| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
RAZISKOVANJE IN RAZVOJ KAKOVOSTI S POMOČJO INTELIGENTNE ANALIZE PODATKOV
Karmen Panikvar Žlahtič, 2010, master's thesis

Abstract: Magistrsko delo predstavlja sistem vodenja kakovosti v skladu s standardom ISO 9001:2000 v Zdravstvenem domu Ptuj, pomen ugotavljanja zadovoljstva pacientov ter uporabo inteligentne analize pri ugotavljanju zadovoljstva pacientov. Metodologija raziskovanja. V magistrskem delu smo uporabili kvantitativno metodologijo. Izdelali smo primerjavo razpoložljivih podatkov, pridobljenih z anketiranjem pacientov v Zdravstvenem domu Ptuj v letu 2007 in 2008. V raziskavo smo zajeli podatke, ki so bili v Zdravstvenem domu Ptuj pridobljeni na osnovi razdeljenih 350 anonimnih anketnih vprašalnikov zaprtega tipa, ki se uporabljajo v Zdravstvenem domu Ptuj v skladu s Poslovnikom kakovosti. Za analizo podatkov smo uporabili program SPSS, s pomočjo katerega smo izvedli statistično analizo podatkov (deskriptivna analiza, χ2 test, t-test, ANOVA), program Weka 3.4, s pomočjo katerega smo analizirali podatkovno bazo z odločitvenimi drevesi, ter program Excel, ki smo ga uporabili za grafični prikaz podatkov. Rezultati raziskave. Rezultati kažejo, da je odnos zdravstvenega osebja do pacientov pri ugotavljanju zadovoljstva pacientov v Zdravstvenem domu Ptuj najpomembnejši dejavnik. Najvišjo povprečno oceno vseh vprašanj so anketiranci namenili zadovoljstvu z delom in odnosom medicinskih sester. Povprečna ocena zadovoljstva z delom in odnosom medicinskih sester je v letu 2007 znašala 4,69, v letu 2008 pa 4,77 od najvišje možne ocene 5. Sledi ji ocena zadovoljstva z obiskom pri zdravniku. Najbolj kritični so bili anketiranci z oceno dostopa do ambulante in primernostjo parkirnega prostora, saj so navedenim vprašanjem namenili najnižjo povprečno oceno, in sicer 3,62 v letu 2007 ter 3,74 v letu 2008. Sklep. ZD Ptuj načrtuje in izvaja procese merjenja, analiziranja in izboljševanja, ki so potrebni, da se dokaže skladnost storitev, zagotovi skladnost sistema kakovosti in nenehno izboljšuje učinkovitost sistema kakovosti. Rezultati, pridobljeni s pomočjo anketiranja pacientov in z uporabo inteligentne analize podatkov potrjujejo, da je le-ta primerno orodje za analizo podatkov o zadovoljstvu pacientov in za izboljševanje kakovosti.
Keywords: kakovost, standard ISO 9001:2000, inteligentni sistemi, zdravstvena nega, zdravstveni dom
Published: 10.05.2010; Views: 3580; Downloads: 866 
(1 vote)
.pdf Full text (3,56 MB)

Search done in 0.03 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica