Abstract: V teoretičnem delu smo predstavili storitve na medorganizacijskem trgu in jih opredelili, ponazorili zgodovinski razvoj medorganizacijskega trga ter njegov pomen. V naslednjem poglavju smo preučili vedenje uporabnikov storitev tako, da smo ga opredelili in opisali njegov pomen. Sledi osrednje poglavje, namenjeno preučitvi teorije načrtovanega vedenja. Najprej smo prikazali razvoj in nato še modele omenjene teorije. V raziskovalnem delu naloge smo na podlagi kvantitativne raziskave analizirali vedenje naročnikov marketinških raziskav v Sloveniji. Predstavili smo rezultate raziskave, preverili vse zastavljene hipoteze, podali ključne ugotovitve in predloge ter sklep. Temeljna ugotovitev naloge je, da v slovenskih srednje velikih in velikih podjetjih obstaja statistično značilna pozitivna povezanost med stališči naročnikov marketinških raziskav in njihovo vedenjsko namero za nakup ter da subjektivne norme prav tako vplivajo na nakup. Ugotovili smo tudi, da zaznana kontrola vedenja izvajalcev marketinških raziskav prav tako vpliva na vedenjsko namero za naročilo marketinških raziskav.Keywords: teorija načrtovanega vedenja, marketinške raziskave, storitvePublished in DKUM: 06.07.2016; Views: 2167; Downloads: 520 Full text (1,33 MB)