Abstract: Cilj magistrskega dela je bil celovit pregled področja mobilnih programov zvestobe tako z vidika uporabnikov kot trgovcev. Predstavili smo nove možnosti, ki jih prinašajo mobilne tehnologije, in identificirali dejavnike, ki vplivajo na uspešnost in pogostost uporabe mobilnih aplikacij zvestobe. Ugotovili smo, katere funkcionalnosti so najpogosteje prisotne v aplikacijah in katere so najbolj pomembne za uporabnike. Raziskali smo vpliv demografskih razlik ter motivacijo različnih generacij za vključenost v programe zvestobe. Opisali smo, kako trgovci zbirajo podatke o uporabnikih, na kakšen način jih uporabljajo za povečanje prodaje in poudarili pomen zasebnosti in varovanja osebnih podatkov. Odgovore na zastavljena raziskovalna vprašanja smo poiskali na osnovi pregleda literature in sinteze rezultatov sorodnih raziskav in strokovnih poročil. Pripravili in izvedli smo svojo anketo med slovenskimi potrošniki ter analizirali obstoječe mobilne rešitve za programe zvestobe vseh večjih trgovcev v Sloveniji.Keywords: lojalnostni sistemi, program zvestobe, informacijski sistemi, mobilne aplikacije, mobilne naprave, trgovinaPublished in DKUM: 18.06.2019; Views: 1413; Downloads: 149 Full text (938,39 KB)
Abstract: V sodobnem času se vedno pogosteje pojavljata pojma računalništvo v oblaku in mobilno računalništvo. Čeprav ideja ni nova, pridobiva na pomenu z razvojem mobilnih naprav, ki oblak izkoriščajo zaradi lastnih omejitev in dodatnih možnosti. Ponudniki spletnih storitev nam olajšajo razvoj mobilnih in spletnih aplikacij s programskimi orodji in različnimi modeli storitev. Kljub veliko prednostim je potrebno razrešiti nekatere zakonske omejitve, ki jih s sabo prinaša računalništvo v oblaku. Razvili smo tudi mobilno aplikacijo in poskušali prikazati uporabnost oblaka. Keywords: računalništvo v oblaku, mobilno računalništvo, storitve v oblaku, razvoj mobilnih aplikacijPublished in DKUM: 23.09.2013; Views: 2395; Downloads: 157 Full text (2,23 MB)