| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Primerjalna analiza perspektivnih blockchain platform
Gašper Skaza, 2020, magistrsko delo

Opis: Blockchain tehnologija in kriptovalute so vedno bolj izpostavljene medijski pozornosti kot tudi pozornosti posameznikov. V magistrskem delu smo predstavili ključne lastnosti blockchain tehnologije. Opisali smo različne kriptovalute, s poudarkom na Bitcoinu. Predstavili smo kako lahko hranimo naše kovance in žetone. Opisali smo možne načine pridobitve kriptovalut, saj je veliko ljudi, ki bi si želeli lastiti kriptovalute, ampak nimajo znanja kako priti do njih. Trg kriptovalut je nasičen z raznimi projekti, ki imajo različne namene. Pri magistrskem delu smo se odločili, da bomo predstavili perspektivne blockchain platforme. Za te platforme menimo, da je verjetnost dolgoročnega obstoja velika. Menimo, da je trg kriptovalut ter blockchain tehnologija še zelo mlada. Potencial je velik, tako iz vidika tehnologije kot iz vidika možnega zaslužka pri špekulacijah njihanja cen.
Ključne besede: blockchain, kriptovalute, Bitcoin, altcoin, denarnica, Satoshi Nakamoto
Objavljeno v DKUM: 03.04.2020; Ogledov: 5506; Prenosov: 276
.pdf Celotno besedilo (1,47 MB)

2.
Uvajanje CRM rešitev na primeru podjetja Aksel d.o.o.
Gašper Skaza, 2016, diplomsko delo

Opis: Z novejšimi tehnologijami prihaja potreba po tem, da se podjetja posvečajo prenovi zastarelih informacijskih sistemov, ki so v veliko primerih nekompatibilni z novejšo tehnologijo. Kratica CRM (angl. Customer Relationship Management) v slovenskem prevodu pomeni sisteme za upravljanje odnosov s strankami. CRM je rešitev, ki pomaga konkurenčnost podjetja dvigniti na višjo raven, saj je dandanes ključno, da se posvetimo stranki na sodobne načine. Ker je zadovoljstvo stranke ključno za zvestobo, lahko s pomočjo CRM-rešitve dosežemo, da so stranke zadovoljne in da nas ne zapuščajo. Pojem CRM lahko razlagamo kot filozofijo, ki cilje podjetja najbolje dosega z identifikacijo in zadovoljstvom navedenih in nenavedenih želj in potreb stranke ali pa kot računalniški sistem za identificiranje, pridobivanje, ciljanje in ohranjanje najboljših strank. Povezava med tema dvema definicijama je najboljša, če je prepletena, torej da podjetje uporablja filozofijo CRM kot način poslovanja, računalniški sistem pa kot orodje za izpolnitev cilja, ki je narediti najboljši vtis na stranko. CRM-rešitev mora biti prilagodljiva potrebam podjetja, saj se te spreminjajo. Z rastjo podjetja se spreminjajo tudi potrebe po CRM-rešitvah. Dobro je že v začetni fazi najti pravega ponudnika, ki je sposoben prilagoditi CRM-rešitev na osnovni in bolj zapleteni ravni. Ko se podjetje odloči za uvedbo CRM-rešitve v podjetje, je treba določiti, kdo so ključni ljudje, ki bodo sodelovali pri uvedbi rešitve. Težava je, če se sodelujoči ne strinjajo z izbiro ponudnika ali če imajo občutek, da CRM-rešitev ne bo pripomogla k poslovanju, tako lahko projekt uvedbe CRM-rešitve v podjetje propade. Podjetja, ki uvajajo CRM-rešitev, morajo preučiti, kateri ponudnik ima dobre reference in kako dolgo se že ukvarja z uvajanjem CRM-rešitve. Dobro je raziskati ponudnike, saj lahko s pomočjo raziskave ugotovijo, kateri je za njih najprimernejši in kdo ponuja največ za primerljivo ceno.
Ključne besede: CRM – sistemi za upravljanje odnosov s strankami, implementacija, zadovoljstvo, zvestoba, podatki, informacije, integracija, informacijski sistem.
Objavljeno v DKUM: 17.11.2016; Ogledov: 2408; Prenosov: 143
.pdf Celotno besedilo (1,33 MB)

Iskanje izvedeno v 0.06 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici