjo prodajnih platform. Korak naprej so nekatera podjetja naredila tudi v trgovskih centrih s postavitvijo samopostrežnih blagajn, kjer posameznik opravlja nalogo prodajalca, s tem pa prihrani čas, ki bi ga sicer potrošil v čakalni vrsti, prav tako pa mu samopostrežna blagajna nudi več zasebnosti. Amerika je glede uvajanja novih konceptov prodaje v svetu naredila največji korak. Podjetje Amazon je s pomočjo Just walk out tehnologije odprl prvo trgovino z živili, ki stranki ponuja sprehod po nakupih, vse od vstopa v prodajalno, izbire potrebnih izdelkov pa do izstopa iz prodajalne tako, da se ji v tem času ni treba ustaviti na blagajni. V nalogi bomo raziskali, kakšne so potrebne tehnologije, ki omogočajo takšen način trgovanja, spoznali nove koncepte trgovanja in podrobneje preverili, s kakšnimi koncepti se srečujemo v Sloveniji. Pri uveljavitvi novih tehnologij je priporočljivo, da se preveri tudi njihova uporabnost, enostavnost uporabe ter kakšni dejavniki vplivajo na njihovo uporabo. V povezavi med samopostrežnimi blagajnami in kupci se pojavljajo vprašanja njihove uporabnosti. Da se bodo kupci posluževali samopostrežnih blagajn, morajo biti izpolnjeni določeni pogoji, kupce je treba animirati in seznaniti z enostavnostjo njene uporabe ter prednostmi, ki jih prinaša uporaba samopostrežnih blagajn. Pri uporabi samopostrežnih blagajn je treba upoštevati posameznika kot kupca. Nekateri kažejo zainteresiranost in dovzetnost uporabe naprednejših tehnologij, drugi pa – bodisi zaradi strahu bodisi zaradi nezanimanja za napredno tehnologijo – interesa ne kažejo. Glavni cilj naloge je s pomočjo ankete in nadaljne statistične raziskave preveriti, kako posamezniki v Sloveniji sprejemajo samopostrežne blagajne v trgovskih centrih oz. natančneje, kakšen vplih imata strah pred IT ter inovativnost pred IT na njeno uporabo.
Keywords: trgovanje, pametno trgovanje, novi načini trgovanja, samopostrežne blagajne, sprejemanje tehnologije, TAM
Published: 29.06.2021; Views: 105; Downloads: 24
.pdf Full text (1,74 MB)

8.
Vpliv uporabe orodij digitalnega marketinga na uspešnost spletnih trgovin
Nina Lipovšek, 2021, master's thesis

Abstract: Digitalizacija danes predstavlja velik del življenja. Populacija se čedaljebolj modernizira in usmerja svojopozornostv napredne tehnologije in udobje tako doma kot v poslovnem svetu. Z razvojem tehnologij postaja konkurenca na trgu vedno večja, kar pomeni, da nezadostuje zgolj prisotnost na spletu. Za prepoznavnost, opaznost in uspešnost je treba vključiti tudi digitalni marketing, čas in denar. Če povzamemo, je digitalni marketing promocija izdelkov, storitev in blagovne znamke s pomočjo uporabe elektronskih naprav ali interneta. Digitalni marketing uporablja več kanalov in tehnologij, ki organizaciji omogočajo analizo kampanj, vsebine in strategij, iz katerih je mogočerazbrati, ali določena strategija deluje, je uspešna oziroma kje so njenepomanjkljivosti. V teoretičnem delu magistrskega dela smo najprej opredelili pojem spletna trgovina, določili razlike med klasično in spletno trgovino, opisalivrste spletnih trgovin in kaj definira uspešne spletne trgovine. Izpostavilismo tudi varnost spletne trgovine. Prav tako smo opredelili digitalni marketing in njegov razvoj. Preverilismo, kakšne digitalne strategije in kanale poznamo ter kakšne so prednosti in slabosti digitalnega marketinga v primerjavi s klasičnim. V praktičnem delu magistrskega dela smo pozornost namenili orodjem digitalnega marketinga.Ker je to široko in hitro rastoče področje, smo se osredotočili na poznana in bolj priljubljena orodjaspodročja optimizacije, e-poštnega marketinga, analitike, družbenih omrežij in orodij, namenjenih grafičnemu oblikovanju. Optimizacija spletnih strani je pomembna, saj je brez nje podjetje slabše vidno v brskalnikih, kar posledično prinaša slabši promet. Obstajajo orodja, kot so SEMrush, Google SearchConsole in Moz, ki pripomorejo k izboljšanju optimizacije. Na področju e-poštnega marketinga izstopajo orodja MailChimp, MailerLite, Hubspot in SendInBlue, primerjava med njimi pa prikazuje, katero je primernejše za kateri tip podjetja.Na področju analitike smo primerjali Matomo in Google Analytics.Predstavili smo tudi družbena omrežja in ugotovili, da obstaja veliko orodij za njihovo lažjo uporabo.Osredotočili smo se na orodja HootSuite, Buffer, Sporut Social in Creator studio ter jih primerjali med seboj. Upoštevali smo tudi grafično podobo fotografij, podjetja in blagovne znamke, kjer nam lahko pomagajo orodja, kot so Canva, Crello in Piktochart.
Keywords: digitalni marketing, orodja digitalnega marketinga, marketinška strategija, Google, SEO, optimizacija, e-poštni marketing, spletna trgovina.
Published: 29.06.2021; Views: 135; Downloads: 50
.pdf Full text (3,49 MB)

9.
Primerjalna analiza CRM rešitev med Zoho crm in HubSpot CRM
Žiga Majerič, 2021, undergraduate thesis

Abstract: CRM rešitve so v današnjem času in tudi v prihodnosti ključnega pomena za številna podjetja, da vzpostavijo kakovostne odnose s svojimi strankami, ki so osnova za obojestransko koristno in dolgoročno poslovno sodelovanje. Ker je ponudnikov CRM rešitev več in ker se rešitve med seboj razlikujejo, je pomembno, da podjetje izbere primerno CRM rešitev. V diplomskem projektu smo predstavili in primerjali dve oblačni rešitvi za upravljanje odnosov s strankami, to sta Zoho CRM in HubSpot CRM, ki v Sloveniji še nista tako uveljavljeni. Najprej smo predstavili, kaj CRM rešitve sploh so, njihov razvoj in vrste, potem smo predstavili njihove značilnosti in funkcionalnosti, nato pa pojasnili razlike med brezplačnimi in plačljivimi CRM rešitvam; predstavili smo še trenutne trende, ki jim morajo CRM rešitve slediti in našteli trenutne vodilne ponudnike CRM rešitev na svetu. V drugem delu diplomskega projekta smo predstavili dve rešitvi CRM, to sta Zoho CRM in HubSpot CRM. Za vsako izmed rešitev smo na kratko opisali posamezno podjetje oziroma ponudnika CRM rešitve, predstavili postopek uvedbe, opisali izgled začetne strani, našteli funkcionalnosti posamezne različice, predstavili možnosti podpore uporabnikom in možnosti integracije z drugimi programi. Na koncu smo omenjeni rešitvi primerjali po različnih kriterijih, in sicer po ceni, uvedbi, možnostih integracij, prilagodljivosti, funkcionalnostih, sledenju trendom in podpori uporabnikom. Na spletnih platformah, kjer ocenjujejo rešitve, smo poiskali tudi ocene dejanskih uporabnikov obeh rešitev in jih primerjali.
Keywords: CRM, oblačne rešitve, HubSpot CRM, Zoho CRM
Published: 10.06.2021; Views: 228; Downloads: 56
.pdf Full text (963,98 KB)

10.
Identificiranje podjetja na spletu
Aleš Gorjup, 2021, master's thesis

Abstract: Z nenehno rastjo spleta in števila informacij, ki se na spletu pojavljajo, smo večkrat postavljeni pred vprašanje, ali bomo na spletu našli to kar iščemo. Pomoč pri tem nam nudijo spletni iskalniki, katere bomo opredelili in opisali njihovo delovanje. Cilj magistrskega dela je podrobneje raziskati, kako delujejo spletni iskalniki in kako uporabniki s pomočjo njih iščemo po spletu. Ugotovili smo, da lahko na uvrstitev naše spletne strani med rezultati iskanja vplivamo z optimizacijo spletne strani za spletne iskalnike. Pri optimizaciji gre za različne postopke, s katerimi prilagajamo spletno stran tako, da bi nas uporabniki našli, saj če te danes ni na spletu, je skoraj enako kot, da ne obstajaš. V nadaljevanju smo raziskali pomembnost ključnih besed, ki morajo biti izbrane smiselno glede na vsebino, ki jo ponujamo. Podrobneje smo opisali gradnike optimizacije na strani in izven nje. Na koncu smo pregledali še osnove spletne analitike in osnove merjenja s programi, ki nam lahko ob razumevanju pridobljenih rezultatov pomagajo pri izboljšanju uvrstitve spletne strani v rezultatih iskanja in pri doseganju višje stopnje konverzije.
Keywords: spletni iskalnik, optimizacija za spletne iskalnike, ključne besede, družbena omrežja
Published: 15.04.2021; Views: 190; Downloads: 48
.pdf Full text (2,25 MB)

Search done in 0.31 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica