| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 46
Na začetekNa prejšnjo stran12345Na naslednjo stranNa konec
1.
Primerjava orodij za digitalno kiparjenje ZBrush in Blender
David Šbüll, 2020, diplomsko delo

Opis: Digitalni mediji so dandanes ogromni posrednik informacij in zabave. Filmi, igre in drugi mediji so polni nenavadnih živali, pošasti, stavb, narave, itd. Mnogo teh je ustvarjenih v 3D produkciji, ki zaposluje programerje, 3D oblikovalce, konceptualne umetnike in še več. 3D oblikovalci s pomočjo različnih digitalnih orodij ustvarjajo 3D modele, ki jih v prej navedenih medijih kasneje zaznavamo. V diplomski nalogi predstavimo splošni potek 3D produkcijskega cevovoda, med seboj primerjamo modelirnika ZBrush in Blender za digitalno kiparjenje ter prikažemo izdelavo 3D model moškega telesa v obeh modelirnikih.
Ključne besede: ZBrush, Blender, kiparjenje, digitalno, 3D
Objavljeno: 03.11.2020; Ogledov: 91; Prenosov: 23
.pdf Celotno besedilo (1,87 MB)

2.
Računalniška animacija kot orodje za povečevanje družbenega ozaveščanja
Veronika Verhnjak, 2020, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo raziskali možnost vpliva računalniške animacije na ozaveščenost ljudi o ogroženosti določenih živalskih vrst. To smo želeli doseči z vplivanjem na čustva gledalca. V ta namen smo izdelali animacijo, ki prikazuje zgodbo dečka ter mladičkov tigra, severnega medveda in želve, ki so zaradi različnih dejavnikov, povezanih z delovanjem človeka, ogroženi. Da bi preverili, ali smo uspešno vplivali na gledalce, smo opravili tudi anketo o razumevanju ogroženosti pred in po ogledu animacije. V diplomskem delu smo tako poiskali podobne raziskave, opisali okolje Blender 2.8 ter proces ustvarjanja naše animacije in prikazali rezultate ter ugotovitve, pridobljene s pomočjo ankete.
Ključne besede: računalniška animacija, ozaveščanje gledalcev, ogroženost živalskih vrst
Objavljeno: 03.11.2020; Ogledov: 104; Prenosov: 42
.pdf Celotno besedilo (1,43 MB)

3.
Izdelava 3D modela z digitalnim kiparstvom za 3D tiskanje
Jan Strmšek, 2019, diplomsko delo

Opis: Tehnologija 3D modeliranja se je v zadnjih desetletjih razvila do te mere, da lahko skoraj vsakdo doma na svojem računalniku izdela realistične 3D modele s programsko opremo za 3D modeliranje. Del 3D modeliranja pa je tudi 3D kiparstvo, ki omogoča še izdelavo več stopnj podrobnosti in uprizoritev organskih oblik, ki bi jih pri navadnem 3D modeliranju lahko dosegli le s pomočjo tekstur ali 3D mapiranja. Cilj diplomske naloge je uprizoriti čim bolj realistično repliko objekta organske oblike. Ta model nameravamo potem še prototipirati s 3D tiskalnikom in ga dokončati do te mere, da bo deloval organsko in naravno.
Ključne besede: Cinema 4D, 3D modeliranje, digitalno kiparstvo, 3D tiskanje
Objavljeno: 29.11.2019; Ogledov: 492; Prenosov: 64
.pdf Celotno besedilo (3,77 MB)

4.
Skladnost dvanajstih principov animacije in tehnik upodabljanja
Luka Veler, 2018, diplomsko delo

Opis: Animacija se vedno bolj uveljavlja na različnih medijih; na televiziji, v filmih, risanih filmih, spletnih portalih in reklamah. Da je izgled animacije boljši, je priporočljivo slediti dvanajstim principov animiranja, ki jih je predlagalo podjetje Disney. Za boljši izgled animacije skrbijo tudi različne tehnike upodabljanja, ki zraven dobrega izgleda ponujajo še videz realističnosti. Ker smo mnenja, da so nekatere tehnike upodabljanja lahko bolj skladne s posameznimi principi animiranja, smo se odločili, da to skladnost preverimo. Ugotovili smo, katere tehnike upodabljanja so pri vsakem principu najprimernejše in katerih se je priporočljivo pri vseh principih izogibati.
Ključne besede: animacija, dvanajst principov animacije, tehnike upodabljanja, tabele
Objavljeno: 19.10.2018; Ogledov: 377; Prenosov: 66
.pdf Celotno besedilo (1,39 MB)

5.
Teksturiranje nizkomnogokotniških modelov v BodyPaint 3D
Ana Ambrož, 2018, diplomsko delo

Opis: Danes je zelo pomembno, da znamo učinkovito teksturirati 3D modele. Čeprav smo pogosto omejeni s številom mnogokotnikov, pa želimo 3D modele kakovostnega videza in z navideznimi detajli. Doseganje tega ni preprosto in zahteva smisel za umetniško oblikovanje. BodyPaint 3D omogoča teksturiranje modelov s pomočjo projekcijskega slikanja . Cilj diplomske naloge je ustvariti čimbolj kakovostne teksture, ki bodo nizkomnogokotniškim 3D modelom dodale navidezne podrobnosti, ki so sicer zmodelirani samo na visokomnogokotniških modelih. Želimo dokazati, da se zgolj s teksturo na nizkomnogokotniškem modelu da ustvariti učinek visokomnogokotniškega modela.
Ključne besede: BodyPaint 3D, teksture, 3D modeliranje
Objavljeno: 19.10.2018; Ogledov: 363; Prenosov: 42
.pdf Celotno besedilo (2,69 MB)

6.
Nivoji podrobnosti
Karmen Hozjan, 2018, diplomsko delo

Opis: Kljub izjemnim napredkom računalniške grafične strojne opreme, stremenje po realističnem upodabljanju v realnem času še vedno obstaja. V diplomski nalogi so preučeni nivoji podrobnosti (angl. level of detail) geometrijskih modelov. V prvem delu so opisani temeljni pojmi, zgodovina, štirje okvirji za upravljanje nivojev podrobnosti ter štiri avtomatizirane metode poenostavljanja geometrijskih modelov. V drugem delu so predstavljeni vtičnik, orodje in objekt LOD, ki jih v okviru nivojev podrobnosti ponuja program Cinema 4D. Tako orodje kot objekt LOD sta testirana na lastnih primerih. Vtičnik in orodji starejših in novejših različic programa so med seboj primerjani.
Ključne besede: nivo podrobnosti, geometrijski model, Cinema 4D
Objavljeno: 09.05.2018; Ogledov: 946; Prenosov: 115
.pdf Celotno besedilo (3,09 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

7.
Realistično modeliranje vode v cinema 4D
Tina Božič, 2017, diplomsko delo

Opis: Upodobiti vodo v računalniški grafiki ali animaciji ni enostavno, zaradi njenih posebnih lastnosti. Pri tem nam pomagajo različni računalniški programi, ki nam z posebnimi metodami omogočajo upodobitev vode. Najpogosteje uporabimo metodo sistema delcev, obstajajo pa še druge metode, kot so metoda s pomočjo premestitve, premestitvenih deformatorjev ali tekstilij. V diplomski nalogi opišemo lastnosti vode, sistem delcev, druge programe za upodobitev vode, ter različne metode za upodobitev vode v Cinemi 4D. Cilj diplomske naloge je bil upodobiti vodo v Cinemi 4D, kar se da realistično in brez uporabe zunanjih dodatkov kot je RealFlow.
Ključne besede: Cinema 4D, sistem delcev, upodabljanje vode
Objavljeno: 06.10.2017; Ogledov: 417; Prenosov: 59
.pdf Celotno besedilo (3,01 MB)

8.
Maximal neighbor similarity reveals real communities in networks
Krista Rizman Žalik, 2015, izvirni znanstveni članek

Opis: An important problem in the analysis of network data is the detection of groups of densely interconnected nodes also called modules or communities. Community structure reveals functions and organizations of networks. Currently used algorithms for community detection in large-scale realworld networks are computationally expensive or require a priori information such as the number or sizes of communities or are not able to give the same resulting partition in multiple runs. In this paper we investigate a simple and fast algorithm that uses the network structure alone and requires neither optimization of pre-defined objective function nor information about number of communities. We propose a bottom up community detection algorithm in which starting from communities consisting of adjacent pairs of nodes and their maximal similar neighbors we find real communities. We show that the overall advantage of the proposed algorithm compared to the other community detection algorithms is its simple nature, low computational cost and its very high accuracy in detection communities of different sizes also in networks with blurred modularity structure consisting of poorly separated communities. All communities identified by the proposed method for facebook network and E-Coli transcriptional regulatory network have strong structural and functional coherence.
Ključne besede: networks, real communities, neighbor similarity
Objavljeno: 23.06.2017; Ogledov: 523; Prenosov: 310
.pdf Celotno besedilo (2,21 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

9.
Razvoj preproste hibridne mobilne aplikacije za izvedbo izobraževalnega tečaja za operacijski sistem Android
Marko Merčnik, 2016, diplomsko delo

Opis: Mobilne aplikacije so nepogrešljivi del današnjih mobilnih naprav, saj razširijo uporabnost izvorno nameščenega mobilnega operacijskega sistema. Namenske mobilne aplikacije najdemo na področju izobraževanja, dela in zabave. Pri izdelavi mobilnih aplikacij imamo na voljo več pristopov in tehnologij, ki jih izberemo glede na kompleksnost in zahtevnost razvoja ter želeni doseg aplikacije. V diplomskem delu smo preučili možnost uporabe mobilnih aplikacij in mobilnih naprav za izobraževanje Izdelali smo hibridno mobilno aplikacijo za izvedbo izobraževalnega tečaja. Pri izdelavi smo uporabili uveljavljene spletne tehnologije in programska ogrodja. Cilj diplomskega dela je izdelati izobraževalno aplikacijo z odlično uporabniško izkušnjo. Končne ugotovitve potrjujejo, da so hibridne mobilne aplikacije primerne za uporabo na področju izobraževanja. Izdelava preprostih aplikacij je relativno preprosta, pri tem mora imeti razvijalec aplikacij dobro znanje spletnega programiranja. Izdelana aplikacija potrjuje, da je uporabniška izkušnja pri uporabi hibridne mobilne aplikacije zadovoljiva.
Ključne besede: mobilna aplikacija, JavaScript, mobilni operacijski sistemi, spletni brskalnik, uporabniška izkušnja, Ionic, Node.js, mobilne naprave, Android
Objavljeno: 17.08.2016; Ogledov: 927; Prenosov: 82
.pdf Celotno besedilo (959,36 KB)

10.
UPORABA MODULA MOGRAPH V CINEMI 4D ZA UVODNO ŠPICO FILMA
Kimi Svetec, 2016, diplomsko delo

Opis: Cilj diplomske naloge je preučiti modul Cinema4D Mograph ter prikazati primere in postopke uporabe le-tega z uporabo najuporabnejših Mograph učinkov v animaciji za uvodno špico filma. Cinema 4D omogoča modeliranje poljubnih objektov v 3D ter poljubno animiranje gibanja teh objektov. Pri ustvarjanju animiranih videov je tako Cinema 4D pripomoček, ki nam omogoči ustvarjanje mnogih kombiniranih učinkov ter omogoča vključitev poljubne glasbe in poljubnih slik. S pomočjo programa Audacity smo želeno glasbo hitro pretvorili v format, ki ga program Cinema 4D prepozna. Za združevanje upodobljenih videoposnetkov smo uporabili program Adobe Premiere, ki omogoča hitro in enostavno združevanje videoposnetkov in izvoz končnega videa. Uporabo modula Cinema 4D Mograph smo predstavili tudi v kratkem videu za uvodno špico filma.
Ključne besede: Cinema 4D, Mograph modul, Mograph Effectors, video, uvodna špica
Objavljeno: 14.07.2016; Ogledov: 951; Prenosov: 86
.pdf Celotno besedilo (3,33 MB)

Iskanje izvedeno v 0.35 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici