| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
ANALIZA VEDENJA PORABNIKOV PREHRANSKIH DOPOLNIL V SLOVENIJI NA OSNOVI TEORIJE NAČRTOVANEGA VEDENJA
Darko Serec, 2016, magistrsko delo

Opis: V teoretičnem delu smo naprej predstavili osnovne pojme (prehranska dopolnila, vedenje porabnikov in nakupni proces). Nato smo preučili vedenje porabnikov prehranskih dopolnil z predstavitvijo elementov vpliva na vedenje porabnikov prehranskih dopolnil in proces nakupa prehranskih dopolnil. Sledilo je osrednje poglavje, v okviru katerega smo preučili modele teorij načrtovanega vedenja (nadalje TNV), predstavili njihov razvoj in opredelitev, ter jih predstavili tudi posebnosti in značilnosti modelov TNV na področju proizvodov in storitev povezanih z zdravjem ljudi. V raziskovalnem delu naloge smo uvodoma podali splošen pregeld trga prehranskih dopolnil v Sloveniji. Nato smo na podlagi kvantitativne raziskave analizirali vedenje porabnikov prehranskih dopolnil na podalgi TNV v Sloveniji. Ponazorili smo rezultate raziskave, preverili zastavljene hipoteze, podali ključne ugotovitve in predloge ter sklep. Temeljna ugotovitev naloge je, da lahko TNV vedenja v veliki meri napove vedenje porabnikov prehranskih dopolnil v Sloveniji, ob upoštevanju zdrastvene motivacije porabnikov. Navedeno izhaja iz ugotovitve, da obstajajo statistično značilne razlike v vplivu socialno kognitivnih konstruktov o nameri uživanja prehranskih dopolnil pri porabnikih prehranskih dopolnil, z visoko stopnjo zdravstvene motivacije in tistimi, z nizko. Napoved vedenja pa je nekoliko omejena le ob upoštevanju razlik, med porabniki s pozitivnimi in negativnimi stališči do vedenjske namere uživanja prehranskih dopolnil, saj med njimi ne obstajajo statistično značilne razlike.
Ključne besede: teorija načrtovanega vedenja, prehranska dopolnila, vedenje porabnikov
Objavljeno v DKUM: 01.07.2016; Ogledov: 2956; Prenosov: 501
.pdf Celotno besedilo (1,10 MB)

2.
Iskanje izvedeno v 0.05 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici