| | SLO | ENG | Piškotki in zasebnost

Večja pisava | Manjša pisava

Iskanje po katalogu digitalne knjižnice Pomoč

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po
* po starem in bolonjskem študiju

Opcije:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
OBLIKOVANJE STRATEGIJE RAZVOJA PODJETJA RETOS.D.O.O.
Blaž Osolnik, 2015, diplomsko delo/naloga

Opis: Poglavitni raziskovani problem diplomskega dela je bil raziskava možnosti za razvoj oziroma rast malega družinskega podjetja, ki se ukvarja s poučevanjem vožnje. Glavni dejavnik za razvoj je pridobivanje novih strank. Do sedaj smo uporabljali le promocijo od ust do ust in smo bili z rezultati zadovoljni, zato smo sklenili, da to metodo obdržimo in jo nadgradimo, hkrati pa uvajamo nove metode za pridobivanje novih strank, in ponujanje novih dejavnosti že obstoječim oziroma strankam iz preteklosti. Zadovoljna stranka je le stranka, ki dobi občutek, da so njena pričakovanja glede kvalitete storitve ne le dosežena, temveč presežena. To moramo upoštevati na vseh ravneh poslovanja. Zato se v diplomskem delu nismo osredotočali le na pridobivanje novih strank, temveč je bil naš cilj raziskava možnih načinov za izboljševanje delovanja podjetja v vseh pogledih. Preučili smo kar nekaj elementov, ki vplivajo na poslovanje, predvsem smo se osredotočali na orodja za pridobivanje novih strank, ostajanje v stiku s strankami iz preteklosti, nadzorovanje kvalitete storitve in učinkovitosti delovanja podjetja. Spoznali smo, da je osnova za nadgradnjo podjetja dobra spletna stran, ki nas bo s pomočjo drugih marketinških orodij, predvsem pa njihove kombinacije, popeljala naprej in nam pomagala pridobiti nove stranke iz vedno širše okolice. Spletna stran nam bo omogočala tudi morebitne nove storitve, kot je internetna trgovina. Glavni del podjetja pa predstavljajo zaposleni. Zato bomo v prihodnosti dali še večji poudarek medsebojni komunikaciji in motivaciji.
Ključne besede: šola vožnje, družinsko podjetništvo, strategija rasti podjetja, pospeševanje prodaje, spletna stran
Objavljeno: 26.06.2015; Ogledov: 1023; Prenosov: 208
.pdf Celotno besedilo (2,48 MB)

Iskanje izvedeno v 0.02 sek.
Na vrh
Logotipi partnerjev Univerza v Mariboru Univerza v Ljubljani Univerza na Primorskem Univerza v Novi Gorici