| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 136
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
Vrednost blagovne znamke H&M v očeh odjemalcev
Bernarda Rek, 2009, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo je razdeljeno na dva dela, na teoretični in praktični del. V teoretičnem delu sem podrobneje opisala različne opredelitve blagovne znamke in elemente, ki sestavljajo vrednost blagovne znamke. Znamka je ime, izraz, simbol, oblika ali kombinacija naštetega, namenjena prepoznavanju izdelka ali storitve enega ali skupine prodajalcev in razlikovanju izdelkov ali storitev od konkurenčnih. Vrednost blagovne znamke sestavljajo zvestoba znamki, zavedanje znamke, zaznana kakovost, asociacije v zvezi z znamko in druge vrednosti, kot so patenti, zaščitena znamka in odnosi na prodajni poti. Elementi so med seboj povezani in vplivajo en na drugega. V praktičnem delu pa sem naredila raziskavo s pomočjo anketnega vprašalnika. Na začetku diplomskega dela sem si postavila trditve. Potrdila sem lahko le eno trditev od štirih. Predvidevam, da je razlog ta, da je bil vzorec anketiranih majhen ter da sem bila omejena na določeno geografsko področje. Z raziskavo sem ugotovila, da je zavedanje obstoja blagovna znamka H&M zelo visoko. Ker sem delala raziskavo na začetku novega študijskega leta, mi je anketni vprašalnik izpolnilo največ študentov. Cena je še vedno eden izmed pomembnih dejavnikov, na podlagi katerega se odjemalci odločijo za nakup. Kljub temu se večini anketirancev zdi, da je cena glede na raven kakovosti še vedno visoka v prodajalni H&M. Blagovna znamka H&M v današnji zasičenosti z modnimi blagovnimi znamkami pridobiva na vrednosti. Pri ustvarjanju blagovne znamke H&M so pozorni na dogajanje v družbi in na spremembe okrog njih. Njihov glavni cilj je uresničevati slogan »Moda in kakovost za najboljšo ceno«.
Ključne besede: Blagovna znamka, vrednost blagovne znamke, zvestoba znamki, zavedanje znamke, zaznana kakovost, asociacije z znamko, zaščitena znamka, proizvajalci, odjemalci.
Objavljeno: 29.06.2009; Ogledov: 3462; Prenosov: 679
.pdf Celotno besedilo (1,42 MB)

2.
VPLIV EMBALAŽE NA NAKUPNO ODLOČITEV
Tanja Dvoršek, 2009, diplomsko delo

Opis: Na močno konkurenčnem trgu, ki danes ponuja množico podobnih izdelkov na policah, je embalaža prenehala biti le zaščita in način prepoznave. Postala je prodajalec. Dobra in komunikativna embalaža nastane iz potrebe, skoraj nikoli samo iz estetskih razlogov. Dober izdelek vključuje načrtovanje učinkovite embalaže proizvoda. Embalaža je glede na druge promocijske tehnike dokaj poceni, njen vpliv pa med najmočnejšimi. Razvoj embalaže temelji na njeni privlačnosti, manjši porabi surovin in materialih, ki se dajo ponovno uporabiti. Embalaža ima velik pomen: ustrezno predstaviti, pozicionirati in zaščititi vsebino. Embalaža mora na prodajnih policah sprožiti navdušenje in kar je najpomembneje, mora prodajati. Za proizvajalce je velikega pomena, da njihov izdelek izstopa iz sivine povprečja, odjemalcu mora ugajati, mora v njem zbuditi zanimanje zanj. Embalaža neposredno vpliva na odjemalčeva čustva in ga motivira k nakupu z vzbujanjem njegovih želja in potreb in tako pripomore k nakupu izdelka.
Ključne besede: EMBALAŽA, NAKUPNA ODLOČITEV, NAKUPNI PROCES
Objavljeno: 08.06.2010; Ogledov: 2594; Prenosov: 318
.pdf Celotno besedilo (500,73 KB)

3.
ZADOVOLJSTVO ODJEMALCEV STORITEV NA PRIMERU ZAVAROVALNICE TRIGLAV D.D.
Alenka Zavšek, 2010, diplomsko delo

Opis: zadovoljen odjemalec je največja nagrada za trud podjetja, ki ga je vložilo v poslovni proces. ZT slovi po svoji kakovosti, ki se odraža v hitrem in strokovnem reševanju škodnih primerov, dobri ponudbi storitev in kvalitetnim kadrom.
Ključne besede: zadovoljstvo odjemalcev, kakovost storitev, kader, anketni vprašalnik, izsledki analize, območna enota, Zavarovalnica Triglav d.d.
Objavljeno: 04.03.2011; Ogledov: 1386; Prenosov: 260
.pdf Celotno besedilo (3,55 MB)

4.
ANALIZA STRESA PRI ZAPOSLENIH, ČLANIH SINDIKATA SKEI
Tina Črepnjak, 2012, magistrsko delo

Opis: Stres je v današnjem času naš vsakdanji spremljevalec. Moderen življenjski slog od nas zahteva, da živimo hitro, da smo dobri in uspešni prav na vseh življenjskih področjih. Zaradi hitrega tempa življenja in drugih dejavnikov smo nenehno izpostavljeni stresu, ki pa je lahko pozitiven ali negativen. Če te hitre spremembe doživljamo kot pozitivne ter nam predstavljajo izziv, se soočamo s pozitivnim stresom, ki je koristen. Nekoristen oziroma nevaren je stres takrat, kadar imamo občutek, da so zahteve okolja večje od naših zmožnosti. Dejavnikom stresa, tako imenovanim stresorjem, smo torej izpostavljeni povsod, tako doma kot na delovnem mestu, na poti itd. Ene izmed vedno večjih dejavnikov stresa postajajo organizacije, saj se zaradi modernizacije, torej novih tehnologij, procesa dela in drugih sprememb delo venomer spreminja, kar postaja za zaposlene vedno bolj stresno. Zaposleni morajo zaradi sprememb opravljati različne naloge, obvladovati zahtevnejše novejše programe ali stroje, delovati v različnih vlogah, se prilagajati delovnemu času ipd. ali pa celo organizacijo zapustiti. Prav zaradi teh sprememb, ki zahtevajo nenehne in hitre spremembe znotraj organizacij, so organizacije postale ene izmed večjih povzročiteljev stresa. Med drugim je za zaposlene stresno tudi usklajevanje dela z domom in družino. Zaradi zgoraj navedenega je stres postal eden izmed resnejših bolezni današnjega časa, ki lahko zelo negativno vpliva na posameznika in posledično tudi na organizacijo. Posledice stresa, ki se pojavijo pri posamezniku, so lahko fizične, čustvene in vedenjske. Vse tri navedene oblike posledic vplivajo na delo posameznika v organizaciji in posledično na rezultate organizacije, ki se lahko občutno poslabšajo. Vse posledice stresa, ki negativno vplivajo na rezultate organizacije, niso vidne, zato je pomembno, da stres preprečujemo oziroma premagujemo, še preden se pojavi in povzroči škodo. Cilj magistrske naloge je preučiti stres pri zaposlenih, članih sindikata SKEI. Raziskali bomo pojav stresa glede na velikost organizacije ter glede na spol. Skozi raziskavo bomo med drugim spoznali tudi najpogostejše dejavnike in posledice stresa pri zaposlenih, članih sindikata SKEI.
Ključne besede: - stres - stres na delovnem mestu - vrste stresa - značilnosti stresa - posledice stresa - SKEI
Objavljeno: 23.08.2012; Ogledov: 1437; Prenosov: 119
.pdf Celotno besedilo (3,81 MB)

5.
Življenjski cikel in trg lesenih konstrukcij
Gregor Podlogar, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu so opisane vse faze življenjskega ciklusa lesenih konstrukcij, od proizvodnje in gradnje lesenih konstrukcij do razgradnje lesenih konstrukcij ob končani življenjski dobi. Faze življenjskega cikla lesenih konstrukcij smo ocenili tudi z vidika obremenjevanja okolja. Cilj diplomskega dela je prikaz minimalnih vplivov lesa na obremenjevanje okolja. Z vidika trajnostnega razvoja in ekoloških konstrukcijskih rešitev ima les pomembno prednost pred drugimi konstrukcijskimi materiali. Zraven pozitivnih vplivov na obremenjevanje okolja imajo lesene konstrukcije tudi druge pozitivne lastnosti, kot so dobra potresna odpornost, požarna odpornost, dobre konstrukcijske lastnosti, gradbeno – fizikalne lastnosti itd. V Sloveniji je gradnja lesenih konstrukcij manjša kot v drugih evropskih državah in ZDA, zato želimo pokazati možnosti za razširitev trga lesenih konstrukcij v Sloveniji.
Ključne besede: les, zgodovina pridobivanja lesa, lesene konstrukcije, življenjski cikel, trajnostni razvoj, uporaba lesenih konstrukcij, reciklaža, trg lesenih konstrukcij
Objavljeno: 09.03.2009; Ogledov: 3323; Prenosov: 498
.pdf Celotno besedilo (1,97 MB)

6.
ZAZNAVANJE KAKOVOSTI BANČNIH STORITEV BANKE CELJE IN NJEN VPLIV NA ZVESTOBO KOMITENTOV
Amadej Škornik, 2009, diplomsko delo

Opis: Storitvena podjetja morajo neprestano spremljati kakovost svojih storitev, jo nadzorovati in jo skušati nenehno izboljšati. To pa je vse prej kot preprosta naloga, saj postaja trg storitev vse bolj konkurenčen, pričakovanja odjemalcev pa vedno večja. Samo kakovostne storitve bodo zadovoljile odjemalčeva pričakovanja in povečala njegovo zvestobo. Ugotovili smo, da so bančne storitve zelo specifične narave in vsebujejo določeno mero intimnosti, prav zaradi te intimnosti bi jih lahko primerjali tudi z zdravstvenimi storitvami, saj tako kot zdravnika, tudi banko zamenjamo zelo redko. To pa ne pomeni, da bo komitent še vedno vztrajal pri določeni banki, če bo kakovost njenih storitev slaba, zato mora banka razumeti, da je kakovost storitev koncept z več razsežnostmi, ki ga je treba nenehno izboljševati. Ugotovili smo, da komitenti Banke Celje storitve zaznavajo, kot dobre in so z njimi zadovoljni, posebej z urejenostjo prostorov in varnostjo denarja v banki, zaskrbljujoč je le podatek, da jih večina meni, da se kakovost storitev ne izboljšuje ampak ostaja na istem nivoju. Poleg kakovosti storitev pa smo proučevali, tudi zvestobo. Ugotovili smo, da zvesti komitenti ne le, da lahko povečajo dobiček banke ampak lahko s svojimi priporočili tudi pridobijo banki nove komitente. Raziskava je pokazala, da ima Banka Celje zveste komitente, saj bi se jih večina ponovno odločila za Banko Celje in ne namerava zamenjati banke. Za banko bi bilo koristno, da komitente pripravi do tega, da bodo o njej pogosteje govorili pozitivno in jo še raje priporočili prijateljem in znancem, saj na tem področju ocene niso bile visoke. To lahko stori z izboljšanjem njihovega zadovoljstva preko povečanja kakovosti storitev ali pa komitente motivira z dodatnimi koristmi, če bodo priporočili banko. Zaznana kakovost storitev in zvestoba komitentov, pa sta nedvomno povezana konstrukta. Zaznana kakovost storitev lahko vpliva na zvestobo bodisi neposredno ali posredno preko zadovoljstva komitentov. Na podlagi raziskave smo ugotovili, da v Banki Celje obstaja neposreden vpliv zaznane kakovosti na zvestobo, ki je pozitiven in srednje jakosti. To pomeni, da lahko banka z izboljšanjem kakovosti svojih storitev poveča zvestobo svojih komitentov s tem zniža stroške in poveča svoj dobiček.
Ključne besede: banka, zaznavanje kakovosti, zvestoba, zadovoljstvo, storitve, pričakovanja porabnikov
Objavljeno: 25.09.2009; Ogledov: 2510; Prenosov: 303
.pdf Celotno besedilo (928,22 KB)

7.
STRATEGIJA MARKETINGA ZA NOV IZDELEK PODJETJA VAŠ PROFIT D.O.O.
Tadeja Kordež, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo želeli predstaviti strategijo marketinga novega izdelka podjetja Vaš profit d. o. o. Podrobneje smo predstavili inovativni katalog Nidani, s pomočjo katerega podjetje upa, da bo povečalo svoj tržni delež in utrdilo svoj položaj v družbi. Dinamično okolje v katerem živimo ne dopušča, da se bi podjetje zadovoljilo z obstoječim tržnim položajem, temveč se mora nenehno izboljševati in se truditi preseči konkurenco. Podjetja vedno bolj ugotavljajo, da je konstantno razvijanje novih izdelkov nujno potrebno. Glavni pogoj za uspešno uvajanje novih izdelkov je sledenje korakom strateškega marketinškega načrtovanja in tehnično znanje ter sposobnost podjetja, da ustvari marketinško povpraševanje. Skrbno načrtovan razvoj izdelkov in predvidevanje vseh slabosti in nevarnosti lahko namreč bistveno zmanjša tveganje za neuspeh na trgu. Sistem razvijanja novih izdelkov je od podjetja do podjetja drugačen. Podjetje Vaš profit d. o. o. razpolaga z vsemi potrebnimi finančnimi sredstvi in usposobljenim kadrom, da spremeni uvedbo novega izdelka v poslovno priložnost.
Ključne besede: nov izdelek, marketinško načrtovanje, odjemalec, poslovna priložnost
Objavljeno: 24.09.2009; Ogledov: 1988; Prenosov: 287
.pdf Celotno besedilo (2,54 MB)

8.
ANALIZA SEJEMSKEGA NASTOPA PODJETJA MERUS D.O.O.
Anita Židov, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo predstavili sejemsko predstavitev, kot orodje marketinškega komuniciranja. Danes je na tržišču vedno bolj ostra konkurenca, zato morajo podjetja znati svoje proizvode oziroma storitve dobro predstaviti potencialnim odjemalcem. Sejmi so se uveljavili kot najprimernejša oblika direktnega komuniciranja med podjetji in njihovimi odjemalci. Sejem je tudi mesto, kjer se lahko podjetja seznanijo s konkurenčnimi ponudniki, novimi tehnologijami in pristopi k prodaji. Iz tega vidika je še posebej pomembno biti inovativen, z univerzalnimi pristopi k prodaji, kar pa zahteva dolgo in temeljito pripravo. Ključno je, da si še pred sejemskim nastopom določimo jasne cilje, ki nas vodijo kot rdeča nit skozi nastop na sejmu, kot tudi pri samih posejemskih aktivnostih. Ti cilji ne pomenijo samo dobrih prodajnih rezultatov, temveč tudi skrb za postavitev in ohranjanje dobre podobe podjetja ter temeljito analizo konkurence. Predstavili smo pomen udeleževanja na sejmu Graf&Pack podjetja Merus, ki je eden vidnejši slovenskih ponudnikov strojne opreme v grafični industriji. Za njih je ta oblika marketinškega komuniciranja najpomembnejša, saj gre za zelo specializirano panogo, kjer se srečajo s praktično vsemi potencialnimi odjemalci na enem mestu
Ključne besede: pospeševanje prodaje, specializirani sejmi, priprava na sejem, posejemske aktivnosti
Objavljeno: 17.02.2010; Ogledov: 1830; Prenosov: 173
.pdf Celotno besedilo (1,82 MB)

9.
NAČRTOVANJE MARKETINŠKE STRATEGIJE ZA NOVI HOTEL ROYAL ROGAŠKA
Matej Jugovar, 2009, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo predstavili podjetje Hotel Sava Rogaška d.o.o. in njegovo načrtovanje marketinške strategije za novi Hotel Royal Rogaška*****. Z izgradnjo hotela v kategoriji pet zvezdic bo podjetje razširilo svojo ponudbo ter že tako zahtevnim slatinskim gostom na enem mestu ponudila: — nadstandardno namestitveno ponudbo, — kopališke storitve v blagodejni termalni vodi, — zdravstvene storitve na osnovi edinstvene zdravilne mineralne vode Donat Mg, — širok spekter lepotilno-sprostilnih storitev, — vrhunsko kongresno ponudbo, — bogato animacijo (športno-rekreacijska ponudba in kulturno-zabavne ponudba), — vse skupaj v kombinaciji z vrhunsko kulinarično ponudbo — in tako dvignila ponudbo tako kraja kot celotne regije. V podjetju se zavedajo, da zaradi stresnega življenja in hitrega tempa dajemo ljudje vse večji pomen zdravju in da se s tem posledično povečuje število konkurenčnih ponudnikov, ki ponujajo vse boljše in raznovrstnejše storitve, zato v podjetju nenehno spremljamo trende zdraviliškega turizma ter poskušamo s spremljanjem, poznavanjem in nenazadnje s sledenjem trendom zadovoljiti željam še tako zahtevnega gosta. Da v podjetju Hotel Sava Rogaška d.o.o. resnično sledimo trendom, se nenehno razvijamo in dopolnjujemo turistično ponudbo ter nadgrajujemo tako kvalitativno kot kvantitativno svoje namestitvene kapacitete znajo ceniti tudi gostje, pričajo podatki, da se k nam iz leta v leto poleg domačih gostov vrača vse več tujih gostov.
Ključne besede: turistične storitve, zdraviliški turizem, Rogaška Slatina, Hotel Sava Rogaška d.o.o., Hotel Royal Rogaška, strateški marketing, ciljni trgi, marketinška strategija, marketinški splet
Objavljeno: 16.10.2009; Ogledov: 3098; Prenosov: 708
.pdf Celotno besedilo (2,95 MB)

10.
ANALIZA MARKETINŠKEGA KOMUNICIRANJA V PODJETJU X (PRIMER IZDELKA:FREKVENČNI PRETVORNIK)
Barbara Kovačič, 2009, diplomsko delo

Opis: To diplomsko delo obravnava marketinško komuniciranje na medorganizacijskem trgu. V teoretičnem delu diplomske naloge sem opredelila medorganizacijski trg, marketinško komuniciranje ter splet marketinškega komuniciranja na tem trgu. S pomočjo strokovne literature sem ugotavljala, kako pomembna je uporaba posameznega instrumenta marketinškega komuniciranja na medorganizacijskem trgu. V praktičnem delu naloge pa sem predstavila podjetje X ter analizirala instrumente marketinškega komuniciranja, ki jih uporabljajo pri trženju frekvenčnih pretvornikov. Na podlagi ugotovitev sem podala predloge za izboljšanje marketinškega komuniciranja. Podjetje X pri komuniciranju s trgom uporablja vse instrumente marketinškega komuniciranja, pri tem pa upošteva teoretične smernice komuniciranja na medorganizacijskem trgu. Tako je v marketinško-komunikacijskem spletu podjetja X najpomembnejša osebna prodaja s svojo lastnostjo prilagajanja vsakemu posameznemu kupcu glede na njegove specifične potrebe. V okviru pospeševanja prodaje se podjetje v največji meri poslužuje sejmov, na katerih prihaja v stik s sedanjimi in potencialnimi kupci. Oglaševanje in odnosi z javnostmi sta v podjetju pomembna zaradi graditve prepoznavnosti podjetja in blagovne znamke, neposredno marketinško komuniciranje pa uporabljajo za vzdrževanje odnosov z obstoječimi in potencialnimi kupci ter za povečanje zanimanja za izdelek.
Ključne besede: Medorganizacijski trg, Marketinško komuniciranje, Instrumenti marketinškega komuniciranja, Frekvenčni pretvornik
Objavljeno: 24.12.2009; Ogledov: 2378; Prenosov: 311
.pdf Celotno besedilo (816,38 KB)

Iskanje izvedeno v 0.31 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici