| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
Informacijsko organizacijski model upravljanja premoženja v finančni instituciji
Dominik Snedec, 2016, magistrsko delo/naloga

Opis: Raziskava obravnava del življenjskega cikla programske rešitve, konkretno v ciklu menjave. Vzroki za menjavo so lahko različni, le ti nam pa namreč tudi narekujejo samo dinamiko zamenjave. V konkretnem primeru se soočamo z vzroki, ki tičijo v zunanjih izvajalcih. V zelo kratkem časovnem obdobju se je zaznalo povečanje tveganja v zvezi z neizpolnjevanjem pogodbenih obveznosti s strani zunanjih izvajalcev. Zaradi tega dejstva je bilo podjetje primorano v iskanje nove programske rešitve za upravljanje premoženja in vodenja skladov. Ob iskanju nove rešitve se je podjetje soočilo z omejitvami, ki so postopek zamenjave znantno otežili. Med prvim naj omenimo način nabave. Ker podjetje spada med zavezance za javna naročila, je moralo nabavo in izbiro speljati preko sistema javnih naročil. Zakon o javnem naročanju poleg določenih prednosti v zvezi s transparentnostjo nabav prinaša tudi precej omejitev. Ena od teh omejitev je čas izvedbe samega postopka, ki pa podjetju ni bil ravno v korist. Namreč, trenutno je bil v fazi sprejetja novi zakon za vzpostavitev novega sklada, za katerega je bilo podjetje določeno kot upravljavec. Rok za vzpostavitev sklada je bil relativno kratek, zato je bilo podjetje soočeno s časovno stisko že na samem začetku. Izbira izvajalcev na slovenskem trgu je relativno majhna. Namreč iskali so ponudnika z zadostnim številom zaposlenih in visoko bonitetno oceno, kar naj bi zagotavljalo dolgoročni obstoj ponudnika na trgu, podjetju pa možnost dolgoročnega vzdrževanja programske opreme. Iz istega razloga so iskali že obstoječo programsko rešitev kot tržni produkt, s potrebnimi dodatnimi prilagoditvami za specifične delovne procese podjetja. Na podlagi informacijsko organizacijskega modela upravljanja premoženja je podjetje ob menjavi programskih rešitev sledilo cilju konsolidacije programske opreme. V nalogi torej želimo preučiti obstoječi način vpeljave nove programske rešitve za upravljanje premoženja in vodenja skladov v obravnavanem podjetju. Glede na celo vrsto zapletov, ki so oteževali izvedbo projekta, želimo preučiti, ali bi se lahko nastalim situacijam kakorkoli izognili.
Ključne besede: informacijsko organizacijski model, upravljanje premoženja, programska rešitev, analiza gap
Objavljeno: 05.07.2016; Ogledov: 636; Prenosov: 60
.pdf Celotno besedilo (1,35 MB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici