| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 19
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
Ženske v zaporu : vpliv zapora na razvoj otroka
Mateja Vrhar, 2016, magistrsko delo

Opis: Slovenska zakonodaja (Zakon o izvrševanju kazenskih sankcij, Pravilnik o izvrševanju kazni zapora) ne opredeljuje konkretnih pogojev, ki jih mora obsojenka izpolnjevati, da lahko otrok biva z njo, prav tako ni opredeljenih pogojev, s katerimi se zagotovi varnost otroka, ki biva z obsojenko v zaporu. Dovoljuje bivanje otroka z obsojenko (materjo) do dopolnjenega prvega oziroma drugega leta starosti. V zaključnem delu je raziskovan razvoj otroka in vpliv neugodnih razmer na njegov nadaljnji razvoj. Opravljene raziskave dajejo rezultate, da obsojenke v veliki večini primerov prihajajo iz disfunkcionalnih družin, imajo preteklost zlorab (fizično, spolno in/ali psihično) in zanemarjanj, ki predstavljajo pomemben dejavnik tveganja, za prenos le teh na otroka. Da se prekine medgeneracijski cikel zlorab, je potrebna ustrezna psihoterapevtska obravnava obsojenke. Vpliv travm iz otroštva obsojenke je močno povezan z deviantnim vedenjem in kriminaliteto. Kadar se navezanost s starši ne vzpostavi v zgodnji mladosti, se verjetnost udeležbe v prestopništvu povečuje. Raziskave so pokazale tudi močno povezavo med samoobvladovanjem, nizko samopodobo in prestopništvom. Samoobvladovanje je napovedovalec, ki najbolj dosledno vpliva na prestopništvo. Nižja samopodoba vodi do prestopništva, in na določeni točki, lahko sodelovanje v prestopništvu privede do povečanja samozavesti. Programi, ki jih izvajajo v nekaterih ženskih zaporih po Evropi, ZDA so namenjeni rehabilitaciji obsojenke in učenju starševskih veščin, varne navezanosti otroka na mamo ter spodbujajo razvijanje in ohranjanje čustvene vezi z otrokom. Analize tovrstnih programov so med drugim pokazale uspešnost pri povratništvu.
Ključne besede: zapori, kriminaliteta, obsojenke, ženske, otroci, rehabilitacija, magistrska dela
Objavljeno v DKUM: 01.12.2016; Ogledov: 1736; Prenosov: 164
.pdf Celotno besedilo (762,55 KB)

3.
Program šolanja psov s strani obsojencev kot element rehabilitacije in oblika terapevtskega dela : diplomsko delo univerzitetnega študija
Boštjan Gubanec, 2012, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo obravnava tematiko programov šolanja psov v zaporih, ki so se predvsem v zadnjih tridesetih letih razširili in uspešno uveljavili po svetu, za slovenski prostor pa predstavljajo povsem novo in s strani strokovne literature še neobravnavano področje. Avtorjev glavni namen je predstaviti slovenski strokovni in zainteresirani javnosti programe šolanja psov s strani obsojencev, ki že vrsto let uspešno delujejo v tujini. Kot ključ do razumevanja kaznovanja so najprej obrazložene kaznovalne teorije in namen kaznovanja. Sledi opredelitev kazenskih sankcij ter seznam zavodov za prestajanje kazni zapora in vzgojnih zavodov z natančnejšo predstavitvijo udeležencev raziskave. V poglavju »Rehabilitacija in terapevtsko delo« je natančneje opisana tretmanska ideologija in socioterapevtska usmeritev z znamenitima eksperimentoma v Logatcu in na Igu v 70. in 80. letih prejšnjega stoletja. V nadaljevanju sledi navedba oblik in faz rehabilitacije. Osrednje mesto pa zavzema predstavitev programov šolanja psov v zaporih, ki pomenijo specifično obliko tretmana obsojenih oseb. Ugotavljamo, da ima program pomembne pozitivne psihosocialne učinke na obsojence in da lahko odločilno prispeva k lažji vključitvi obsojencev v družbeno okolje. Redke raziskave nakazujejo možnost, da program vpliva na zmanjšanje povratništva med obsojenci. Vzpodbudne so tudi ugotovitve, da so Zavod za prestajanje kazni zapora Ig, Zavod za vzgojo in izobraževanje Logatec in Zavetišče Horjul pripravljeni sodelovati pri uvedbi in izvedbi programa.
Ključne besede: zapori, obsojenci, rehabilitacija, terapevtsko delo, psi, šolanje psov, diplomske naloge
Objavljeno v DKUM: 10.08.2012; Ogledov: 1972; Prenosov: 393
.pdf Celotno besedilo (8,37 MB)

4.
Nasilje med vrstniki v srednjih šolah : diplomsko delo univerzitetnega študija
Natalija Šega, 2012, diplomsko delo

Opis: Nasilje se lahko pojavi povsod, na ulicah, športnih prireditvah, zabavah, v družini in tudi v šoli. Ljudje si prevečkrat zatiskamo oči, da to ni tako. Kadar je nasilje prisotno v okolju, kjer bi se ljudje že v osnovi morali počutiti varne, je še toliko težje verjeti, da se ravno to dogaja. Šola naj bi bila za otroke, takoj za družino, okolje, kjer bi se otroci morali počutiti najbolj varne in zaščitene. In ravno v šoli se večkrat zgodi, da so otroci in mladostniki podvrženi več vrstam nasilja. Večkrat niti ne vedo komu bi lahko zaupali, kdo bo jim lahko pomagal. Nasilje med vrstniki ni problem, ki bi se pojavil šele v zadnjih nekaj letih, vendar se v Sloveniji v zadnjih letih srečujemo z zaostrovanjem problematike nasilja v šolah, saj načini in oblike izvajanja nasilja nad vrstniki postajajo vedno bolj nasilni. Za žrtve so posledice lahko katastrofalne, zato je vedno več programov, kjer učitelje, starše in mladostnike poučijo o nasilju v šolah. Spodbujajo jih k prepoznavanju oziroma zaznavanju nasilja, vendar je to še vedno premalo za preprečitev nasilja. Ljudje se moramo zavedati obstoja nasilja in si pred njim ne smemo zatiskati oči ter ga ignorirati. Potrebno je poiskati poti za njegovo preprečevanje in učinkovitejšo obravnavo. Nasilju je potrebno odločno reči ne in ga ne dopuščati za nobeno ceno. Nasilje ne sme biti eden izmed običajnih pojavov v vsakdanjem življenju otroka ali mladostnika. Prav tako ne smejo biti prepuščeni samim sebi pri reševanju tovrstnih problemov. Odrasli jim morajo zagotoviti varno in brezskrbno življenje, brez nasilja in brez trpljenja.
Ključne besede: nasilje, mladostniki, vrstniško nasilje, srednje šole, preprečevanje, vprašalniki, diplomske naloge
Objavljeno v DKUM: 16.05.2012; Ogledov: 3704; Prenosov: 1250
.pdf Celotno besedilo (708,79 KB)

5.
Kriminalno povratništvo v Zavodu za prestajanje kazni zapora Maribor : diplomsko delo
Denisa Teršek, 2012, diplomsko delo

Opis:
Ključne besede: kriminaliteta, kriminalno povratništvo, preprečevanje, kazenske sankcije, zapori, tretman, resocializacija, diplomske naloge
Objavljeno v DKUM: 11.04.2012; Ogledov: 3149; Prenosov: 566
.pdf Celotno besedilo (1008,19 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

6.
7.
Revščina in odziv na kriminaliteto : magistrsko delo
Vid Florjanc, 2011, magistrsko delo/naloga

Opis:
Ključne besede: kriminaliteta, kriminalitetna politika, revščina, preprečevanje, magistrska dela
Objavljeno v DKUM: 27.10.2011; Ogledov: 2303; Prenosov: 428
.pdf Celotno besedilo (1,09 MB)

8.
Funkcija prevzgojnih ustanov - kazen ali rehabilitacija? : diplomsko delo
Karin Šmitek, 2011, diplomsko delo

Opis:
Ključne besede: kaznovanje, kazni, zaporne kazni, kazenski zavodi, vzgojni zavodi, rehabilitacija, diplomske naloge
Objavljeno v DKUM: 16.09.2011; Ogledov: 2216; Prenosov: 306
.pdf Celotno besedilo (887,77 KB)

9.
Vzgojni cilji v Prevzgojnem domu Radeče : diplomsko delo
Petra Kosi, 2011, diplomsko delo

Ključne besede: mladoletni prestopniki, prevzgojni domovi, vzgojni ukrepi, Radeče, diplomske naloge
Objavljeno v DKUM: 05.08.2011; Ogledov: 2686; Prenosov: 305
.pdf Celotno besedilo (1,59 MB)

10.
Iskanje izvedeno v 8.24 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici