| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 46
First pagePrevious page12345Next pageLast page
1.
Primerjava orodij za digitalno kiparjenje ZBrush in Blender
David Šbüll, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Digitalni mediji so dandanes ogromni posrednik informacij in zabave. Filmi, igre in drugi mediji so polni nenavadnih živali, pošasti, stavb, narave, itd. Mnogo teh je ustvarjenih v 3D produkciji, ki zaposluje programerje, 3D oblikovalce, konceptualne umetnike in še več. 3D oblikovalci s pomočjo različnih digitalnih orodij ustvarjajo 3D modele, ki jih v prej navedenih medijih kasneje zaznavamo. V diplomski nalogi predstavimo splošni potek 3D produkcijskega cevovoda, med seboj primerjamo modelirnika ZBrush in Blender za digitalno kiparjenje ter prikažemo izdelavo 3D model moškega telesa v obeh modelirnikih.
Keywords: ZBrush, Blender, kiparjenje, digitalno, 3D
Published: 03.11.2020; Views: 119; Downloads: 38
.pdf Full text (1,87 MB)

2.
Računalniška animacija kot orodje za povečevanje družbenega ozaveščanja
Veronika Verhnjak, 2020, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo raziskali možnost vpliva računalniške animacije na ozaveščenost ljudi o ogroženosti določenih živalskih vrst. To smo želeli doseči z vplivanjem na čustva gledalca. V ta namen smo izdelali animacijo, ki prikazuje zgodbo dečka ter mladičkov tigra, severnega medveda in želve, ki so zaradi različnih dejavnikov, povezanih z delovanjem človeka, ogroženi. Da bi preverili, ali smo uspešno vplivali na gledalce, smo opravili tudi anketo o razumevanju ogroženosti pred in po ogledu animacije. V diplomskem delu smo tako poiskali podobne raziskave, opisali okolje Blender 2.8 ter proces ustvarjanja naše animacije in prikazali rezultate ter ugotovitve, pridobljene s pomočjo ankete.
Keywords: računalniška animacija, ozaveščanje gledalcev, ogroženost živalskih vrst
Published: 03.11.2020; Views: 141; Downloads: 52
.pdf Full text (1,43 MB)

3.
Izdelava 3D modela z digitalnim kiparstvom za 3D tiskanje
Jan Strmšek, 2019, undergraduate thesis

Abstract: Tehnologija 3D modeliranja se je v zadnjih desetletjih razvila do te mere, da lahko skoraj vsakdo doma na svojem računalniku izdela realistične 3D modele s programsko opremo za 3D modeliranje. Del 3D modeliranja pa je tudi 3D kiparstvo, ki omogoča še izdelavo več stopnj podrobnosti in uprizoritev organskih oblik, ki bi jih pri navadnem 3D modeliranju lahko dosegli le s pomočjo tekstur ali 3D mapiranja. Cilj diplomske naloge je uprizoriti čim bolj realistično repliko objekta organske oblike. Ta model nameravamo potem še prototipirati s 3D tiskalnikom in ga dokončati do te mere, da bo deloval organsko in naravno.
Keywords: Cinema 4D, 3D modeliranje, digitalno kiparstvo, 3D tiskanje
Published: 29.11.2019; Views: 546; Downloads: 71
.pdf Full text (3,77 MB)

4.
Skladnost dvanajstih principov animacije in tehnik upodabljanja
Luka Veler, 2018, undergraduate thesis

Abstract: Animacija se vedno bolj uveljavlja na različnih medijih; na televiziji, v filmih, risanih filmih, spletnih portalih in reklamah. Da je izgled animacije boljši, je priporočljivo slediti dvanajstim principov animiranja, ki jih je predlagalo podjetje Disney. Za boljši izgled animacije skrbijo tudi različne tehnike upodabljanja, ki zraven dobrega izgleda ponujajo še videz realističnosti. Ker smo mnenja, da so nekatere tehnike upodabljanja lahko bolj skladne s posameznimi principi animiranja, smo se odločili, da to skladnost preverimo. Ugotovili smo, katere tehnike upodabljanja so pri vsakem principu najprimernejše in katerih se je priporočljivo pri vseh principih izogibati.
Keywords: animacija, dvanajst principov animacije, tehnike upodabljanja, tabele
Published: 19.10.2018; Views: 412; Downloads: 69
.pdf Full text (1,39 MB)

5.
Teksturiranje nizkomnogokotniških modelov v BodyPaint 3D
Ana Ambrož, 2018, undergraduate thesis

Abstract: Danes je zelo pomembno, da znamo učinkovito teksturirati 3D modele. Čeprav smo pogosto omejeni s številom mnogokotnikov, pa želimo 3D modele kakovostnega videza in z navideznimi detajli. Doseganje tega ni preprosto in zahteva smisel za umetniško oblikovanje. BodyPaint 3D omogoča teksturiranje modelov s pomočjo projekcijskega slikanja . Cilj diplomske naloge je ustvariti čimbolj kakovostne teksture, ki bodo nizkomnogokotniškim 3D modelom dodale navidezne podrobnosti, ki so sicer zmodelirani samo na visokomnogokotniških modelih. Želimo dokazati, da se zgolj s teksturo na nizkomnogokotniškem modelu da ustvariti učinek visokomnogokotniškega modela.
Keywords: BodyPaint 3D, teksture, 3D modeliranje
Published: 19.10.2018; Views: 385; Downloads: 42
.pdf Full text (2,69 MB)

6.
Nivoji podrobnosti
Karmen Hozjan, 2018, undergraduate thesis

Abstract: Kljub izjemnim napredkom računalniške grafične strojne opreme, stremenje po realističnem upodabljanju v realnem času še vedno obstaja. V diplomski nalogi so preučeni nivoji podrobnosti (angl. level of detail) geometrijskih modelov. V prvem delu so opisani temeljni pojmi, zgodovina, štirje okvirji za upravljanje nivojev podrobnosti ter štiri avtomatizirane metode poenostavljanja geometrijskih modelov. V drugem delu so predstavljeni vtičnik, orodje in objekt LOD, ki jih v okviru nivojev podrobnosti ponuja program Cinema 4D. Tako orodje kot objekt LOD sta testirana na lastnih primerih. Vtičnik in orodji starejših in novejših različic programa so med seboj primerjani.
Keywords: nivo podrobnosti, geometrijski model, Cinema 4D
Published: 09.05.2018; Views: 1000; Downloads: 117
.pdf Full text (3,09 MB)
This document has many files! More...

7.
Realistično modeliranje vode v cinema 4D
Tina Božič, 2017, undergraduate thesis

Abstract: Upodobiti vodo v računalniški grafiki ali animaciji ni enostavno, zaradi njenih posebnih lastnosti. Pri tem nam pomagajo različni računalniški programi, ki nam z posebnimi metodami omogočajo upodobitev vode. Najpogosteje uporabimo metodo sistema delcev, obstajajo pa še druge metode, kot so metoda s pomočjo premestitve, premestitvenih deformatorjev ali tekstilij. V diplomski nalogi opišemo lastnosti vode, sistem delcev, druge programe za upodobitev vode, ter različne metode za upodobitev vode v Cinemi 4D. Cilj diplomske naloge je bil upodobiti vodo v Cinemi 4D, kar se da realistično in brez uporabe zunanjih dodatkov kot je RealFlow.
Keywords: Cinema 4D, sistem delcev, upodabljanje vode
Published: 06.10.2017; Views: 440; Downloads: 60
.pdf Full text (3,01 MB)

8.
Maximal neighbor similarity reveals real communities in networks
Krista Rizman Žalik, 2015, original scientific article

Abstract: An important problem in the analysis of network data is the detection of groups of densely interconnected nodes also called modules or communities. Community structure reveals functions and organizations of networks. Currently used algorithms for community detection in large-scale realworld networks are computationally expensive or require a priori information such as the number or sizes of communities or are not able to give the same resulting partition in multiple runs. In this paper we investigate a simple and fast algorithm that uses the network structure alone and requires neither optimization of pre-defined objective function nor information about number of communities. We propose a bottom up community detection algorithm in which starting from communities consisting of adjacent pairs of nodes and their maximal similar neighbors we find real communities. We show that the overall advantage of the proposed algorithm compared to the other community detection algorithms is its simple nature, low computational cost and its very high accuracy in detection communities of different sizes also in networks with blurred modularity structure consisting of poorly separated communities. All communities identified by the proposed method for facebook network and E-Coli transcriptional regulatory network have strong structural and functional coherence.
Keywords: networks, real communities, neighbor similarity
Published: 23.06.2017; Views: 549; Downloads: 313
.pdf Full text (2,21 MB)
This document has many files! More...

9.
Razvoj preproste hibridne mobilne aplikacije za izvedbo izobraževalnega tečaja za operacijski sistem Android
Marko Merčnik, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Mobilne aplikacije so nepogrešljivi del današnjih mobilnih naprav, saj razširijo uporabnost izvorno nameščenega mobilnega operacijskega sistema. Namenske mobilne aplikacije najdemo na področju izobraževanja, dela in zabave. Pri izdelavi mobilnih aplikacij imamo na voljo več pristopov in tehnologij, ki jih izberemo glede na kompleksnost in zahtevnost razvoja ter želeni doseg aplikacije. V diplomskem delu smo preučili možnost uporabe mobilnih aplikacij in mobilnih naprav za izobraževanje Izdelali smo hibridno mobilno aplikacijo za izvedbo izobraževalnega tečaja. Pri izdelavi smo uporabili uveljavljene spletne tehnologije in programska ogrodja. Cilj diplomskega dela je izdelati izobraževalno aplikacijo z odlično uporabniško izkušnjo. Končne ugotovitve potrjujejo, da so hibridne mobilne aplikacije primerne za uporabo na področju izobraževanja. Izdelava preprostih aplikacij je relativno preprosta, pri tem mora imeti razvijalec aplikacij dobro znanje spletnega programiranja. Izdelana aplikacija potrjuje, da je uporabniška izkušnja pri uporabi hibridne mobilne aplikacije zadovoljiva.
Keywords: mobilna aplikacija, JavaScript, mobilni operacijski sistemi, spletni brskalnik, uporabniška izkušnja, Ionic, Node.js, mobilne naprave, Android
Published: 17.08.2016; Views: 955; Downloads: 84
.pdf Full text (959,36 KB)

10.
UPORABA MODULA MOGRAPH V CINEMI 4D ZA UVODNO ŠPICO FILMA
Kimi Svetec, 2016, undergraduate thesis

Abstract: Cilj diplomske naloge je preučiti modul Cinema4D Mograph ter prikazati primere in postopke uporabe le-tega z uporabo najuporabnejših Mograph učinkov v animaciji za uvodno špico filma. Cinema 4D omogoča modeliranje poljubnih objektov v 3D ter poljubno animiranje gibanja teh objektov. Pri ustvarjanju animiranih videov je tako Cinema 4D pripomoček, ki nam omogoči ustvarjanje mnogih kombiniranih učinkov ter omogoča vključitev poljubne glasbe in poljubnih slik. S pomočjo programa Audacity smo želeno glasbo hitro pretvorili v format, ki ga program Cinema 4D prepozna. Za združevanje upodobljenih videoposnetkov smo uporabili program Adobe Premiere, ki omogoča hitro in enostavno združevanje videoposnetkov in izvoz končnega videa. Uporabo modula Cinema 4D Mograph smo predstavili tudi v kratkem videu za uvodno špico filma.
Keywords: Cinema 4D, Mograph modul, Mograph Effectors, video, uvodna špica
Published: 14.07.2016; Views: 968; Downloads: 87
.pdf Full text (3,33 MB)

Search done in 0.34 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica