| | SLO | ENG | Cookies and privacy

Bigger font | Smaller font

Search the digital library catalog Help

Query: search in
search in
search in
search in
* old and bologna study programme

Options:
  Reset


1 - 1 / 1
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
OBLIKOVANJE STRATEGIJE RAZVOJA PODJETJA RETOS.D.O.O.
Blaž Osolnik, 2015, bachelor thesis/paper

Abstract: Poglavitni raziskovani problem diplomskega dela je bil raziskava možnosti za razvoj oziroma rast malega družinskega podjetja, ki se ukvarja s poučevanjem vožnje. Glavni dejavnik za razvoj je pridobivanje novih strank. Do sedaj smo uporabljali le promocijo od ust do ust in smo bili z rezultati zadovoljni, zato smo sklenili, da to metodo obdržimo in jo nadgradimo, hkrati pa uvajamo nove metode za pridobivanje novih strank, in ponujanje novih dejavnosti že obstoječim oziroma strankam iz preteklosti. Zadovoljna stranka je le stranka, ki dobi občutek, da so njena pričakovanja glede kvalitete storitve ne le dosežena, temveč presežena. To moramo upoštevati na vseh ravneh poslovanja. Zato se v diplomskem delu nismo osredotočali le na pridobivanje novih strank, temveč je bil naš cilj raziskava možnih načinov za izboljševanje delovanja podjetja v vseh pogledih. Preučili smo kar nekaj elementov, ki vplivajo na poslovanje, predvsem smo se osredotočali na orodja za pridobivanje novih strank, ostajanje v stiku s strankami iz preteklosti, nadzorovanje kvalitete storitve in učinkovitosti delovanja podjetja. Spoznali smo, da je osnova za nadgradnjo podjetja dobra spletna stran, ki nas bo s pomočjo drugih marketinških orodij, predvsem pa njihove kombinacije, popeljala naprej in nam pomagala pridobiti nove stranke iz vedno širše okolice. Spletna stran nam bo omogočala tudi morebitne nove storitve, kot je internetna trgovina. Glavni del podjetja pa predstavljajo zaposleni. Zato bomo v prihodnosti dali še večji poudarek medsebojni komunikaciji in motivaciji.
Keywords: šola vožnje, družinsko podjetništvo, strategija rasti podjetja, pospeševanje prodaje, spletna stran
Published: 26.06.2015; Views: 1010; Downloads: 208
.pdf Full text (2,48 MB)

Search done in 0.04 sec.
Back to top
Logos of partners University of Maribor University of Ljubljana University of Primorska University of Nova Gorica