| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 9 / 9
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Razvoj platforme za podporo spletnim skupnostim : diplomsko delo
Nejc Podvratnik, 2022, diplomsko delo

Opis: Namen diplomskega dela je izdelava prototipa platforme, ki omogoča odgovarjanje in postavljanje vprašanj prijavljenim uporabnikom. Opisan je postopek, kako motiviramo uporabnika s pomočjo igrifikacije. Našteti so že obstoječi sistemi za podporo spletnim skupnostim. Vsebuje kratek opis tehnologij in orodij, s katerimi je platforma izdelana. Predstavljena in razložena sta izgled in funkcionalnost čelnega dela kot tudi zalednega dela in podatkovne baze. V zadnjem delu je prikazan postopek testiranja aplikacije.
Ključne besede: platforma, hibridna aplikacija, igrifikacija
Objavljeno v DKUM: 21.10.2022; Ogledov: 395; Prenosov: 27
.pdf Celotno besedilo (2,37 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

2.
Regeneracija območja Ivarčkega jezera : magistrsko delo
Lea Podvratnik, 2020, magistrsko delo

Opis: Ivarčko jezero je naravno jezero, ki je s svojimi 645-timi metri najnižje slovensko ležeče alpsko jezero. Nekoč je bilo znano kot biser Koroške, a danes propada. Le redko se mu še približa naključni mimoidoči, čeprav so še nedavno sem zahajale množice turistov. Na tem območju želimo poustvariti duh starega časa. Zasnujemo arhitekturo – restavracijo in wellness center, ki ne bosta obremenjevala narave, temveč bosta z njo sobivala. Postavljena bosta izključno na mestih, kjer so že bili storjeni posegi v naravo. Sledili smo načelu, da narava narekuje arhitekturo, določa njeno gradnjo in prevlada nad njo.
Ključne besede: arhitektura, regeneracija, Ivarčko jezero, Kotlje, wellness
Objavljeno v DKUM: 07.02.2020; Ogledov: 1519; Prenosov: 382
.pdf Celotno besedilo (69,57 MB)

3.
The Influence of Styrian and Upper Carniola Dialects on the Pronunciation of English of Slovene Students
Dominika Podvratnik, 2018, magistrsko delo

Opis: The master’s thesis considers the influence of Styrian and Upper Carniola dialect on the pronunciation of English of Slovene students. Various factors influence the Slovene students’ pronunciation of English. The influence of mother tongue on the Slovene students’ pronunciation of English has been firmly established. However, it is only logical to think that dialect also has an important influence on the Slovene students’ pronunciation of English. The purpose of the research is to determine the influence of Styrian dialect and Upper Carniola dialect on the pronunciation of English of Slovene students. The master’s thesis strengthens the evidence for dialect influence, observes the extent of dialect influence in both dialect areas, determines in which area the dialect influence on the pronunciation of English is more visible and identifies the reasons for such influence. The research employs various research methods. Contrastive analysis is used to compare the sound systems of Upper Carniola and Styrian dialect with the sound system of British English. Based on the findings of the contrastive analysis words are chosen and organised in a test which is used for obtaining samples for analysis. Fieldwork is then carried out. Auditory analysis of samples includes listening to audio material and producing phonemic transcriptions, which concludes with statistical analysis of data. The results show that both Upper Carniola and Styrian dialect significantly influence the pronunciation of English of Slovene students. Dialect influence is slightly more prevalent in the Styrian dialect region, especially in the case of RP English /e/ and /ʊ/. Slovene students of English speak interlanguage and their interphonology rules mostly stem from English phonological rules.
Ključne besede: Upper Carniola dialect, Styrian dialect, contrastive analysis, error analysis, interlanguage
Objavljeno v DKUM: 23.10.2018; Ogledov: 1417; Prenosov: 143
.pdf Celotno besedilo (1,06 MB)

4.
Reprezentacije žensk in moških v književnih besedilih v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju osnovne šole
Dominika Podvratnik, 2018, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo obravnava reprezentacije žensk in moških v predlaganih proznih književnih besedilih za obravnavo v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju OŠ. Otroška književnost predstavlja pomemben dejavnik spolne socializacije, saj otroci skozi književna besedila spoznavajo družbene norme in vrednote, ki se nanašajo na družbeni spol. Namen magistrskega dela je ugotoviti, v kolikšni meri in na kakšen način so reprezentacije moških in žensk v predlaganih proznih književnih besedilih seksistične. Analiza izbranih proznih književnih besedil je bila kvantitativna in kvalitativna. V kvantitativno analizo so bila vključena vsa prozna književna besedila, ki so v Učnem načrtu za slovenščino v osnovni šoli (2011) predlagana za obravnavo v prvem vzgojno-izobraževalnem obdobju. Kvantitativna analiza je zajemala razmerje med deležema avtorjev in avtoric, ki so vključeni na seznam predlaganih proznih književnih besedil, ter razmerje med deležema glavnih oseb moškega in ženskega spola. Kvalitativna analiza je vključevala preučevanje različnih vidikov seksizma v izbranih proznih književnih besedilih s pomočjo vprašalnika Vidiki seksizma v otroški književnosti (Diekman in Murnen, 2004). Vzorec za kvalitativno analizo je bil omejen na devet proznih književnih besedil. Rezultati kvantitativne analize so pokazali, da je na seznam predlaganih proznih književnih besedil vključenih skoraj trikrat več avtorjev kot avtoric. Prav tako so v obravnavanih proznih besedilih glavne književne osebe pogosteje dečki/moški kot deklice/ženske. Rezultati kvalitativne analize so pokazali, da so reprezentacije moških in žensk v obravnavanih proznih književnih besedilih večinsko seksistične. Seksistične reprezentacije spolov se najpogosteje pojavljajo na področju moško stereotipnih poklicnih dejavnosti. Tako moški kot ženski književni liki prevzemajo stereotipne osebnostne značilnosti in družbene vloge nasprotnega spola, vendar rezultati nakazujejo, da je to v nekoliko večji meri značilno za moške književne like.
Ključne besede: otroška književnost, seksizem, spolni stereotipi, spolna socializacija, reprezentacije
Objavljeno v DKUM: 10.10.2018; Ogledov: 1650; Prenosov: 240
.pdf Celotno besedilo (1,34 MB)

5.
IMPLEMENTACIJA CIP (CAPITAL IMPROVEMENT) V LOGISTIČNI SISTEM PODJETJA ODELO SLOVENIJA D. O. O.
Monika Strojanšek Podvratnik, 2016, diplomsko delo

Opis: Pisalo se je leto 2009, ko se je začela kriza v avtomobilski industriji, vendar je bil to šele začetek krize, ki je »udarila« po vsem svetu. Prodaja avtomobilov je začela upadati, temu pa so sledile tudi druge industrije po svetu. Na udaru so bila tudi slovenska podjetja.Na udaru so bila tudi slovenska podjetja. Eno izmed teh podjetij je bilo odelo Slovenija d.o.o., ki je imelo na izbiro dve možnosti, kako se najbolje izogniti krizi. Ali se odloči za najboljšo in najbolj učinkovito kratkoročno rešitev in začne odpuščati delavce na veliko ter zmanjša obseg proizvodnje ali pa še enkrat preuči svoje stroške in poišče načine, kako bi jih lahko zmanjšali. Našli so pot, ki je obetala veliko, hkrati pa je zahtevala veliko učenja na novo in vpeljevanja novih metod, za kateredo takrat še niso slišali, kaj šele poznali. Ena takih metod je bila implementacija CIP-a (Capital Improvement Plan).
Ključne besede: CIP, Metoda 5S, Metoda TPM, Metoda S.M.E.D.
Objavljeno v DKUM: 08.08.2016; Ogledov: 1179; Prenosov: 97
.pdf Celotno besedilo (1,23 MB)

6.
ESTETSKOST PLESNEGA IZRAŽANJA OTROK V STAROSTI OD 7 DO 9 LET
Tjaša Podvratnik, 2014, diplomsko delo

Opis: Namen diplomskega dela Estetskost plesnega izražanja otrok v starosti od 7 do 9 let je s pomočjo teoretičnih izhodišč, ob opazovanju plesnega izražanja otrok, poiskati tiste sekvence plesa, ki vplivajo na estetsko vrednotenje. Naloga je sestavljena iz dveh delov, teoretičnega in empiričnega. V teoretičnem delu so predstavljene razsežnosti estetike nasploh in znotraj umetnosti, natančneje plesa. Zanimalo nas je, na kakšen način doživljamo in vrednotimo lepoto. Z vzgojno-izobraževalnega vidika smo se poglobili v iskanje pomena estetske vzgoje za otroke in vloge odraslih pri estetski vzgoji ter ugotavljali kateri so tisti dejavniki, ki dajejo plesu estetsko vrednost. O estetiki je več govora s filozofske perspektive, o prisotnosti in izraznih lastnostih estetike v plesu pa ni na voljo dovolj sodobne literature. Zato je bila uporabljena tudi literatura starejše izdaje, s pomočjo katere smo lahko podrobneje raziskali temo. V empiričnem delu smo z analizo plesov desetih deklic, starih od 7 do 9 let, ugotavljali, na katere elemente moramo biti pozorni za čim boljši vpogled v upoštevanje zakonitosti gibalnega gradiva pri plesnem ustvarjanju. Prav tako smo želeli odkriti ali uporaba gibalnega gradiva ključno vpliva na estetsko vrednotenje plesa. Raziskava je pokazala, da stopnja upoštevanja zakonitosti gibalnega gradiva vpliva na estetsko sodbo plesa, ni pa to zadosten segment. Poleg izurjenega gibalnega aparata moramo za vzbujanje estetskih čustev v gledalcu vsebino doživljati in se bogato čustveno izražati.
Ključne besede: estetika, umetnost, estetsko vrednotenje, gibalno gradivo, estetsko izražanje, estetska vzgoja
Objavljeno v DKUM: 12.11.2014; Ogledov: 1586; Prenosov: 165
.pdf Celotno besedilo (765,56 KB)

7.
Mala arhitekturna korekcija starega mestnega jedra
Lea Podvratnik, 2014, delo diplomskega projekta/projektno delo

Opis: V diplomskem izpitu je predstavljena zasnova večstanovanjskega objekta z nadstandardnimi stanovanji v središču starega mestnega jedra Celja, ki s svojo obliko, zasnovo fasade in samo prisotnostjo na lokaciji neovirano sovpada, združuje mestno tvorbo. V teoretičnem delu je predstavljena zgodovina mesta Celja, trenutna situacija obstoječe stavbe in uporaba materialov v odnosu do človeka, v drugem delu pa predstavimo postopni razvoj ideje in samo idejno rešitev novega nadstandardnega stanovanja.
Ključne besede: arhitektura, nadstandardno stanovanje, večstanovanjski objekt, staro mestno jedro, Celje
Objavljeno v DKUM: 11.09.2014; Ogledov: 2247; Prenosov: 232  (1 glas)
.pdf Celotno besedilo (4,94 MB)

8.
9.
Iskanje izvedeno v 19.62 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici