| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 10 / 15
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Model za izbor orkestracije zabojnikov v mikrostoritveni arhitekturi
Andrej Jagar, 2021, magistrsko delo

Opis: V magistrskem delu je predstavljena mikrostoritvena arhitektura, njene prednosti in slabosti, izzivi in vzorci, uporabljeni pri implementaciji, ter razlogi, zakaj so zabojniki pomembni v mikrostoritvenih aplikacijah. Identificirani so ključni dejavniki za orkestracijo zabojnikov, pri čemer je delo osredotočeno na implementacijo zabojnikov Docker. Predstavljenih je nekaj večjih orodij in platform za orkestracijo zabojnikov s poudarkom na orodjih Docker Swarm in Kubernetes ter njuni primerjavi glede na posamezne dejavnike. Na podlagi prototipne aplikacije je razvit odločitveni model za izbiro najbolj ustreznega orodja za orkestracijo z vidika visoke razpoložljivosti in skalabilnosti.
Ključne besede: mikrostoritvena arhitektura, zabojniške aplikacije, orkestracija zabojnikov, distribuirani sistemi
Objavljeno: 30.06.2021; Ogledov: 73; Prenosov: 7
.pdf Celotno besedilo (2,70 MB)

2.
Film experience in the context of different audience
Ivan Kovačić, 2020, magistrsko delo

Opis: The aim of this master thesis with title Film experience in the context of the different audiences was to answer the following; is it better to watch a film alone at home or with an audience in the cinema. To answer this question we prepared an experiment in which there were 42 participants. Participants were divided into two groups; the first group watched the film City of God, that was used for the experiment, at home, the second, watched the film with an audience in the cinema. At the end of the experiment, we compared the results from both groups. We found, that participants who watched the film in the cinema with an audience had a better film-watching experience. The results showed that the participants who watched the film in the cinema were more focused and paid more attention to the story, the characters that appeared in the film.
Ključne besede: cinema, video on demand, film experience, emotions, the audience effect
Objavljeno: 20.11.2020; Ogledov: 193; Prenosov: 26
.pdf Celotno besedilo (1,19 MB)

3.
Sodobna produkcija elektronske glasbe
Žan Kapun, 2020, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo je osredotočeno na sodobno elektronsko glasbo ter strojno in programsko opremo, ki se pri tem uporablja. V teoretičnem delu so opisani elektronska glasba, strojna oprema, komponente, iz katerih je sestavljen zvok, ter koncept mešanja in masteringa. Vsi ti elementi so nato uporabljeni za ustvarjanje primera elektronske glasbe, na podlagi katerega je bilo prikazano ustvarjanje glasbe brez klasičnih inštrumentov in z uporabo minimalne strojne in programske opreme.
Ključne besede: zvok, glasbena produkcija, DAW, zvočni miks, mastering
Objavljeno: 04.11.2020; Ogledov: 144; Prenosov: 23
.pdf Celotno besedilo (1,52 MB)

4.
Premiki kamere pri produkciji z brezpilotnim letalnikom
Borut Vračko, 2020, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu so predstavljeni premiki kamere, izvedeni z brezpilotnim letalnikom. Cilj dela je ugotoviti, kakšne premike je mogoče izvesti z brezpilotnim letalnikom in v katerih primerih je njihova uporaba v videoprodukciji smiselna. Za to so na kratko opisani brezpilotni letalnik in že uveljavljeni osnovni premiki kamere. Po pregledu treh profesionalnih videoposnetkov so prikazani uporabljeni premiki in ugotovitve, ki se nanašajo na njihov prispevek k videoprodukciji.
Ključne besede: brezpilotni letalnik, dron, premiki kamere, videoprodukcija
Objavljeno: 04.11.2020; Ogledov: 117; Prenosov: 37
.pdf Celotno besedilo (490,58 KB)

5.
The influence of a brand's gender identity on the digital consumers' preferences
Karmen Blažević, 2020, magistrsko delo

Opis: Škodljiva uporaba spolnih ideologij še naprej ostaja prisotna v tradicionalnih medijih, medtem ko razvoj digitalizacije spodbuja napredek globalne povezanosti med potrošniki, kar se kaže v naraščanju obveščenosti in osveščenosti glede družbenih problematik. V skladu s tem sodobne generacije digitalnih potrošnikov izražajo ofenzivna stališča do tradicionalnih reprezentacij spolov v oglaševalski industriji, kar spodbuja progresivnost v dojemanju in definiranju spola ter preusmerja pozornost na oblikovanje novih družbenih vrednot, ki zavračajo spolno kategorizacijo in predvsem poudarjajo edinstvenost vrednot in značilnosti posameznikov. Potrošniki obenem težijo k uresničevanju intelektualnega in čustvenega odnosa do določene blagovne znamke, s čimer povečujejo pomen prepričanj, vizij in poslanstev blagovnih znamk v primerjavi s kakovostjo nekega izdelka. Cilj te raziskave je preučitev obsega vpliva trendov digitalnega oglaševanja sodobnih blagovnih znamk na digitalne potrošnike južnega dela srednje Evrope. Glavni cilj tega raziskovanja je prevpraševanje obstoja korelacij pri preferencah digitalnih potrošnikov do vizualne komunikacije, glede na spolno identiteto blagovne znamke. Raziskovalni rezultati so potrdili obstoj pozitivne korelacije v smeri spolne-nevtralnosti in preferenc blagovnih znamk. Poleg tega smo na podlagi rezultatov ugotovili, da so potrošniki bolj naklonjeni spolno nevtralnim oglaševalskim pristopom modne industrije ter negovalne in lepotne industrije, vendar pa so po drugi strani bolj naklonjeni tradicionalnim spolnim pristopom v industrijah otroške mode in igračk.
Ključne besede: spol v oglaševanju, spolna nevtralnost, preferenca blagovne znamke, vizualna komunikacija
Objavljeno: 03.11.2020; Ogledov: 127; Prenosov: 16
.pdf Celotno besedilo (2,43 MB)

6.
Portretno fotografiranje konj
Anamarija Valentina Dajnko, 2020, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je predstavljena portretna fotografija konj, upoštevajoč prehod iz splošnega fotografiranja živali na podzvrst živalske fotografije. Diplomsko delo vključuje tudi ugotovitve o primernosti opreme in katere so optimalne nastavitve za dano zvrst fotografije. Na podlagi pridobljenega znanja o dani tematiki je bil izveden tudi lastni projekt, ki je predstavljen na koncu diplomskega dela.
Ključne besede: portretna fotografija konj, črno ozadje, profesionalna fotografija, fotografija živali
Objavljeno: 03.11.2020; Ogledov: 107; Prenosov: 23
.pdf Celotno besedilo (1,53 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

7.
Vplivi različnih grafičnih navigacijskih sistemov na gledalce 360 ° animacije
Matija Štorga, 2020, magistrsko delo

Opis: Magistrska naloga fokusirana je na raziskovanje različnih signalizacijskih tehnik na področju vizualne komunikacije. Definira katera metoda signalizacijskih sistemov najbolj privleče uporabnika in na kateri način. Tudi spokuša razumet razlike med tradicionalnim in modernim signalizacijskim sistemom. Signalizacijski sistem ki je inigriran v 360° animacijo v tri dimenzionalnem svetu bo omogočal uporabniku da navigira svoj pogleda proti željenemu objektu. Analiza navigiranja uporabnika bo pa podala rezultate kateri bodo dali zaključek na podana raziskovalna vprašanja.
Ključne besede: Signalizacijski sistemi, 360 ° animacija, vizualna pozornost
Objavljeno: 03.11.2020; Ogledov: 137; Prenosov: 12
.pdf Celotno besedilo (2,27 MB)

8.
Dinamični razpon profila log in video kodirnega standarda XAVC
Martin Nino Truden, 2020, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo se osredotoča na primerjavo dinamičnega razpona slikovnega profila S-log3 in standardnega slikovnega profila znotraj XAVC-S video kodirnega standarda. Testi so razdeljeni na štiri področja in sicer; podosvetljen videoposnetek, preosvetljen videoposnetek, videoposnetek z različnimi ISO vrednostmi in videoposnetek s konstantno svetlobno vrednostjo, toda spremenjenimi parametri kamere. Za merjenje dinamičnega razpona se uporablja replika DSC Labs merilne karte in programska oprema Da Vinci Resolve. Rezultati raziskave kažejo na to, da je slikovni profil S-log3 v povprečju sposoben zajeti dve stopnji več dinamičnega razpona kot standardni slikovni profil.
Ključne besede: dinamični razpon, S-log3, standardni profil
Objavljeno: 03.11.2020; Ogledov: 98; Prenosov: 12
.pdf Celotno besedilo (835,27 KB)

9.
Analiza medijskega poročanja o videoigrah
Žiga Gomboc, 2019, diplomsko delo

Opis: Poročanje medijev o videoigrah se je skozi čas zelo spreminjalo: od revij za videoigre, spletnih mest za podajanje kritik o videoigrah do spletnih platform, namenjenim izključno videoigram. Medijsko poročanje je v zadnjih letih postalo bolj pozorno na donosnost videoiger in tekmovanj, povezanih z njimi. Širša populacija se že od samega začetka razvoja videoiger sprašuje, ali so videoigre lahko povezane z negativnimi in nasilnimi dejanji. Zato nas je zanimalo, kako mediji poročajo o videoigrah. Da bi prišli do ugotovitev, smo s pomočjo opazovanja in zastavljenih kriterijev podrobno analizirali primere medijskega poročanja.
Ključne besede: videoigre, medijsko poročanje, nasilje
Objavljeno: 14.01.2020; Ogledov: 629; Prenosov: 96
.pdf Celotno besedilo (852,06 KB)

10.
Glasbeni promocijski video za jazz glasbo
Katja Zupan, 2019, diplomsko delo

Opis: Osrednja tema diplomskega dela je glasbeni promocijski video za jazz glasbo. V začetku je narejena teoretična podlaga promocije in video produkcije. Nato pa se naredi pregled teorije jazz žanra. Drugi del diplomske naloge je namenjen analizi obstoječih primerov in aplikaciji teoretične podlage na praktično izvedbo. Delo preide do zaključka, da je snemanje za jazz glasbo zelo specifično poleg tega pa zahteva zmožnost improvizacije in prilagajanja. Ključno je prikazati neverbalno komunikacijo in video vsebino urediti tako, da lahko glasbo tudi gledamo in ne samo poslušamo.
Ključne besede: Promocijski video, jazz glasba, video produkcija
Objavljeno: 05.12.2019; Ogledov: 711; Prenosov: 127
.pdf Celotno besedilo (660,72 KB)

Iskanje izvedeno v 0.31 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici