SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 99
Na začetekNa prejšnjo stran12345678910Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
VALUTNI TRGOVALNI (IN ANALITIČNI) INFORMACIJSKI SISTEM: PRIMER SISTEMA TRGOVANJA
Vid Gradišar, 2008, diplomsko delo

Opis: Trgovanje na borzi valut je umetnost. Danes se ponuja ogromno priložnosti za investiranje, ampak zaradi finančne krize so ljudje preplašeni in se izogibajo investicijam na borzah. Ne glede, trgovanje na borzi valut je lahko uspešno. Preden bi sploh razmišljali o trgovanju, morate poznati osnove. Kaj je borza valut imenovana Forex, kaj premika valutne pare, kaj pomenijo simboli, kaj nam sporočajo in kako si jih pravilno razlagati in kako te informacije uporabiti v korist dobička pri trgovanju z valutami. Trgovslec ima pri svojem trgovanju različne zahteve, do platform in do načina trgovanja, ki ga uporablja. Vse podrobnosti so zelo pomembne pri trgovanju. Opozorilo: trgovanje na borzi valut lahko privede do velike izgube trgovalnega kapitala in vodi do popolne izgube le tega. Informacije, ki so na voljo v tej nalogi, niso dovolj, da bi bili uspešni pri trgovanju z valutami. Trgovanje na borzi valut širi naša obzorja, naša znanja, z učenjem rastemo poklicno kot osebno. Približa nam svet svetovnih gospodarstev in ekonomij. V primeru, da razpolagate s časom, investicijskim kapitalom in željo po finančni svobodi, vam trgovanje na borzi valut toplo priporočam.
Ključne besede: Forex, borza valut, Indikator, Likvidnost, Lot, Pip, Posrednik, Broker, Pozicija, Špekuliranje, dobiček, Trgovalec, valuta, borza, Trgovalna platforma, Trgovalni kapital, investicije, Trgovalni sistem, Trgovati, Volatilnost, Vzvod
Objavljeno: 20.09.2011; Ogledov: 2031; Prenosov: 168
.pdf Celotno besedilo (1,52 MB)

3.
ANALIZA SPLETNEGA MESTA NA PRIMERU WWW.DILE.SI
Sašo Kure, 2009, diplomsko delo

Opis: Svetovni splet povezuje dnevno okoli 22 odstotkov svetovne populacije, ki obiskuje po raziskavi spletne družbe Netcraft skorajda 190,000.000 spletnih mest. Glede na ekspanzijo spletnih strani v začetnih letih novega tisočletja je glede na razvoj interneta sedaj potrebno spletne strani prenoviti. Internet nudi nove funkcionalnosti in tisti, ki vsaj deloma ne sledi trendom, je obsojen vsaj na neizkoriščen delež marketinških aktivnosti. Prvi korak k prenovi spletne strani predstavlja analiza obstoječega spletnega mesta s pomočjo določenih kvantitativnih in kvalitativnih metod ocenjevanja. Na podlagi teh ocen lahko podjetje pridobi pomembne informacije, ki služijo za nadaljnje odločitve, kako izboljšati spletno mesto in izkoristiti potencial spleta. V okviru družbe Konik, d.o.o., so se v poslovni enoti Dile v letu 2007 odločili za prenovo obstoječe trženjske strategije, v katero spada tudi prenova obstoječega spletnega mesta www.dile.si, nastale v letu 2004. Glavni cilj prenove spletnega mesta je posodobitev zunanje podobe, izboljšanje možnosti pridobivanja informacij o njihovih produktih kot tudi o informacijah, ki se navezujejo na zdravje. Namen diplomske naloge je predstavitev analize izbranega spletnega mesta www.dile.si s pomočjo izbranih kvalitativnih in kvantitativnih metod ocenjevanja in predstaviti predlog prenovljenega spletnega mesta.
Ključne besede: KLJUČNE BESEDE: internet, spletno mesto www.dile.si, prenova spletnega mesta, metode analiziranja spletnega mesta, predlog spletnega mesta.
Objavljeno: 10.07.2009; Ogledov: 2193; Prenosov: 243
.pdf Celotno besedilo (656,65 KB)

4.
UVEDBA E-RAČUNOV V SLOVENSKIH ELEKTRONSKIH BANKAH
Tina Šešić, 2009, diplomsko delo

Opis: V delu prikazujemo predstavitev e—bančništva, njegovo kratko zgodovino in varnostne elemente e—poslovanja. V okviru e—računov predstavljamo njegov razvoj, zakonodajo s tega področja in projekt e—SLOG. Osrednja tema diplomskega dela je nova storitev dveh slovenskih bank. Osredotočamo se na poseben sistem izmenjave e—računov, ki jih prejmemo neposredno v e—banko. Zelo podrobno je prikazan tudi primer uporabe e—računov na strani prejemnika. Na podlagi raziskave, ki smo jo izvedli z osebnim anketiranjem ter s pomočjo interneta, smo prišli do nekaterih spoznanj. Ugotovili smo, da skoraj vsi anketiranci uporabljajo internet, a kljub temu jih skoraj polovica ne uporablja e—banke. Z raziskavo smo potrdili nekatere naše teze in hkrati ugotovili, da je tretjina anketirancev neodločenih glede zamenjave papirnih računov. V končnem ocenjujemo, da bi banke morale privabiti čim več novih uporabnikov njihovih e—bank ter s tem posledično nove prejemnike e—računov. Z velikim vzorcem uporabnikov bi lahko razširili uporabo nove storitve, saj posamezniki lahko od podjetij zahtevajo uporabo novega sistema izmenjave. Na ta način bi bila podjetja primorana začeti uporabljati nov način poslovanja.
Ključne besede: e–bančništvo, varnost, e–račun, e–SLOG, internet
Objavljeno: 01.12.2009; Ogledov: 1815; Prenosov: 155
.pdf Celotno besedilo (2,71 MB)

5.
INFORMACIJSKI SISTEM CENTRA ZA SOCIALNO DELO MURSKA SOBOTA
Boštjan Kosednar, 2009, diplomsko delo

Opis: Večina javnih ustanov uporablja informacijske sisteme za lažjo, hitrejšo in kakovostnejšo obdelavo podatkov. Namen diplomske naloge je osnovno razumevanje koncepta informacijskega sistema Centra za socialno delo Murska Sobota, ki so ga začeli uporabljati ob vpeljevanju e-poslovanja v javno upravo. Namen raziskave je bil ugotoviti zadovoljstvo uporabnikov informacijskega sistema na Centru za socialno delo Murska Sobota. Analiziral sem kako so zaposleni zadovoljni z vsebinami modulov v katerih delajo. Kako so zadovoljni z uporabniškim vmesnikom, z izmenjavo podatkov in kakšna je po njihovem mnenju odzivnost informacijskega sistema. Glavne ugotovitve raziskave: • večina zaposlenih uporablja program ISCSD, • zaposleni so zadovoljni s sistemom v katerem delajo, • največje nezadovoljstvo je z izmenjavo podatkov, ter z odzivnostjo sistem, • strankam ni potrebno prinašat vsa potrdila kot nekdaj, ker določene podatke zaposleni dobijo prek izmenjave podatkov.
Ključne besede: ISCSD Informacijski sistem Center za socialno delo
Objavljeno: 04.12.2009; Ogledov: 2434; Prenosov: 371
.pdf Celotno besedilo (664,74 KB)

6.
SISTEM POSLOVNEGA OBVEŠČANJA V MARIBORSKI LIVARNI MARIBOR
Simona Korent, 2009, diplomsko delo

Opis: Pomembnost informacij v poslovnem svetu neprestano narašča. Odločanje je mogoče le na podlagi pravilnih in kakovostnih informacijah. Podjetja želijo z uvajanjem sistemov poslovnega obveščanja zapolniti vrzel pridobivanja in prikazovanja podatkov. Diplomsko delo predstavlja opis sistema poslovnega obveščanja v podjetju MLM. Z opredelitvijo osnovnih pojmov, sem želela predstaviti celostni obseg sistema poslovnega obveščanja. Podrobneje sem opisala OLAP tehnologijo. Podala sem splošne ugotovitve, ki sem jih spoznala tekom uvedbe in uporabe sistema.
Ključne besede: Sistem poslovnega obveščanja, Cognos, odločitveni proces, Podatkovno skladišče, ERP, informacija, Mariborska livarna Maribor, MLM, OLTP, OLAP
Objavljeno: 20.05.2010; Ogledov: 1590; Prenosov: 123
.pdf Celotno besedilo (1,49 MB)

7.
POSODOBITEV SISTEMA REGISTRACIJE DELOVNEGA ČASA V CINKARNI CELJE
Andrej Vrečko, 2010, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo najprej predstavili pojem registracija delovnega časa. Poudarili smo za kaj je potrebna v podjetju in kako lahko pripomore, k boljšemu poslovanju in znižanju stroškov. Sledi poglavje, v katerem smo predstavili delovanje sistemov za registracijo delovnega časa. Predstavili smo komponente strojnega in programskega dela sistema. Opisali smo tudi načine registriranja zaposlenih na registracijskih konzolah, kot na primer, registriranje s pomočjo biometričnih čitalcev. V nadaljevanju smo prestavili sistem registracije delovnega časa Kronos, ki ga uporabljajo v Cinkarni Celje d. d., kot prvi računalniško podprt sistem za registracijo delovnega časa. Opisali smo komponente, ki so sestavni deli sistema Kronos in izpostavili glavne razloge, ki onemogočajo nemoteno oziroma stabilno delovanje sistema. V nadaljevanju smo predstavili ponudnika sistemov za registracijo delovnega časa v Sloveniji, Špica Internacional, d. o. o. Opisali smo sistem za registracijo delovnega časa, ki ga to podjetje trži pod imenom Time & Space. Opisali smo katere komponente strojnega dela sistema bi bile primerne za implementacijo v podjetju Cinkarna Celje, d. d. in programski paket, ki vsebuje funkcije za uspešno obdelavo in zajem podatkov. Implementacijo sistema smo nakazali s slikovnim gradivom in opisom faz vgradnje strojne ter programske opreme. Prvo fazo smo namenili za ogled lokacije ter namestitev strojnih delov sistema. V drugi fazi smo sistem omrežili in implementirali programsko opremo. V zadnji fazi pa smo testirali sistem v ekstremnimi scenariji, da smo ugotovili, če je odzivnost sistema zadovoljiva.
Ključne besede: registracija delovnega časa, registracijske konzole, Kronos, identifikacija, Time & Space.
Objavljeno: 20.08.2010; Ogledov: 1829; Prenosov: 245
.pdf Celotno besedilo (1,24 MB)

8.
INFORMACIJSKA PODPORA ZAVAROVANJEM NALOŽB V NKBM D.D.
Marko Brumec, 2010, diplomsko delo

Opis: Eden ključnih elementov obvladovanja kreditnega tveganja so kreditna zavarovanja. Vendar, v osnovi urejeno ustrezno kreditno zavarovanje, ni dovolj za uspešno obvladovanje kreditnega tveganja, pač pa je pomemben tudi stalen nadzor nad ustreznostjo kakovosti zavarovanj. Glede na to, da ima banka naenkrat odprtih več tisoč terjatev, si enostavno ne moremo zamisliti, da bi zavarovanja spremljali kako drugače kot z ustreznim informacijskim sistemom. V nalogi sem predstavil informacijski sistem »Naložbe in zavarovanja«, ki smo ga vzpostavili v NKBM d.d. v letu 2008, kot del projekta uvedbe Basla 2, z namenom zagotovitve informacijske podpore spremljavi naložbenih zavarovanj. Od informacijskega sistema za podporo spremljavi naložbenih zavarovanj se zahteva, da omogoča enostaven vnos podatkov o sklenjenih zavarovanjih z vsemi tistimi podatki, ki so potrebni za kasnejše ugotavljanje ustreznosti zavarovanj, da omogoča preglede že vnesenih podatkov in da omogoča izračun vrednosti zavarovanj ter poročanje o zavarovanjih naložb notranjim in zunanjim uporabnikom (Banka Slovenije) informacij. Trenutna informacijska rešitev še ni v celoti skladna z zgoraj navedenimi zahtevami, zato bo potrebno izvesti nadgradnjo aplikacije s stališča vnosa podatkov in preračuna vrednosti zavarovanj z nepremičninami. Z nadgradnjami bomo olajšali vnos podatkov in zagotovili večjo natančnost le-teh ter zagotovili pravilnejše vrednotenje zavarovanj z nepremičninami.
Ključne besede: bančništvo, tveganja v bančništvu, kreditna tveganja, obvladovanje kreditnih tveganj, zavarovanje naložb, informacijski sistem
Objavljeno: 17.09.2010; Ogledov: 1415; Prenosov: 106
.pdf Celotno besedilo (1,45 MB)

9.
ANALIZA USPEŠNOSTI E-TRGOVINE
Denis Stojko, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: V diplomskem seminarju sem se osredotočil predvsem na analizo spletne prodajalne, ki sem jo naredil z izbranimi spletnimi orodji. Vendar pa sem se moral do dobra spoznati tudi z drugimi dejavniki spletne prodajalne. Tako sem se v prvem delu osredotočil k teoriji spletne prodajalne, v drugem delu sem spoznal načine analiziranja spletne prodajalne, v tretjem delu diplomskega seminarja, pa sem izbrano spletno prodajalno analiziral. Če primerjamo med seboj spletno in klasično prodajalno vidimo, da ima spletna prodajalna določene prednosti. Tako na primer za nakup porabimo manj časa, nakup je enostavnejši, prav tako pa je tudi informiranost o produktih večja. Prav tako pa je pomembna tudi varnost. Spletne prodajalne so vedno bolj varne, kar se odraža tudi na zaupanju obiskovalcev do njih. To je le nekaj prednosti, ki jih premore spletna prodajalna glede na klasično. To so spoznali tudi slovenski kupci, saj se je od leta 2004 pa do danes število nakupov, ki se izvedejo na spletnih prodajalnah povečalo kar za 80%. Da lahko analiziramo spletno prodajalno je pomembno, da vemo na kakšen način se naj lotimo dela. Tako poznamo več vrst analize spletnih mest. Najbolj razširjena in tudi najbolj enostavna je tehnična analiza. Gre za analizo dnevniških datotek, programsko analizo ali slikanje zaslona. Jaz sem se odločil za programsko analizo. Pri analizi nam pomagajo določene aplikacije, katere beležijo najrazličnejše aktivnosti, ki se dogajajo na spletnem mestu. Predvsem so pomembne aktivnosti naših obiskovalcev, saj so le — ti ključen dejavnik za obstoj spletnega mesta, še zlasti to velja za spletno prodajalno. Pomemben dejavnik, ki sem ga omenil v diplomskem seminarju je tudi pojavljivost spletnih mest v spletnih iskalnikih. Veliko obiskovalcev pride na spletno mesto preko spletnih iskalnikov. Ti uporabljajo tako imenovane ključne besede. Če bo ključna beseda dovolj dobro povezana z našim spletnim mestom, se bo ta znašel zelo visoko v spletnem iskalniku, v nasprotnem primeru se to ne bo zgodilo, kar lahko privede do manjšega števila obiskovalcev na našem spletnem mestu. V zadnjem delu diplomskega seminarja sem na kratko predstavil aplikacije z katerimi sem analiziral spletno prodajalno Mimovrste, prikazal rezultate in analiziral dobljene rezultate. Pri analizi sem uporabil štiri spletne aplikacije. To so Alexa — The Web Information Company, Google page rank, Keyword density checker in pa Google trends. S pomočjo dobljenih podatkov sem nato analiziral spletno prodajalno, predstavil podatke in analizirane podatke tudi komentiral.
Ključne besede: Spletna prodaja, spletna prodajalna, analiza spletne prodajalne, internet, spletno nakupovanje
Objavljeno: 04.11.2011; Ogledov: 1167; Prenosov: 170
.pdf Celotno besedilo (2,01 MB)

10.
RAZVOJ INFORMACIJSKIH SISTEMOV: ANALIZA ZAHTEV MODULA POTNI NALOGI
Vanja Podpečan, 2010, delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga

Opis: Informacijskih sistemov je več vrst in to so sistemi v katerih se »pretakajo« oziroma »potujejo« neke informacije. Razvoj le-teh poteka v tako imenovanem življenjskem ciklu razvoja informacijski sistemov, in sicer v zaporedju štirih faz, planiranje, analize, načrtovanja ter izgradnje in uporabe. Pri razvoju lahko razvijalci razvijajo informacijske sisteme po določenih metodologijah, katerih ločimo tri glavne skupine, strukturiran načrt, hiter aplikacijski razvoj in gibčen razvoj, vsaka izmed teh pa ima še svoje »pod metodologije«. V seminarju je opisan in predstavljen tudi informacijski in dokumentni sistem — Odos. Odos ponuja rešitev za podjetja in za občine. Slednjo smo podrobneje spoznali v okviru našega praktičnega usposabljanja. Obe rešitvi vsebujeta več modulov, ki so v delu natančneje opisani. V okviru tega sistema je predstavljen tudi proces nadgradnje modula sistema. Kot primer je predstavljen modul potni nalogi. Postopek se začne s popisnim obrazcem naročnikovih zahtev, v nadaljevanju pa so predstavljeni koraki, ki jih podjetje izvede, ko prejme zahtevek za nadgradnjo informacijskega sistema oziroma modula. V zadnjem poglavju seminarja primerjamo teorijo metodologij in primer dela v podjetju. S pomočjo te primerjave smo ugotovili, da v podjetjih za razvoj informacijskih sistemov uporabljajo prirejene metodologije, vendar se tega ne zavedajo. Metodologije, ki jih lahko uporabljajo so: STRUKTURNI NAČRT: razvoj po vodnem slapu, vzporedni razvoj; HITER APLIKACIJSKI RAZVOJ: fazni razvoj, prototipanje, zavrženo prototipanje; GIBČEN RAZVOJ: ekstremno programiranje.
Ključne besede: informacijski sistem, življenjski cikel razvoja informacijskih sistemov, faze gradnje informacijskih sistemov, razvojn e metodologije, pristopi za razvoj informaicjkih sistemov, Odos
Objavljeno: 06.01.2011; Ogledov: 1632; Prenosov: 190
.pdf Celotno besedilo (1,05 MB)

Iskanje izvedeno v 0.17 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici