| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
PLANIRANJE RAZVOJA PODJETJA INTERLES D.O.O. NA PODLAGI PROUČEVANJA POLITIKE PODJETJA
Andreja Puntner, 2009, diplomsko delo

Opis: Interles d.o.o. je proizvodno in storitveno podjetje, ki se ukvarja predvsem z izdelavo oken, vrat, senčil, zimskih vrtov in podobnih izdelkov. Ustanovljeno je bilo leta 1993. V podjetju se zavedajo, da mora razvoj podjetja vedno potekati od ideje k uresničitvi. Planiranje razvoja podjetja vpliva na njegovo poslovanje, kot tudi na sam obstoj podjetja. Planiranje politike podjetja ima pri planiranju razvoja podjetja temeljni in izhodiščni pomen. Proučevano podjetje ima največ prednosti v svojih zaposlenih in vodstvu, saj so vsi zelo kreativni in prilagodljivi. Izkoriščajo možnosti/priložnosti in se izogibajo nevarnostim. Vrednote ključnih udeležencev podjetja so skladne z izbrano odgovorno politiko podjetja. V diplomskem delu smo v začetni fazi izhajali iz obstoječega stanja proučevanega podjetja Interles d.o.o. in nato planirali njegov razvoj s poudarkom na ravni politike podjetja. Zapisali smo politiko podjetja, za kar smo opredelili vsa potrebna izhodišča ter določili poslanstvo, smotre in temeljne cilje podjetja. Vizija podjetja Interles d.o.o. je usmerjena v rast in razvoj.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE: vizija, politika podjetja, dejavniki uspešnosti, prednosti in slabosti, možnosti in nevarnosti, planiranje razvoja podjetja.
Objavljeno: 27.11.2009; Ogledov: 1693; Prenosov: 180
.pdf Celotno besedilo (1,10 MB)

Iskanje izvedeno v 0.03 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici