| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Digitalna prisotnost malega trgovskega podjetja na primeru podjetja Avtosotla, d.o.o.
David Romih, 2020, magistrsko delo

Opis: Digitalizacija poslovanja in digitalna prisotnost sta danes eni ključnih strateških usmeritev podjetij. Hiter življenjski tempo narekuje nenehno prilagajanje podjetnikov na trgu. Za doseg in iskanje novih strank je v porastu uporaba digitalnih rešitev. V magistrskem delu predstavljamo digitalno prisotnost v malem trgovskem podjetju Avtosotla, d.o.o. in na njegovem primeru prikažemo možno uporabo digitalnih strategij prisotnosti. Natančneje predstavimo 3 digitalne strategije prisotnosti: spletno mesto in SEO optimizacija, družbeno omrežje Facebook in oglaševanje ter e- poštni marketing. Na primeru podjetja Avtosotla, d.o.o. prikažemo uporabo teh strategij, s katerimi želimo doseči naslednje cilje: povečanje prepoznavnosti podjetja in pošiljanje ponudb pravim kupcem, pridobivanje novih zvestih strank prek spleta in zagotavljanje ustreznih informacij na spletnem mestu ter povečanje obiska spletnega mesta. Nadalje ugotavljamo, ali se razlikuje upravljanje digitalne prisotnosti v malih in srednje velikih ter velikih podjetjih. Preverjamo hipotezo o tem, ali ima digitalna prisotnost podjetja pozitivne učinke na poslovanje, in o tem, ali so strategije spletno mesto, Facebook oglaševanje in e-poštni marketing primerne za uvedbo v malem trgovskem podjetju, ki se ukvarja s prodajo rezervnih delov za avtomobile.
Ključne besede: digitalna prisotnost, strategije digitalne prisotnosti, malo trgovsko podjetje Avtosotla, d.o.o., spletno mesto, družbena omrežja, e-poštni marketing
Objavljeno v DKUM: 03.02.2021; Ogledov: 465; Prenosov: 50
.pdf Celotno besedilo (3,14 MB)

2.
PROCES IZBIRE ERP REŠITVE V TRGOVSKEM PODJETJU AVTOSOTLA, D.O.O.
David Romih, 2016, diplomsko delo

Opis: Celovite informacijske rešitve (angl. Enterprise Resource Planning) so nepogrešljivi člen praktično vsakega podjetja, saj pripomorejo k preglednejšemu in stroškovno učinkovitejšem poslovanju. Nekatere rešitve so v tem smislu naprednejše, nekatere malo manj, vse pa delujejo po istem načelu. Eden zahtevnejših korakov pri uspešni vpeljavi in uporabi novih rešitev je zagotovo proces izbire. V diplomskem delu bomo zato govorili o procesu izbire ERP rešitve. V teoretičnem delu diplomskega projekta se seznanimo s pojmom ERP, predstavimo sam pomen, zgradbo, zgodovino razvoja in opredelitve različnih avtorjev. Podrobneje pojasnimo, na kaj vse je potrebno še posebno paziti v procesu izbire, pri čemer mislimo na definiranje jasnih ciljev, zagotovitev udeležbe ključnih ljudi, razumevanje celotnih stroškov in postavitev časovnega okvirja izbire. V nadaljevanju je predstavljen proces izbire ERP rešitve na realnem primeru podjetja Avtosotla, d.o.o., katerega osnovna dejavnost je prodaja rezervnih delov za avtomobile. Na podlagi ocenjevalne lestvice, ki jo sestavlja deset kriterijev, je predstavljena in pojasnjena končna izbira najboljšega ponudnika – podjetje Comtron z rešitvijo Tron Inter Center in Tron POS Retail.
Ključne besede: rešitev ERP, proces izbire, elektronsko poslovanje, ponudniki ERP rešitev, informacijski sistem, poslovni procesi, avtosotla
Objavljeno v DKUM: 14.11.2016; Ogledov: 789; Prenosov: 75
.pdf Celotno besedilo (1,76 MB)

Iskanje izvedeno v 0.03 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici