| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 12
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Interaktivni film
Lucija Nedeljko, 2022, diplomsko delo

Opis: Namen teoretičnega dela diplomskega dela je opredeliti področje interaktivnega filma ‒ zgodovino, začetke, vzpone in padce. S pomočjo obstoječih virov smo ugotavljali, ali se postopek tvorbe interaktivnega filma in vseh njegovih sestavnih delov razlikuje od tradicionalnega filma (film, ki ni posnet za interaktivni način gledanja). Diplomsko delo vključuje analizo obstoječih interaktivnih filmov. Pri tem delu smo uporabili analitično in komparativno metodo dela. Proučevali smo razlike med filmi in uporabljene produkcijske postopke. Empirični del smo zaključili s praktično izvedbo kratkega interaktivnega filma. Cilj diplomskega dela je razširiti vedo o interaktivnem filmu in ga vključiti kot eno od inovativnih tehnik povezovanja medijskih vsebin z občinstvom.
Ključne besede: interaktivni film, interaktivnost v medijih, tvorba interaktivnih filmov
Objavljeno v DKUM: 07.11.2022; Ogledov: 47; Prenosov: 7
.pdf Celotno besedilo (1,69 MB)

2.
Video objave na družbenih omrežjih: tehnike avdiovizualne produkcije, Instagram in generacija Y
Barbara Ribič, 2022, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo predstavili tehnike avdiovizualne produkcije, pri čemer smo se osredotočili na video objave slovenskih vplivnežev generacije Y na družbenem omrežju Instagram. Izračunali smo stopnjo angažiranosti za 150 objav in nato vsebinsko analizirali, katere tehnike vsebujejo objave, ki imajo visoko gledanost in odziv. Po vsebinski analizi smo izpostavili še najpogosteje uporabljene tehnike, pri čemer smo pridobljene rezultate iz analize kombinirali še z odgovori iz drugega dela raziskave. Izvedli smo še dva intervjuja, s katerima smo raziskovali, kako izobraženi so vplivneži o avdiovizualnih tehnikah. Ugotovili smo, da se izobražujejo zgolj neformalno. Čeprav sledijo trendom snemanja in montaže, pa verjamejo, da je vsebina najpomembnejša.
Ključne besede: avdiovizualne tehnike, družbena omrežja, generacija Y, Instagram, video objave
Objavljeno v DKUM: 21.10.2022; Ogledov: 26; Prenosov: 6
.pdf Celotno besedilo (3,10 MB)

3.
Brezpilotni zrakoplov s prvoosebnim pogledom
Martin Grosek, 2022, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je opisan postopek sestavljanja, programiranja in upravljanja brezpilotnega zrakoplova s prvoosebnim pogledom (FPV-drona). V prvem delu smo preučili brezpilotne zrakoplove in njihovo uporabo. Analizirali smo nove zakone za letenje z droni in navadne drone primerjali s FPV-droni. Sestavili smo dron iz posamično izbranih komponent in s pomočjo programa Betaflight prilagodili nastavitve. Nazadnje smo z izdelanim dronom naredili posnetke, ki smo jih uporabili v priloženem videu.
Ključne besede: brezpilotni zrakoplov, FPV-dron, sestavljanje, programiranje, upravljanje FPV-drona
Objavljeno v DKUM: 21.10.2022; Ogledov: 49; Prenosov: 14
.pdf Celotno besedilo (17,69 MB)

4.
Oglaševanje z zvezdniki in vplivneži na družbenem omrežju Instagram : diplomsko delo
Dona Golob, 2022, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo predstavili oglaševanje z vplivneži in zvezdniki na Instagramu ter razlike med obema načinoma oglaševanja, hkrati pa raziskali, kateri način je bolj uspešen. Izvedli smo analizo objav slovenskih zvezdnikov in vplivnežev na Instagramu ter na podlagi stopnje angažiranosti ugotavljali, kateri način oglaševanja je v Sloveniji bolj uspešen. Ugotovili smo, da so slovenski vplivneži na Instagramu pri oglaševanju bolj uspešni kot slovenski zvezdniki, saj v povprečju dosegajo višjo stopnjo angažiranosti. Z anketo smo raziskali, kako uporabniki Instagrama v Sloveniji dojemajo oglaševanje z zvezdniki in vplivneži na Instagramu. Ugotavljali smo, ali imajo med uporabniki boljši ugled zvezdniki ali vplivneži, kateri jih z oglaševanjem bolj prepričajo za nakup izdelkov ali storitev ter mnenju katerih bolj zaupajo.
Ključne besede: družbena omrežja, Instagram, oglaševanje, zvezdniki, vplivneži
Objavljeno v DKUM: 12.08.2022; Ogledov: 397; Prenosov: 104
.pdf Celotno besedilo (1,72 MB)

5.
Zeleno zavajanje : magistrsko delo
Margareta Furman, 2021, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu je obravnavano zeleno zavajanje, ki dokazano škodljivo vpliva na podobo blagovne znamke ali organizacije. Proučili smo vrste zavajanj in njihov vpliv na odnos do zelenega oglaševanja. Opredelili smo zelenega potrošnika in ugotovili, kako prepoznava zavajanja. V empiričnem delu smo raziskovali, ali študenti Univerze v Mariboru prepoznavajo zeleno zavajanje v oglaševanju. Ugotovili smo, da študentje na splošno dobro prepoznavajo različne vrste zavajanja in tudi navajajo prave razloge za takšno odločitev.
Ključne besede: zeleno zavajanje, zeleni skepticizem, okoljske trditve
Objavljeno v DKUM: 16.12.2021; Ogledov: 359; Prenosov: 134
.pdf Celotno besedilo (1,98 MB)

6.
Oglaševalna fotografija na družbenem omrežju Facebook : diplomsko delo
Aljaž Duh, 2021, diplomsko delo

Opis: Oglaševanje na družbenih omrežjih je postalo zelo pomembno, saj je aktivnost uporabnikov na njih pogosta. Največje družbeno omrežje Facebook omogoča oglaševalcem kreativne načine za izdelavo oglasa, ki je sestavljen iz raznih elementov. Največji poudarek je podan na oglaševalni fotografiji. V tej raziskavi se je postavilo vprašanje kako pomembna je za uporabnike Facebooka fotografija v oglasu in kateri element v oglaševalni fotografiji je najbolj privlačen. Preko ankete se je ugotovilo, da je oglaševalna fotografija aktivnemu uporabniku Facebooka zelo pomembna, saj so v večini izbrali fotografijo kot razlog za izbor.
Ključne besede: Družbena omrežja, oglaševalna fotografija, oglasi
Objavljeno v DKUM: 19.10.2021; Ogledov: 432; Prenosov: 55
.pdf Celotno besedilo (1,84 MB)

7.
Vzajemni razvoj digitalne fotografije in videoiger : diplomsko delo
Matija Drame, 2021, diplomsko delo

Opis: Namen diplomske naloge je predstaviti pojem fotografiranja v videoigrah in glavne kategorije fotografiranja v videoigrah ter primerjati sodobno vrsto fotografiranja z digitalnim fotografiranjem. Pomembno je, kako dobri so razvijalci virtualnih fotoaparatov in fotografskih funkcij v posnemanju pravih digitalnih fotoaparatov. Virtualne fotografije že postajajo prepričljive v očeh povprečnega opazovalca, vendar je ta prepričljivost močno odvisna od fotorealistične grafike, interaktivnih in poseljenih virtualnih svetov ter od vrhunsko upodobljenih likov v videoigrah. Zaradi tega bodo predstavljene in preizkušene dve sodobni računalniški tehnologiji, namenjeni fotorealistični grafiki, osvetlitev sledenja žarkov (ang. »ray tracing – RTX«) in večanje resolucije z umetno inteligenco (ang. »deep learning super sampling – DLSS«) od podjetja NVIDIA. To nam omogoča zelo sodoben in zmogljiv računalnik.
Ključne besede: fotografiranje v videoigrah, foto način, fotorealizem, simulacija, osvetlitev s sledenjem žarkov
Objavljeno v DKUM: 19.10.2021; Ogledov: 465; Prenosov: 38
.pdf Celotno besedilo (2,06 MB)

8.
Dojemanje ciljnega oglaševanja s strani mladih uporabnikov družbenih omrežij : diplomsko delo
Veronika Jakopič, 2021, diplomsko delo

Opis: Ciljno oglaševanje je vrsta oglaševanja, ki omogoča boljše doseganje ciljne skupine, saj prikazani oglasi temeljijo na podatkih o uporabnikovih interesih in značilnostih. Tej vrsti oglaševanja je dandanes izpostavljen praktično vsak uporabnik svetovnega spleta, z množično uporabo družbenih omrežij pa so ciljnemu oglaševanju najbolj izpostavljeni mladi. V teoretičnem delu so predstavljeni ciljno oglaševanje na spletu, zbiranje podatkov in problematika zasebnosti v povezavi z zbiranjem podatkov. V empiričnem delu je bila s kvantitativno metodo izvedena raziskava mladih uporabnikov družbenih omrežij. Tako je bil pridobljen vpogled v dojemanje in mišljenje mladih o ciljnem oglaševanju, kar je bil tudi glavni namen diplomskega dela.
Ključne besede: ciljno oglaševanje, družbeno omrežje, dojemanje, mladi
Objavljeno v DKUM: 18.10.2021; Ogledov: 383; Prenosov: 54
.pdf Celotno besedilo (1,77 MB)

9.
Produkcija video oglasa za spletno uporabo : diplomsko delo
Nejc Vehovec, 2020, diplomsko delo

Opis: Osrednja tema zaključnega dela je produkcija spletnega video oglaševanja. Predstavljena je teoretična podlaga za oglaševanje in video produkcijo. V drugem delu diplomske naloge se je glede na teorijo analiziralo obstoječe uspešne primere spletnih video oglasov in nato na podlagi ugotovitev in teorije opisalo tudi praktično izvedbo.
Ključne besede: video produkcija, oglaševanje, spletni oglasi, družbena omrežja
Objavljeno v DKUM: 03.11.2020; Ogledov: 490; Prenosov: 72
.pdf Celotno besedilo (872,83 KB)

10.
Produkcija promocijskega videa za gorsko kolesarstvo : diplomsko delo
Miha Horvat, 2020, diplomsko delo

Opis: Predmet diplomskega dela je video produkcija v gorskem kolesarstvu in kako produkcija takšnega videa poteka. V nalogi je predstavljen pomen videov v gorskem kolesarstvu in kje se uporabljajo. Predstavljeni so nameni gorsko kolesarskega videa, analiza obstoječih primerov, pristop k načrtovanju videa in tehnične značilnosti videa. Na koncu so opisane značilnosti najbolj pogostih družabnih omrežij, ki se uporabljajo za objavljanje gorsko kolesarskih videov.
Ključne besede: gorsko kolesarstvo, produkcija, seznam posnetkov, oprema, družabna omrežja
Objavljeno v DKUM: 03.11.2020; Ogledov: 430; Prenosov: 74
.pdf Celotno besedilo (674,44 KB)

Iskanje izvedeno v 0.15 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici