| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Optimizacija hlajenja elektromotorja z oljnim vbrizgom s pomočjo numerične analize : magistrsko delo
Tomaž Raduha, 2023, magistrsko delo

Opis: Veliko povpraševanje elektrifikacije osebnih in tovornih vozil z namenom zmanjšanja emisij je vodilo k velikemu napredku v razvoju elektromotorjev. Eden od načinov povečanja izkoristka in izboljšanja karakteristik električnih motorjev je obvladovanje in zmanjšanje termičnega presežka, proizvedenega pri obratovanju motorjev. Namen magistrskega dela je izboljšanje že obstoječega hlajenja permanentno magnetnega elektromotorja z dodatnim neposrednim oljnim hlajenjem. Z uporabo CFD numeričnih simulacij programskega paketa AVL FIRE M, so primerjani različni koncepti neposrednega oljnega hlajenja, kjer je cilj ustvariti čim bolj učinkovito metodo odvajanja toplote od kritičnih komponent motorja. Rezultati simulacij osnovnega hlajenja kot tudi posameznih konceptov so med sabo primerjani z namenom določanja najučinkovitejša hladilnega sistema za dan motor.
Ključne besede: hlajenje, elektromotor, oljni vbrizg, numerična analiza
Objavljeno v DKUM: 25.08.2023; Ogledov: 438; Prenosov: 49
.pdf Celotno besedilo (7,56 MB)

2.
Numerična analiza toka izpušnih plinov in termične obremenitve izpušnega kolektorja
Rok Peklar, 2020, magistrsko delo

Opis: Z rastočo tematiko okoljevarstvenih težav je avtomobilska industrija primorana implementirati številne ukrepe, kot so znižati potrošnjo goriva, zmanjšati neželene izpuste in celo hrup vozila. Računska dinamika tekočin je nedvomno velika gonilna sila pri razvoju tehnoloških inovacij, saj nam da vpogled v fenomene, katerih obravnava z eksperimentalnimi metodami ni mogoča, ali pa je preprosto predraga. V primerjavi z drugimi vejami industrije, je avtomobilska industrija ena izmed prvih, ki so računsko dinamiko tekočin pričele vključevati pri razvoju komponent. Magistrska naloga prestavlja numerično analizo termične obremenitve izpušnega sistema. Proces je deljen na dva dela: analizo toka izpušnih plinov in termično analizo strukture izpušnega sistema. Za vse simulacije uporabimo programski paket za računsko dinamiko tekočin z metodo končnih volumnov AVL FIRE™. Rezultati simulacij so bili primerjani z meritvami obstoječega izpušnega sistema.
Ključne besede: Računska dinamika tekočin, metoda končnih volumnov, izpušni sistem, katalizator, prenos toplote, termična analiza, AVL FIRE
Objavljeno v DKUM: 16.12.2020; Ogledov: 1273; Prenosov: 87
.pdf Celotno besedilo (5,03 MB)

3.
Računalniška simulacija bencinskega motorja s pred-komoro : magistrsko delo
Jure Popović, 2020, magistrsko delo

Opis: Motorji z notranjim zgorevanjem so zaradi emisij, ki jih sproščajo, pod velikim pritiskom okoljskih predpisov. Proizvajalci avtomobilov iščejo nove načine kako povečati izkoristek zgorevanja in zmanjšati količino nastalih emisij. Da bi bili motorji z notranjim zgorevanjem konkurenčni novim, bolj zelenim pogonskim tehnologijam, se je v bencinski motor z direktnim vbrizgom vgradil sistem vžiga s pred-komoro. V magistrskem delu je opisana numerična analiza zgorevanja v motorju z direktnim vbrizgom in pred-komoro. Poudarek je na razvoju simulacijske metode v programu AVL FIRE™ in primerjavi zgorevanja v motorju z navadno svečko in v motorju s pred-komoro. Rezultati kažejo znatno povečan izkoristek zgorevanja pri uporabi pred-komore.
Ključne besede: računalniška dinamika tekočin, motorji z notranjim zgorevanjem GDI, pred-komora, zgorevanje
Objavljeno v DKUM: 03.07.2020; Ogledov: 1185; Prenosov: 14
.pdf Celotno besedilo (2,94 MB)

4.
Numerična simulacija prenosa toplote z vrenjem v ravni cevi
Jure Popović, 2016, diplomsko delo

Opis: Zaradi zapletenih geometrij in omejitev s površino, ki je na voljo za prenos toplote v raznih hladilnih sistemih, so računalniške simulacije ključnega pomena za njihov razvoj. V programskem paketu AVL FIRE se razvija modul, ki omogoča simulacijo prenosa toplote med trdnino in tekočino in vključuje pojav vrenja. Modul temelji na enofaznem modeliranju uparjalnega toplotnega toka po modelu BDL. Opisani sta simulaciji z dvema različnima programoma (Abaqus in AVL FIRE), na enaki geometriji, z enakimi robnimi pogoji. Iz primerjave je razvidno, da kljub enakemu modelu vrenja, ki ga uporabljata, programa dajeta različne rezultate.
Ključne besede: Prenos toplote, vrenje, BDL, računalniška simulacija
Objavljeno v DKUM: 12.09.2016; Ogledov: 1743; Prenosov: 123
.pdf Celotno besedilo (1,62 MB)

5.
Iskanje izvedeno v 1.01 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici