| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 258
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Oskrba letal z nadomestnimi deli v slovenski vojski
Renata Resnik, 2020, diplomsko delo/naloga

Opis: Vzdrževanje materialnih sredstev (MS) je namenjeno ohranjanju zanesljivosti letal in s tem tudi zagotavljanje sposobnosti, da pri predpisanih pogojih uporabe delujejo brezhibno, s čimer se omogoči izvedbo nalog enot SV v okviru mirovnih operacij in v vojnih razmerah. Bistvene naloge s področja oskrbe je, da z načrtovanim in sistematičnim koriščenjem materialnih virov in zalog zagotovimo optimalno, pravočasno in neprekinjeno oskrbovanje poveljstva in PE 15. PVL z MS in storitvami oskrbnega razreda, ki so potrebni za delovanje. Oskrbovanje je potrebno izvajati s spoštovanjem načel pravočasnosti, preglednosti, popolnosti, točnosti, odgovornosti, usklajenosti in varnosti. Poleg tega je zelo pomembno, da se spoštujejo in dosledno izvajajo tudi zakoni, predpisi, navodila, SOP in ukazi, ki opredeljujejo področje oskrbe v slovenski vojski. Pri načrtovanem tehničnem vzdrževanju ne pride do večje problematike, saj se to izvaja v skladu z letnim ukazom za vzdrževanje. Pri tem se upoštevajo že znane potrebe tehničnega vzdrževanja, ki izhajajo iz načrtovane uporabe MS. V tem primeru ni izključno, da pri samem izvajanju vzdrževanja lahko pride do ugotovitve, da je prišlo do dodatnih možnih okvar, ki jih seveda pristojni uspešno odpravijo. Nekoliko drugače je pri vzdrževanju in popravilih na mednarodnih operacijah in misijah. Tu morajo biti enote poleg osnovnega vzdrževanja usposobljeni še za hitra popravila. V tem primeru gre za hitro in krajše popravilo na kraju, kjer so nastale poškodbe oziroma okvara. V SV se tehnično vzdrževanje velikokrat izvaja pri zunanjih izvajalcih, in sicer predvsem kadar enota za tehnično vzdrževanje nima zadostne tehnične podpore, kadra ali usposobljenosti. Tudi za ta dva načina vzdrževanja je seveda potrebno upoštevati direktivo. Kljub finančni omejitvi, mogoče kdaj slabi komunikaciji, množični papirizaciji, carinjenju in upoštevanju direktiv, smo prišli do ugotovitve, da SV uspešno izvaja oskrbovanje letal z nadomestnimi deli, ki smo ga predstavili, saj to upravljajo osebe, ki so usposobljene vsak na svojem področju.
Ključne besede: Slovenska vojska, vojaška logistika, vzdrževanje, logistična podpora oskrbovanje, organiziranje, materialna sredstva, nadomestni deli, zunanji izvajalci.
Objavljeno: 23.10.2020; Ogledov: 155; Prenosov: 14
.pdf Celotno besedilo (1,50 MB)

2.
Der Einstieg in das Elektronische Zollabfertigungssystem eZollOnline für Wirtschaftsbeteiligte
Sanja Ivankovič, 2020, magistrsko delo/naloga

Opis: Die folgende Masterarbeit wurde mit dem Ziel geschrieben, einen grundlegenden Informationspool zu erschaffen, welcher für eine Anmeldung in ein Zollverfahren benötigt wird. Die Zollanmeldung im Rahmen eines Zollverfahrens, sowohl beim Import in den europäischen Raum als auch beim Export aus dem europäischen Raum, stellt dem Wirtschaftsbeteiligten häufig ein praktisches Rätsel, das in den meisten Fällen an externe autorisierte Unternehmen übergeben wird. Im ersten Teil der Masterarbeit haben wir uns mit der rechtlichen Grundlage auseinandergesetzt und die aus unserer Sichtweise wichtigste Punkte für den theoretischen Teil der Masterarbeit gesammelt. Diese Punkte haben uns geholfen, den Prozess der Anmeldung in ein Zollverfahren zu verstehen und welche Voraussetzungen dafür benötigt werden. Im zweiten Teil der Masterarbeit folgt der praktische-Forschungsteil, wobei wir die Theorie aus dem ersten Teil mit praktischen Beispielen ausführen. In diesem Teil haben wir uns mit der Zusammenstellung der dafür benötigten Informationen beschäftigt und die Basis jeder Anmeldung, das Europäische Einheitspapier, schrittweise bearbeitet. Daraufhin haben wir mehrere Beispiele, jedoch mit fiktiven Daten, mit der Hilfe des österreichischen Anbieters LDV Systema und der Software eZollOnline umgewandelt. Diese Beispiele haben wir mit unterschiedlichen INCOTERM Klauseln ausgeführt und dazu die benötigte Erklärung geliefert. Die Beispiele haben wir schrittweise, so wie es auch mit der Software eZollOnline abläuft, ausgeführt und die daraufhin erstellten Dokumente, die unseren Erfolgsnachweis der Anmeldungen darstellen, hinzugefügt. Mit dieser Arbeit haben wir auch das Ziel verfolgt, eine Grundlage von benötigten Informationen und deren Bedeutung zu erstellen, um dem Leser einen allgemeinen Überblick über das Thema der Zollverfahren zu verschaffen.
Ključne besede: Unionszollkodex, eZollOnline, Zollwert, Einheitspapier, Standardanmeldung, TARIC
Objavljeno: 09.07.2020; Ogledov: 162; Prenosov: 9
.pdf Celotno besedilo (5,19 MB)

3.
Kakovost storitev in zadovoljstvo porabnikov v podjetju frimla d.o.o.
Luka Mlakar, 2019, diplomsko delo/naloga

Opis: V diplomski nalogi bomo opisali: definicije in opredelitve zadovoljstva porabnikov, pričakovanja porabnikov ter merjenje zadovoljstva porabnikov. Prav tako bomo pojasnili povezavo med kakovostjo in zadovoljstvom porabnika, opredelili kakovost storitev in merjenje kakovosti storitve ter opisali špedicijo in špeditersko storitev ter kriterije kakovosti špedicijske storitve. Osredotočili se bomo na špedicijsko podjetje Frimla d.o.o. Opisali bomo podjetje, nastanek le-tega, opis kakovosti v podjetju, zadovoljstvo porabnikov glede na storitve v podjetju ter kriterije špedicijske storitve, ki so značilne za omenjeno podjetje. S pomočjo anketnega vprašalnika bomo ugotavljali zadovoljstvo porabnikov, kateri so pomembni dejavniki špedicijske storitve porabnikov v podjetju in v kolikšni meri so porabniki s temi dejavniki zadovoljni. Ker predstavlja priporočanje podjetja zelo pomemben kazalnik zadovoljstva, nas je zanimalo tudi, kako so porabniki izvedeli za podjetje. Zanimalo nas bo tudi, kakšna je ocena porabnikov špedicijske storitve glede na oceno vrednosti storitve. Glede na posnetek stanja podjetja, rezultate anketnih vprašalnikov in pogovora z direktorjem omenjenega podjetja bomo podali v sklepu predloge, na kakšen način bi lahko izbrano podjetje izboljšalo kakovost storitev in s tem dvignilo raven zadovoljstva porabnikov.
Ključne besede: kakovost, storitev, zadovoljstvo, porabniki, pričakovanja
Objavljeno: 30.07.2019; Ogledov: 453; Prenosov: 68
.pdf Celotno besedilo (16,23 MB)

4.
Vloga zaposlenih pri zagotavljanju informacijske varnosti - študija primerov zaposlenih v dveh nacionalnih inštitutih s področja javnega zdravja
Živa Eržen, 2019, magistrsko delo/naloga

Opis: Razvoj informacijsko-komunikacijskih tehnologij je poleg številčnih prednosti za organizacije prinesel tudi veliko novih tveganj in groženj na področju informacijske varnosti. Vprašanje informacijske varnosti in posledično zaščite premoženja v obliki podatkov je postala pomembna tema sodobnih organizacij. Pri zagotavljanju informacijske varnosti sta poleg programske in strojne podpore ključnega pomena odnos in ustrezno obnašanje zaposlenih, tako pri preprečevanju kot tudi ravnanju v primeru informacijskih varnostnih incidentov. V magistrskem delu smo preučevali vlogo zaposlenih pri zagotavljanju informacijske varnosti v Nacionalnem laboratoriju za zdravje, okolje in hrano ter Nacionalnem inštitutu za javno zdravje. Cilj je bil analizirati stopnjo zavedanja zaposlenih pri zagotavljanju informacijske varnosti in ugotavljati njihovo usposobljenost, da sledijo pravilom in zahtevam, ki jih za to področje postavljata organizaciji. V teoretičnem delu smo preučili teorijo s področja informacijske varnosti, potencialnih informacijskih groženj ter informacijske kulture. V empiričnem delu pa smo s pomočjo anonimnega vprašalnika izvedli spletno anketo, v katero smo vključili zaposlene iz Nacionalnega laboratorija za zdravje, okolje in hrano ter z Nacionalnega inštituta za javno zdravje. Rezultati izvedene raziskave so pokazali, da se zaposleni v obeh organizacijah sicer zavedajo nujnosti visoke stopnje informacijske varnosti, vendar pa se je izkazalo, da so premalo usposobljeni in da ne poznajo vseh pravil in ukrepov, ki sta jih za to področje postavili obe organizaciji.
Ključne besede: informacijska varnost, informacijska kultura, vloga zaposlenih, Nacionalni laboratorij za zdravje, okolje in hrano, Nacionalni inštitut za javno zdravje
Objavljeno: 30.07.2019; Ogledov: 377; Prenosov: 67
.pdf Celotno besedilo (1,42 MB)

5.
Marketinški izzivi pri kakovosti storitev ter uporabniški izkušnji potnikov v železniškem prometu
Azra Žilić Galun, 2018, diplomsko delo/naloga

Opis: Od leta 2014 število prepeljanih potnikov v javnem potniškem prevozu narašča v vseh sektorjih – to je javni cestni linijski promet, letališki promet, pomorski promet. Upad števila potnikov pri statističnem uradu beležijo le pri javnem železniškem prometu. Slovenske železnice upad potnikov pripisujejo vzdrževalnim in obnovitvenim delom, zamudam ter zaporam na državnih mejah. Ob tem problemu se nam je porajalo vprašanje: Kako preprečiti upad kakovosti in izboljšati uporabniško izkušnjo ter posledično omejiti upad potnikov? To vprašanje je bilo temeljno vodilo za našo raziskavo. Odgovore smo pridobili tako v teoretičnih vidikih marketinga, kot tudi v praktičnih primerih, ki se jih poslužujejo druga železniška podjetja. Ugotovili smo, da je podjetje SŽ – Potniški promet že sprejelo določene ukrepe za rast kakovosti storitev in izboljšanje uporabniške izkušnje ter po primerjavi ukrepov tujih železniških podjetij tudi, da obstaja še veliko marketinških ukrepov, ki jih SŽ – Potniški promet še ne izvaja, a obstaja realna možnost njihove implementacije v poslovno okolje podjetja. Vse ukrepe, ki smo jih zasledili v raziskavi in omenili v diplomskem delu, smo natančno predstavili ter opisali možnosti njihove izboljšave, dopolnitve ali vpeljave v poslovno okolje podjetja SŽ – Potniški promet.
Ključne besede: Upad potnikov, SŽ – Potniški promet, Marketinški ukrepi, Kakovost storitev, Uporabniška izkušnja
Objavljeno: 28.02.2019; Ogledov: 307; Prenosov: 25
.pdf Celotno besedilo (2,32 MB)

6.
Sistem prodaje vozovnic na slovenskih železnicah
Suzana Pejič, 2018, diplomsko delo/naloga

Opis: V današnjem konkurenčnem okolju se pritisk, ki ga čutijo vsa podjetja, da zadržijo svoje stranke (potnike) in pridobijo nove, neprestano veča. Ker zahteve strank seveda tudi postopoma naraščajo, morajo podjetja za ohranitev oziroma povečanje svojih tržnih deležev uskladiti strategije in se preusmeriti k osredotočenosti na stranke in njihove potrebe. Da bi postali konkurenčni in zadovoljili svoje kupce oziroma uporabnike storitev, je popestritev ponudbe ena temeljnih nalog uspešne prodaje. Za vožnjo z vlakom oz. s katerim koli javnim potniškim prometom, je potrebno imeti vozovnico, katere nakup mora biti čim bolj enostaven. Ugotavljamo, da je trenutni sistem prodaje vozovnic na Slovenskih železnicah potrebno nujno dopolniti z uvedbo sodobne elektronske prodaje vozovnic. Verjamemo namreč, da bi bila elektronska prodaja vozovnic na Slovenskih železnicah zelo pozitivna rešitev, tako za domače potnike kot tudi tujce, ki so takšne prodaje že vajeni.
Ključne besede: Slovenske železnice, potniški promet, vozovnice, elektronska prodaja vozovnic, kartomat
Objavljeno: 03.12.2018; Ogledov: 380; Prenosov: 42
.pdf Celotno besedilo (1,85 MB)

7.
Logistika v spreminjajočem družbeno-političnem okolju
Jure Hrvatin, 2018, magistrsko delo/naloga

Opis: Logistika je bila vedno tesno povezana z dogodki v družbeno-političnem okolju. Igrala je izjemno pomembno vlogo pri oblikovanju modernih držav in mednarodne skupnosti, ki so se razvile iz številnih mednarodnih konfliktov. Z obdobjem relativnega globalnega miru po drugi svetovni vojni so vlogo oblikovalca logistike prevzela multinacionalna podjetja in mednarodne organizacije. Logistika je postala nosilec gospodarskega napredka. Današnje mednarodno trgovanje je osredotočeno na globalne trgovske tokove, uspešnost katerih je v večji meri povezana z izboljšavami na področju logistične infrastrukture in logističnih dejavnosti. Prihodnost logistike je tako tesno povezana z aktualnimi družbeno-političnimi temami, ki bodo oblikovale trgovske tokove prihodnosti. V pričujočem delu bomo spoznali razvoj logistične teorije in transportnih sredstev skozi zgodovino družbeno-političnih dogodkov. Analizirali bomo aktualne trgovske tokove in stopnjo razvoja logistike v največjih gospodarstvih na svetu. Na podlagi preteklega razvoja logistike in današnjega stanja večjih gospodarstev in logistike v njih bomo skušali predvideti logistične trende v prihodnosti.
Ključne besede: zgodovina logistike, mednarodna logistika, logistična teorija, mednarodne organizacije, globalni trgovski tokovi
Objavljeno: 24.05.2018; Ogledov: 461; Prenosov: 65
.pdf Celotno besedilo (1,99 MB)

8.
The importance of intercultural competencies in logistics
Irena Gorenak, Bojan Rosi, 2016, samostojni znanstveni sestavek ali poglavje v monografski publikaciji

Ključne besede: logistics, intercultural competencies, efficiency, effectiveness, economic utility, companies
Objavljeno: 09.05.2018; Ogledov: 384; Prenosov: 39
.pdf Celotno besedilo (400,38 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

9.
Management and logistics
Borut Jereb, Mimo Drašković, Irena Gorenak, Sanja Bauk, Maja Fošner, Bojan Rosi, Drago Pupavac, Darja Topolšek, Oleksandr Dorokhov, Uroš Kramar, Željko Ivanović, Marjan Sternad, Matjaž Knez, Sonja Mlaker Kač, Ludmila Malyaretz, Matevž Obrecht, Tina Cvahte, 2016, znanstvena monografija

Opis: The scientific monograph titled Logistics and Management – selected topics is the result of a bilateral project, lasting from 2013 to 2015 and titled “Preparation of a joint scientific monograph in the field of logistics and management issued at the Faculty of Logistics in Celje and the Maritime Faculty of Kotor”. The project was managed by Professor Maja Fošner, PhD, from the Faculty of Logistics at the University of Maribor, and Professor Veselin Draskovic, PdD, from the Maritime Faculty of Kotor, Montenegro. The main goal of the monograph is to give a comprehensive account of selected areas from the field of logistics and challenges in the development of logistics, such as risk management and supply chains, transport cost, competences in logistics, urban logistics, green logistics, seaport cooperation, logistics network optimisation, logistics in tourism, logistics in performance management, systemic logistics providers and solutions to problems of transportation task. Wishing to offer a comprehensive presentation of various areas in the field of logistics, the authors of the monograph contributions, who participated on the project (Maja Fošner, Bojan Rosi, Borut Jereb, Marjan Sternad, Veselin Draskovic (ed.), Mimo Draskovic, Sanja Bauk, Senka Sekulac-Ivosevic), invited to cooperation also other researchers from the Faculty of Logistics and the Maritime Faculty of Kotor (Irena Gorenak, Matjaž Knez, Matevž Obrecht, Sonja Mlaker Kač, Tina Cvahte, Darja Topolsek, Drago Pupavac, Zeljko Ivanovic, Oleksandr Dorokhov, and Ludmila Malyaretz) who enriched the present monograph with their contributions. The monograph is aimed at professional public and anyone interested in the field of logistics. It should also serve as a useful aid in the study of logistics.
Ključne besede: logistics, management, risk management, supply chains, transport cost, urban logistics, green logistics, seaport cooperation, logistics network, optimisation, logistics in tourism, logistics in performance management, systemic logistics providers
Objavljeno: 08.05.2018; Ogledov: 616; Prenosov: 58
.pdf Celotno besedilo (21,21 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...
; Gradivo je zbirka in zajema 14 gradiva!

10.
Estimating marginal infrastructure cost in new infrastructure charging model
Marjan Sternad, Timotej Jagrič, Bojan Rosi, 2017, izvirni znanstveni članek

Opis: Competitiveness of rail transport compared to road transport has been reducing, especially on regional railway lines. To improve this situation, the EU adopted various directives and regulations to increase efficiency of railway undertakings. In this paper we present an organizational and economic model based on European policies for local railway system. The organizational model is based on multi-criteria decision analysis. For the economic model we used an econometric approach to estimate the cost function and marginal costs in regional lines, which constitute the basis for railway charges. By implementing such an organizational model, the functioning of the railway network will improve. The research found that a change in the existing model of calculating costs of infrastructure use would bring economic effects for the railway infrastructure manager and the providers of transport. Using the proposed model we also found that it is reasonable to increase the flow of goods on unused regional railway lines because the railway infrastructure maintenance costs are inelastic with regard to transported gross tons.
Ključne besede: econometrics, charging model, maintenance cost, marginal costs, railway infrastructure, railway traffic, logistics, Slovenia
Objavljeno: 09.08.2017; Ogledov: 603; Prenosov: 261
.pdf Celotno besedilo (567,64 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0.4 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici