| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 60
Na začetekNa prejšnjo stran123456Na naslednjo stranNa konec
1.
Procesi prodaje in nabave v podjetju delo prodaja d.d.
Katja Gundelj, 2018, magistrsko delo/naloga

Opis: Procesi prodaje in nabave so za podjetje zelo pomembni elementi v povezavi z ostalimi orodji pri marketinškem komuniciranju. Zelo pomembno je sodelovati z nabavno službo in tudi ostalimi oddelki, da lahko podjetje posluje optimalno. Podjetje, prodajni prostori in celovita organizacija morajo biti pozitivno predstavljeni, osebje prijazno in uslužno ter dobro informirano o prodajnih izdelkih, tako da lahko pravilno svetuje svojim kupcem. Nabavna služba mora zelo tesno sodelovati s prodajnimi oddelki in transportom, saj morajo biti izdelki ob pravem času na pravem mestu. Prav tako mora nabavni oddelek poskrbeti za najbolj optimalno nabavno ceno in izbrati najbolj zanesljive dobavitelje za nemoteno poslovanje podjetja. Pomembno je imeti optimalno zalogo blaga, tako da imamo vedno na voljo izdelke, ki jih želijo kupci. Če izdelka nimamo, gre kupec v drugo prodajalno, s tem pa smo kupca izgubili in zelo težko ga je prepričati, naj se vrne. Ker je konkurenca vedno večja, je treba najti način, kako vzbuditi pozornost pri kupcih, in jih s tem pritegniti k ponovnemu nakupu in obisku. Najpomembnejši cilj vsakega podjetja je doseči čim večji dobiček, hkrati pa ohraniti visoko kakovost, dobre odnose in konkurenčnost. Vse to je dosegljivo z uporabo različnih orodij marketinškega sistema.
Ključne besede: komunikacija v marketingu, procesi prodaje, procesi nabave, oglaševanje, odnosi z javnostmi, osebna prodaja, management zalog, Delo prodaja, d. d.
Objavljeno: 30.11.2018; Ogledov: 438; Prenosov: 71
.pdf Celotno besedilo (1,31 MB)

2.
Upravljanje marketinga v umetnosti
Irena Pernat, 2016, magistrsko delo

Opis: Koncept je miselna slika, podoba, ki si jo posameznik ustvari o določeni stvari. Koncept marketinga pa temelji na miselni sliki o približevanju in upoštevanju končnih odjemalcev v procesu menjave. Se torej bistveno razlikuje od prodajnega in proizvodnega koncepta. Na osnovi zgoraj navedenega je možno marketinški koncept uspešno aplicirati tudi na področju vizualne umetnosti takrat, ko so podani pogoji za izvedbo menjalnega procesa med ponudnikom in kupcem določenega umetniškega dela. Magistrsko delo obravnava umetnost z ekonomskega vidika z zasnovo inovativnega koncepta upravljanja marketinga umetnosti na evropskem trgu v določenem časovnem horizontu. Raziskava preučuje, preverja, analizira, primerja znanja, modele in metode s področja upravljanja marketinga iz sekundarnih in primarnih virov, s ciljem aplikacije na primeru preučevane organizacije, pri zasnovi in implementaciji strategij upravljanja marketinga, s posebnim poudarkom na slikarstvu, v določenem časovnem horizontu, na ciljnih evropskih trgih. Menedžment je veda o odgovornem in učinkovitem obvladovanju organizacij, načrtovanju in organiziranju, vodenju in nadziranju dejavnosti posameznikov, skupin, organizacij, širših skupnosti. Delovanje organizacije obsega upravljanje, ki ga opravljajo upravljavci, poslovodenje (menedžment), ki ga opravljajo poslovodniki (menedžerji) in izvajanje, ki je naloga izvajalcev. Upravljanje obsega izvirne odločitve o smotrih in konceptih, vse vidike temeljne, razvojne in tekoče politike organizacije. Upravljavci odločajo predvsem o strateških odločitvah, med katere sodijo temeljne, pomembne, usodne odločitve. Taktične odločitve, oziroma izvajalne, ki izhajajo iz strateških, pa sprejema poslovodstvo in razdeljuje delo med sodelavce in jih pooblašča zanj. Menedžment odloča o zadevah, ki so za organizacijo bodisi ugodne izzive – te zadevajo notranje prednosti organizacije in zunanje priložnosti organizacije – bodisi neugodni problemi, ki obsegajo notranje slabosti organizacije ali zunanje nevarnosti organizaciji. Temeljna razlika med strateškim menedžmentom organizacije kot celote in strateškim menedžmentom njenega marketinga je v tem, da se prvi nanaša na vse ključne dimenzije delovanja celotne organizacije (kadrovska, marketinška, finančna, socialna, tehnološka), medtem ko je drugi naravnan na osnovne vidike procesov menjave organizacije z vsemi njenimi deležniki. Zaradi svojega pomena so določeni cilji in strategije marketinga, kot cilji in strategije vstopa na mednarodne trge, ofenzivna strategija, strategija sodelovanja s konkurenti, pogosto tudi cilji in strategije celotne organizacije oziroma njenih posameznih delov. Strateški marketing je sestavni del strateškega menedžmenta organizacije, povezan predvsem s strateškim odločanjem v vrhnjem menedžmentu organizacije. Bistvo strateškega marketinga organizacije in torej tudi strateškega menedžmenta organizacije je v doseganju konkurenčnih prednosti organizacije na njenih trgih. Raziskava o upravljanju marketinga umetnosti na evropskem trgu v določenem časovnem horizontu obsega sistematično raziskavo notranjega in zunanjega okolja, ki je pod vplivom nepredvidljivih sprememb in pogosto zahtevno za razumevanje. Mnogi cilji in strategije, ki izhajajo iz konceptualnih zasnov strateškega marketinga, so tudi cilji in strategije celotne organizacije. Prav zato zahteva koncept strateškega marketinga umetnosti holističen pristop.
Ključne besede: Koncept, upravljanje marketinga, strategije marketinga, raziskava marketinga, ekonomija umetnosti, inovacija.
Objavljeno: 13.12.2016; Ogledov: 710; Prenosov: 69
.pdf Celotno besedilo (1,44 MB)

3.
STRATEŠKI MARKETING RASTOČEGA PODJETJA
Aljoš Malec, 2016, magistrsko delo

Opis: Strateški marketing rastočega podjetja
Ključne besede: strateški marketing
Objavljeno: 13.12.2016; Ogledov: 806; Prenosov: 110
.pdf Celotno besedilo (745,28 KB)

4.
Marketinške strategije razvoja zagonskih podjetij
Aleš Ivkovič, 2016, magistrsko delo

Opis: V pričujoči magistrski nalogi smo raziskovali vpliv izbora marketinške strategije na poslovne rezultate zagonskega podjetja na področju razvoja mobilnih aplikacij. Vrednosti, ki smo jih pri raziskavi opazovali, so obseg prodaje opazovane kategorije izdelkov, število prodanih kosov aplikacij in vrednost prodaje v USD. V prvem delu naloge smo opredelili marketing kot poslovno funkcijo, posebnosti tržnega okolja zagonskih podjetij, posebnosti trga mobilnih aplikacij in predstavili marketinške strategije zagonskih podjetij na trgu mobilnih aplikacij ter jih primerjali med seboj. Ugotovili smo, da moderni koncepti poslovanja marketing opredeljujejo kot bistveno razlikovalno in edinstveno poslovno funkcijo podjetja. Marketing je v svoji zgodovini prešel iz enodimenzionalne v večdimenzionalno poslovno aktivnost, ki jo lahko delimo najmanj na korporativno raven, poslovno raven in funkcionalno raven. V nadaljevanju smo se usmerili na opredelitev strateškega marketinga, njegove vloge in mesta v procesu marketinga in opredelili proces strateškega marketinga. Poglobili smo se tudi v tržno okolje zagonskih podjetij, katerega posebnosti so dinamičnost in negotovost trga ter omejenost finančnih virov. Opredelili smo tudi življenski cikel izdelka, ki je lahko ključni dejavnik konkurenčnosti zagonskega podjetja. Ugotavljali smo tudi posebnost trga mobilnih aplikacij in težave, ki jih povzroča hitro spreminjanje tehnologije in neenotnost tehnoloških standardov. Preučili smo tudi ponudbo in povpraševanje na trgu mobilnih aplikacij, ki še naprej raste z nezmanjšano močjo. Preden smo pričeli s empiričnim delom smo, preučili posebnosti najbolj pogosto uporabljenih strategij, to so strategija "free", "paid", "freemium" in strategija "paymium". Nadaljevali smo z empiričnim delom naloge, v katerem smo primerjali dva modela marketinške strategije zagonskih podjetij na področju razvoja mobilnih aplikacij, in sicer "freemium" in "paymium". Spremljali in beležili smo podatke o nakupih in dobičku v časovnem obdobju od 1. 1. 2015 do 30. 6. 2015, ko smo izvajali marketinško strategijo "freemium" in od 1. 7. 2015 do 31. 12. 2015, ko smo izvajali marketinško strategijo "paymium". Z raziskavo smo pokazali, da je za izbrano kategorijo izdelkov na področju mobilnih aplikacij primernejša uporaba marketinške strategije "freemium".
Ključne besede: zagonsko podjetje, marketinška strategija, "freemium", "Paymium"
Objavljeno: 13.12.2016; Ogledov: 663; Prenosov: 67
.pdf Celotno besedilo (6,36 MB)

5.
KONKURENČNE LASTNOSTI GRADBENIH MATERIALOV V MONTAŽNI GRADNJI
Vesna Rizman, 2016, diplomsko delo

Opis: Danes živimo v informacijskem svetu. Poplava informacij je tolikšna, da je današnji kupec izgubljen. Zaradi tega, naš življenski projekt, kot je izgradnja lastnega doma, predstavlja vedno večji izziv. Naš namen je bil s konkretno primerjavo izbranih gradbenih materialov preveriti bistvene lastnosti, ki vplivajo na mikroklimo in varnost v bivalnih prostorih. Najpomembnejša faktorja sta zdravje in ugodje ljudi v prostorih. Zaradi tega smo podrobneje raziskali pojav vlažnosti v stenah montažne gradnje. Vlažnost se med drugim lahko pojavi tudi kot posledica difuzije vodne pare skozi steno objekta. Ta nastane zaradi temperaturne razlike med zunanjo in notranjo temperaturo. Daljša izpostavljenost vlagi lahko pripelje do nastanka plesni, ki negativno vpliva na zdravje ljudi. Osnova za delo nam je bila direktiva 31/2010/EU, Pravilnik PURES 2010; Uradni list RS, št. 52/10. Pravilnik obravnava toplotno zaščito, določa sanacije stavb in podaja minimalne zahteve za energetsko učinkovitost. V pravilniku je nedvoumno zabeleženo, da je za neoporečen zrak v nizkoenergetskih in pasivnih hišah nujno potreben rekuperator. Primerjali smo tudi zrakotesnost stavb, ki je določen po Blowerjevem testu. Analizo našega dela smo združili v primerjalni matriki. Nedvoumen rezultat našega dela nam je podal preračun treh referenčnih sten, pri katerih smo uporabili najpogostejše materiale za preračun difuzije in posledično pojava rosenja stene. Dovoljena kondenzirana vlažnost v steni stavbe in sam cikel sušenja je določen v Pravilniku o toplotni zaščiti in učinkoviti rabi energije v stavbah. Poglavje marketing rešuje vprašanje, na kakšen način lahko ponudniki montažnih gradenj pomagajo kupiti svoj bivalni prostor.
Ključne besede: gradbeni materiali, montažna gradnja, izolacijske lastnosti materialov, konkurenčna prednost, PIMS analiza, komuniciranje s tržiščem
Objavljeno: 27.09.2016; Ogledov: 974; Prenosov: 87
.pdf Celotno besedilo (9,44 MB)

6.
UPORABNOST ZASNOVE UPRAVLJANJA BLAGOVNIH SKUPIN V MARKETINGU
Tadej Gosak, 2015, magistrsko delo

Opis: Zaostrene gospodarske razmere v zadnjih letih občutijo v domala vseh gospodarskih panogah. Padec potrošnje in manjša kupna moč se v proizvodnih podjetjih kažeta v manjši prodaji, viških proizvodnih zmogljivosti in nižjih prodajnih cenah. Podjetja s težavo odplačujejo kredite za investicije iz časa konjunkture in imajo potrebe po dezinvestiranju. Soočajo se tudi s pomanjkanjem likvidnih sredstev za tekoče poslovanje. Z obstoječimi programi ustvarjajo premalo dodane vrednosti, njihov fiksni stroški so previsoki. S podobnimi težavami se soočajo tudi v trgovskih organizacijah. Manjša kupna moč se kaže v manjših izdatkih gospodinjstev in spremenjenih nakupnih navadah. Ob ekonomskih učinkih, ki so posledice recesije, pa je kriza primeren trenutek, da podjetja v svoje delovanje uvedejo nove prakse poslovanja, s katerimi želijo izboljšati poslovno učinkovitost in ta način delovanja prenesti v nenehno izboljševanje poslovnih procesov. Za učinkovitejše poslovanje ki se bolje osredotoča na potrošnika, je praksa razvila upravljavski koncept t.i. category managementa, ki temelji na načrtnem in sistematičnem upravljanju sortimenta. Category management v poslovanje uvaja model kooperacije in poudarja sodelovanje med trgovsko in proizvodno organizacijo. Obe sta v tem modelu zavezani k projektnemu sodelovanju, katerega cilj je povečanje prodaje in dobička. Magistrska naloga bo obravnavala teoretične vidike category managementa, ki jih bomo nadgradili z raziskavo njegovega vpliva na obseg prodaje, vključili pa bomo tudi nekatere primere iz prakse.
Ključne besede: Category Management
Objavljeno: 07.07.2015; Ogledov: 829; Prenosov: 152
.pdf Celotno besedilo (3,69 MB)

7.
Skrivni nakupi v trgovskem podjetju
Mirjana Lazarevič, 2014, diplomsko delo/naloga

Opis: Skrivno nakupovanje se je začelo v ZDA pred več kot tridesetimi leti. V Sloveniji ni enotnega prevoda za tovrstno raziskavo. Angleško besedno zvezo Mystery shopping lahko v Sloveniji prevedemo kot. npr: navidezno nakupovanje, skriti kupec, anonimno ocenjevanje, skrivni nakup, skrivnostni nakup itd. Skrivnostni nakup je anonimna raziskava oziroma ocena kvalitete storitev in odnosov s kupci na prodajnih mestih, izvedena bodisi osebno, telefonsko bodisi preko interneta. Z raziskavo se analizira, kako se prodajno osebje obnaša do kupcev, pri čemer podatkov ne pridobivajo od resničnih strank, temveč od skrivnostnih kupcev. Dober skriti kupec ima visoke cilje, je nepristranski, podrobno orientiran, zna slediti navodilom, zna postavljati vprašanja, da izzove določene odzive, vzame si dovolj časa, se spozna na poslovanje, zna se samomotivirati. Programi navideznega nakupovanja običajno vključujejo naslednje faze: definiranje ciljev, oblikovanje scenarija in ocenjevalnega lista, nabor in izobraževanje navideznih kupcev, zbiranje podatkov, analiza podatkov, priprava poročila in pregled ugotovitev. Pomembnejša področja opazovanja pri ocenjevanju prodajalcev so sprejem kupca, nagovor stranke, obvladovanje več strank naenkrat, ugotavljanje potreb kupcev, predstavitev izdelka, ugovori kupcev, alternativna ponudba, uspešno zaključevanje prodaje. Glavni namen skrivnega nakupovanja je izboljšanje prodajnih storitev oziroma postrežbe prodajalcev. Napredna podjetja povezujejo skrivno nakupovanje s programi izobraževanja, motiviranja in nagrajevanja zaposlenih.
Ključne besede: Skrivni nakupi, skriti kupec, prodajalec, ocenjevalni list, trgovsko podjetje.
Objavljeno: 20.11.2014; Ogledov: 1538; Prenosov: 205
.pdf Celotno besedilo (989,66 KB)

8.
SODOBNE OBLIKE POSPEŠEVANJA PRODAJE
Smiljana Rajh, 2014, diplomsko delo

Opis: Pospeševanje prodaje obsega vse ukrepe, ki jih uporabljajo trgovska podjetja z namenom, da bi dosegla prodajne cilje, povečanje prodaje in dobička ter zadovoljiti porabnike. Ti so namreč postali vse bolj informirani o ponudbi na trgu; obenem so občutljivejši na cene in manj zvesti blagovni znamki. Med najpogostejše metode pospeševanja prodaje uvrščamo kupone, nagradne igre, demonstracije, vzorce, vzporedno prodajo, cenovne pakete, darila, posebne popuste, razstavljanje oziroma sodelovanje na raznih sejmih, brezplačne preizkuse izdelkov, prikaze izdelkov itd. V diplomskem delu bomo podrobneje predstavili pospeševanje prodaje v podjetju Spar d.o.o., ki poskuša s pospeševanjem prodaje ohraniti svojo konkurenčnost, informirati uporabnike o svojih izdelkih, pridobiti nove in ohraniti stare kupce ter vedno znova išče zanimive in nove ideje, ki bodo zadovoljile kupce.
Ključne besede: prodaja, pospeševanje prodaje, cena, blagovna znamka, Spar d.o.o.
Objavljeno: 16.10.2014; Ogledov: 1689; Prenosov: 305
.pdf Celotno besedilo (1,54 MB)

9.
FUNKCIONIRANJE MARKETINGA V PODJETJU INFORMACIJSKE TEHNOLOGIJE
Mihaela Švajger, 2014, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu smo preučevali funkcioniranje marketinga v podjetju informacijske tehnologije. Razvoj in posledično tudi ponudba informacijske tehnologije v zadnjih desetletjih doživlja pravi razcvet s storitvami v oblaku. Kljub imenitnemu razvoju storitev v oblaku pa obstajajo omejitve glede varnosti. Povpraševanje po tovrstnih rešitvah sorazmerno raste, vendar je razumljivo, da so uporabniki skeptični pri selitvi podatkov izven podjetja na oddaljen strežnik, tako imenovan oblak, do katerih lahko dostopajo od koderkoli in kadarkoli. V praktičnem delu smo se osredotočili na podjetje Stroka produkt d.o.o. ker je v letu 2013 prejelo naziv Microsoftov partner leta ravno za storitve v oblaku. Tako imenovanemu Office-u 365 so dodali dodano vrednost s produktom Stroka Solutions 365. Oblikovali so produkt Stroka Solutions 365, ki nudi 24h tehnično in vsebinsko podporo, implementacijo, oz. vse kar stranka potrebuje pri uporabi licenc Office 365. Nenehno se trudijo izstopati na trgu informacijske tehnologije v oblaku, kar pa ob široki paleti alternativ ni lahko, sploh ker gre za noviteto pri malih in srednje velikih podjetjih. Pri sprejemanju odločitve glede investiranja v storitev v oblaku pogosto odigrajo pomembno vlogo dobro predstavljena dejstva tovrstnih rešitev, kot je: zanesljivost sistema, varnost, hitro in enostavno uvajanje, plačilo le za tisto, kar uporabljaš, zmanjšanje števila IT zaposlenih v podjetju, nizki mesečni stroški in ponudba zadnje razvojne tehnologije. Osebna prodaja in predstavitev rešitve v praksi, sta najpomembnejša načina spodbujanja povpraševanja v marketinškem komunikacijskem spletu, saj lahko na ta način stranki kar najbolje predstavi uporabno vrednost rešitve. Z uvedbo strateškega marketinškega plana, bo podjetje Stroka produkt d.o.o. celostno pristopilo k trženju tako specifičnih storitev in še naprej razvijalo storitve na podlagi želj in potreb odjemalcev.
Ključne besede: Informacijska tehnologija v oblaku, organiziranost marketinga, Office 365, Stroka Solutions 365, strateški marketinški plan.
Objavljeno: 21.05.2014; Ogledov: 901; Prenosov: 84
.pdf Celotno besedilo (1,13 MB)

10.
MARKETINŠKI VIDIKI USTVARJANJA BLAGOVNE ZNAMKE DELODAJALCA
Sandra Majcen, 2013, magistrsko delo

Opis: Človeški viri so ena temeljnih konkurenčnih prednosti vsake organizacije. Podjetja, ki se tega zavedajo, si želijo pridobiti in obdržati najboljše, talentirane, uspešne ljudi. Teh pa na trgu dela ni neomejeno. Kot odziv na vojno za talenti ter problem plitkega kadrovskega bazena so organizacije začele iskati nove načine, kako pritegniti in zadržati najustreznejše kadre. Eden od načinov, ki se je dobro uveljavil, je strategija blagovne znamke delodajalca. Organizacije z različnimi prijemi skrbijo za dober imidž v zavesti zaposlenih in potencialnih kandidatov z namenom, da bi jih ti prepoznali kot odličnega ali celo izbornega delodajalca, torej kot prvo (idealno) izbiro. V prvem delu magistrske naloge opredeljujemo koncept blagovne znamke na splošno in blagovne znamke delodajalca, njene prednosti, vlogo posameznih oddelkov in zaposlenih pri ustvarjanju ter značilnosti in posebnosti komuniciranja. Nadalje predstavljamo koncept strateškega marketinga, saj je strategija uglednega delodajalca lahko uspešna le, če upošteva celovit vidik strateškega marketinga. Pomembno vlogo ima tudi interni marketing. V empiričnem delu smo raziskali in analizirali ključne dejavnike, ki vplivajo na izbiro (idealnega) delodajalca in ugotovili, da so TOP 3 delodajalci v Sloveniji Krka, Lek in Akrapovič. Ugotovili smo, da je potrebno sodelovanje večih oddelkov v organizaciji, če si le-ta želi zadovoljne in motivirane zaposlene, ki so dober vir pozitivnega ugleda. Dober ugled je izjemno pomemben, saj bi se več kot 80 % ljudi raje zaposlilo pri bolj uglednem delodajalcu. Zaposlenim je zraven ugleda pomembno, da jim delodajalec nudi zanimivo, izzivov polno delo, optimalne delovne pogoje z možnostjo usklajevanja družinskega življenja ter predvsem možnost izobraževanja, razvoja in napredovanja. Nadpovprečna plača je na repu pomembnih kriterijev. Z gotovostjo lahko trdimo, da je ugled podjetja izredno pomemben, če si organizacija želi stalen priliv talentiranih kadrov. Dolgoročna in proaktivna rešitev je blagovna znamka delodajalca, ki je proces, katerega je potrebno skrbno načrtovati in izvajati.
Ključne besede: Blagovna znamka, blagovna znamka delodajalca, strateški marketing, interni marketing, človeški viri, ugled, TOP delodajalci, kriteriji izbire delodajalca
Objavljeno: 08.01.2014; Ogledov: 1551; Prenosov: 382
.pdf Celotno besedilo (1,67 MB)

Iskanje izvedeno v 0.19 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici