1.
Numerična simulacija aerodinamike formule s med zaviranjemPetra Polanec, 2022, diplomsko delo
Opis: V okviru diplomskega dela je opisana časovno odvisna simulacija zaviranja dirkalnika Formule S. Na začetku je opisan projekt Formule S ter osnovni principi aerodinamičnih elementov. Opisani so načini izvajanja simulacije: urejanje geometrije, uvoz geometrije in izdelava računske mreže, določanje robnih pogojev in nastavitve časovno odvisne simulacije. Ugotovljeno je, da zaviranje vpliva na razmerje sil med sprednjimi in zadnjimi kolesi, kar sile pomakne proti slednjim, ter da se zaradi zaviranja tlačni koeficient na aerodinamičnih elementih zmanjšuje. Na začetku, razmerje sil med sprednjem in zadnjem delu avta znaša 58:42, po zaviranju pa 39:61, kar pomeni, da so v času zaviranja aerodinamični elementi učinkovitejši, saj v enem trenutku zaviranja dosežemo željeno razmerje sil.
Ključne besede: numerična simulacija, RDT, časovno odvisna simulacija, Formula S, zaviranje, aerodinamika
Objavljeno v DKUM: 25.04.2022; Ogledov: 188; Prenosov: 51
Celotno besedilo (4,12 MB)