| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 10 / 60
First pagePrevious page123456Next pageLast page
1.
Distribucijski kanali kot del strateškega marketinga v podjetju Petrol d.d. : diplomsko delo
Klavdija Mlakar, 2004, undergraduate thesis

Published: 28.09.2007; Views: 1918; Downloads: 598
.pdf Full text (422,18 KB)

2.
3.
Raziskava tržišča o uporabi zaščitne motoristične čelade : diplomsko delo
Jasna Kompare, 2004, undergraduate thesis

Published: 28.09.2007; Views: 1402; Downloads: 136
.pdf Full text (1,17 MB)

4.
5.
6.
7.
VLOGA MARKETINGA V MALEM PODJETJU NA PRIMERU PODJETJA SCHIKI D.O.O.
Boris Črešnar, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Skozi celotno raziskavo in izdelavo diplomskega dela sem ugotovil, da je marketing najpomembnejši člen v podjetju, saj povezuje vse oddelke znotraj podjetja v celoto, ki mora delovati usklajeno in s skupnimi cilji, le-ti pa naj bi bili v interesu vseh udeležencev podjetja. V malem podjetju je pravilno usmerjen marketing še toliko bolj pomemben, saj je vsaka njegova aktivnost velikega pomena za delovanje podjetja. Vsaka aktivnost marketinga mora biti skrbno načrtovana, saj je lahko v malem podjetju, kjer so sredstva nižja in omejena, vsaka napačna aktivnost že skoraj kritična za njegovo delovanje. V podjetju Schiki najbolj poudarjajo zadovoljevanje kupčevih zahtev, potreb in želja, saj so kupci najpomembnejši za obstoj, razvoj in delovanje podjetja. Po najboljših močeh se vselej trudijo, da jih zadovoljijo v čim večji meri, hkrati pa dosegajo z vsemi kupci in dobavitelji dobre ter predvsem lojalne partnerske odnose. Kupci točno vedo, da je podjetje Schiki zanesljiv, hiter, strokoven, profesionalen in kakovosten dobavitelj. Skozi raziskavo, ki sem si jo zastavil v svojem diplomskem delu, sem se naučil veliko novega, predvsem kako marketing deluje oziroma mora delovati, da je lahko podjetje uspešno in ima zagotovljeno dolgoročno prihodnost. V veliko pomoč pri izdelavi diplomskega dela mi je delovna udeležba v podjetju, saj tako vidim, kako v njem deluje marketing in njegova povezanost z ostalimi oddelki ter proces pridobivanja novih odjemalcev in dobaviteljev.
Keywords: marketing, malo podjetje, marketinško komuniciranje, povezanost marketinga z ostalimi oddelki, odjemalci, kupci, dobavitelji
Published: 23.12.2009; Views: 2908; Downloads: 285
.pdf Full text (532,92 KB)

8.
VLOGA BARV V OGLAŠEVANJU
Mojca Florjančič, 2009, undergraduate thesis

Abstract: Za oglaševanje lahko torej rečemo, da je vsiljena komunikacija in da nas dobesedno zasleduje na vsakem koraku. Mediji so torej tisti, ki prinašajo poleg informacij in izobraževalne vsebine tudi oglasna sporočila, ki se jim nikakor ne moremo izogniti. Glavni namen oglaševanja je nedvomno predstavljanje in informiranje o novih proizvodih na trgu potrošnikom, a žal to prikazovanje ni vedno najbolj realno. Velikokrat pretirava o dobrih lastnostih izdelka in je prenapihnjeno. Končni cilj je prav gotovo prodaja in dobiček. Res je, da se imajo porabniki možnost se sami odločiti kaj bodo kupovali, a oglaševalci imajo po našem mnenju vsekakor velik vpliv na odločitve potrošnikov. Potrošniki v oglasih velikokrat zaznajo zasebno srečo in na nek način tudi socialni uspeh. Konkureca postaja vedno ostrejša in podjetja so skoraj prisiljena vedno bolj in vedno znova potrjevati in boriti za svoj prostor na trgu. Okolje v katerem živimo, je polno barv. Četudi nanje zavestno nismo pozorni, na njih podzavestno različno reagiramo. Močnega vpliva barv na človeško obnašanje se zavedajo tudi oglaševalci. Na današnjem trgu, kje vlada močna konkurenca, se morajo oglaševalci še posebej potruditi. Oglas mora pritegniti potrošnikovo pozornost. Zelo pomembno je, da proizvajalec določi, kateri ciljni skupini je njegov izdelek namenjen, saj vsaka ciljna skupina drugače reagira na različne barve.
Keywords: Oglaševanje / Konkurenca / Barve / Oglas
Published: 22.01.2010; Views: 2378; Downloads: 288
.pdf Full text (392,84 KB)

9.
RAZISKOVANJE TRŽIŠČA ZA POTREBE KOMUNICIRANJA V MARKETINGU-ODNOSI Z JAVNOSTMI
Petra Karlovčec, 2010, final seminar paper

Abstract: Iz leta v leto marketing kot koncept oziroma splet različnih aktivnosti vse bolj pridobiva na pomembnosti. S tehnološkim razvojem se spreminjajo trženjska okolja in pogoji trženja. Potreba po kakovostnih tržnih informacijah postaja ključ uspešnega poslovanja. Če si podjetje prizadeva preživetje in konkurenčnost na trgu, je pomembno izbrati učinkovit komunikacijski instrument, s katerim bo vzbudilo pozornost ciljne javnosti in jo spodbudilo k nakupu. Da bi pa lahko izbralo učinkovit trženjski instrument oziroma kombinacijo le teh, potrebuje kakovostne tržne informacije, ki jih lahko pridobi samo s trženjskimi raziskavami. Zato poudarjamo, da so raziskave tržišča pomemben del strategije podjetja in trženjskega proračuna.
Keywords: raziskava tržišča, marketinško komuniciranje, proces raziskave tržišča, oglaševanje, odnosi z javnostmi, poslovni dogodki
Published: 05.01.2011; Views: 1364; Downloads: 164
.pdf Full text (969,24 KB)

10.
ANALIZA PRODAJE BLAGOVNE ZNAMKE ARMAL PODJETJA MARIBORSKE LIVARNE MARIBOR D.D.
Anja Hudin, 2010, final seminar paper

Abstract: Današnje razmere na trgu predstavljajo neusmiljen boj za obstanek, vendar se je potrebno zavedati da je lahko kriza tudi priložnost, saj tam, kjer eni izgubljajo, lahko drugi pridobijo. Proizvodno in veleprodajno podjetje Mariborska livarna Maribor d.d., se je z svojim dolgoletnim delovanjem že dokazalo kot uspešno. Po rezultatih analize uspešnosti prodaje ostaja blagovna znamka Armal še vedno najbolj prepoznavna blagovna znamka sanitarnih armatur na našem domačem trgu. Potrošniki jo visoko cenijo, ji zaupajo, z izdelki so zadovoljni in bi se v primeru vnovičnega nakupa ponovno odločili zanjo. Prepričani so, da se bo ohranila v boju z zahtevno konkurenco. Najpomembnejši element nakupne odločitve ostaja kakovost izdelka, velik pomen pa pripisujejo tudi dizajnu in ceni. Če bo podjetje Mariborska livarna Maribor d.d. hotelo še naprej dosegati uspešno prodajo z blagovno znamko Armal, bo moralo slediti razvojnim trendom sanitarne panoge. To pomeni, da bo moralo slediti k vedno bolj ekološko naravnanim in energetsko varčnim zahtevam.
Keywords: prodaja, management prodaje, analiza uspešnosti prodaje, blagovna znamka
Published: 23.12.2010; Views: 1954; Downloads: 0

Search done in 0.16 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica